SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciale Bewoners: T-REX, Utokat & Knijntje (die het haasje is)![]()
![]()
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nominatie- en eliminatie data van juni:
DI 10-6 Nominatie.
WO 11-6 Entree 2 nieuwe bewoners.
ZO 15-6 Exit 1 nieuwe bewoner.
MA 16-6 Exit 1 genomineerde.
Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia Agenda
Altijd had je gelijk!quote:
De nieuwe Andrea, hopelijk loopt het hetzelfde afquote:Op vrijdag 30 mei 2014 10:42 schreef Zzoos het volgende:
hahah en ze gaan gewoon centraal doen, ze nemen billy echt niet meer serieus
Wegens disrespect van de leider hahaquote:Op vrijdag 30 mei 2014 10:42 schreef R0T29 het volgende:
Ik vind dat de president bewoners die weglopen bij centraal Utopia moet uitzetten....
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 10:43 schreef R0T29 het volgende:
Ruud krijgt dit ook nog te horen, die loopt niet achter haar aan....
die krijgt een cut dagquote:Op vrijdag 30 mei 2014 10:43 schreef schizolientje het volgende:
en Ruud zit gewoon in de centraal,. hahahaha
35 euroquote:Op vrijdag 30 mei 2014 10:43 schreef Oekaboe het volgende:
[..]
Wel toevallig nu ze geen geld hebben dat het schilderij is verkocht!!
Het is verkocht voor 35 euro.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 10:43 schreef Oekaboe het volgende:
[..]
vrijwillige exit Billy?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 10:43 schreef Voxs het volgende:
Ik heb wat gemist. Is er vanavond iets speciaals?
Dat zou geweldig zijnquote:
Hopelijk is het doorgestoken kaart. Want iemand die vrijwillig 175 euro neerlegt voor dat sneue geklieder moet met onmiddelijke ingang ontoerekeningsvatbaar worden verklaard.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 10:43 schreef Oekaboe het volgende:
[..]
ach ze deed toch al niksquote:Op vrijdag 30 mei 2014 10:42 schreef Flow3r het volgende:
Nu moeten ze haar AAN HAAR WOORD HOUDEN AUB: ZE STOPT ER MEE!@!@@
![]()
![]()
![]()
wel opletten he!quote:Op vrijdag 30 mei 2014 10:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Hopelijk is het doorgestoken kaart. Want iemand die vrijwillig 175 euro neerlegt voor dat sneue geklieder moet met onmiddelijke ingang ontoerekeningsvatbaar worden verklaard.
Schijnt dat ie weggegaan is voor 35 euro zonder dat Billy van de sale wist.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 10:43 schreef Oekaboe het volgende:
[..]
Heel vilein ( en leukquote:Op vrijdag 30 mei 2014 10:46 schreef Jian het volgende:
Die opmerking van Gio: "Bil de verkoop van het schilderij van Laura compenseert het weer" die was best heel vilein hoor
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 10:44 schreef Oekaboe het volgende:
Ik heb het even gemist , weet ze het nu ? voor hoeveel is het schilderij verkocht.?
Gio is ook een baas. Ik heb een zwak voor die gozer. Ik kon hem eerst niet uitstaan.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 10:46 schreef Jian het volgende:
Die opmerking van Gio: "Bil de verkoop van het schilderij van Laura compenseert het weer" die was best heel vilein hoor
Die 3luik met tekst in de keuken die ze tig keer overnieuw gedaan heeft.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 10:46 schreef Klapskaats het volgende:
En om welke kliederpartij gaat het dan?
kan ze nu toch regelen ? desnoods zelf maken pfff lapzwansenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 10:46 schreef Urb het volgende:
Bingo kan niet? Ging ze op Hemelvaart pas bestellen?
Dat proberen ze al heel lang. Zelfs gratis op komen halen lukte nietquote:Op vrijdag 30 mei 2014 10:47 schreef Cir het volgende:
domme zet van Isa, ze beter die mest kunnen verkopen
prima rozen mest
Ah.. nóg veel geld.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 10:45 schreef Urb het volgende:
[..]
Schijnt dat ie weggegaan is voor 35 euro zonder dat Billy van de sale wist.
quote:
Als het dat 3-luik was voor 35 euro (dat is me niet helemaal duidelijk) dan moet er geld bij. 3 doeken x 8 euro per doek is al 24 euro + de verf .....quote:Op vrijdag 30 mei 2014 10:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah.. nóg veel geld.
Iedereen kan niveauloos kliederen en het 'kunst' noemen. Herstel, 'art'.
Het is geen beschermd beroep.
Het wordt pas echt sneu als je er ook nog pretentieus over gaat doen terwjil je het voor 100% moet hebben van het feit dat je op tv te zien bent, en voor 0% omdat je iets hebt gepresteerd.
Het is een levenskunstenaar hoorquote:Op vrijdag 30 mei 2014 10:50 schreef Flow3r het volgende:
Ik hoop dat er EINDELIJK eens iemand tegen Billy durft te zeggen dat ze GEEN kunstenares is, NIET artistiek , NIET creatief en dat ze LUI is
oh , dat heb ik nergens mee gekregen thnxsquote:Op vrijdag 30 mei 2014 10:48 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Dat proberen ze al heel lang. Zelfs gratis op komen halen lukte niet
Het ging inderdaad om het drie-luik. Verkocht voor 35 euro. Ja vergeet ook de btw nietquote:Op vrijdag 30 mei 2014 10:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Als het dat 3-luik was voor 35 euro (dat is me niet helemaal duidelijk) dan moet er geld bij. 3 doeken x 8 euro per doek is al 24 euro + de verf .....
jij schrijft het en ik dacht het en het zal ook wel zo zijnquote:Op vrijdag 30 mei 2014 10:53 schreef Flow3r het volgende:
Gaat ze zich opmaken voordat ze haar tv momentje scoort?
Da's dat ding wat een opdracht was voor een health-centre ofzo toch? Zal dus ook wel afgehaakt zijn.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 10:53 schreef Gert het volgende:
Gio laat een schilderij zien op de tablet: "Ik denk dat dit nog wel de vetste is"
Dennis: "Als je er bij zet wat het is wèl. Het is niew jorruk! Dat moet je er bij zetten. Niew jorruk amsterdam style."
Gio: "Dit was het laatste schilderij van Andrea."
Zoals Dennis al zei: "Kan mij het nou verrotten. We hebben geld nodig!"quote:Op vrijdag 30 mei 2014 10:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Als het dat 3-luik was voor 35 euro (dat is me niet helemaal duidelijk) dan moet er geld bij. 3 doeken x 8 euro per doek is al 24 euro + de verf .....
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 10:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ron: "Ikdachtdatdirdeserienummerswarenmaarzijnanderenummersdusnukunnenwedienietgebruikenvoordescanneranderskonjegewoonpieppieppiepdebarcodeinscannenenweetjeprecieswatvoorsoortkaartjedemensenhebben."
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 10:42 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
ze geeft het dus toe,ze is een man![]()
Lootjesquote:
ze is nog niet klaarquote:Op vrijdag 30 mei 2014 10:55 schreef sjampoeh het volgende:
Als ik boos ben zou ik me niet zo rustig kunnen opmaken
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 10:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ron: "Ikdachtdatdirdeserienummerswarenmaarzijnanderenummersdusnukunnenwedienietgebruikenvoordescanneranderskonjegewoonpieppieppiepdebarcodeinscannenenweetjeprecieswatvoorsoortkaartjedemensenhebben."
En "het gaat echt om het gevoel"!quote:Op vrijdag 30 mei 2014 10:53 schreef sjampoeh het volgende:
dadelijk de woorden :
ik vind dit echt niet oke
ik ben verdrietig
ik ga naar huis
boehoe jank bler
en de vader is overleden,alleen daarom moet de kust duur wegquote:Op vrijdag 30 mei 2014 10:57 schreef Paxcon het volgende:
Lauras kunst wordt even door Bil afgekraakt
Heeft een hele achterliggende gedachte er achter.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 10:57 schreef sjampoeh het volgende:
mn vader is overledenwat heeft dat er mee uit te staan
Nee dan gaat de mascara overal behalve op de wimpers door trillende handjes!quote:Op vrijdag 30 mei 2014 10:55 schreef sjampoeh het volgende:
Als ik boos ben zou ik me niet zo rustig kunnen opmaken
Hij duikt overal op Emil wil als de good boy over komen, maar ondertussen is het een ouwe rellertquote:
Crisismanager in Utopiaquote:
Ze heeft een achterliggende gedachte over het bedrag??quote:Op vrijdag 30 mei 2014 10:58 schreef Xs2Shanna het volgende:
Wat een jankwijf is het toch. Als ze niet genoeg aandacht krijgt zet ze de kraan open.
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 10:59 schreef Voxs het volgende:
"Ik zit hier niet zomaar te kloten hoor, echt niet "
kookquote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:00 schreef Paxcon het volgende:
Jammer dat Emil altijd bemiddelt
ik wil rellen
Ja, maakt het wat uit of het dan voor 175 euro weggaat of voor 35 euro. Staan er bepaalde prijzen voor bepaalde gedachtes? HAhahahaquote:Op vrijdag 30 mei 2014 10:59 schreef ElisaaaaaE het volgende:
[..]
Ze heeft een achterliggende gedachte over het bedrag??
we willen een flippende billyquote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:00 schreef Jian het volgende:
Rot op Pompie, rot op, ga naar huis met je getroost
Exactemundo! En wat heeft die overleden vader (wat natuurlijk wel zielig is, daar niets vanaf doende) met de waarde van haar schilderijen te maken?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:00 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Ja, maakt het wat uit of het dan voor 175 euro weggaat of voor 35 euro. Staan er bepaalde prijzen voor bepaalde gedachtes? HAhahaha
Ze gelooft het nog eens echt ook, dat is het trieste ervan.quote:
tja tis een goevoel hequote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:01 schreef R0T29 het volgende:
Wat een gelul.... dus als je gevoel voor je dooie vader voor 175 verkocht was, was het wel goed???
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:01 schreef GekkePoes het volgende:
Wat echt een rotstreek is, is om ze op marktplaats te zetten, en dan een ander een kennis een bod laten doen van 300 euro.
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 10:56 schreef R0T29 het volgende:
Dit is toch echt vies? Billy is zo d'r nest uit, ongedoucht, met Ruud's zaad nog uit d'r kut druipend, even gaan ontbijten, centraal en nu make-up erop....
zo gaat mijn filmpje hetenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:02 schreef R0T29 het volgende:
Grap geslaagd Billy is over de zeik en voelt zocht rot! Beste grap sinds tijden!
ja zeg het dan stelletje mietjesquote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:03 schreef Urb het volgende:
Joey hoe noemde je haar schilderijen gister ook weer meermaals? "Troep" toch?
Ik heb dat gedrocht nog nooit in het atelier gezienquote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:03 schreef R0T29 het volgende:
[..]
echt he... die ziet zichzelf al staan in een eigen ateliertje....
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
Die crackkop heeft het over de achterliggende gedachte.
Ze bedoelt waarschijnlijk haar achterlijke gedachte.
Jammer inderdaadquote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:04 schreef zwellever het volgende:
DE kans om die ransaap eens lekker met de neus op de feiten te drukken en wat doen ze?
Ze gaan haar troosten,excuus aanbieden en alles goed praten![]()
Dat is precies zijn rol daar. Helaas voor ons .quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:04 schreef Jian het volgende:
Hier Pompie, "het is niet dat we je niet serieus nemen in je werk." Rot toch op superslijmbal het ziet er gewoon niet uit, dat ziet iedere halve idioot. Fucking Partypooper
kwakje van ruudquote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:03 schreef Xs2Shanna het volgende:
Wat veegt ze nou weg? In ieder geval geen tranen.
Valt me vooral van Joey tegen...als je die gister hoorde....quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:04 schreef zwellever het volgende:
DE kans om die ransaap eens lekker met de neus op de feiten te drukken en wat doen ze?
Volgens emil is het echt niet zo dat ze haar werk niet serieus nemenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:04 schreef zwellever het volgende:
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
Die crackkop heeft het over de achterliggende gedachte.
Ze bedoelt waarschijnlijk haar achterlijke gedachte.
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:05 schreef ElisaaaaaE het volgende:
Jeetjemina wat is zijn R&B toch een ontzettend lelijk stel
EN geld boeit haar niks zelfs ze ten pas en te onpasquote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:05 schreef Marenda het volgende:
Wat een gelul van die Billy,wat scheelt die vader het nou dat het voor 35 euro weg is.En nu weer iedereen knuffelen,stelletje lafbekken.Vooral pompie
Ik zou het huis naast mij kopen, om te kunnen voorkomen dat zij er komen te wonen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:05 schreef ElisaaaaaE het volgende:
Jeetjemina wat is zijn R&B toch een ontzettend lelijk stel
Vandaar dat ie ook lekker op moet rotten, de butler van de Feboquote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:05 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat is precies zijn rol daar. Helaas voor ons .
Ik zat me net te bedenken dat ik nog nooit echt kunst/art van Bill heb gezien.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:04 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb dat gedrocht nog nooit in het atelier gezien
Ze gaat echt over lijken billy ze is nog rotter als ik dacht.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:01 schreef Toverheks het volgende:
Wat heeft haar overleden vader er mee te maken dat ze schildert, snap ik het niet of snapt ze het zelf niet
net hoe de wind staat die dagquote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:06 schreef Urb het volgende:
[..]
EN geld boeit haar niks zelfs ze ten pas en te onpas
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:07 schreef oma-Nijn het volgende:
Ze probeert haar moeder trots te maken![]()
Heel normaal, door met je blote puistenk*t op tv te gaan
moederkoek gehouden kind weggegooidquote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:08 schreef Flow3r het volgende:
Wat een klein kind![]()
Waar is het in vredesnaam fout gegaan bij deze VOLWASSEN vrouw![]()
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:08 schreef sjampoeh het volgende:
kom op ruud, gooi nog even een domme opmerking ertegen aan
Dit is echt een genialequote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:07 schreef Klapskaats het volgende:
Heb ooit eens een olifant een schilderij zien maken, zag er stukken beter uit dan alles wat Billyboy heeft gemakt tot nu toe.
Zelfs echte kenners haalden het schilderij van de olifant er niet eens uit
Dus: Loooohoooottt, je ben je roeping misgelopen .....!!
Tactloze Ruudwin.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:08 schreef sjampoeh het volgende:
kom op ruud, gooi nog even een domme opmerking ertegen aan
ik hoop dat je een hoekhuis hebt Anders wordt het wel erg duurquote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:06 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik zou het huis naast mij kopen, om te kunnen voorkomen dat zij er komen te wonen.
Ik zou twee schilderijen doen voor 25 euro.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:09 schreef RVer het volgende:
Waarom zeggen ze niet gewoon de waarheid tegen haar? Die kunst verkoopt toch voor geen meter, is gewoon kliederwerk
Zo gezien heb je gelijkquote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Vandaar dat ie ook lekker op moet rotten, de butler van de Febo
Jah, met dank aan Pompie, hier hadden we anders zeker een dag lol van kunnen hebbenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:07 schreef Paxcon het volgende:
Hoogtepunt van vandaag is weer geweest denk ik
Ik denk dat ze toch een paar keer van de commode is gestuiterdquote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:08 schreef Flow3r het volgende:
Wat een klein kind![]()
Waar is het in vredesnaam fout gegaan bij deze VOLWASSEN vrouw![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |