SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uhmmmm... Ze kon zelf zitten en pakken, dingen al goed naar haar mond brengen. Dat vond ik zelf wel belangrijk, omdat wij grotendeels Rapleyen.quote:Op maandag 9 juni 2014 17:58 schreef Franny_G het volgende:
Waar kon je dat toen uit afleiden, Cwen? Daar ben ik wel benieuwd naar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, dat kan idd niet zomaar - maar het ís vaak niet zomaar. Vaak voedden ze dan op de klok, waardoor je in het begin te weinig kliertjes kan aanmaken en dan zakt je productie idd na een paar maanden terug. Nou ja, hij blijft gelijk, maar je kindje wil meer. En als daar geen gehoor aan wordt gegeven door clusteren en vaker aanleggen, houdt het idd op. Daarbij zijn kindjes na een maand of 3 ook vaak bezig met de wereld. Slordig drinken, draaien of slecht drinken omdat er zoveel om je heen gebeurt komt dan veel voor. Er zijn genoeg moeders die dan denken dat er niet genoeg is, waardoor ze minder aanbieden en dan is er vanzelf idd niet meer genoeg.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:18 schreef Franny_G het volgende:
Toch ben ik ook een beetje gevoelig voor het idee dat m'n kind misschien iets te kort komt. Veel vrouwen vertellen me ook, laatst nog een collegaatje, dat ze na een paar maanden borstvoeding ontdekten dat ze ineens niet meer 'genoeg' hadden. Maar dan denk ik: hoezo, dat kan toch helemaal niet zomaar? Dat durf ik alleen niet goed te vragen, want het ligt vaak zo gevoelig allemaal.
Klopt! Maar ik merk al het hele weekend dat ze inhaalt. En prima want stuwing genoeg, maar betrap mezelf er dan toch op dat ik denk 'noessss, ze heeft niet genoeg gehad van de week'. Maar dat slaat natuurlijk nergens op want dan zou ze dat heus wel laten merken haha.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:48 schreef Cwen het volgende:
Maar je voedt overdag om de 2-3 uur, KP? Dat moet wel goedkomen hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |