Het kán aan de soja liggen... Ellie reageerde daar tot een maand of 6 ook sterk op, bijv. bij sojasaus.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:58 schreef Franny_G het volgende:
Sjaaltje omdoen, helpt bij mij wel als I. aan het krassen is. Dan pakt ze de sjaal i.p.v. mijn huid..
Zou het kunnen dat I. kramp krijgt van de havermoutpap (met soyamelk) die ik af en toe als ontbijt eet? Het valt me op dat ze op die dagen vaker krampjes heeft. Kan ook toeval zijn natuurlijk.
Ja! Fase!quote:Op maandag 16 juni 2014 22:53 schreef Cwen het volgende:
[..]
Zelfde spul, evt verstuiver versie want die sprayt makkelijk op je tepels. En wattenstaafjes!
OMG... Ellie heeft haar pincetgreep gevonden. Ik zit van keel tot tepels onder de kleine krasjes en plekjes... Het doet gewoon zeer. Dit is ook weer een faaaaaase hè?
dat is lief, dankjewelquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:49 schreef Omentielvo het volgende:
Linda welke keus je ook maakt (doorgaan met bv of beginnen met fv) je faalt gewoon niet. Ik vind echt niet dat er een goede of een foute keus bestaat op dit punt.
Ik vind het heel knap dat het je gelukt is jouw meisjes de eerste periode volledige bv te geven met twee oudere kindjes erbij.
Nee, überhaupt niet...dat is ook het kromme er aan.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:31 schreef Omentielvo het volgende:
Linda
Ik vind dat jij terecht trots mag zijn. En als je twijfelt, probeer er dan als 'buitenstaander' tegen aan te kijken. Stel dat een vriendin van jou deze keus zou maken met haar tweeling. Zou je die vriendin zien als iemand die faalt?
Let wel. Ik snap dat het als falen voelt. Ik heb het nu soms nog als ik foto's van dreumesjes van Riley haar leeftijd ziet die nog bv krijgen dat ik het toch ineens jammer vind dat ik gestopt ben (En dat terwijl ik helemaal nooit gedacht had aan langvoeden. Maar nu vind ik Riley nog zo klein en snap ik het gewoon veel beter waarom mensen langvoeden)
Maar een kindje met kv groeit net zo gelukkig op als een kindje met bv. Het allerbelangrijkst is de liefde en het vertrouwen die je geeft aan je kindjes. En als ik die foto van jouw meisje zo ziet, heeft ze daaraan geen gebrek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |