abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140551446
Ik denk zelf qua voedingsbeha dat dat pas echt goed koopbaar is na de bevalling als alles zich een beetje gesetteld heeft qua productie en stuwing (en of het uberhaupt lukt?), maar misschien goeie voor in het bv-topic te vragen?
pi_140551534
Hilmo:
http://www.hm.com/nl/product/10279?article=10279-A - riempje onder de boobs en er zit ineens model in. Leuk met n kort jasje bijvoorbeeld.

http://www.zalando.nl/kin(...)t-kl221c031-q00.html - geen zwangerschapsjurk maar ruim plaats voor mijn 32 weken buik voorlopig

Verder zoals ik al zei die 5E rokjes van de Hm basics - erg basic, prop je zo onder je buik en kun je met van alles combineren. Ik woon in die dingen <3

Dit is iig een kleine greep van het zwanger-plankje in mijn kast :P
Enin het algemeen vind ik dingen met een elastiek of naad net onder de boobs veel leuker staan dan type gewone shirts - daar krijg ik zo'n dikke boob-buik-eenheid van :P
pi_140551678
Grappig Roomsnoes, want ik word juist van het meeste met een naad onder de boobs heel erg plumpudding!
Helemaal als het er onder ook wijder is, dan is het net een tent.
Ik zoek dan ook gericht strakkere shirtjes, liefste zonder naad onder de boobs om het wel een leuk geheel te geven.
  vrijdag 30 mei 2014 @ 21:44:21 #154
149959 SQ
snelle trees
pi_140551754
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 21:38 schreef Roomsnoes het volgende:
Hilmo:
http://www.hm.com/nl/product/10279?article=10279-A - riempje onder de boobs en er zit ineens model in. Leuk met n kort jasje bijvoorbeeld.

http://www.zalando.nl/kin(...)t-kl221c031-q00.html - geen zwangerschapsjurk maar ruim plaats voor mijn 32 weken buik voorlopig

Verder zoals ik al zei die 5E rokjes van de Hm basics - erg basic, prop je zo onder je buik en kun je met van alles combineren. Ik woon in die dingen <3

Dit is iig een kleine greep van het zwanger-plankje in mijn kast :P
Enin het algemeen vind ik dingen met een elastiek of naad net onder de boobs veel leuker staan dan type gewone shirts - daar krijg ik zo'n dikke boob-buik-eenheid van :P
+1, ben dol op shirtjes en jurkjes met boobtouwtje O+
alleen deze moet je niet kopen als je roomkleurig bent en 102 kilo met cup G bent:

:')
disclaimer
pi_140551776
+2 voor de empiretaille *O*
pi_140551802
2 dagen na de bevalling zei mijn kraamverzorgster dat ik beter een BH kon gaan dragen.
En ze had gelijk, vooral op dag 4 en 5 had ik stuwing en was het fijn dat ik al een goede BH had en droeg. Beter draag je 'm al tijdens de stuwing dan dat je gaat zitten afwachten tot na de stuwing. Want stuwing is echt geen fijn gevoel en het voelt alsof je borsten gaan ploffen, dus enige vorm van ondersteuning is superfijn!

Qua maat kun je het beste je eigen laatste cupmaat +1 rekenen. Of je koopt van een voedingsBH er eerst eentje om te kijken of de maat OK is, dan kun je daarna nog meer BH's kopen.
Het is ook geen overbodige luxe om er meer dan 2 te hebben; bij peuter ben ik nogal eens door de compressen heen gelekt, of peuter spuugde me onder, dus was het fijn een schone uit de kast te kunnen trekken.
Tralalalaaa
pi_140551871
ja SQ :') wie doet er dan ook franje en volants op dr tetten :D mij niet gezien!

verder wel leuk jurkje :P
  vrijdag 30 mei 2014 @ 21:49:06 #158
149959 SQ
snelle trees
pi_140551932
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 21:47 schreef Crumpette het volgende:
ja SQ :') wie doet er dan ook franje en volants op dr tetten :D mij niet gezien!

verder wel leuk jurkje :P
had ik me even op verkeken, ik dacht ook eens vlot ende hip te zijn, niet meer doen dus :') :P
disclaimer
pi_140551989
Vlot en hip?
Das übertuttig!
En niet gemaakt voor bigboobs...
pi_140552013
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 21:49 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

had ik me even op verkeken, ik dacht ook eens vlot ende hip te zijn, niet meer doen dus :') :P
heel leuk en hip, bij cup c maximaal. :Y :D
pi_140552021
Thanks voor de ideeën. Zo'n kort rokje moet bij mij echt niet hihi :@
Die bij H&M zijn niet zo prijzig en op zich wel aardig. Volgens mij zit er hier in een paar steden verderop een Mama afdeling, zou eens kunnen kijken of ik ze daar kan passen en ook die gewone jurkjen uit de basic collectie. Geen idee hoe het alleen zich gaat ontwikkelen met de buik.

Oh en voedingsbh stel ik nog heel lang uit. Snap niets van die maten, wat moet groter zijn, het getal of de letter? :@
  vrijdag 30 mei 2014 @ 21:51:30 #162
149959 SQ
snelle trees
pi_140552028
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 21:50 schreef BlueEyes het volgende:
Vlot en hip?
Das übertuttig!
En niet gemaakt voor bigboobs...
nee joh, op het juiste type staat dat hartstikke leuk!

Ik ben toch meer van de grove grafische prints en felle kleuren heb ik besloten ;)
disclaimer
pi_140552079
Jahmaar die kleur, das tuttig!
Felle kleur is alweer anders. Ben zelf erg fan van rood of andere heldere kleuren, alle pastelkleuren maken mij bleek.
pi_140552085
ik ben zowiezo altijd van de simpele halslijn. toeters en bellen graag aan de rok oid, ter balans van de boobage.

verder wel goeie tip van de voedingsbh's TAP. zijn dames hier ook een bandmaat gegroeid, of dat niet?
pi_140552089
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 21:51 schreef Hilmo het volgende:
Thanks voor de ideeën. Zo'n kort rokje moet bij mij echt niet hihi :@
Die bij H&M zijn niet zo prijzig en op zich wel aardig. Volgens mij zit er hier in een paar steden verderop een Mama afdeling, zou eens kunnen kijken of ik ze daar kan passen en ook die gewone jurkjen uit de basic collectie. Geen idee hoe het alleen zich gaat ontwikkelen met de buik.
Ik wel. Die gaat groeiennnn! ;)

Die jurk is gewoon een basic trouwens ;)
  vrijdag 30 mei 2014 @ 21:56:54 #166
149959 SQ
snelle trees
pi_140552249
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 21:53 schreef Crumpette het volgende:
ik ben zowiezo altijd van de simpele halslijn. toeters en bellen graag aan de rok oid, ter balans van de boobage.

verder wel goeie tip van de voedingsbh's TAP. zijn dames hier ook een bandmaat gegroeid, of dat niet?
ik al twee :X
disclaimer
pi_140552284
Ik ben van 80DD/E naar 90G gegaan, maar in een ander merk, dus ik hecht er niet heel veel waarde aan maattechnisch.
En degene die ik nu heb, zijn wel ruim gekocht, want had geen zin er steeds geld aan uit te geven qua beha's omdat m'n boobs steeds zouden groeien.

Ik heb bij Zalando een hele bult beha's besteld in alle soorten en maten en daarin rustig thuis passen en alles wat niet goed was teruggestuurd en de maat die me aanstond in wit en zwart uiteindelijk nu.
Zijn wel voedingsbeha's en heb nog stuwingsruimte dus ben er niet bang voor straks.
  vrijdag 30 mei 2014 @ 21:58:53 #168
149959 SQ
snelle trees
pi_140552353
maar heb nu deze jurkjes meegenomen dus ik kan ff vooruit :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
pi_140552419
Leuk Sq!
En de paarse mamalicious van hier kan nog altijd jouw kant op als ik bevallen ben ;)
pi_140552427
oohhh leuk SQ
  vrijdag 30 mei 2014 @ 22:01:54 #171
149959 SQ
snelle trees
pi_140552503
vooral die blauwe is erg O+

Ik had 'm twee maanden terug al gepast en toen schrok ik er van, ( :') ) maar met een buik staat ie veel leuker _O- Leidt af van de putjes op je bips enzo, zo'n buik :Y
disclaimer
pi_140552516
Leuke stofjes! En mooie tas ook <3

Dank voor de bh-tips. Denk dat ik heb nog even aankijk en zo kort mogelijk voor de bevalling een maatje te groot koop tov mijn maat tzt. Omdat ik nog in mn gewone pas heeft het ook geen haast natuurlijk.
  vrijdag 30 mei 2014 @ 22:03:36 #173
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_140552578
Ik ben benieuwd of ik de komende weken meer voorwerk ga krijgen of dat het gewoon ineens onverwachts losbarst :D Vind het nu wel spannend worden want zo langzamerhand begint hier in huis echt alles klaar te worden en heb ik zoiets van: hij mag komen als ie wil :D

Raar fenomeen trouwens die nesteldrang :') Ik heb dus ruim 3 uur (!!!) de badkamer staan schrobben en boenen :') En dan nog niet eens de kastjes van binnen gedaan :') Echt WTF!? De bedoeling was een uurtje even de badkamer een goede beurt geven. Alsof het Fernando iets kan schelen dat ik boven op de verwarming heb gestoft en zo :+ Zo stom, je weet dat het onzin is en toch MOET je ineens vanalles schoonmaken van jezelf (en volgende week is het weer vies }:| ).

Qua voedingsbh's stond hier in de info van de kraamzorg dat je er 1 moest aanschaffen rond de 37 weken en eentje na je bevalling. Ik heb een niet charmante meegroei voedingsbh gekocht. Die zit nu ook al heel fijn, maar als ik stuwing krijg straks verwacht ik ook nog wel dat hij past. En anders is de winkel hier drie straten verderop en stuur ik mijn man gewoon langs om er nog een te halen :)
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  vrijdag 30 mei 2014 @ 22:04:57 #174
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_140552653
SQ leuk O+ Die blauwe had ik ook gepast maar vond dat hij me te truttig maakte :') Terwijl hij de vrouw in de folder toen zo leuk stond.

Vind die sandalen trouwens ook niet zo schokkend hoor :P
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_140552708
Ik ben twee cupmaten gegroeid tijdens de zwangerschap. Wat voedingsbh's betreft: die kun je inderdaad maar beter in huis hebben, en meer dan eentje, zoals TAP ook schreef. Ik heb ze verder in twee verschillende maten. In verband met de ene dag flinke stuwing en de andere dag weer veel minder.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')