+1, ben dol op shirtjes en jurkjes met boobtouwtjequote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:38 schreef Roomsnoes het volgende:
Hilmo:
http://www.hm.com/nl/product/10279?article=10279-A - riempje onder de boobs en er zit ineens model in. Leuk met n kort jasje bijvoorbeeld.
http://www.zalando.nl/kin(...)t-kl221c031-q00.html - geen zwangerschapsjurk maar ruim plaats voor mijn 32 weken buik voorlopig
Verder zoals ik al zei die 5E rokjes van de Hm basics - erg basic, prop je zo onder je buik en kun je met van alles combineren. Ik woon in die dingen <3
Dit is iig een kleine greep van het zwanger-plankje in mijn kast
Enin het algemeen vind ik dingen met een elastiek of naad net onder de boobs veel leuker staan dan type gewone shirts - daar krijg ik zo'n dikke boob-buik-eenheid van
had ik me even op verkeken, ik dacht ook eens vlot ende hip te zijn, niet meer doen dusquote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:47 schreef Crumpette het volgende:
ja SQwie doet er dan ook franje en volants op dr tetten
mij niet gezien!
verder wel leuk jurkje
heel leuk en hip, bij cup c maximaal.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
had ik me even op verkeken, ik dacht ook eens vlot ende hip te zijn, niet meer doen dus![]()
nee joh, op het juiste type staat dat hartstikke leuk!quote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:50 schreef BlueEyes het volgende:
Vlot en hip?
Das übertuttig!
En niet gemaakt voor bigboobs...
Ik wel. Die gaat groeiennnn!quote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:51 schreef Hilmo het volgende:
Thanks voor de ideeën. Zo'n kort rokje moet bij mij echt niet hihi![]()
Die bij H&M zijn niet zo prijzig en op zich wel aardig. Volgens mij zit er hier in een paar steden verderop een Mama afdeling, zou eens kunnen kijken of ik ze daar kan passen en ook die gewone jurkjen uit de basic collectie. Geen idee hoe het alleen zich gaat ontwikkelen met de buik.
ik al tweequote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:53 schreef Crumpette het volgende:
ik ben zowiezo altijd van de simpele halslijn. toeters en bellen graag aan de rok oid, ter balans van de boobage.
verder wel goeie tip van de voedingsbh's TAP. zijn dames hier ook een bandmaat gegroeid, of dat niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |