Hmm ja, krijg je een echo met 34 weken? Ik dacht dat ik de volgende x alleen hartje zou kunnen luisteren.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:53 schreef BlueEyes het volgende:
Oeh Sun dat is wel erg flink qua maat naar mijn mening.
Een tip van mijn schoonzusje was, zo rondom de groei/liggingsecho bij week 34/35 vragen waarop ze het kindje schatten en verwachten en aan de hand daarvan nog wat kopen.
Ik heb wel wat maat 50 gekocht, maar dat was afgeprijsd dan is het niet al te zuur als het na een week niet meer past of helemaal niet.
En verder combimaatje 50/56.
Ja, dat is erg groot, tenzij je baby 12 pond is.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:49 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dames, even een vraagje. Ik heb net een pakje gekocht om de baby na de geboorte aan te doen. Dus van ziekenhuis naar huis. Aangezien wij allebei flinke babies waren, heb ik maat 62 gekocht. Maar nu twijfel ik. Is dat niet toch wat te groot?
Ik ga het morgen wel omruilenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:00 schreef Cantare het volgende:
[..]
Ja, dat is erg groot, tenzij je baby 12 pond is.Een gewone stevige baby past echt wel in 56.
Jaquote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:49 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dames, even een vraagje. Ik heb net een pakje gekocht om de baby na de geboorte aan te doen. Dus van ziekenhuis naar huis. Aangezien wij allebei flinke babies waren, heb ik maat 62 gekocht. Maar nu twijfel ik. Is dat niet toch wat te groot?
Enne, Vlindur, Loj had ook hartactiviteit terwijl de grootte op 5 wk uitkwam! Daar hadden we het nog uitgebreid over. Plus, ikzelf heb tot 13 wk bloedverlies gehad. Kop op
Dat verschilt per praktijk of je die krijgt of niet.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:58 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Hmm ja, krijg je een echo met 34 weken? Ik dacht dat ik de volgende x alleen hartje zou kunnen luisteren.
Ooh ik dacht dat dat standaard wasquote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:07 schreef mignonne het volgende:
[..]
Dat verschilt per praktijk of je die krijgt of niet.
Je kunt ook aan je vk vragen of ze het gewicht wil schatten zo rond 37/38 weken, dan heb je ook een redelijk uitgangspunt.
62 is wel erg groot.
ik kan niet door de toscaanse heuvels banjeren op slippers, dit is een beetje een noodzakelijk kwaadquote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:14 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Jurkjes kruipen omhoog en laten mn klutskwab knieeen zien... Maar slippers..
echte wandelsandalen zijn veeel lelijker hoor.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik kan niet door de toscaanse heuvels banjeren op slippers, dit is een beetje een noodzakelijk kwaad
Mijn man heeft het me al bijna vergeven
Nee dat snap ikquote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik kan niet door de toscaanse heuvels banjeren op slippers, dit is een beetje een noodzakelijk kwaad
Mijn man heeft het me al bijna vergeven
+1.. wanneer kun je ongeveer inschatten wat voor maat voedingsbhs je moet kopen?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:59 schreef Roomsnoes het volgende:
Ik heb zwangerschapspanty´s gekocht (4 stuks van HM), 2 shirts en 2 blouses, en voor de rest heb ik veel van die korte 5E rokjes van HM aan, en een maxidress in basic jersey van HM. En heb wat KingLouie jurkjes gekocht, maar die zijn niet per se voor de zwangerschap. En dus die broeken waarhet nu veel te warm voor isDus valt eigenlijk nog mee qua inkoop eigenlijk.
Wanneer is het eigenlijk handig om voedingsbh's te kopen? Wanneer zijn je borsten t grootst zeg maar, in de zwangerschap? Tot nu toe zijn ze kleiner dan bij aanvang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |