abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140548550
jurkjes ja O+ maar dan wel met net iets warmer weer, want leggings en ballerina's :N en panties :r

blote benen en slippers/ballerina's!
pi_140548823
Ik ben normaal gesproken ook wel type surfshorts en hemdjes met slippers, maar een echt fatsoenlijke korte broek voor een zwangere kan ik mij trouwens weinig bij voorstellen..
pi_140548984
Hmm Vlindur ik heb een vroege echo gehad en de gyn wist muj toen te vertellen dat een hartje waarneembaar is vanaf 6+4. Dus als jij een hartje gezien hebt zou je zeggen dat je idd toch verder bent :?

Sorry. Tis niet mijn bedoeling om je van streek te maken :*
Ik blijf voor je duimen!
pi_140549272
Ik heb een positiejeans zelf tot korte broek omgetoverd... Of kort, een capri model..
S. 2014
J. 2016
pi_140549437
Ik geniet enorm van mijn buik(je), maar kijk toch stiekem wel uit naar mijn 'gewone' kleding weer
pi_140549615
Ik heb een superfijne korte spijkerbroek van de H&M! Ik weet dat zijn 'n de grotere maten weinig passends hebben, maar die korte broek is voor mij met m'n maat 40 superfijn. Zeker als je met je peuter naar de speeltuin gaat, is het wat praktischer dan jurkjes.

En ik had dat ook zo, de vorige keer, Blue! Alleen jammer van de desillusie achteraf. Eerst was ik er nog wat te dik voor, daarna viel ik zo snel af door veel wandelen en borstvoeding, dat ik al snel niks meer paste. Moest ik weer shoppen (en dat paste ook na een paar maanden niet meer toen ik weer op normaal gewicht was). Voordeel: ik heb alle maten in de kast! Ik hoop dat jij weer snel in je eigen kleren past, zo jojo-en is niks...
pi_140549656
Ik vind mooie positiekleding vinden ook veel moeilijker dan ik had verwacht! Ook omdat ik er niet de hoofdprijs voor wil betalen. Heb dan weer wel een leuke korte broek van de H&M. :P.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_140549742
Dames, even een vraagje. Ik heb net een pakje gekocht om de baby na de geboorte aan te doen. Dus van ziekenhuis naar huis. Aangezien wij allebei flinke babies waren, heb ik maat 62 gekocht. Maar nu twijfel ik. Is dat niet toch wat te groot?
pi_140549748
Ooh Marel, ik heb alle maten in mijn kast al liggen uit verleden jojo-gedrag!
Vandaar dat ik nu ook wel enigszins red met niet alles perse positiemode te kopen.
Maar sommige shirtjes komen op standje Onslow terecht :') en dat is weinig charmant.

En ik wil ook niet al mijn leuke shirtjes 'verpesten' en oprekken met de buik, das ook zo zonde.
Maar aan de andere kant, wel weerreden tot shoppen O+
pi_140549861
Oeh Sun dat is wel erg flink qua maat naar mijn mening.
Een tip van mijn schoonzusje was, zo rondom de groei/liggingsecho bij week 34/35 vragen waarop ze het kindje schatten en verwachten en aan de hand daarvan nog wat kopen.
Ik heb wel wat maat 50 gekocht, maar dat was afgeprijsd dan is het niet al te zuur als het na een week niet meer past of helemaal niet.
En verder combimaatje 50/56.
pi_140550029
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 20:53 schreef BlueEyes het volgende:
Oeh Sun dat is wel erg flink qua maat naar mijn mening.
Een tip van mijn schoonzusje was, zo rondom de groei/liggingsecho bij week 34/35 vragen waarop ze het kindje schatten en verwachten en aan de hand daarvan nog wat kopen.
Ik heb wel wat maat 50 gekocht, maar dat was afgeprijsd dan is het niet al te zuur als het na een week niet meer past of helemaal niet.
En verder combimaatje 50/56.
Hmm ja, krijg je een echo met 34 weken? Ik dacht dat ik de volgende x alleen hartje zou kunnen luisteren.
  vrijdag 30 mei 2014 @ 20:59:01 #137
149959 SQ
snelle trees
pi_140550056
Ik heb wel twee hele mooie jurkjes gekocht om de aandacht van de schoenen af te leiden :P
disclaimer
pi_140550060
Ik heb zwangerschapspanty´s gekocht (4 stuks van HM), 2 shirts en 2 blouses, en voor de rest heb ik veel van die korte 5E rokjes van HM aan, en een maxidress in basic jersey van HM. En heb wat KingLouie jurkjes gekocht, maar die zijn niet per se voor de zwangerschap. En dus die broeken waarhet nu veel te warm voor is :D Dus valt eigenlijk nog mee qua inkoop eigenlijk.

Wanneer is het eigenlijk handig om voedingsbh's te kopen? Wanneer zijn je borsten t grootst zeg maar, in de zwangerschap? Tot nu toe zijn ze kleiner dan bij aanvang :')
pi_140550101
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 20:49 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dames, even een vraagje. Ik heb net een pakje gekocht om de baby na de geboorte aan te doen. Dus van ziekenhuis naar huis. Aangezien wij allebei flinke babies waren, heb ik maat 62 gekocht. Maar nu twijfel ik. Is dat niet toch wat te groot?
Ja, dat is erg groot, tenzij je baby 12 pond is. ;) Een gewone stevige baby past echt wel in 56.
pi_140550161
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 21:00 schreef Cantare het volgende:

[..]

Ja, dat is erg groot, tenzij je baby 12 pond is. ;) Een gewone stevige baby past echt wel in 56.
Ik ga het morgen wel omruilen :P
pi_140550352
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 20:49 schreef Sunshine1982 het volgende:

Enne, Vlindur, Loj had ook hartactiviteit terwijl de grootte op 5 wk uitkwam! Daar hadden we het nog uitgebreid over. Plus, ikzelf heb tot 13 wk bloedverlies gehad. Kop op :*
Ja :Y. Hier een baby van 4542 gram en 56 cm en ze heeft toch nog een tijdje in 56 gepast. 62 is écht te groot!
Home is where the O+ is...
pi_140550379
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 20:58 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Hmm ja, krijg je een echo met 34 weken? Ik dacht dat ik de volgende x alleen hartje zou kunnen luisteren.
Dat verschilt per praktijk of je die krijgt of niet.
Je kunt ook aan je vk vragen of ze het gewicht wil schatten zo rond 37/38 weken, dan heb je ook een redelijk uitgangspunt.

62 is wel erg groot.
:)
pi_140550454
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 21:07 schreef mignonne het volgende:

[..]

Dat verschilt per praktijk of je die krijgt of niet.
Je kunt ook aan je vk vragen of ze het gewicht wil schatten zo rond 37/38 weken, dan heb je ook een redelijk uitgangspunt.

62 is wel erg groot.
Ooh ik dacht dat dat standaard was :o
  vrijdag 30 mei 2014 @ 21:10:40 #144
149959 SQ
snelle trees
pi_140550485
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 20:14 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Jurkjes kruipen omhoog en laten mn klutskwab knieeen zien... Maar slippers.. O+
ik kan niet door de toscaanse heuvels banjeren op slippers, dit is een beetje een noodzakelijk kwaad :P
Mijn man heeft het me al bijna vergeven :')
disclaimer
pi_140550637
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 21:10 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik kan niet door de toscaanse heuvels banjeren op slippers, dit is een beetje een noodzakelijk kwaad :P
echte wandelsandalen zijn veeel lelijker hoor. :P
pi_140551116
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 21:10 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Nee dat snap ik :P maar zolang je er geen sokken in doet komt het wel goed! :P
S. 2014
J. 2016
pi_140551182
Hahha SQ vind het best meevallen hoor :)

En ik ben hier nogal zoekende in de mode. Heb twee korte broeken overgenomen van iemand, uit het jaar 0, maar eentje er van staat echt wel goed en zie je niets aan.
Ik lees jullie allemaal over jurkjes en dan heb ik zoiets van oooh dat wil ik ook wel. Maar wat doen de meiden die geen jurktype zijn. Wat voor jurkjes zijn geschikt (plaatjes!) als je normaal in spijkerbroeken en gympen loopt en niet zo trots bent op je bovenbenen en knieën... (en geen meisjemeisje bent qua bloemetjes enzo haha) Ik heb nu een jurkje/tuniekje met legging overgenomen van iemand hier op het forum en dat staat leuk, maar ander spul kopen, ik heb zooo geen idee :{
pi_140551245
Ach Vlindur! Sterkte met afwachten. Ik duim dat het goed blijft gaan!
pi_140551368
Elk jurkje waar jij je comfortabel in voelt is leuk Hilmo!
Dat is voor de een strak, de ander wat meer los en weer een ander maxi-dress.
Kwestie van aanpassen en proberen!
Als je er maar aan denkt dat je je er blij in voelen moet, anders is het ook zo zonde van je geld.
pi_140551374
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 20:59 schreef Roomsnoes het volgende:
Ik heb zwangerschapspanty´s gekocht (4 stuks van HM), 2 shirts en 2 blouses, en voor de rest heb ik veel van die korte 5E rokjes van HM aan, en een maxidress in basic jersey van HM. En heb wat KingLouie jurkjes gekocht, maar die zijn niet per se voor de zwangerschap. En dus die broeken waarhet nu veel te warm voor is :D Dus valt eigenlijk nog mee qua inkoop eigenlijk.

Wanneer is het eigenlijk handig om voedingsbh's te kopen? Wanneer zijn je borsten t grootst zeg maar, in de zwangerschap? Tot nu toe zijn ze kleiner dan bij aanvang :')
+1.. wanneer kun je ongeveer inschatten wat voor maat voedingsbhs je moet kopen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')