Kan prima zonder.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:32 schreef Chanty het volgende:
[..]
Hoe ging het bij de vorige twee? Ging je daar overtijd?
Heb je trouwens altijd voorwerk en zo? Behalve die ene dag veel harde buiken en de andere halve dag een trekkend gevoel, heb ik nergens last van. Of kan een bevalling ook starten zonder aankondiging zeg maar?
Jaquote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:37 schreef Crumpette het volgende:
[..]
ja, maar ik had dus ook zo'n knaltest! en volgens de meest voorzichtige berekeningen had ik dan zowat net bevrucht moeten zijn...ik weet niet precies hoe het allemaal kan.. maar hou moed
Bij de eerste had ik niks voorwerk. Gewoon 8 weken voor datum vet de bevalling in duiken. Dat hebben ze 2 weken weten te rekken met weeënremmers voor hij door de medicijnen heen gewoon kwam. Dus je kan ook zeggen dat ik 2 weken flink voorwerk heb gehadquote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:32 schreef Chanty het volgende:
[..]
Heb je trouwens altijd voorwerk en zo? Behalve die ene dag veel harde buiken en de andere halve dag een trekkend gevoel, heb ik nergens last van. Of kan een bevalling ook starten zonder aankondiging zeg maar?
Bij beide begon met met precies 40 weken, zonder noemenswaardig voorwerk.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:32 schreef Chanty het volgende:
[..]
Een zwangerschap kan rare dingen met je doen hèquote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:00 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb iets heel ergs gedaan. Ik heb gezonde sandalen gekochtna een halve dag hippe schoentjes passen en huilen omdat alles knelde of niet paste ben ik overstag gegaan bij Clarks
![]()
Andere bevindingen:
- passende korte broeken zijn een illusie
- passende zwemkleding is een illusie
Welkom in de wondere wereld van het zwangerzijnquote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:00 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb iets heel ergs gedaan. Ik heb gezonde sandalen gekochtna een halve dag hippe schoentjes passen en huilen omdat alles knelde of niet paste ben ik overstag gegaan bij Clarks
![]()
Andere bevindingen:
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:00 schreef Stormqueen het volgende:
![]()
Andere bevindingen:
Jij wint...quote:
Jurkjes kruipen omhoog en laten mn klutskwab knieeen zien... Maar slippers..quote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:12 schreef Roomsnoes het volgende:
Ik heb 3 positiebroeken gekocht, maar ik ben toch echt geen broekenmens. Jurkjes en slipperts ladies! Kan je in groeien <3 En jurkes knellen niet![]()
En ik loop gewoon op gympen, jurkje of niet
+1quote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:12 schreef Roomsnoes het volgende:
Ik heb 3 positiebroeken gekocht, maar ik ben toch echt geen broekenmens. Jurkjes en slipperts ladies! Kan je in groeien <3 En jurkes knellen niet![]()
En ik loop gewoon op gympen, jurkje of niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |