abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140540732
quote:
15s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 15:41 schreef Vlindur het volgende:
Hoi!

Nou, het is heel gek hoor. We hebben een heel langzaam kloppend hartje gezien. En een vruchtzak en vruchtje wat overeen kwam met maar 4.5 weken. Op het einde klopte het hartje nog even op volle toeren. Dus we zijn enorm benieuwd hoe dit gaat eindigen..
Over twee weken gaan we weer. En tot die tijd moet het bloeden gewoon uit blijven.

Dus nee. Ik hoef echt nog niet in de OP...
Hoop dat het bloeden wegblijft! en het hartje blijft kloppen O+
  vrijdag 30 mei 2014 @ 15:47:04 #77
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_140540822
quote:
15s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 15:41 schreef Vlindur het volgende:
Hoi!

Nou, het is heel gek hoor. We hebben een heel langzaam kloppend hartje gezien. En een vruchtzak en vruchtje wat overeen kwam met maar 4.5 weken. Op het einde klopte het hartje nog even op volle toeren. Dus we zijn enorm benieuwd hoe dit gaat eindigen..
Over twee weken gaan we weer. En tot die tijd moet het bloeden gewoon uit blijven.

Dus nee. Ik hoef echt nog niet in de OP...
*Haalt weer adem*. Gelukkig toch een knipper! Ik blijf voor je duimen meid!
pi_140540905
Zo ik zat straks met dreumes bij Ballorig en ik kreeg me toch een rotschop van Harrie! Lag effe kreupel haha. Wat een kracht en dat voor nog geen 32 weken!

Zoe wat zuur weer. Blijf idd assertief en geef je grenzen aan. Ook dit komt wel weer goed. Gelukkig dat je een prettige arboarts hebt.

Vlinder .. heel onzeker voor jullie dus allemaal. En het enige wat je kunt doen is afwachten. Ik hoop voor jullie op goed nieuws de volgende keer :*
  vrijdag 30 mei 2014 @ 15:50:37 #79
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_140540918
Pfff Vlindur dat is nog wel even spannend dan de komende weken. Ik hoop dat je knipper blijft knipperen :*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  vrijdag 30 mei 2014 @ 15:53:38 #80
52229 Chanty
pi_140540986
Die man moet maar lekker in een hoge boom gaan zitten :') Ik wil ook een miljoen op de bank, en een dik huis en en en… Hij is gewoon niet realistisch dus het lijkt me dat dit wel netjes opgelost gaat worden.
pi_140541121
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 15:53 schreef Chanty het volgende:
Die man moet maar lekker in een hoge boom gaan zitten :') Ik wil ook een miljoen op de bank, en een dik huis en en en… Hij is gewoon niet realistisch dus het lijkt me dat dit wel netjes opgelost gaat worden.
:+
nee klopt.. ook lekker zo'n mailtje en dan *poef* hijs op vakantie :')

Bedankt Chanty :*

Heb nu felle steken in mijn buik en moet tot 18:00 werken -O-

Twinkle
sterke harrie! :o
  vrijdag 30 mei 2014 @ 16:06:33 #82
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_140541334
Vlindur, fijn dat jullie wel een hartje hebben gezien. 2 weken lijkt dan nog zo ver weg he...Hopelijk gaat het gewoon helemaal goed komen!

SQ, gratz met je kinderwagen!

Loj, fijn dat je een goede echo hebt gehad :)

Zoe, inderdaad irritant zeg.. denk je dat het helemaal goed geregeld is.. komt er nog zo'n dwaas achterop..

En wat een schopperts hebben jullie allemaal zeg! De ene trapt nog harder dan de andere! Ik zeg NL elftal 2034! (dan gemengd elftal he.. we gaan met de tijd mee! :P) w/
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
  vrijdag 30 mei 2014 @ 16:14:46 #83
302812 Little_Miss_Naughty
naughty by nature
pi_140541601
Jeetje Vlindur, wat spannend dan nog even! Een kloppend hartje is wel een goed teken, ook al is het nog traag, het is ook nog heel pril he.
Ik duim voor je!!
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
  vrijdag 30 mei 2014 @ 16:35:40 #84
344469 Amsel
zonder t
pi_140542177
Jemig Vlindur, wat rot dat je nu nog twee weken die onzekerheid hebt.
pi_140542739
Jeetje Vlindur, wat een onzekerheid... Sterkte met de rust behouden de komende 2 weken, heb je ergens nog wat yoga-oefeningen? Het zou toch verboden moeten worden, deze onzekerheid... :*
pi_140542996
Sterkte vlindur :*
S. 2014
J. 2016
pi_140543094
Zoë wat een gedoe zeg, lijkt ook niet op te houden he?

Vlindur :*
Sjee wat spannend allemaal!
Heel veel sterkte de komende 2 weken
pi_140543105
Jeetje, spannend allemaal zeg, vlindur. Ik hoop dat het bloeden stopt en dat het hartje blijft kloppen en het kindje groeit!! :*
Tralalalaaa
pi_140543160
Sterkte Vlindur, het lijkt me heel lastig om met die onzekerheid om te gaan :*!

Zoe, wat een suffe vent zeg :{ goed je eigen grenzen aangeven en hopelijk komt er een goede oplossing!

Hier ben ik aardig tegen m'n grenzen aangelopen deze dagen. Gisteren een etentje met collega's dat laat werd. Ook net iets teveel gegeten, en toen de halve nacht wakker en maagzuur. Vandaag naar een vriendin in R'dam, lekker de stad doorgesjokt maar ik houd het gewoon niet meer zo vol als eerst. Pijn in liezen, dus met de metro terug en nu weer in de trein naar huis. Helemaal geen probleem, maar wel even wennen dat ik dus wat rustiger moet doen :') .
pi_140543827
Het bloeden is gestopt. Vanmiddag al. Maar ik geloof gewoon niet dat dit goed blijft gaan. :N
Ik heb 2 weken terug positief getest. De strepen knalden er weer vanaf (14/05)
Hoe kan ik dan nu maar 4.5 weken zwanger zijn?

En hoe kan het hartje dan al kloppen?

Nee hoor.. Ik geloof er niet in. -O-

We hebben helaas geen foto meegekregen. Heb er zelf ook nooit aan gedacht. Pas toen we weer in de auto zaten :')
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_140543876
Heb je die dingen ook tegen de gyn gezegd? Of zijn dat achteraf gedachtes die opkomen nu je er over nadenken gaat thuis?
pi_140544075
:* voor Vlindur. Lijkt me echt geen leuke situatie...
pi_140544149
Ja, Hij zegt dat de bevruchting dan vast later is geweest. Maar thuis beredenerend kan het gewoon niet. Maar dus niet alleen de vrucht was klein, maar ook het vruchtzakje. En die was verder wel mooi rond en zwart. Als ik dus zeg maar niet mijn datum had geweten was ik nu perfect 4.5 / 5 weken zwanger geweest.

Dus meer dan afwachten kunnen we niet doen. Met een week terugkomen was gewoon te kort, want het kan dan nog alle kanten uit. met 2 weken hebben we gewoon 90% duidelijkheid.

En als het nu alsnog misgaat kan ik gewoon bellen.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_140544212
Vlindur vervelend die onzekerheid... :*

Ik ben bij mijn eerste echo ook bijna 2 weken teruggezet. Terugberekend kon dat gewoon echt niet vond ik zelf, maar alles klopte volgens die termijn. Zoals je zelf al zegt: als ik mijn datum niet had geweten was ik ook perfect 2 weken 'korter zwanger' geweest.

Later heb ik die weken gewoon weer ingehaald. Het hangt ook zoveel van de meting af. Met die termijn kan 2mm al heel wat dagen schelen.
pi_140544296
Kan me je gedachtengang ook wel heel erg indenken Vlindur.
Blijf m'n duimen voor jullie draaien en op het beste en mooie hopen.
:*
pi_140544619
Poeh Vlinder, een kloppend hartje maar toch die onzekerheid... dan duren 2 weken vast heel lang. Sterkte, ik duim tóch voor een eigenwijze plakker hoor!

Hier begint het me zwaar te vallen. Slecht slapen, voorwerk, spanning... van mij mag de beeb nu wel snel komen. Zondag of maandag zou fijn zijn. Ik denk niet echt dat dat ook gaat gebeuren hoor, maar een mens mag altijd hopen, toch? :P
pi_140544768
Had ik ook hoor vlindur bij mijn eerste echo, verwachtte 7 weken ongeveer en het was vermoedelijk 5.. en zonder knipper nog! De week daarop netjes 6 met knipper en de week daarop 7... dus het kan nog! Ik vroeg het ook de gyn en die zei ook iets over dat het lang kan duren voor er ingenesteld is oid.. iig :* voor de onzekerheid!
pi_140545090
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 18:13 schreef Crumpette het volgende:
Had ik ook hoor vlindur bij mijn eerste echo, verwachtte 7 weken ongeveer en het was vermoedelijk 5.. en zonder knipper nog! De week daarop netjes 6 met knipper en de week daarop 7... dus het kan nog! Ik vroeg het ook de gyn en die zei ook iets over dat het lang kan duren voor er ingenesteld is oid.. iig :* voor de onzekerheid!
Hoe zit dat dan met die vroege knaltest? :@
  vrijdag 30 mei 2014 @ 18:32:53 #99
52229 Chanty
pi_140545199
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 18:06 schreef Cantare het volgende:
Poeh Vlinder, een kloppend hartje maar toch die onzekerheid... dan duren 2 weken vast heel lang. Sterkte, ik duim tóch voor een eigenwijze plakker hoor!

Hier begint het me zwaar te vallen. Slecht slapen, voorwerk, spanning... van mij mag de beeb nu wel snel komen. Zondag of maandag zou fijn zijn. Ik denk niet echt dat dat ook gaat gebeuren hoor, maar een mens mag altijd hopen, toch? :P
Hoe ging het bij de vorige twee? Ging je daar overtijd?

Heb je trouwens altijd voorwerk en zo? Behalve die ene dag veel harde buiken en de andere halve dag een trekkend gevoel, heb ik nergens last van. Of kan een bevalling ook starten zonder aankondiging zeg maar?
pi_140545315
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 18:28 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Hoe zit dat dan met die vroege knaltest? :@
ja, maar ik had dus ook zo'n knaltest! en volgens de meest voorzichtige berekeningen had ik dan zowat net bevrucht moeten zijn... :') ik weet niet precies hoe het allemaal kan.. maar hou moed :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')