Hoop dat het bloeden wegblijft! en het hartje blijft kloppenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:41 schreef Vlindur het volgende:
Hoi!
Nou, het is heel gek hoor. We hebben een heel langzaam kloppend hartje gezien. En een vruchtzak en vruchtje wat overeen kwam met maar 4.5 weken. Op het einde klopte het hartje nog even op volle toeren. Dus we zijn enorm benieuwd hoe dit gaat eindigen..
Over twee weken gaan we weer. En tot die tijd moet het bloeden gewoon uit blijven.
Dus nee. Ik hoef echt nog niet in de OP...
*Haalt weer adem*. Gelukkig toch een knipper! Ik blijf voor je duimen meid!quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:41 schreef Vlindur het volgende:
Hoi!
Nou, het is heel gek hoor. We hebben een heel langzaam kloppend hartje gezien. En een vruchtzak en vruchtje wat overeen kwam met maar 4.5 weken. Op het einde klopte het hartje nog even op volle toeren. Dus we zijn enorm benieuwd hoe dit gaat eindigen..
Over twee weken gaan we weer. En tot die tijd moet het bloeden gewoon uit blijven.
Dus nee. Ik hoef echt nog niet in de OP...
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:53 schreef Chanty het volgende:
Die man moet maar lekker in een hoge boom gaan zittenIk wil ook een miljoen op de bank, en een dik huis en en en… Hij is gewoon niet realistisch dus het lijkt me dat dit wel netjes opgelost gaat worden.
Hoe zit dat dan met die vroege knaltest?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:13 schreef Crumpette het volgende:
Had ik ook hoor vlindur bij mijn eerste echo, verwachtte 7 weken ongeveer en het was vermoedelijk 5.. en zonder knipper nog! De week daarop netjes 6 met knipper en de week daarop 7... dus het kan nog! Ik vroeg het ook de gyn en die zei ook iets over dat het lang kan duren voor er ingenesteld is oid.. iigvoor de onzekerheid!
Hoe ging het bij de vorige twee? Ging je daar overtijd?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:06 schreef Cantare het volgende:
Poeh Vlinder, een kloppend hartje maar toch die onzekerheid... dan duren 2 weken vast heel lang. Sterkte, ik duim tóch voor een eigenwijze plakker hoor!
Hier begint het me zwaar te vallen. Slecht slapen, voorwerk, spanning... van mij mag de beeb nu wel snel komen. Zondag of maandag zou fijn zijn. Ik denk niet echt dat dat ook gaat gebeuren hoor, maar een mens mag altijd hopen, toch?
ja, maar ik had dus ook zo'n knaltest! en volgens de meest voorzichtige berekeningen had ik dan zowat net bevrucht moeten zijn...quote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:28 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Hoe zit dat dan met die vroege knaltest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |