Vergeet overpriced niet... Ik heb er ook helemaal niks mee...quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
voor mij is het allemaal eender... lilleke printjes met goudkleurige ellende
Toen ik ze testte, hadden ze wel haakjes, maar kon je hem niet helemaal los maken (er zat nog een band extra rondom je ribben).quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:30 schreef klaprooss het volgende:
[..]
Zijn deze wel met haakjes? Op het plaatje lijken ze zo uit 1 geheel te bestaan zoals een sportbh zeg maar! Ik ben namelijk nog op zoek naar een beetje fijne BH's!
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 08:50 schreef Sicilia het volgende:
Ik wil nu toch ook wel even jompellen voor mezelf en baby vandaag.....14 weken
die zijn nog steeds niet duurquote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:06 schreef NotTheSame het volgende:
Ik ga bij 2.0 hopelijk weer bv geven, maar ik weet 1 ding zeker, NOOIT MEER GOEDKOPE VOEDINGSBEHA'S!
Toen Draakje een maand of 3 was ben ik proefpersoon geweest voor de
Mammae Soft. Na die goedkope Hunkemuller en Prenatal zat deze echt goddelijk! En ze hebben ook nog eens mooie dessins. Okee, ze zijn echt niet goedkoop maar als ik net zo lang ga voeden als bij Draakje, heb ik er lang plezier van.
Nee gelukkig niet!quote:Op zaterdag 31 mei 2014 08:49 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Joehoe! Dat schiet op!![]()
Geen last meer gehad van duizelingen?
Ik heb nu ook voor het eerst sinds mijn twaalfde een beha zonder beugels en stiekem vind ik het goddelijk. Alleen minder mooie vorm voor mijn boobiesquote:Op zaterdag 31 mei 2014 09:13 schreef Crumpette het volgende:
[..]
die zijn nog steeds niet duurhelaas zit mijn maat er niet bij
![]()
ik zit hier een beetje te spieken voor later:
http://www.bravissimo.com(...)ia/fy109bfu/?level=1
mar dan wel in het wit. of dees: http://www.bravissimo.com(...)lver/ro14bs/?level=1 zonder beugel... heb geloof ik sinds mijn eerste bhtje ooit, niks meer gedragen zonder beugelmaar misschien voor snachts wel weer fijn.
moge! hoe zou het met Vlindur zijn? beetje geslapen?
Oh fijn!quote:Op zaterdag 31 mei 2014 09:16 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet!
Hoe gaat het met jou en t suikerdieet?
Ik weet een heel stadsdeel in Den Haag wat daar met liefde hun spaargeld aan uit zou gevenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:13 schreef Stormqueen het volgende:
ik kan er ook echt met mijn pet niet bij
Cavalli romper voor 130 euro. Mensen kopen dat. Wtf mensheid
Ypenburg boswijk? Oh nee die hoeven er niet voor te sparen...quote:Op zaterdag 31 mei 2014 09:22 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ik weet een heel stadsdeel in Den Haag wat daar met liefde hun spaargeld aan uit zou geven![]()
![]()
De oranje-getinte medemens
Het gaat snel! Je bent gewoon bijna mama!quote:Op zaterdag 31 mei 2014 09:21 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Oh fijn!
Ja wel goed. Geen junkfood, niet teveel zoetigheid enzo. Ijsje neem ik nog wel af en toe, daar gingen mijn suikers somehow niet erg van omhoog. Het is meer patat, pizza en chocopasta wat funest is.
Ach, nog een kleine 2 maanden! Wat ik overigens erg raar vind. Over 2 maanden heb ik een baby! Ik kan er nog steeds met mijn pet niet bij
Sjuust! die met een lekker gezond kleurtje jaquote:Op zaterdag 31 mei 2014 09:24 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ypenburg boswijk? Oh nee die hoeven er niet voor te sparen...
Duindorp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gâhwe kettingah noemden we ze in het Haganiets ten nadele van die mensen verder hoor maar ik vind het toch wel zo fascinerend hoe zo'n stad zichzelf opdeeld in een soort sub-populaties
het is ook echt een enclave waar je binnenrijdt zo met al die witte huisjes
:)
logisch wel.. hoe is het met jou zo een paar dagen na je bul? beetje geland?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 09:20 schreef kwakz0r het volgende:
Sorry verder wel meegelezen maar was niet zo reageerderig.
Nog even envoor vlindur.
waar nu ook alle straten een zee van oranje vlaggen zijnquote:Op zaterdag 31 mei 2014 09:22 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ik weet een heel stadsdeel in Den Haag wat daar met liefde hun spaargeld aan uit zou geven![]()
![]()
De oranje-getinte medemens
Ja meutje! Doe dan ook niet zo gekquote:Op zaterdag 31 mei 2014 09:27 schreef Chanty het volgende:
O…M…G…! Ik denk dat ik de keuken poetsen even uitstel tot morgen
Echt alles doet pijn in mijn lijf, zelfs spierpijn in mijn vingersHet duurde ook even voor ik uberhaupt uit bed kon komen
Sowieso moest ik eerst gebukt blijven staan, dan langzaam rechtop en alles rekken en dan vasthouden en een stapje zetten omdat ik bij de eerste stappen door mijn knieën zakte. WTF ik lijk wel 100
In ieder geval nu maar lekker bewegen en hopen dat de pijn een beetje wegtrekt.
voor de wisseldagen.
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 09:28 schreef Crumpette het volgende:
[..]
waar nu ook alle straten een zee van oranje vlaggen zijn
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 09:28 schreef mignonne het volgende:
[..]
Sjuust! die met een lekker gezond kleurtje jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gâhwe kettingah noemden we ze in het Haganiets ten nadele van die mensen verder hoor maar ik vind het toch wel zo fascinerend hoe zo'n stad zichzelf opdeeld in een soort sub-populaties
het is ook echt een enclave waar je binnenrijdt zo met al die witte huisjes
Fascinerend is de juiste term ja
Net als in Hotter than my daughter… ook altijd het zelfde slag volk met veel wit en goud in hun inrichting, lekker kitsch
En ze hebben allemaal een bak ellende meegemaakt en zijn nu eindelijk zichzelf.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |