Hij moet eruit. Niet mij lastig gaan vallen met iets waar ik niks mee kan.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 06:20 schreef nietzman het volgende:
En niet eens even met een odol tegen je aanschurken, de egoist!
Niets mee kan..? Ken je dat verhaal van de bloemetjes en de bijtjes?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 06:31 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Hij moet eruit. Niet mij lastig gaan vallen met iets waar ik niks mee kan.
Dit!quote:Op vrijdag 30 mei 2014 07:15 schreef Soor het volgende:
Wat moet het vermoeiend zijn om jou te zijn zeg..
Als dat het geval zou zijn geweest had de wekker niet geklonken.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 06:18 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Klacht: meneer weet niet hoe wekkers werken.
TS wordt wel wakker van de wekker dus ze heeft geen keus en ligt sws wakker.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 08:12 schreef LittleLady het volgende:
Nou en! Dan komt hij toch lekker te laat, zijn probleem, zou er niet van wakker liggen, doet hij ook niet.
Dan druk je hem uit, het is al dom dat je 3x een wekker voor iemand gaat zetten, je bent zijn moeder toch niet.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 08:14 schreef Chai het volgende:
[..]
TS wordt wel wakker van de wekker dus ze heeft geen keus en ligt sws wakker.![]()
Dat doet ze niet. Haar vriend zet 3x een wekker.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 08:15 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Dan druk je hem uit, het is al dom dat je 3x een wekker voor iemand gaat zetten, je bent zijn moeder toch niet.
De wekker zette hij maar als hij echt eruit moest, anders verdwijnen ze gewoon toevallig als ze de container ook komen legenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 08:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat doet ze niet. Haar vriend zet 3x een wekker.
Moet je na gaan hoe die vriend zich moet voelen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 07:15 schreef Soor het volgende:
Wat moet het vermoeiend zijn om jou te zijn zeg..
Dus je bent een kutwijf met obesitas en leeft nog van een uitkering ook? Woon je ergens in probleemwijken of zo?quote:
Ts ís een probleemwijk op zich. Een uitgewoonde.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 09:11 schreef SuperwormJim het volgende:
Dus je bent een kutwijf met obesitas en leeft nog van een uitkering ook? Woon je ergens in probleemwijken of zo?
Vivaquote:Op vrijdag 30 mei 2014 06:34 schreef Glitter_Aardbei het volgende:
Ben je trouwens dezelfde als van viva?
Je vriend heeft duidelijk meer reden om te klagen dan jij.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 06:31 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Hij moet eruit. Niet mij lastig gaan vallen met iets waar ik niks mee kan.
Wie ben/was jij op Viva?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 06:34 schreef Glitter_Aardbei het volgende:
Ben je trouwens dezelfde als van viva?
Nee, moet toch bekend blijven op FOK!quote:Op vrijdag 30 mei 2014 09:41 schreef metamorphosis het volgende:
Kan jij ook wat anders dan zeiken, TS?
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 09:44 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Nee, moet toch bekend blijven op FOK!
Tering. Hebben onze voorvaders hiervoor gevochten? Dat jij als een klein kind om niets kan zeiken?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 06:18 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Dat is een RAMP. Hoewel nog niet zo erg als mijn ex, maar toch erger ik m eraan.
Hij zet twee keer zijn wekker, 3 minuten achter elkaar. En eentje 40 minuten later, just in case.
Maar na die 2 keer gaat ie er niet uit... nee, hij blijft fijn liggen.En laat het weer toe om in slaap te sukkelen.
Ik walg van dat lamlendige gedrag. Zou hem het liefst het bed uittrappen.
En áls hij is opgestaan houdt ie de wc een kwartier bezet.
Als het een flikker was zou dat wel een verklaring zijn voor z'n ongemotiveerde gedrag in deze relatie.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 07:03 schreef Ton_1982 het volgende:
gelijk heb je eruit trappen die luie flikker
Dude plsquote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:24 schreef hoink581 het volgende:
TS zit volgens mij met plezier in haar aseksuele kut te roeren vanwege al die reacties op haar digitale plasje.
Jouw vriend zou jou eruit moeten trappen. Dom wijf.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 06:18 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Dat is een RAMP. Hoewel nog niet zo erg als mijn ex, maar toch erger ik m eraan.
Hij zet twee keer zijn wekker, 3 minuten achter elkaar. En eentje 40 minuten later, just in case.
Maar na die 2 keer gaat ie er niet uit... nee, hij blijft fijn liggen.En laat het weer toe om in slaap te sukkelen.
Ik walg van dat lamlendige gedrag. Zou hem het liefst het bed uittrappen.
En áls hij is opgestaan houdt ie de wc een kwartier bezet.
Ik hoef niet te snoozen. Als ik om 9:00 een wekker zet, dan zorg ik ervoor dat ik niet meer in slaap val en dan stap ik er na 10 minuten/kwartiertje uit. En als ik wel nog in slaap val, dan ben ik rond 9:30 wakker.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:25 schreef Piger het volgende:
Ik zet elke dag 10 wekkers. waardoor er om de 3 minuten wel eentje afgaat. Toch slaap ik er nog wel eens doorheen.
Vroeger snoozede ik nooit, maar eenmaal door iemand aangeleerd kom je er nooit meer vanaf
Brummetje, controleer je vriendje niet zo en laat hem een man zijn.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:04 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Ik hoef niet te snoozen. Als ik om 9:00 een wekker zet, dan zorg ik ervoor dat ik niet meer in slaap val en dan stap ik er na 10 minuten/kwartiertje uit. En als ik wel nog in slaap val, dan ben ik rond 9:30 wakker.
Mijn vriend laat het wel toe dat ie weer in slaap valt en dan kan ik hem of laten liggen tot de laatste wekker, maar dan komt ie net aan op tijd. Of ik stoot hem aan en hij gaat er op tijd uit.
De auto mag hij van mij niet meer gebruiken om naar zijn werk te gaan. (Dat is zo'n 1200 meter en ja daar gebruikte hij regelmatig de auto voor.) Die wil ik nml gebruiken om boodschappen te doen in de stad.
We kunnen moeilijk ook zijn baan verliezen... Nu heeft hij een hele aardige baas en zal die hem niet zo snel ontslaan, maar te laat komen doe je gewoon niet. Dan moet je zelf bedenken dat je meer wekker nodig hebt, of niet 3 minuten na elkaar.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:09 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Brummetje, controleer je vriendje niet zo en laat hem een man zijn.
Ik ben verbaasd dat hij dat toestaat.
Over de auto bedoel ik.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:10 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
We kunnen moeilijk ook zijn baan verliezen... Nu heeft hij een hele aardige baas en zal die hem niet zo snel ontslaan, maar te laat komen doe je gewoon niet. Dan moet je zelf bedenken dat je meer wekker nodig hebt, of niet 3 minuten na elkaar.
Jaaa, echte liefde enzo.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:20 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Maar ik wil hem ook uit bed hebben omdat ik dan lekker het hele bed voor mezelf heb.![]()
Heeft er helemaal niks mee te maken. Ik vind dat gewoon fijn. Dat betekent niet dat ik hem helemaal weg - uit mijn leven bijv - wil hebben. Alleen dat ik het lekker vind om verder te slapen als hij uit bed is 's morgens.quote:
Jaaaja.....quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:23 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Heeft er helemaal niks mee te maken. Ik vind dat gewoon fijn. Dat betekent niet dat ik hem helemaal weg - uit mijn leven bijv - wil hebben. Alleen dat ik het lekker vind om verder te slapen als hij uit bed is 's morgens.
Ik moet een scheet laten terwijl ik in lokaal zit met 8 andere mensen op school. Wat moet ik doen?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |