Ik hoef niet te snoozen. Als ik om 9:00 een wekker zet, dan zorg ik ervoor dat ik niet meer in slaap val en dan stap ik er na 10 minuten/kwartiertje uit. En als ik wel nog in slaap val, dan ben ik rond 9:30 wakker.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:25 schreef Piger het volgende:
Ik zet elke dag 10 wekkers. waardoor er om de 3 minuten wel eentje afgaat. Toch slaap ik er nog wel eens doorheen.
Vroeger snoozede ik nooit, maar eenmaal door iemand aangeleerd kom je er nooit meer vanaf
Brummetje, controleer je vriendje niet zo en laat hem een man zijn.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:04 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Ik hoef niet te snoozen. Als ik om 9:00 een wekker zet, dan zorg ik ervoor dat ik niet meer in slaap val en dan stap ik er na 10 minuten/kwartiertje uit. En als ik wel nog in slaap val, dan ben ik rond 9:30 wakker.
Mijn vriend laat het wel toe dat ie weer in slaap valt en dan kan ik hem of laten liggen tot de laatste wekker, maar dan komt ie net aan op tijd. Of ik stoot hem aan en hij gaat er op tijd uit.
De auto mag hij van mij niet meer gebruiken om naar zijn werk te gaan. (Dat is zo'n 1200 meter en ja daar gebruikte hij regelmatig de auto voor.) Die wil ik nml gebruiken om boodschappen te doen in de stad.
We kunnen moeilijk ook zijn baan verliezen... Nu heeft hij een hele aardige baas en zal die hem niet zo snel ontslaan, maar te laat komen doe je gewoon niet. Dan moet je zelf bedenken dat je meer wekker nodig hebt, of niet 3 minuten na elkaar.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:09 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Brummetje, controleer je vriendje niet zo en laat hem een man zijn.
Ik ben verbaasd dat hij dat toestaat.
Over de auto bedoel ik.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:10 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
We kunnen moeilijk ook zijn baan verliezen... Nu heeft hij een hele aardige baas en zal die hem niet zo snel ontslaan, maar te laat komen doe je gewoon niet. Dan moet je zelf bedenken dat je meer wekker nodig hebt, of niet 3 minuten na elkaar.
Jaaa, echte liefde enzo.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:20 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Maar ik wil hem ook uit bed hebben omdat ik dan lekker het hele bed voor mezelf heb.![]()
Heeft er helemaal niks mee te maken. Ik vind dat gewoon fijn. Dat betekent niet dat ik hem helemaal weg - uit mijn leven bijv - wil hebben. Alleen dat ik het lekker vind om verder te slapen als hij uit bed is 's morgens.quote:
Jaaaja.....quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:23 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Heeft er helemaal niks mee te maken. Ik vind dat gewoon fijn. Dat betekent niet dat ik hem helemaal weg - uit mijn leven bijv - wil hebben. Alleen dat ik het lekker vind om verder te slapen als hij uit bed is 's morgens.
Ik moet een scheet laten terwijl ik in lokaal zit met 8 andere mensen op school. Wat moet ik doen?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |