What's the point, jullie klikken altijd op de spoiler...quote:Op vrijdag 30 mei 2014 04:30 schreef ChocoFan het volgende:
dus dan heb je bij deze je les geleerd en gebruik je voortaan spoilers
is echt wel zo netjes hoor
ja, start jij hem maar. Als ik hem start en disconnected raakt liggen jullie er ook uit.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 04:33 schreef Punkman het volgende:
[..]
Nope die had ik![]()
Gaan we nog heksballen ?
waar is Brain ?
ik zit nog te etenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 04:33 schreef Punkman het volgende:
[..]
Nope die had ik![]()
Gaan we nog heksballen ?
waar is Brain ?
Kom je er wel bij ?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 04:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik zit nog te etenff mak anders gaan jullie maar ff tegen elkaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
met firefox nu openenen. niet vergetenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 04:34 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
ja, start jij hem maar. Als ik hem start en disconnected raakt liggen jullie er ook uit.
Dat is waarquote:Op vrijdag 30 mei 2014 04:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
niet sneaky, wilde niet dom overkomen![]()
ik ben nog steeds lief
en toen?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 04:54 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik drukte op "radio uit" in mijn internetverbinding.
en ik geloof dat het je gelukt is anders zat je hier niet nuquote:Op vrijdag 30 mei 2014 04:56 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Toen moest ik ff kijken hoe ik mijn internetverbinding moest herstellen.
ik sta het liefst om 8/9 uur op maaar omdat ik zo graag ziek ben in meiquote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat valt toch wel mee? Het is net 12 uur geweest.
have fun!quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:54 schreef liesje1979 het volgende:
Wat heerlijk dat de zon weer eens schijnt. Zo maar even naar de braderie.
amateur!quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:12 schreef Tayu het volgende:
Ik doe dit venster dicht, ik haal alle topics door elkaar
De braderie is nog een beetje in de wintersfeer. 7 oliebollen en 5 appelflappen voor een tientje. Serieus.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:54 schreef liesje1979 het volgende:
Wat heerlijk dat de zon weer eens schijnt. Zo maar even naar de braderie.
en stond er een dikke rij?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:31 schreef Gert het volgende:
[..]
De braderie is nog een beetje in de wintersfeer. 7 oliebollen en 5 appelflappen voor een tientje. Serieus.
Nee, wel een dikke vrouw. Die kreeg 3 oliebollen voor 2 euro. "Vooruit dan maar".quote:
LOL!quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:31 schreef Gert het volgende:
[..]
De braderie is nog een beetje in de wintersfeer. 7 oliebollen en 5 appelflappen voor een tientje. Serieus.
Nah ik was er een uurtje geleden, toen was er nog niet veel volk. Maar Hagenezen liggen over het algemeen heel lang in hun bed te meuren.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
LOL!
Smerig druk of valt het wel mee?
hij had haar gewoon een hele zak moeten gevenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, wel een dikke vrouw. Die kreeg 3 oliebollen voor 2 euro. "Vooruit dan maar".
wat een heldquote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:43 schreef Miek37 het volgende:
Mijn oma bakte altijd oliebollen hartje zomer en ze maakte ook altijd steevast een grote pan erwtensoep voor haar verjaardag in Juli!
Heb wel getwijfeld, maar we gaan de oude heren van de Stones toch nog maar een keertje zien volgende maand.quote:
ik ben altijd bang dat er een omvalt op het podiumquote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb wel getwijfeld, maar we gaan de oude heren van de Stones toch nog maar een keertje zien volgende maand.![]()
Heb ze één keer eerder gezien, in De Kuip. Mick Jagger was toén, in 1990, al ouder dan ik nú ben.
Sterven in het harnas.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:55 schreef isax het volgende:
[..]
ik ben altijd bang dat er een omvalt op het podium
Geen idee, ik kom nooit vroeg in het centrum.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Nah ik was er een uurtje geleden, toen was er nog niet veel volk. Maar Hagenezen liggen over het algemeen heel lang in hun bed te meuren.
Kijk ook maar op zaterdag in het centrum. Wordt altijd pas laat druk.
Je mag dit best hier posten hoor, maar volgens mij wil je eigenlijk in de COS zijn?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:21 schreef Gizmogirl28 het volgende:
die huisarts mag vanes wel afzetten in afkick kliniek.
huh dit is toch ook een utopia forum?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Je mag dit best hier posten hoor, maar volgens mij wil je eigenlijk in de COS zijn?
Dit was zeker de laatste band die optrad?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:08 schreef liesje1979 het volgende:
De V&D had vorige week een leuke etalage.
[ link | afbeelding ]
Geen idee, hoezo?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit was zeker de laatste band die optrad?
Dit is de slowchat van het Utopia forum.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:23 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
huh dit is toch ook een utopia forum?
Dat je nooit zo vroeg in de stad bent.quote:
Oh zo.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat je nooit zo vroeg in de stad bent.
p.s. we hebben een Go, zie app
oh ok,quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit is de slowchat van het Utopia forum.
Er is een aparte topicreeks voor Commentaren Op de Streams (COS). Maar die ken je al, aan je postgeschiedenis te zien. Dus ik dacht: misschien heb je je vergist?
Dat klopt.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:32 schreef isax het volgende:
[..]
denk dat daar een ander topic voor is modje
FA en A.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:32 schreef isax het volgende:
even serieus. wie tikt de modjes op de vingers als de modjes iets doen wat niet mag?
dat snap ik dus nooit.
Nou, het is niet verboden ofzo hoor een onderonsje hebben. En mods kunnen niet bannen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:33 schreef isax het volgende:
[..]
straks moet je jezelf bannen. dat zou wel hardcore zijn.
van mij heb je ook toestemming hoor.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou, het is niet verboden ofzo hoor een onderonsje hebben. En mods kunnen niet bannen.
Een mede A.quote:
Nu was het 10 voor 5 euro.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Wijquote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:32 schreef isax het volgende:
even serieus. wie tikt de modjes op de vingers als de modjes iets doen wat niet mag?
dat snap ik dus nooit.
Meester Visser!quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Een mede A.
Of de Officier van Justitie, dat ligt aan de aard van het delict.
Meen je niet, gaan die tussen de ratten liggen!?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:16 schreef ChocoFan het volgende:
omgmensen met een campertje in uto
![]()
en ja is off topic hier maar in de cos weet iedereen het al
Tuuk schat of anders vanaaf!quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:34 schreef ChocoFan het volgende:
Miek![]()
![]()
![]()
ik moet even weg nu![]()
![]()
ben je er straks nog![]()
![]()
ze gaan in het weiland staan en dan mogen de koeien niet naar buitenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:35 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Meen je niet, gaan die tussen de ratten liggen!?![]()
En dan heb ik het niet eens over de bewoners!
Dan kan toch niet, die drachtige koe MOET lopen?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ze gaan in het weiland staan en dan mogen de koeien niet naar buiten![]()
waarom gaan ze dan niet ergens anders staan. genoeg terrein volgens mij
ach joh ome john kan zelfs de natuurwetten overtreden.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:36 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Dan kan toch niet, die drachtige koe MOET lopen?
hai choco, tnx voor de infoquote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:16 schreef ChocoFan het volgende:
omgmensen met een campertje in uto
![]()
en ja is off topic hier maar in de cos weet iedereen het al
juist ja. ik snap die gasten echt niet hoor en dan bedoel ik onze bewonersquote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:36 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Dan kan toch niet, die drachtige koe MOET lopen?
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
graag gedaan hoor![]()
![]()
niet iedereen volgt de COS dus ik dacht ik plaats het ook even hier
Ben je lekker mollig mop, dat vinnik leuk!quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:31 schreef ChocoFan het volgende:
toch maar een nieuwe riem gekochtoude nog steeds niet gevonden
en ik ga lekker want de riem is kleiner dan mijn vorige![]()
ikke welquote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:36 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ben je lekker mollig mop, dat vinnik leuk!
zelfde gezeur als altijd geloof ikquote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:37 schreef Punkman het volgende:
Is er nog wat te beleven op de streams ?
Ben een beetje de streams zat ...
Goed heej, ik woog 3 jaar terug 47 kilo's meer!quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ikke welgelukkig ook langer, waardoor ik in ieder geval niet rond ben
Camping gasten !quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
zelfde gezeur als altijd geloof ik
niet zo boeiend dus
behalve een paar randdebielen met een camper die in de wei staan van de koeien waardoor de koeien niet naar buiten kunnen nu
netjes man. ik wil er zeker nog 15 af. ben op de helft nuquote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:40 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Goed heej, ik woog 3 jaar terug 47 kilo's meer!
Lekker veel wandelen, fietsen en zwemmen doe ik!quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
netjes man. ik wil er zeker nog 15 af. ben op de helft nu![]()
maar ik lijn niet. ik eet gewoon beter en beweeg meer![]()
behalve de laatste 2 weken![]()
volgende week echt weer naar de sportschool, mis het nu toch wel hoor
hoe lang heb jij erover gedaan om het kwijt te rakenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:40 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Goed heej, ik woog 3 jaar terug 47 kilo's meer!
Zeg ik net schat, 3 jaar.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
hoe lang heb jij erover gedaan om het kwijt te raken
wandelen vind ik saai in mijn uppiequote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:42 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Lekker veel wandelen, fietsen en zwemmen doe ik!
Zwemmen is cool, lekker in het doelgroepen bad.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
wandelen vind ik saai in mijn uppie
fiets is gejat
zwemmen doe ik nog niet
voorlopig alleen sportschool en in huis dingen doen
oh ja, zo kan je het ook lezen. lolquote:
ik zwem liever niet tussen de bejaardequote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:44 schreef Punkman het volgende:
[..]
Zwemmen is cool, lekker in het doelgroepen bad.
Lekker warm.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga lekker wandelen met mn camera of mn mobieltje, zie altijd wel dingen die ik leuk vind om op de plaat te zetten, je moet een doel hebben, daarom ga ik ook zoals gister mee met die wandelingen gezamelijk, dan heb je iets om naar toe te lopen en je klept onderweg, is gezellig.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
wandelen vind ik saai in mijn uppie
fiets is gejat
zwemmen doe ik nog niet
voorlopig alleen sportschool en in huis dingen doen
Oh, hier geen last van, af en toe even een paar zwangere vrouwen er uit trappen soms, maar meestal zitten er gewone mensen in.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik zwem liever niet tussen de bejaarde
juist een doel. dat heb ik ook nodig en inderdaad iemand om mee te kleppen, dan is het gewoon leukquote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:45 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ik ga lekker wandelen met mn camera of mn mobieltje, zie altijd wel dingen die ik leuk vind om op de plaat te zetten, je moet een doel hebben, daarom ga ik ook zoals gister mee met die wandelingen gezamelijk, dan heb je iets om naar toe te lopen en je klept onderweg, is gezellig.
Dan ga je toch lekker mee, iedere eerste zondag vd maand, in den Haag, gewoon doen meid!quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
juist een doel. dat heb ik ook nodig en inderdaad iemand om mee te kleppen, dan is het gewoon leuk
wat zijn gewone mensenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:46 schreef Punkman het volgende:
[..]
Oh, hier geen last van, af en toe even een paar zwangere vrouwen er uit trappen soms, maar meestal zitten er gewone mensen in.
dat gaat hem niet worden. is te ver met reizen en kost te veel.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:47 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Dan ga je toch lekker mee, iedere eerste zondag vd maand, in den Haag, gewoon doen meid!
Ik ben geen nudistentype, ben er wel eens onbewust in belandt, toen was ik in Griekenland aan het eiland hoppen, had 's morgen vroeg de bus naar het strand genomen en dat bleek een naturistenstrand te zijn, volgende bus ging om 17 uur 's middags, ja dan ga je er niet met een bikini tussen liggen.quote:
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:50 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ik ben geen nudistentype, ben er wel eens onbewust in belandt, toen was ik in Griekenland aan het eiland hoppen, had 's morgen vroeg de bus naar het strand genomen en dat bleek een naturistenstrand te zijn, volgende bus ging om 17 uur 's middags, ja dan ga je er niet met een bikini tussen liggen.Dus heb me een uurtje ongemakkelijk gevoeld maar toen zag ik het al niet meer, zelf zou ik er niet bewust voor kiezen hoor maar het was bevrijdend!
ja ikkequote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:46 schreef Punkman het volgende:
[..]
Oh, hier geen last van, af en toe even een paar zwangere vrouwen er uit trappen soms, maar meestal zitten er gewone mensen in.
omgquote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:50 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ik ben geen nudistentype, ben er wel eens onbewust in belandt, toen was ik in Griekenland aan het eiland hoppen, had 's morgen vroeg de bus naar het strand genomen en dat bleek een naturistenstrand te zijn, volgende bus ging om 17 uur 's middags, ja dan ga je er niet met een bikini tussen liggen.Dus heb me een uurtje ongemakkelijk gevoeld maar toen zag ik het al niet meer, zelf zou ik er niet bewust voor kiezen hoor maar het was bevrijdend!
kom je bij ons, we hebben een leuk subtropisch zwembadquote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
dat gaat hem niet worden. is te ver met reizen en kost te veel.
maar wel heel lief hoor dat ik mee zou mogen![]()
dan snap ik punk wel jaquote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:52 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
[..]
ik dobber vaak in het warm doelgroepen bad![]()
![]()
En je mag daar niet naakt zwemmenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:52 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
kom je bij ons, we hebben een leuk subtropisch zwembad![]()
![]()
Hahaha, we liepen met Herman Brood t-shirts aan dus meteen aangeklatst door een Griek, aaaaah German Brooooood!!! Enfinf, wij stiekum blowen op de wc en toen uitgenodigd voor een feest in het alom bekende pyramide huis op de klip op Mykonos. Komen we daar aan, liep iedereen in zn blote reet!quote:
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:52 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
kom je bij ons, we hebben een leuk subtropisch zwembad![]()
![]()
wellusquote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
sinds wanneer ben ik gewoon![]()
zo voel ik me niet hoor
Plus happy ending ..quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:54 schreef BoonDockSaint het volgende:
Een turks badhuis plus massage en sauna beste wat er is voor een mens![]()
denk dat andere daar een andere mening over hebbenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:54 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
wellus![]()
![]()
![]()
spontaan + vrolijk + heksbal gek = normaal![]()
![]()
weet niet waar jij woont, wij in leeuwardenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]volgens mij wonen jullie nog verder weg
dat dacht ik al. had zoiets al opgevangenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:55 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
weet niet waar jij woont, wij in leeuwarden
hahaha daar zitten er maar een paar normale bij. Net als in de buitenwereldquote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
denk dat andere daar een andere mening over hebben![]()
boeit mij toch niet hoor![]()
en wat is normaal tegenwoordig
kijk naar utopia en ik denk, blij dat ik zo niet ben en als dat dan normaal hoort te zijn. dan maar liever anders![]()
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
dat dacht ik al. had zoiets al opgevangen![]()
ik bij rotterdam dus reken maar uit![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:56 schreef Punkman het volgende:
[..]
Koffie kan, theekann, wim kan ...
lol
Maar mag niet van Gizmo.
groot gelijk heeft zequote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:56 schreef Punkman het volgende:
[..]
lol
Maar mag niet van Gizmo.
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:56 schreef Punkman het volgende:
[..]
lol
Maar mag niet van Gizmo.
Wat lul je dan dat het duur is naar den Haag!quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
dat dacht ik al. had zoiets al opgevangen![]()
ik bij rotterdam dus reken maar uit![]()
![]()
alles wat ik aan openbaar vervoer moet uitgeven vind ik duurquote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:01 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Wat lul je dan dat het duur is naar den Haag!
De tyfus voor ze allemaalquote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
alles wat ik aan openbaar vervoer moet uitgeven vind ik duur
teringleiers zijn het gewoon
Trein is niet meer tebetalen johquote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Maar je zegt ook dat je graag nieuwe mensen wil ontmoeten en geen uitgaanstype bent, wat is dan die 4,50 euro voor een leuke middag?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
4.50, kost me al 7 euro om naar rotterdam te gaan en dan nog door naar den haagquote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:03 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Maar je zegt ook dat je graag nieuwe mensen wil ontmoeten en geen uitgaanstype bent, wat is dan die 4,50 euro voor een leuke middag?
inderdaadquote:
is echt niet normaal meer hoor, vind ik danquote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:03 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Trein is niet meer tebetalen joh
Kost mij van Schiedam naar den Haag 4,50, maar je durft gewoon niet, komt goed meid!quote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
4.50, kost me al 7 euro om naar rotterdam te gaan en dan nog door naar den haag![]()
en ik wil wel maar durf eigenlijk ook nog niet zo goed. geef het tijd Miekje en wie weet gaan we nog wel een keer meeten met een aantal van hiero
kloptquote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:05 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Kost mij van Schiedam naar den Haag 4,50, maar je durft gewoon niet, komt goed meid!
Maar waar ben je bang voor dan, het zijn allemaal stik aardige mensen, ik ben erbij en ik vind je lief!quote:
zelfs dat durf ik nietquote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:08 schreef BoonDockSaint het volgende:
Als ik mensen wil ontmoeten ga ik wel naar de kroeg hier
Ja maar dat durft ze ook nietquote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:08 schreef BoonDockSaint het volgende:
Als ik mensen wil ontmoeten ga ik wel naar de kroeg hier
quote:
Mop, anders gaan we gewoon eerst saampies!quote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:11 schreef ChocoFan het volgende:
maar de reden dat ik niet naar een kroeg durf is anders dan dat ik niet naar een middag met veel mensen wil. want het klinkt wel leuk wat jullie hadden gedaan. beetje wandelen en foto's maken en daarna chillen. misschien moet ik het gewoon een keertje gaan doen![]()
geef me nog even miek ik zal erover nadenken
Ik ook hoorquote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en gizmo en punk vinden me ook al lief![]()
en Parley en Brain volgens mij ook
het werkt iedereen gaat elkaar lief vinden hier![]()
cyber vriendjes allemaal![]()
![]()
dat heb ik ook altijd gewild. ik hoop het echt ooit nog te doenquote:
Ik ga echt zon camoflage duikpak kopenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
dat heb ik ook altijd gewild. ik hoop het echt ooit nog te doen![]()
Mij te koud. De Nederlandse zee.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:19 schreef ChocoFan het volgende:
ik durf dus niet meer in een nederlandse zee te zwemmen of in ander natuur water hier
maar duiken in helder water wil ik dan weer wel
dat ook ja brrrrquote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:21 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Mij te koud. De Nederlandse zee.
M'n telefoon heeft kennis gemaakt met de stenen op de Dam. Resultaat: 0 scratches!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
10 meter toch?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:27 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik had een iphone maar die is van heel hoog naar beneden gepleurd en niet verzekerd
zijn we zo ergquote:
mijn zoon had ook zijn phone laten vallen en ook niet verzekerd. 200 eurie. arme jongenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:27 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik had een iphone maar die is van heel hoog naar beneden gepleurd en niet verzekerd
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:29 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Viel uit mijn borstzak die was niet dicht
Voor wat zou ik bang moeten zijn?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
zijn we zo erg![]()
had wel het idee dat bacon een beetje bang was ineens![]()
dacht dat ie zoveel gewend was op internet
Ja natuurlijkquote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:30 schreef isax het volgende:
[..]
daar moet je dan toch ook wel heel dom voor zijn?
Nee hoor, jullie zijn allemaal leuk, maar het is leuker als hier een beetje een mix is van mannen en vrouwen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
zijn we zo erg![]()
had wel het idee dat bacon een beetje bang was ineens![]()
dacht dat ie zoveel gewend was op internet
ik heb een keer een mobiel in mijn broek laten zittenquote:
Kom dan Jonguhquote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:34 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Haha. Bang voor Haxballen? Bang om te winnen bedoel je zeker.
Mayonaisequote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:34 schreef isax het volgende:
ik wil soep maken:
750 gram aardappelen (bij voorkeur de Agria)
wat zou er zo speciaal aan zijn?
ja want te weinig mannen vind ik niet zo leuk eigenlijkquote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:32 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nee hoor, jullie zijn allemaal leuk, maar het is leuker als hier een beetje een mix is van mannen en vrouwen.
ik wil nog wel een keer met jou. je bent een goede uitdaging voor mijquote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:34 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Haha. Bang voor Haxballen? Bang om te winnen bedoel je zeker.
Ik geef je weinig kans. Vorige keer deed ik ook serieus, jullie zijn gewoon slecht.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik wil nog wel een keer met jou. je bent een goede uitdaging voor mij
maar dan wel eerlijk en serieus, niet dat gefuck wat je van de week deed
ik zeg verder niets want ik hou niet van opscheppenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:36 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik geef je weinig kans. Vorige keer deed ik ook serieus, jullie zijn gewoon slecht.
kloptquote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:36 schreef isax het volgende:
aan caramel verbrandt je je meestal twee keer
Haha, je gaat nu doen alsof ik niet iedere keer gewonnen had?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik zeg verder niets want ik hou niet van opscheppen
bij mayonaise 0xquote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:36 schreef isax het volgende:
aan caramel verbrandt je je meestal twee keer
jij hebt iedere keer inderdaad gewonnenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:38 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Haha, je gaat nu doen alsof ik niet iedere keer gewonnen had?
Ja je kan het altijd proberen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
jij hebt iedere keer inderdaad gewonnenabsoluut
![]()
alleen win ik nu ook iedere keer geloof ik![]()
dus ben jij dan een uitdaging voor mij want jou heb ik nog niet verslagen![]()
is juist een compliment man
Niet zo lekker als kaas maar komt in de buurtquote:
kaasquote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:41 schreef Pavement het volgende:
[..]
Niet zo lekker als kaas maar komt in de buurt
Misschien heb ik hem gezien. In 1992 of 1993 heb ik de RHCP in Ahoy gezien. Was hij er toen bij?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:40 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
John Fruciante is mijn gitaar held
Ja volgens mij wel hun eerste gitarist was toen al weg denk ikquote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:42 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Misschien heb ik hem gezien. In 1992 of 1993 heb ik de RHCP in Ahoy gezien. Was hij er toen bij?
Jij met je tardis.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:44 schreef isax het volgende:
[..]
maar dan blijft er een vraag over. kan je je verbranden aan de tardis?
zolang er geen insecten in zitten eet ik het met plezierquote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:43 schreef ChocoFan het volgende:
Isax houd van kaasheel veel soorten
behalve die met die wormpjes, dat gaat haar gelukkig ook te ver
Mayonaise met een vleugje citroen sapquote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:44 schreef isax het volgende:
[..]
is zwabber al gesingaleerdquote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:44 schreef isax het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:45 schreef isax het volgende:
[..]
zolang er geen insecten in zitten eet ik het met plezier![]()
ik ga vanavond aardappel roquefort soep maken
ik heb een nieuwe citroen juicerquote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:45 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Mayonaise met een vleugje citroen sap![]()
heb ik ook vaak last van en dan heb ik er eindelijk 1 nodig en kan ik hem niet meer vindenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:46 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik zie vaak van die leuke gifjes die je alleen niet op dat moment kan gebruiken. Eigenlijk moet ik een lijstje aanmaken.
Ach ik heb ehbo dus dont worryquote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:44 schreef isax het volgende:
[..]
Jazekerquote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en gizmo en punk vinden me ook al lief![]()
en Parley en Brain volgens mij ook
het werkt iedereen gaat elkaar lief vinden hier![]()
cyber vriendjes allemaal![]()
![]()
onze eigen wandelclub maken hieroquote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:54 schreef Gizmogirl28 het volgende:
koop 2 kindervoetballen bij de blokker, gooi ze op een veldje en zet er 2 jackrussels bij.
voor 6 euro in 1 avond al een 10tje plezier gehad.![]()
en mijn conditie is pinuts![]()
ik ben eruit gelopen door 2 hondjes![]()
![]()
het lijkt wel topsport zo snel gaat het.
maar wel TOP
Had ik nog geeneens gezien. Ik heb een paar afleveringen gezien. Het is wel aardig.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
castle, toch best wel grappig nog om te kijken
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:45 schreef isax het volgende:
[..]
zolang er geen insecten in zitten eet ik het met plezier![]()
ik ga vanavond aardappel roquefort soep maken
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:08 schreef Miek37 het volgende:
Zit Lang leve de lente te kijken, werd een kalfje geboren.
jip, dacht dat het aan mijn internet lagquote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:09 schreef Braindead2000 het volgende:
Hebben jullie dat ook. Dan vind je een gifje en dan moet je soms 20 seconde wachten voordat je kan zien dat het echt een gifje is (het beweegt) en niet alleen een plaatje.
Thanx!quote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:13 schreef isax het volgende:
[..]
http://soupenzo.nl/soup/aardappelsoep-met-roquefort/
kom best vaak daar
Goh een cd van een paar jaar geleden vond ik wel goed kan er ff niet opkomenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:18 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Toen vond ik ze goed. Wat er een paar jaar daarna kwam vond ik niks aan.
ik ook tot het laatste liedje van nu. die vind ik ineens wel weer mooiquote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:18 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Toen vond ik ze goed. Wat er een paar jaar daarna kwam vond ik niks aan.
zou hetquote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:20 schreef Braindead2000 het volgende:
Als we nou allemaal op een oud berichtje van Joezi reageren komt hij misschien terug.
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
beetje boos of beledigd of het zat hiero, ik weet het niet want hij komt niet hier
of op berichtjes uit de cos, hierheen plakken en quoten of krijgt hij dan geen waarschuwingquote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:20 schreef Braindead2000 het volgende:
Als we nou allemaal op een oud berichtje van Joezi reageren komt hij misschien terug.
quote:Op maandag 26 mei 2014 02:29 schreef Joezi het volgende:
[..]
niks mis mee als ze niet zo star doen, maar van de DGK tijd enzo.. en vroeger was het pas echt rellen en de COS nog de COS enzo
ik wil nog niet dood gevonden worden daarquote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:27 schreef Braindead2000 het volgende:
het zou wel leuk zijn als een bekende streamer van hier opeens Utopia inging.
misschien zit billy hier wel stiekemquote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:27 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik zou alles saboteren daar John bel me maar opquote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:27 schreef Braindead2000 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |