What's the point, jullie klikken altijd op de spoiler...quote:Op vrijdag 30 mei 2014 04:30 schreef ChocoFan het volgende:
dus dan heb je bij deze je les geleerd en gebruik je voortaan spoilers
is echt wel zo netjes hoor
ja, start jij hem maar. Als ik hem start en disconnected raakt liggen jullie er ook uit.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 04:33 schreef Punkman het volgende:
[..]
Nope die had ik![]()
Gaan we nog heksballen ?
waar is Brain ?
ik zit nog te etenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 04:33 schreef Punkman het volgende:
[..]
Nope die had ik![]()
Gaan we nog heksballen ?
waar is Brain ?
Kom je er wel bij ?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 04:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik zit nog te etenff mak anders gaan jullie maar ff tegen elkaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
met firefox nu openenen. niet vergetenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 04:34 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
ja, start jij hem maar. Als ik hem start en disconnected raakt liggen jullie er ook uit.
Dat is waarquote:Op vrijdag 30 mei 2014 04:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
niet sneaky, wilde niet dom overkomen![]()
ik ben nog steeds lief
en toen?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 04:54 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik drukte op "radio uit" in mijn internetverbinding.
en ik geloof dat het je gelukt is anders zat je hier niet nuquote:Op vrijdag 30 mei 2014 04:56 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Toen moest ik ff kijken hoe ik mijn internetverbinding moest herstellen.
ik sta het liefst om 8/9 uur op maaar omdat ik zo graag ziek ben in meiquote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat valt toch wel mee? Het is net 12 uur geweest.
have fun!quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:54 schreef liesje1979 het volgende:
Wat heerlijk dat de zon weer eens schijnt. Zo maar even naar de braderie.
amateur!quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:12 schreef Tayu het volgende:
Ik doe dit venster dicht, ik haal alle topics door elkaar
De braderie is nog een beetje in de wintersfeer. 7 oliebollen en 5 appelflappen voor een tientje. Serieus.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:54 schreef liesje1979 het volgende:
Wat heerlijk dat de zon weer eens schijnt. Zo maar even naar de braderie.
en stond er een dikke rij?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:31 schreef Gert het volgende:
[..]
De braderie is nog een beetje in de wintersfeer. 7 oliebollen en 5 appelflappen voor een tientje. Serieus.
Nee, wel een dikke vrouw. Die kreeg 3 oliebollen voor 2 euro. "Vooruit dan maar".quote:
LOL!quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:31 schreef Gert het volgende:
[..]
De braderie is nog een beetje in de wintersfeer. 7 oliebollen en 5 appelflappen voor een tientje. Serieus.
Nah ik was er een uurtje geleden, toen was er nog niet veel volk. Maar Hagenezen liggen over het algemeen heel lang in hun bed te meuren.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
LOL!
Smerig druk of valt het wel mee?
hij had haar gewoon een hele zak moeten gevenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, wel een dikke vrouw. Die kreeg 3 oliebollen voor 2 euro. "Vooruit dan maar".
wat een heldquote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:43 schreef Miek37 het volgende:
Mijn oma bakte altijd oliebollen hartje zomer en ze maakte ook altijd steevast een grote pan erwtensoep voor haar verjaardag in Juli!
Heb wel getwijfeld, maar we gaan de oude heren van de Stones toch nog maar een keertje zien volgende maand.quote:
ik ben altijd bang dat er een omvalt op het podiumquote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb wel getwijfeld, maar we gaan de oude heren van de Stones toch nog maar een keertje zien volgende maand.![]()
Heb ze één keer eerder gezien, in De Kuip. Mick Jagger was toén, in 1990, al ouder dan ik nú ben.
Sterven in het harnas.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:55 schreef isax het volgende:
[..]
ik ben altijd bang dat er een omvalt op het podium
Geen idee, ik kom nooit vroeg in het centrum.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Nah ik was er een uurtje geleden, toen was er nog niet veel volk. Maar Hagenezen liggen over het algemeen heel lang in hun bed te meuren.
Kijk ook maar op zaterdag in het centrum. Wordt altijd pas laat druk.
Je mag dit best hier posten hoor, maar volgens mij wil je eigenlijk in de COS zijn?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:21 schreef Gizmogirl28 het volgende:
die huisarts mag vanes wel afzetten in afkick kliniek.
huh dit is toch ook een utopia forum?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Je mag dit best hier posten hoor, maar volgens mij wil je eigenlijk in de COS zijn?
Dit was zeker de laatste band die optrad?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:08 schreef liesje1979 het volgende:
De V&D had vorige week een leuke etalage.
[ link | afbeelding ]
Geen idee, hoezo?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit was zeker de laatste band die optrad?
Dit is de slowchat van het Utopia forum.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:23 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
huh dit is toch ook een utopia forum?
Dat je nooit zo vroeg in de stad bent.quote:
Oh zo.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat je nooit zo vroeg in de stad bent.
p.s. we hebben een Go, zie app
oh ok,quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit is de slowchat van het Utopia forum.
Er is een aparte topicreeks voor Commentaren Op de Streams (COS). Maar die ken je al, aan je postgeschiedenis te zien. Dus ik dacht: misschien heb je je vergist?
Dat klopt.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:32 schreef isax het volgende:
[..]
denk dat daar een ander topic voor is modje
FA en A.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:32 schreef isax het volgende:
even serieus. wie tikt de modjes op de vingers als de modjes iets doen wat niet mag?
dat snap ik dus nooit.
Nou, het is niet verboden ofzo hoor een onderonsje hebben. En mods kunnen niet bannen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:33 schreef isax het volgende:
[..]
straks moet je jezelf bannen. dat zou wel hardcore zijn.
van mij heb je ook toestemming hoor.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou, het is niet verboden ofzo hoor een onderonsje hebben. En mods kunnen niet bannen.
Een mede A.quote:
Nu was het 10 voor 5 euro.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Wijquote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:32 schreef isax het volgende:
even serieus. wie tikt de modjes op de vingers als de modjes iets doen wat niet mag?
dat snap ik dus nooit.
Meester Visser!quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Een mede A.
Of de Officier van Justitie, dat ligt aan de aard van het delict.
Meen je niet, gaan die tussen de ratten liggen!?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:16 schreef ChocoFan het volgende:
omgmensen met een campertje in uto
![]()
en ja is off topic hier maar in de cos weet iedereen het al
Tuuk schat of anders vanaaf!quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:34 schreef ChocoFan het volgende:
Miek![]()
![]()
![]()
ik moet even weg nu![]()
![]()
ben je er straks nog![]()
![]()
ze gaan in het weiland staan en dan mogen de koeien niet naar buitenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:35 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Meen je niet, gaan die tussen de ratten liggen!?![]()
En dan heb ik het niet eens over de bewoners!
Dan kan toch niet, die drachtige koe MOET lopen?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ze gaan in het weiland staan en dan mogen de koeien niet naar buiten![]()
waarom gaan ze dan niet ergens anders staan. genoeg terrein volgens mij
ach joh ome john kan zelfs de natuurwetten overtreden.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:36 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Dan kan toch niet, die drachtige koe MOET lopen?
hai choco, tnx voor de infoquote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:16 schreef ChocoFan het volgende:
omgmensen met een campertje in uto
![]()
en ja is off topic hier maar in de cos weet iedereen het al
juist ja. ik snap die gasten echt niet hoor en dan bedoel ik onze bewonersquote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:36 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Dan kan toch niet, die drachtige koe MOET lopen?
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
graag gedaan hoor![]()
![]()
niet iedereen volgt de COS dus ik dacht ik plaats het ook even hier
Ben je lekker mollig mop, dat vinnik leuk!quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:31 schreef ChocoFan het volgende:
toch maar een nieuwe riem gekochtoude nog steeds niet gevonden
en ik ga lekker want de riem is kleiner dan mijn vorige![]()
ikke welquote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:36 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ben je lekker mollig mop, dat vinnik leuk!
zelfde gezeur als altijd geloof ikquote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:37 schreef Punkman het volgende:
Is er nog wat te beleven op de streams ?
Ben een beetje de streams zat ...
Goed heej, ik woog 3 jaar terug 47 kilo's meer!quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ikke welgelukkig ook langer, waardoor ik in ieder geval niet rond ben
Camping gasten !quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
zelfde gezeur als altijd geloof ik
niet zo boeiend dus
behalve een paar randdebielen met een camper die in de wei staan van de koeien waardoor de koeien niet naar buiten kunnen nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |