Welnee. Ik had een betere rel verwachtquote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:47 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik heb even teruggelezen. Conclusie: niks aan de hand.
kort lontje gewoon na lange dagquote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:47 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik heb even teruggelezen. Conclusie: niks aan de hand.
Ik blijf niet aan de gang.quote:
ja duhquote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:48 schreef Punkman het volgende:
Was we nog niet eens opgevallen, Gizmo staat ook in dat gifje.
heb meerdere hoekjes, welke moet ik nemen ?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja duhwaar was jij toen het gemaakt was, ga je schamen in een hoekje
een beetje maarquote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:49 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Sommigen zijn een beetje gevoelig hier.
Fijn gevoel?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:49 schreef Punkman het volgende:
[..]
omdat je het al zo zwaar had met de LaPo, heb ik maar de FiPo genomen.
waar je je het slechtst voeltquote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:50 schreef Punkman het volgende:
[..]
heb meerdere hoekjes, welke moet ik nemen ?
Hee Lapo=last post, tadaaaaaaaaa, weer wat geleerd.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:49 schreef Punkman het volgende:
[..]
omdat je het al zo zwaar had met de LaPo, heb ik maar de FiPo genomen.
Uhh nouquote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja op de gang om 2 uur weinig meer te zoeken
Ben 3 keer naar Thailand geweest, kan geen Bob Marley meer horen.quote:
Izzie getrouwd ?quote:
quote:
Bob is al een tijdje doodquote:
ik heb een beetje pijn mijn vingers dus liever niet haxenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:55 schreef Punkman het volgende:
Gaan we nog wat leuks doen vannacht ?
Heksballen, filmquiz,galgje ..
Wat is dat?quote:
Ik ben ook geen echte fan, maar tis voor Joezi en dan gaan we verquote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:53 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ben 3 keer naar Thailand geweest, kan geen Bob Marley meer horen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Izzie en Alex uit Greys Anatomyquote:
Oh nog nooit gezien, beter denk ikquote:
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:57 schreef liesje1979 het volgende:
Of is het nog te vroeg voor kloon grapjes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb zo mijn momentjesquote:
Of is het nog te vroeg voor kloon grapjes?jij mag allesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Het is wel aardig, maar daar word je doodgegooid met Bob Marley, een soort nationale held is hij daar.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:56 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik ben ook geen echte fan, maar tis voor Joezi en dan gaan we ver
Of is het nog te vroeg voor kloon grapjes?Liesje, doe je binnenkort ook weer eens mee met heksbal ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik in het begin nog wel, maar laatste jaren niet meer eigenlijk. Beetje veel van hetzelfde.quote:
"Ik soms ook" Zeg je dat serieus van jezelfquote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik soms ook maar deze was ik nooit opgekomen. ernstig gevatik hou ervan
![]()
![]()
Ja is goed. Ik heb Babu ook nodig om mijn ping te meten, ben benieuwd of dat beter is sinds de nieuwe modem.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:58 schreef Punkman het volgende:
[..]
Liesje, doe je binnenkort ook weer eens mee met heksbal ?
Dacht dat jij niet van rustig hieldquote:
echt wel, ik heb niet veel kwaliteiten dus als ik soms iets kan dan wil ik mezelf daar graag aan herinerenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:01 schreef Soury het volgende:
[..]
"Ik soms ook" Zeg je dat serieus van jezelf
Ok, nou dat klinkt wel triestquote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
echt wel, ik heb niet veel kwaliteiten dus als ik soms iets kan dan wil ik mezelf daar graag aan herineren
oh, kan ik ook zo voor je zien.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja is goed. Ik heb Babu ook nodig om mijn ping te meten, ben benieuwd of dat beter is sinds de nieuwe modem.
klopt maar kwam hem tegen door dat andere liedjequote:
Ja maar heb je ook gekeken voor de nieuwe modem? Anders heeft het niet veel zin.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:03 schreef Punkman het volgende:
[..]
oh, kan ik ook zo voor je zien.
Als je het wilt weten start ik even 1 op, kan ik gelijk je ping zien. zonder te spelen uiteraard.
Ik weet wat je ping was, heb je toen verteld.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar heb je ook gekeken voor de nieuwe modem? Anders heeft het niet veel zin.
Ik?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:05 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik weet wat je ping was, heb je toen verteld.
http://www.haxball.com/?r(...)5289bfe5fb313&pass=1quote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik?Ik heb namelijk geen idee wat mijn ping is?
Kom maar eens langs dan laat ik zien waar je ping zitquote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je hebt niet veel kwaliteiten, je zegt het zelf.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
is het niet hoor![]()
maar als jij dat vind dan mag dat hoor
En dan gelijk even die bandbreedte oprekken zeker.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Kom maar eens langs dan laat ik zien waar je ping zit
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
ja maar ik heb een laag zelfbeeld, andere zeggen wel dat ik ze hebquote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Je hebt niet veel kwaliteiten, je zegt het zelf.
Waarom?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja maar ik heb een laag zelfbeeld, andere zeggen wel dat ik ze heb
Waarom heb je dat joh, nergens voor nodig.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Misschien je spiegel eens wat ophogen ?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
pfff ik was bezig met sarcasme en zelfspot maar geloof dat het niet overkomtquote:
Wat weet jij er nou vanquote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:11 schreef Parlay het volgende:
[..]
Waarom heb je dat joh, nergens voor nodig.
Oh een aandacht zoeker op niks af.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
pfff ik was bezig met sarcasme en zelfspot maar geloof dat het niet overkomt
af Soury het is al laat
Ja okquote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
eerder proberen op jouw niveau te komen
Ik vind een laag zelfbeeld bij niemand nodig, dat is meestal aangepraat door anderen.quote:
waarschuw ff als er wat gebeurtquote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:15 schreef chufi het volgende:
Wat een gesnurk daar in die loods ... switch
je bent lief hoorquote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:16 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik vind een laag zelfbeeld bij niemand nodig, dat is meestal aangepraat door anderen.
Maar choco was sarcastisch, dus terug naar haar
Ja ja krulspelden.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:16 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik vind een laag zelfbeeld bij niemand nodig, dat is meestal aangepraat door anderen.
Nou, sommigen in Utopia mogen van mij hun zelfbeeld wel eens wat naar beneden bijstellen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:16 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ga hetzelfde doen dus helaasquote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
waarschuw ff als er wat gebeurt
niet dat dat zo zal zijn
maar je weet maar nooit
want ik heb de streams net uitgegooid
kon inderdaad het gesnurk niet aanhoren
Mijn ping is prima.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Kom maar eens langs dan laat ik zien waar je ping zit
absoluutquote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:17 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nou, sommigen in Utopia mogen van mij hun zelfbeeld wel eens wat naar beneden bijstellen.
Volgens mij zit je mij ook in de zeik te nemen. Grrrr. Berg je, ik word boos jonguhquote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
je bent lief hooren dat was niet sarcastisch
en je hebt gelijk ook
Als Soury relt dan wordt je echt gepakt op je zijn ... Dus als je daarvan houdt..? Enjoyquote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:18 schreef ChocoFan het volgende:
als soury ff voor de lol wil rellen dan wil ik wel meedoen.
maar dan niet de dingen menen en later weer vergeven![]()
ik bied me aan soury, ff bitchen saampies
Nee je zocht aandacht, maakt niet uit hoor. Het werkte niet zoals je dacht. Poep gebeurt.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:18 schreef ChocoFan het volgende:
als soury ff voor de lol wil rellen dan wil ik wel meedoen.
maar dan niet de dingen menen en later weer vergeven![]()
ik bied me aan soury, ff bitchen saampies
houmetegenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:20 schreef Parlay het volgende:
[..]
Volgens mij zit je mij ook in de zeik te nemen. Grrrr. Berg je, ik word boos jonguh
Waarom?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:17 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nou, sommigen in Utopia mogen van mij hun zelfbeeld wel eens wat naar beneden bijstellen.
jij vind dat ik aandacht zochtquote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee je zocht aandacht, maakt niet uit hoor. Het werkte niet zoals je dacht. Poep gebeurt.
Neem nog maar een hapje, want je komt labiel overquote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
jij vind dat ik aandacht zocht
ikke niet
als dat zo op jou overkomt dan mag dat hoor
en ja shit happens
Is ook pas mijn 3e keer ofzo, met 2 personen is het ook lekker overzichtelijk.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:21 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ach zo slecht was je niet.
Was moeilijk genoeg.
Rond de 100 ofzo begreep ik.quote:
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Neem nog maar een hapje, want je komt labiel over
Echt waar? Waarom dan?quote:
zelfs lager 76, dat is goedquote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is ook pas mijn 3e keer ofzo, met 2 personen is het ook lekker overzichtelijk.
[..]
Rond de 100 ofzo begreep ik.
Het werkt wel ...quote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Neem nog maar een hapje, want je komt labiel over
Blijkbaarquote:
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:25 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben soms ook gevat. Slechts een onderdeel van mijn geweldige persoonlijkheid.
Billy denkt dat ze Van Gogh is, Lot dat ze een supermodel is, Ruud denkt dat iedereen dubbel ligt van zijn grappen, Joey dat hij bill Gates is, Andrea was een alleskunner, Rienk is de verlosser, Laura denkt dat ze een tough bitch is. Een beetje bescheidenheid kan geen kwaad.quote:
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:26 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Billy denkt dat ze Van Gogh is, Lot dat ze een supermodel is, Ruud denkt dat iedereen dubbel ligt van zijn grappen, Joey dat hij bill Gates is, Andrea was een alleskunner, Rienk is de verlosser, Laura denkt dat ze een tough bitch is. Een beetje bescheidenheid kan geen kwaad.
Daarom ben je ook zo geliefd Liesje ...quote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:25 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben soms ook gevat. Slechts een onderdeel van mijn geweldige persoonlijkheid.
Ga er op in en ontvang meer veren in de poepert.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ik ben zo ontzettend geliefd!
Nee man.
Dus als je kop boven het maaiveld steekt moet ie eraf omdat je je beter voelt dan een ander? Hoe dan ook? Ik ben het daar dus niet mee eens, ik vind dat mensen niet genoeg zelfvertrouwen kunnen hebben ongeacht wat anderen daarvan denken.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
voor hun eigen bestwil
buitenwereld is keihard
Kusje dr op dan maarquote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ik ben zo ontzettend geliefd!
Nee man.
We hadden het over zelfbeeld, niet over zelfvertrouwen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:29 schreef Parlay het volgende:
[..]
Dus als je kop boven het maaiveld steekt moet ie eraf omdat je je beter voelt dan een ander? Hoe dan ook? Ik ben het daar dus niet mee eens, ik vind dat mensen niet genoeg zelfvertrouwen kunnen hebben ongeacht wat anderen daarvan denken.
Hij maakt een grapje en ik reageerde met een grapje?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ga er op in en ontvang meer veren in de poepert.
En jij maakt je druk om Soury ?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij maakt een grapje en ik reageerde met een grapje?
Of misschien is dat alleen jouw mening. Ik zie mensen die hun talenten proberen te benutten en nee ik vind het niks maar blijkbaar anderen wel want het loopt aardig die artshit, Ruud wordt zelfs aangemoedigt enz.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:26 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Billy denkt dat ze Van Gogh is, Lot dat ze een supermodel is, Ruud denkt dat iedereen dubbel ligt van zijn grappen, Joey dat hij bill Gates is, Andrea was een alleskunner, Rienk is de verlosser, Laura denkt dat ze een tough bitch is. Een beetje bescheidenheid kan geen kwaad.
als het aan bepaalde mensen licht wel jaquote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:29 schreef Parlay het volgende:
[..]
Dus als je kop boven het maaiveld steekt moet ie eraf omdat je je beter voelt dan een ander? Hoe dan ook? Ik ben het daar dus niet mee eens, ik vind dat mensen niet genoeg zelfvertrouwen kunnen hebben ongeacht wat anderen daarvan denken.
Nope. Ik ken Muis al zo lang, en meestal begrijp ik haar wel, moet ook vaak om haar lachen want ook zij is gevat, Maar nu lijkt het alsof ik zit te vissen naar complimenten en zo bedoelde ik het niet.quote:
Is dat niet min of meer hetzelfde?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:31 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
We hadden het over zelfbeeld, niet over zelfvertrouwen.
Ja het loopt aardig omdat ze in Utopia zitten. Het maakt niet uit wie er daar schildert of kookt, mensen kopen het toch wel.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:33 schreef Parlay het volgende:
[..]
Of misschien is dat alleen jouw mening. Ik zie mensen die hun talenten proberen te benutten en nee ik vind het niks maar blijkbaar anderen wel want het loopt aardig die artshit, Ruud wordt zelfs aangemoedigt enz.
Ik kijk zelf wel steeds minder omdat het niet mijn ding is, maar blijkbaar is dat niet hoe anderen erover denken.
Het was toch een grapjequote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:29 schreef Parlay het volgende:
[..]
juist en dat vind ik best wel rot. ok bijvoorbeeld, ik kan vanessa niet uitstaan maar als die straks alles gaat terugkijken dan denk ik dat ze niet van de alcohol gaat afkomen maar het juist zal gaan toenemenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:36 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ja het loopt aardig omdat ze in Utopia zitten. Het maakt niet uit wie er daar schildert of kookt, mensen kopen het toch wel.
Welquote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nope. Ik ken Muis al zo lang, en meestal begrijp ik haar wel, moet ook vaak om haar lachen want ook zij is gevat, Maar nu lijkt het alsof ik zit te vissen naar complimenten en zo bedoelde ik het niet.
Nee, ik dacht dat hij het sarcastisch bedoelde vanwege de ..... Die gebruik ik zelf vaak als ik subtiel sarcastisch wil doen.quote:
OK dan komt het goed.. Muisje is wel ok .. Wat voor complimenten wil je graag horen ..?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nope. Ik ken Muis al zo lang, en meestal begrijp ik haar wel, moet ook vaak om haar lachen want ook zij is gevat, Maar nu lijkt het alsof ik zit te vissen naar complimenten en zo bedoelde ik het niet.
Ik loop wat te zieken, Eindelijk geen gifjesquote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, ik dacht dat hij het sarcastisch bedoelde vanwege de ..... Die gebruik ik zelf vaak als ik subtiel sarcastisch wil doen.
oepsquote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik loop wat te zieken, Eindelijk geen gifjes
Doe je het nog fout ookquote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:40 schreef ChocoFan het volgende:
[ afbeelding ]
zijn we nu dan allemaal weer vriendjes![]()
want dit kost me teveel energie hoor
Nou eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:40 schreef liesje1979 het volgende:
Maar ik ben bijna nooit sarcastisch natuurlijk.....
Ik ben een Vanessa, ik kan daar niet zo goed mee omgaan.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:39 schreef chufi het volgende:
[..]
OK dan komt het goed.. Muisje is wel ok .. Wat voor complimenten wil je graag horen ..?
Ik geef ze je graag .. Gaudi kenster... bv.
Klopt en mooi toch. Het is typisch Nederlands om niet blij te zijn als het goed gaat met een ander. Zolang je klaagt en iedereen verteld hoe kut het met je gaat dan is het goed. Utopia is een product en het loopt goed zelfs in het buitenland nu. Ik kan niet anders dan bewondering daarvoor hebben al vind ik er geen hol - meer- aan.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:36 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ja het loopt aardig omdat ze in Utopia zitten. Het maakt niet uit wie er daar schildert of kookt, mensen kopen het toch wel.
Weer een veer in eigen poeperdquote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben een Vanessa, ik kan daar niet zo goed mee omgaan.Wat ik wel leuk vind om te horen is dat we toch maar een leuk forum hebben, wat lekker loopt zonder al teveel gezeik. En we gaan geloof ik zelfs harder dan KLB en ONZ. En dat is vooral dankzij de users, maar ook een beetje door ons. En dat vind ik wel tof. Maar dat hoef je eigenlijk ook niet te zeggen want nu heb ik het zelf al gezegd.
jij krijgt gewoon een pluimpje van mij hoorquote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben een Vanessa, ik kan daar niet zo goed mee omgaan.Wat ik wel leuk vind om te horen is dat we toch maar een leuk forum hebben, wat lekker loopt zonder al teveel gezeik. En we gaan geloof ik zelfs harder dan KLB en ONZ. En dat is vooral dankzij de users, maar ook een beetje door ons. En dat vind ik wel tof. Maar dat hoef je eigenlijk ook niet te zeggen want nu heb ik het zelf al gezegd.
Ik weet eigenlijk niet hoe anderen het gebruiken.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:43 schreef ChocoFan het volgende:
ik denk altijd bij de puntjes dat er nog wat gaat komen![]()
ik weet nu dus dat dat sarcasme is![]()
weer wat geleerd en zal een hoop verduidelijking brengen denk ik zomaar
Ik pik dat dus niet meer, ik word helemaal naar van dat gezeik soms. En soms erger ik me alleen en soms, zoals nu, geef ik mijn visie erop.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
als het aan bepaalde mensen licht wel ja
en ik snap jouw kant ook helemaal maar als ik dat zeg dan heb ik weer iedere keer een andere mening volgens iemand.
ik weet juist hoe belangrijk het is omdat ikzelf vroeger inderdaad geen zelfvertrouwen had en nu gelukkig wel dus ik weet hoe belangrijk het is maar er zijn altijd mensen die het leuk blijven vinden om anderen klein te maken
daarom zeg ik ook uit veiligheid ter bescherming, van mij mogen ze denken dat ze de nieuwe koning zijn van nederland alleen mensen op straat zullen ze dat wel duidelijk maken
Nou ok. Ik zeg maar niks meerquote:
Utopia is ook tv en ik kijk er niet naar hopende dat alles goed gaat. Ik hoop dat het verkeerd gaat en dat ze ruzie krijgen. Ik zou ook niet meer naar films kijken als er niks in gebeurd.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:43 schreef Parlay het volgende:
[..]
Klopt en mooi toch. Het is typisch Nederlands om niet blij te zijn als het goed gaat met een ander. Zolang je klaagt en iedereen verteld hoe kut het met je gaat dan is het goed. Utopia is een product en het loopt goed zelfs in het buitenland nu. Ik kan niet anders dan bewondering daarvoor hebben al vind ik er geen hol - meer- aan.
Ik gebruik puntjes als anderen de rest zelf in kunnen vullen, dat het vanzelfsprekend is wat je verder wil zeggen en ik geen zin heb om het te typen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet hoe anderen het gebruiken.
Dat soort dingen zijn op zoveel dingen te interpreteren.
Persoonlijk vind ik dit misschien wel de smerigste smiley:
Gebruik ik volgens mij alleen als ik boos ben.
Nee, dan ken je me niet zo goed denk ik. Ik ben niet zo vol van mezelf eigenlijk. Je vroeg waarover ik een compliment wilde, ik kon zo snel niets anders bedenken dan modden. Maar je mag best denken dat ik een arrogant kutje ben hoor.quote:
ik ben juist blij dat je je mening ook geef en dat je het niet meer pikt, ik vind dat dat gewoon mag en dat is niet om te rellen of sarcastisch.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:47 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik pik dat dus niet meer, ik word helemaal naar van dat gezeik soms. En soms erger ik me alleen en soms, zoals nu, geef ik mijn visie erop.
Carry on, nothing to see here
Er gebeurt vaak minder dan dat er daar gezeikt wordt, maar soms worden er toch ook weer dingen gepost die anders gemist zouden worden ,, Kwestie van de juiste screening uitvoeren bij het lezen ervanquote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:49 schreef liesje1979 het volgende:
Soms verdraag ik de COS niet. Natuurlijk lees ik wel heel veel, moet ook wel, maar ik word echt gewoon soms onpasselijk van het dag in dag uit continu mensen afzeiken.
Je zoiets inderdaad. Maar wel altijd met sarcasme.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:51 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik gebruik puntjes als anderen de rest zelf in kunnen vullen, dat het vanzelfsprekend is wat je verder wil zeggen en ik geen zin heb om het te typen.
ik ook is vet irritant de laatste tijdquote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:49 schreef liesje1979 het volgende:
Soms verdraag ik de COS niet. Natuurlijk lees ik wel heel veel, moet ook wel, maar ik word echt gewoon soms onpasselijk van het dag in dag uit continu mensen afzeiken.
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik ben juist blij dat je je mening ook geef en dat je het niet meer pikt, ik vind dat dat gewoon mag en dat is niet om te rellen of sarcastisch.
want het is verdomde moeilijk soms om rechtop te blijven staan
ik ontwijk gewoon zoveel mogelijk confrontaties tegenwoordig
zo doe ik het, ieder zijn ding toch
in deze fijne, lieve, aardige wereld......
de zin hierboven is sarcasme, doe ik het nu goed![]()
![]()
![]()
Zo komt hij nog beter over, ik heb er speciaal voor jou zelfs 3 gedaan.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik ben juist blij dat je je mening ook geef en dat je het niet meer pikt, ik vind dat dat gewoon mag en dat is niet om te rellen of sarcastisch.
in deze fijne, lieve, aardige wereld......![]()
![]()
![]()
![]()
ik zie net dat liesje dezequote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:54 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]Mooi gezegd hoor en wat typ jij verdomd snel.
Ja hoor, helemaal topquote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
in deze fijne, lieve, aardige wereld......
![]()
![]()
Volgens mij bedoelde hij het gewoon zoals hij het zei.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik zie net dat liesje dezegebruikt als ze heel boos is
aaaaahhhh ik weet niet meer wie sarcastisch is of het echt meent
heb ik echt iets goeds gezegdquote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zo komt hij nog beter over, ik heb er speciaal voor jou zelfs 3 gedaan.
als het goed is was het inderdaad een compliment van Brain want die vind mij volgens mij wel liefquote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde hij het gewoon zoals hij het zei.
Ik kan het met dezeniet uitleggen, dat moet je voelen ofzo. Ik weet wel haarfijn wanneer iemand deze gebruikt als vals , of gewoon aardig.
en dank je wel danquote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:54 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]Mooi gezegd hoor en wat typ jij verdomd snel.
slaap lekkerquote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:59 schreef chufi het volgende:
Meiden van de laate uurtjes .. Ik hou het voor gezien .. Ik kom wel weer een keer langs de volgende keer ...
ik heb het idee dat ie bij mij ook om de hoek staat die periode. ben al best wel een lange tijd lief geweest en vermijdendquote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:57 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ja hoor, helemaal top![]()
Ik zit juist in mijn confrontatie-periode maar wat jij aanhaalt heb ik ook gehad. Geen zin in confrontaties, maar nu ben ik er weer klaar voor. Irl dan heh, online kom ik om ff wat anders aan mijn hoofd te hebben. Relaxen
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 03:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Deze quote moet gewoon in dit topic.
Misschien zou je een paar uitroeptekens kunnen gebruiken voor sarcasme of allemaal hoofdletters. Als je praat dan dan spreek je een sarcastische zin ook met wat meer nadruk uit.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde hij het gewoon zoals hij het zei.
Ik kan het met dezeniet uitleggen, dat moet je voelen ofzo. Ik weet wel haarfijn wanneer iemand deze gebruikt als vals , of gewoon aardig.
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:59 schreef chufi het volgende:
Meiden van de laate uurtjes .. Ik hou het voor gezien .. Ik kom wel weer een keer langs de volgende keer ...
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:59 schreef chufi het volgende:
smileys zijn leukquote:Op vrijdag 30 mei 2014 03:02 schreef Parlay het volgende:
[..]![]()
Maar dan zonder die![]()
![]()
Ofzo, ik durf geen smilies meer te gebruiken nu![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Smiley's zijn stomquote:Op vrijdag 30 mei 2014 03:02 schreef Parlay het volgende:
[..]![]()
Maar dan zonder die![]()
![]()
Ofzo, ik durf geen smilies meer te gebruiken nu![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Knallende chocoquote:Op vrijdag 30 mei 2014 03:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik heb het idee dat ie bij mij ook om de hoek staat die periode. ben al best wel een lange tijd lief geweest en vermijdend
Vorige keer storing, nu moest ik gelukkig alleen de modem resetten.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 03:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
en kut dat je internet uitviel. gebeurt veel de laatste tijd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Quote ik haar gewoon in Klaagbaakquote:Op vrijdag 30 mei 2014 03:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
FOK! is een prima leerschool. Alleen niet n UTO graag.
nee in fok wil ik niet rellen. dit zijn een soort matties van me en is mijn clubhuisie, waarom zou ik weg gestuurd willen worden dan.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 03:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
FOK! is een prima leerschool. Alleen niet n UTO graag.
ONZ, dat staat voor onzin ofzo ?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 03:07 schreef Parlay het volgende:
[..]
Quote ik haar gewoon in KlaagbaakOf ONZ
Dat is geen punk, meer tsja wat is het........Ze hebben ook maar 1 cd gemaakt helaas.quote:
ik las misfits,quote:Op vrijdag 30 mei 2014 03:12 schreef Parlay het volgende:
[..]
Dat is geen punk, meer tsja wat is het........Ze hebben ook maar 1 cd gemaakt helaas.
iemand heeft een onderregel met alles eerst 2 keer lezenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 03:15 schreef Punkman het volgende:
[..]
ik las misfits,![]()
![]()
, dit is inderdaad anders.
![]()
, ik las misfist
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 03:15 schreef Punkman het volgende:
[..]
ik las misfits,![]()
![]()
, dit is inderdaad anders.
![]()
, ik las misfist
Pil is geen punk, dat is new wavequote:Op vrijdag 30 mei 2014 03:17 schreef Parlay het volgende:
[..]Nee, ik ben niet into punk. Mr Parlay wel. Pil enzo, die man heeft zo'n andere smaak dan ik, geen idee wat ik bij hem doe eigenlijk
misschien vind je hem gewoonquote:Op vrijdag 30 mei 2014 03:17 schreef Parlay het volgende:
[..]Nee, ik ben niet into punk. Mr Parlay wel. Pil enzo, die man heeft zo'n andere smaak dan ik, geen idee wat ik bij hem doe eigenlijk
Ik ga hem wakker maken! Maar hij is meer ska en jezus hoe heet al die reut. Skinheads was hij ook bijquote:
Punks kunnen bestquote:Op vrijdag 30 mei 2014 03:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
misschien vind je hem gewoondat kan ook
Oiquote:Op vrijdag 30 mei 2014 03:20 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik ga hem wakker maken! Maar hij is meer ska en jezus hoe heet al die reut. Skinheads was hij ook bijNu is hij een brave mijnheer
Truequote:Op vrijdag 30 mei 2014 03:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
misschien vind je hem gewoondat kan ook
Punkers en skinheads gaan al helemaal niet samen. OI OI OIquote:Op vrijdag 30 mei 2014 03:20 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik ga hem wakker maken! Maar hij is meer ska en jezus hoe heet al die reut. Skinheads was hij ook bijNu is hij een brave mijnheer
Oiquote:
O, is dat zoquote:Op vrijdag 30 mei 2014 03:22 schreef Punkman het volgende:
[..]
Punkers en skinheads gaan al helemaal niet samen. OI OI OI
prince is coolquote:Op vrijdag 30 mei 2014 03:25 schreef Parlay het volgende:
[..]
O, is dat zoJoh, ik heb geen idee van al die groepjes.
Ik was fan van Prince![]()
vond little red goffer, rest vergeten, wel leuk.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 03:25 schreef Parlay het volgende:
[..]
O, is dat zoJoh, ik heb geen idee van al die groepjes.
Ik was fan van Prince![]()
Ja, hij komt steeds meer in het openbaar, zelfs op YT is meer van hem te vinden nu. Ik vind hem een genie.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 03:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
prince is cool![]()
hij zat pas in de serie New Girl, hij was echt leuk daarin![]()
![]()
Corvettequote:Op vrijdag 30 mei 2014 03:29 schreef Punkman het volgende:
[..]
vond little red goffer, rest vergeten, wel leuk.
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 03:30 schreef ChocoFan het volgende:
ik ben/was fan van George Michael
had zo niet door dat ie homo was![]()
tot ie het zelf toegaf
quote:
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 03:30 schreef ChocoFan het volgende:
ik ben/was fan van George Michael
had zo niet door dat ie homo was![]()
tot ie het zelf toegaf
wham ook ja, zo begon hetquote:Op vrijdag 30 mei 2014 03:34 schreef Parlay het volgende:
[..]Ik ook niet, maar ik vond hem ook niet leuk ofzo. De muziek wel sommige liedjes, deze is wel lekker
![]()
Mijn schoonzus was fan van Wham, zeiden haar broers altijd dat dat betekende We Have Aids ManZe vond het niet grappig.
Wakker blijven. Normaal zie je wel overal dubbele betekenissen in.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 03:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]ik schaam me er niet voor, ik hou van heel veel muziek maar hij heeft me door mijn tienerjaren heen gesleept
Ik was altijd fan van Kiss, totdat BZN in de sterrenplayback show Kiss na deed.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 03:34 schreef Parlay het volgende:
[..]Ik ook niet, maar ik vond hem ook niet leuk ofzo. De muziek wel sommige liedjes, deze is wel lekker
![]()
Mijn schoonzus was fan van Wham, zeiden haar broers altijd dat dat betekende We Have Aids ManZe vond het niet grappig.
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 03:36 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Wakker blijven. Normaal zie je wel overal dubbele betekenissen in.
deze vind ik zo mooi en is ook van nu en laat zien dat het echt een goede zanger isquote:
Vond father figure heel mooi.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 03:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
deze vind ik zo mooi en is ook van nu en laat zien dat het echt een goede zanger is![]()
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 03:37 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik was altijd fan van Kiss, totdat BZN in de sterrenplayback show Kiss na deed.
Toen vonden mijn ouders het ok.
Toen ben ik een hardere muziek gaan volgen, en nu ben ik Punk.
bedoel je dezequote:Op vrijdag 30 mei 2014 03:46 schreef Parlay het volgende:
Gek eigenlijk als je erover nadenkt dat iemand best veel goeie nummers heeft maar een bepaald imago heeft zodat je je niet wil binden daaraan ofzo![]()
Ik vind Mandy bijv. heel mooi![]()
*Family Guy momentje heeft
Ninja ben jequote:Op vrijdag 30 mei 2014 03:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
bedoel je deze
die is leuk ja. lekker fout![]()
Ruuuuustig, in en uit.....zennnnnquote:Op vrijdag 30 mei 2014 03:48 schreef ChocoFan het volgende:
lol, je veranderde het en toen was het hetzelfde en toen had ik het ook al geplaatst en toen en toen en toen![]()
![]()
![]()
Ninja en SC Queenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 03:49 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ninja ben jeIk had hem al verandert, jij nog sneller gequote
Niet boos worden.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 03:52 schreef Parlay het volgende:
Ik heb me toch een pijn in mijn knar al de hele tijdIk ga zo maar eens kijken of het met wat slaap wil zakken, anders word ik toch boos joh
Okquote:
als het goed is is brain er nog hoorquote:Op vrijdag 30 mei 2014 03:51 schreef Punkman het volgende:
Ben ik nu de enige man hier nog of is Brain er ook nog ?
Last Christmas met kerst vind ik wel mooi.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 03:43 schreef ChocoFan het volgende:
en welke vind jij mooi van george Brain, je hebt er vast wel 1 die je kan verdragen
dat is kut voor jequote:Op vrijdag 30 mei 2014 03:52 schreef Parlay het volgende:
Ik heb me toch een pijn in mijn knar al de hele tijdIk ga zo maar eens kijken of het met wat slaap wil zakken, anders word ik toch boos joh
zie je wel, ik wist hetquote:Op vrijdag 30 mei 2014 03:54 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Last Christmas met kerst vind ik wel mooi.
He, zonet mocht dat niet ..quote:Op vrijdag 30 mei 2014 03:58 schreef ChocoFan het volgende:
volgens mij ben ik nu juist over met 2 mannen![]()
vermaak mij heren
Oke kleed je maar vast uit.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 03:58 schreef ChocoFan het volgende:
volgens mij ben ik nu juist over met 2 mannen![]()
vermaak mij heren
Vreemd gaan is lekkerquote:Op vrijdag 30 mei 2014 03:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
oh ja dat is waar. maar omdat jij gizmo al hebt
blijft Brain over
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 03:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
als je minder kelereherrie deelt hier misschien wel
dit is inderdaad de beste omgeving waar niemand meeleestquote:Op vrijdag 30 mei 2014 04:00 schreef Punkman het volgende:
[..]
Vreemd gaan is lekker![]()
Hehe Gizmo leest niet mee, dat begrijp je wel, anders had ik nu een probleem
Nee, is waar, en meen er ook niks van. Ben superblij met mijn vrouwtje, zoals je al zei, zelfde hobby's etc ... dat is moeilijk te vinden.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 04:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
dit is inderdaad de beste omgeving waar niemand meeleest![]()
en nee, vreemdgaan is niet cool
goed zo en hou vast is heel bijzonderquote:Op vrijdag 30 mei 2014 04:03 schreef Punkman het volgende:
[..]
Nee, is waar, en meen er ook niks van. Ben superblij met mijn vrouwtje, zoals je al zei, zelfde hobby's etc ... dat is moeilijk te vinden.
dat vind ik wel een beetje veel verantwoording hoorquote:Op vrijdag 30 mei 2014 04:06 schreef Punkman het volgende:
SC IS OURS, ik vind dat wij mods over de SC moeten zijn.
Mee of tegen ?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 04:07 schreef Braindead2000 het volgende:
Valt me mee hoe weinig mensen hier komen als je zie hoeveel er dagelijks in UTO zijn.
Maar je kan wil iemand kicken, gewoon voor de lol.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 04:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
dat vind ik wel een beetje veel verantwoording hoor![]()
en er zijn er al genoeg volgens mij![]()
dus ik hoef niet
Mee, als hier 20 mensen tegelijk posten vind ik er ook niks meer aan. Vorige keer waren er een stuk of 10 en toen vond ik het al druk.quote:
schijnt dat er hier ineens een kliekje is en dat mensen niet durven. dat laatste snap ik wel en het eerste weet ik nietquote:Op vrijdag 30 mei 2014 04:07 schreef Braindead2000 het volgende:
Valt me mee hoe weinig mensen hier komen als je zie hoeveel er dagelijks in UTO zijn.
nee dat zou ik niet snel kunnen volgens mij en vind ik dan weer een soort van beroving van vrijheid van meeningsuiting ofzoquote:Op vrijdag 30 mei 2014 04:09 schreef Punkman het volgende:
[..]
Maar je kan wil iemand kicken, gewoon voor de lol.
Eerder niet waar.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 04:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
schijnt dat er hier ineens een kliekje is en dat mensen niet durven. dat laatste snap ik wel en het eerste weet ik niet
moet je maar goed lezen, zo ontstaan misverstanden nuquote:
klein is fijn maar ik vind wel dat iedereen mag reageren en aandacht verdient. als het dan heel druk is is dat soms best moeilijk allemaal en gaan de rustige mensen meestal over naar lurken. ook dat doe ik soms nog steeds. toch wil ik dat iedereen zich welkom voelt hier want het is een naar gevoel als je denkt dat mensen je negeren of treiterenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 04:12 schreef Braindead2000 het volgende:
Het leukste is een stuk of 6. Als het er veel meer zijn dan krijg je verschillende gesprekken langs elkaar heen.
Weet je trouwens dat wij als viespeuken hier bekent staan ... Met onze gifjes...quote:Op vrijdag 30 mei 2014 04:12 schreef Braindead2000 het volgende:
Het leukste is een stuk of 6. Als het er veel meer zijn dan krijg je verschillende gesprekken langs elkaar heen.
Make Love not Warquote:Op vrijdag 30 mei 2014 04:12 schreef Punkman het volgende:
[..]
Eerder niet waar.
Voorheen durfde niemand hier te komen omdat ze belachelijk gemaakt of genegeerd werden, dat is nu veranderd.
Bij wie of waar?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 04:15 schreef Punkman het volgende:
[..]
Weet je trouwens dat wij als viespeuken hier bekent staan ... Met onze gifjes...![]()
![]()
vertelquote:Op vrijdag 30 mei 2014 04:15 schreef Punkman het volgende:
[..]
Weet je trouwens dat wij als viespeuken hier bekent staan ... Met onze gifjes...![]()
![]()
Ik negeer niet expres maar als het druk is en de berichten rollen over mijn scherm dan heb ik niet veel tijd over voor een nieuwe poster.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 04:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
klein is fijn maar ik vind wel dat iedereen mag reageren en aandacht verdient. als het dan heel druk is is dat soms best moeilijk allemaal en gaan de rustige mensen meestal over naar lurken. ook dat doe ik soms nog steeds. toch wil ik dat iedereen zich welkom voelt hier want het is een naar gevoel als je denkt dat mensen je negeren of treiteren
kloptquote:Op vrijdag 30 mei 2014 04:18 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik negeer niet expres maar als het druk is en de berichten rollen over mijn scherm dan heb ik niet veel tijd over voor een nieuwe poster.
ja vieze gifjes moeten gewoon onder een spoilerquote:Op vrijdag 30 mei 2014 04:18 schreef Punkman het volgende:
[..]
kan mijn gifjes wel plaatsen, maar doe dat dan onder een spoiler.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 04:23 schreef Punkman het volgende:
Zal geen gifjes doen maar ging om dit:ik weet waar het om ging maar volgens mij pakte jij het dan ook te serieus op want brain en joezi hebben volgens mij wel ergere dingen geplaatst soms. dus die hebben je lopen fucken denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en je hapt net als een vrouw![]()
![]()
fok je nog niet zo lang ofzo![]()
Nee Joezi vond die van dat mens dat bloed in de vla van een ander spoot echt niet leuk ..quote:Op vrijdag 30 mei 2014 04:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik weet waar het om ging maar volgens mij pakte jij het dan ook te serieus op want brain en joezi hebben volgens mij wel ergere dingen geplaatst soms. dus die hebben je lopen fucken denk ik.
![]()
fok je nog niet zo lang ofzo
en kreeg van Mootie op me kop omdat ik dat mens die nieste en de hele badkamer onderscheet op me kop of die niet in de spoiler mocht ...quote:Op vrijdag 30 mei 2014 04:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik weet waar het om ging maar volgens mij pakte jij het dan ook te serieus op want brain en joezi hebben volgens mij wel ergere dingen geplaatst soms. dus die hebben je lopen fucken denk ik.
![]()
fok je nog niet zo lang ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |