Uhh nouquote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja op de gang om 2 uur weinig meer te zoeken
Ben 3 keer naar Thailand geweest, kan geen Bob Marley meer horen.quote:
Izzie getrouwd ?quote:
quote:
Bob is al een tijdje doodquote:
ik heb een beetje pijn mijn vingers dus liever niet haxenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:55 schreef Punkman het volgende:
Gaan we nog wat leuks doen vannacht ?
Heksballen, filmquiz,galgje ..
Wat is dat?quote:
Ik ben ook geen echte fan, maar tis voor Joezi en dan gaan we verquote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:53 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ben 3 keer naar Thailand geweest, kan geen Bob Marley meer horen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Izzie en Alex uit Greys Anatomyquote:
Oh nog nooit gezien, beter denk ikquote:
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:57 schreef liesje1979 het volgende:
Of is het nog te vroeg voor kloon grapjes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb zo mijn momentjesquote:
Of is het nog te vroeg voor kloon grapjes?jij mag allesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Het is wel aardig, maar daar word je doodgegooid met Bob Marley, een soort nationale held is hij daar.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:56 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik ben ook geen echte fan, maar tis voor Joezi en dan gaan we ver
Of is het nog te vroeg voor kloon grapjes?Liesje, doe je binnenkort ook weer eens mee met heksbal ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik in het begin nog wel, maar laatste jaren niet meer eigenlijk. Beetje veel van hetzelfde.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |