Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 2 hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo
Ook dit jaar willen we weer vanuit dit topic meedoen met de Rotterdam Ekiden, op 5 juli 2014. De Ekiden is een estafetteloop, zes personen vormen samen een team waarbij elk teamlid een eigen afstand loopt. De afstanden zijn in startvolgorde; 5km- 10km- 5km- 10km- 5km- 7,195km. In totaal wordt dus 42,195 km afgelegd, een echte "MARATHON" afstand. Een leuke gelegenheid om samen aan een wedstrijd mee te doen, ieder in zijn eigen tempo. ( www.rotterdamekiden.nl )
Heb je interesse om mee te doen, stuur dan een pm naar MaleDuck.
daar is ook wat van te zeggen Gogo... Ik neem pijn ook serieus maar weet ondertussen wat een "pijntje" is en een echte "blessure" mijn bilspier bijv. voel ik altijd maar ik weet hoe ver ik daar mee kan lopen... ik heb het gevoel dat dat iets chronisch is geworden en "dat het er gewoon bij hoort"
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Op donderdag 29 mei 2014 22:56 schreef rechtsedirecte het volgende: daar is ook wat van te zeggen Gogo... Ik neem pijn ook serieus maar weet ondertussen wat een "pijntje" is en een echte "blessure" mijn bilspier bijv. voel ik altijd maar ik weet hoe ver ik daar mee kan lopen... ik heb het gevoel dat dat iets chronisch is geworden en "dat het er gewoon bij hoort"
Dat is inderdaad een kwestie van je eigen lichaam kennen. Helaas gaan in deze verkenningstocht veel mensen op hun bek.
Dat is inderdaad een kwestie van je eigen lichaam kennen. Helaas gaan in deze verkenningstocht veel mensen op hun bek.
Ik vind dat inderdaad heel moeilijk. Waarschijnlijk zal de tijd het me leren en zal ik me nog wel een paar keer vergissen. Word er nu erg neurotisch van en daar moet ik eens mee ophouden geloof ik. Ik weet dat, nu de uitvoering nog
Op donderdag 29 mei 2014 23:00 schreef Zwabberhark het volgende: Ik ben heel sneu hè, als ik vind dat het niet eerlijk is dat de kinderen wél een medaille kregen bij de GT en de volwassenen niet.
I feel your pain.... Zwabber, zeg eens eerlijk, heb jij ook altijd de drang om zo'n medaille uit die kleine kinderhandjes te scheuren en zelf om je eigen nek te hangen??
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
I feel your pain.... Zwabber, zeg eens eerlijk, heb jij ook altijd de drang om zo'n medaille uit die kleine kinderhandjes te scheuren en zelf om je eigen nek te hangen??
Vooral kindjes die totaal geen idee hebben waar ze mee bezig zijn maar toch sneller zijn dan jij
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
kom op Zwabber..... heel even kijken er mensen naar je maar dan los je op in de annonimiteit van de menigte om daarna, na thuiskomst, zittend op de bank, badend in zelfvoldoening te shinen met je "eigen" medaille
Op donderdag 29 mei 2014 23:00 schreef Zwabberhark het volgende: Ik ben heel sneu hè, als ik vind dat het niet eerlijk is dat de kinderen wél een medaille kregen bij de GT en de volwassenen niet.
Ontzettend
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kom op Zwabber..... heel even kijken er mensen naar je maar dan los je op in de annonimiteit van de menigte om daarna, na thuiskomst, zittend op de bank, badend in zelfvoldoening te shinen met je "eigen" medaille
De drempel is echt nog te hoog. Ik zal eerst klein moeten beginnen en oefenen op inmobiele bejaarden.
De drempel is echt nog te hoog. Ik zal eerst klein moeten beginnen en oefenen op inmobiele bejaarden.
Een van de redenen dat ik kinderen wil.
Hoeven niet mijn eigen kinderen te zijn. Ik kan niet wachten tot mijn nichtje oud genoeg is om mee te doen.
na 4 jaar hardlopen heb ik precies 3 medailles..... 2 van de Kepler/Luxmore en 1 van de Hemmer Omloop. Heel stiekum hoop ik dat ik dit weekend een medaille krijg, al was het alleen maar voor de Facebook foto