Was wel gebeurd dus wordt verworpenquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:11 schreef Sauslepel het volgende:
Dat krijg je, als je geen kapsalon knalt.
Als haan kapsalon knalt dan verteld hij daar normaliter over in zijn OP. In deze OP kan ik het niet terugvinden, dus neem ik aan het niet gebeurd is.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:50 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Was wel gebeurd dus wordt verworpen
Het verschijnsel kapsalon knallen vond in dezen plaats na het schrijven van de OP, aldus ondergetekende getuige.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:51 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Als haan kapsalon knalt dan verteld hij daar normaliter over in zijn OP. In deze OP kan ik het niet terugvinden, dus neem ik aan het niet gebeurd is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
deed jij mee indo boyquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:51 schreef anti-loper het volgende:
De laatste tijd word er echt veelste snel geknokt.
Rond 7 in de avond was er al een knokpartij hier
I'm a lover not a fighterquote:
deze kikker weet. Zelfde geldt voor mij trouwensquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:52 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Het verschijnsel kapsalon knallen vond in dezen plaats na het schrijven van de OP, aldus ondergetekende getuige.
Tevens ben ik altijd zo gezellig en leuk dat ik het met iedereen kan vinden.quote:
Zit je bij haan op de zolderkamer?quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:52 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Het verschijnsel kapsalon knallen vond in dezen plaats na het schrijven van de OP, aldus ondergetekende getuige.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |