wel chill dat je me back hadquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:12 schreef TwisterNederland het volgende:
Terechte klacht. Zonder beveiliging zou er niks gebeurt zijn
quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:15 schreef Abed het volgende:
moeilijk skere struggles G, en dat enkel voor een assie en wat gefeun.
Ben jij Twisternl? van de fails?quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:12 schreef TwisterNederland het volgende:
Terechte klacht. Zonder beveiliging zou er niks gebeurt zijn
Een brok in mijn keel. Wat maken eenzame mensen toch bijzondere topics.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:09 schreef haan33 het volgende:
Ik was net met matties ff jonko roken en bier drinken in leiden
Wij lopen dus opeens tegen een festival aan, we hoorden muziek en begonnen te dansen.
na 30 bier met ze alleen besloten wij nog een jonko te klappen.
Komt de beveiliging stoer doen
Ze duwden ons weg en andere mensen pikten de agressieve houding van de beveiligers niet.
2 minuten later vlogen glazen door de lucht en raken klappen werden uitgedeeld
Klacht: beveiligers komen stoer doen
Ik dacht hetzelfde. En hij maar op F5 rammen om te kijken of er misschien iemand kan lachen om zijn zoveelste onzinnige topic. Maar het is gewoon echt niet grappig, hoogstens aandoenlijk.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:58 schreef Enchanter het volgende:
Wat een kutleven moet TS toch eigenlijk hebben , al die verhaaltjes voor een beetje online aandacht
welk deel vond je ontroerend?quote:
Het hele stuk. Jij, Leiden, Matties, 30 bier, jonko, beveiligers die klappen krijgen. Overal krijg ik een brok van in m'n keel en waterige ogen.quote:
Was wel gebeurd dus wordt verworpenquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:11 schreef Sauslepel het volgende:
Dat krijg je, als je geen kapsalon knalt.
Als haan kapsalon knalt dan verteld hij daar normaliter over in zijn OP. In deze OP kan ik het niet terugvinden, dus neem ik aan het niet gebeurd is.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:50 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Was wel gebeurd dus wordt verworpen
Het verschijnsel kapsalon knallen vond in dezen plaats na het schrijven van de OP, aldus ondergetekende getuige.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:51 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Als haan kapsalon knalt dan verteld hij daar normaliter over in zijn OP. In deze OP kan ik het niet terugvinden, dus neem ik aan het niet gebeurd is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
deed jij mee indo boyquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:51 schreef anti-loper het volgende:
De laatste tijd word er echt veelste snel geknokt.
Rond 7 in de avond was er al een knokpartij hier
I'm a lover not a fighterquote:
deze kikker weet. Zelfde geldt voor mij trouwensquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:52 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Het verschijnsel kapsalon knallen vond in dezen plaats na het schrijven van de OP, aldus ondergetekende getuige.
Tevens ben ik altijd zo gezellig en leuk dat ik het met iedereen kan vinden.quote:
Zit je bij haan op de zolderkamer?quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:52 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Het verschijnsel kapsalon knallen vond in dezen plaats na het schrijven van de OP, aldus ondergetekende getuige.
gewoon internet. Wat interessant is gaat meequote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:03 schreef kimmyking het volgende:
[..]
Hoe verzamel je die fail's eigenlijk?
Of is dat een beroepsgeheim?
Umkequote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:07 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
gewoon internet. Wat interessant is gaat mee
30 bier met z'n allen he...quote:
Ditquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:37 schreef PriesterB het volgende:
Eensch met die beveiligers. Zo moeten ze tuig als TS aanpakken.
geniale vent hequote:Op vrijdag 30 mei 2014 09:06 schreef SuperwormJim het volgende:
Hoe verzin je dit soort topics toch iedere keer weer?
Heb je een arsenaal verhaaltjes klaarliggen ergens of zo?
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 08:59 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Joh, stiekem zitten ze aan elkaars pik te zuigen.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:02 schreef zovty het volgende:
[..]
Het hele stuk. Jij, Leiden, Matties, 30 bier, jonko, beveiligers die klappen krijgen. Overal krijg ik een brok van in m'n keel en waterige ogen.
Mijn moeder vroeg of het wel goed met me ging en ik zei maar snel dat ik m'n mond had verbrand aan de hete thee die ze net had gebracht.
Nu krijg ik een extra koekje en mag ik met sokken naar bed.
Dit is toch niet zo moeilijk manquote:Op vrijdag 30 mei 2014 09:06 schreef SuperwormJim het volgende:
Hoe verzin je dit soort topics toch iedere keer weer?
Heb je een arsenaal verhaaltjes klaarliggen ergens of zo?
Je was erbij?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:22 schreef BlauweTijger het volgende:
Overigens heeft Haan klappen gehad want niet te missen die kop hahahahaaha ;D
Je hebt nog nooit Haan zijn hoofd gezien?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:32 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit Haan zijn hoofd gezien?Tuurlijk welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon om het uit te proberernquote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:56 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat ze hommo zijn
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:37 schreef ganzenherder het volgende:
Andersom is veel leuker:
http://www.speld.nl/2011/06/22/massale-vechtpartij-ontaardt-in-tros-muziekfeest-op-het-plein/
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:37 schreef ganzenherder het volgende:
Andersom is veel leuker:
http://www.speld.nl/2011/06/22/massale-vechtpartij-ontaardt-in-tros-muziekfeest-op-het-plein/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |