quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:18 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Ik pak je bij je oren, kleintje.
Beter zijn neus dan.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:18 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Ik pak je bij je oren, kleintje.
Jij lijkt me wel iemand die door z'n vriendin afgetuigd wordt in een hoek van de parkeergarage eigenlijk.quote:
Ik oordeel nietquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
De meeste mensen hier zijn kankilelyk
Vriendinquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:19 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jij lijkt me wel iemand die door z'n vriendin afgetuigd wordt in een hoek van de parkeergarage eigenlijk.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:19 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jij lijkt me wel iemand die door z'n vriendin afgetuigd wordt in een hoek van de parkeergarage eigenlijk.
lkkr kinky ahahaquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:19 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Aandachtstekort, vermoedelijk.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik begrijp gewoon niet waarom je zulke foto's zou publiceren.
Het is wat.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dit is volkomen normaal voor jonge vrouwen hoor. Kijk eens op instagram ofzoquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Heb ik niet.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit is volkomen normaal voor jonge vrouwen hoor. Kijk eens op instagram ofzo
Om een gezicht te plaatsen op mijn profiel, zodat men weet met wie ze te maken hebben.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je tong hangt altijd zo beetje uit je mond of zo?quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:29 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Om een gezicht te plaatsen op mijn profiel, zodat men weet met wie ze te maken hebben.
Mensen willen nou eenmaal aandacht.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Een geil wijf op zoek naar virtuele Fok piemels?quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:29 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Om een gezicht te plaatsen op mijn profiel, zodat men weet met wie ze te maken hebben.
Ik snap het echt niet. Er staat voor zover ik weet geen enkele foto van mij op internet, dat wil ik graag zo houden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |