Dit trekt wel wat volk aanquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:45 schreef Karina het volgende:
Ah nee Mortaxx dat is echt niet coolGodver.
Verdomme zeg.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja jij bent er als eerste bij he. En nee dat gaan we niet doen.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:48 schreef Mortaxx het volgende:
Tieten zijn toch overrated op die leeftijd
Ik ben dan ook een klootzakquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:49 schreef Karina het volgende:
[..]heej dat is niet lief he. Ze mogen er nog best zijn, nee nogmaals, geen pics.
Weet ik toch, je doet alleen maar stoer, ik ken het verschijnselquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ben eigenlijk ook heel lief en schattig.
Volgens mij gaat die voor alle VI Hooligans opquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet ik toch, je doet alleen maar stoer, ik ken het verschijnsel
Ja dat denk ik serieus. Paar heb ik al gezien en dat zijn gewoon hartstikke aardige gozers.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Volgens mij gaat die voor alle VI Hooligans op
Zorgvuldig opgebouwde internetreputaties gaan kapot na een paar seconden reallifequote:Op donderdag 29 mei 2014 22:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat denk ik serieus. Paar heb ik al gezien en dat zijn gewoon hartstikke aardige gozers.
Nog niet echt, maar begint wel te komen hoor, ik heb al oranje jurkjes en shitquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:03 schreef theunderdog het volgende:
Hebben jullie al zin in het wk?![]()
Ik niet.. en daar begrijp ik geen zak van. Misschien komt het nog.
Ach mijn reputatie van nette dame is ook meteen wegquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zorgvuldig opgebouwde internetreputaties gaan kapot na een paar seconden reallife
Bij wie heb jij die reputatie danquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach mijn reputatie van nette dame is ook meteen weg
Weet ik ut. En niet zo brutaal he? Wou je zeggen dat ik niet netjes ben of zoquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:04 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Bij wie heb jij die reputatie dan
Hehe, speciaal voor de groepswedstrijden?quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Nog niet echt, maar begint wel te komen hoor, ik heb al oranje jurkjes en shit
[..]
Ach mijn reputatie van nette dame is ook meteen weg
Hij noemde jou eens de Kim Holland van FOK!quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet ik ut. En niet zo brutaal he? Wou je zeggen dat ik niet netjes ben of zo
Niet zo pessimistisch he? ALhoewel, anti-jinx is goed.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:06 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hehe, speciaal voor de groepswedstrijden?
Godver mij vergelijken met dat lelijke mokkelquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij noemde jou eens de Kim Holland van FOK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |