ditquote:Op maandag 2 juni 2014 09:06 schreef Monopoly het volgende:
België was goed tegen Zweden. Als die jongens de druk op het WK aankunnen gaan ze ver komen.
Ja ik ook, wat een teleurstellingquote:
Maar wel lol gehad gok ik zoquote:
Het is van bavaria, had je beter verwacht dan ?quote:Op maandag 2 juni 2014 10:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik ook, wat een teleurstellingFlutding hoor. Misschien voor naar het strand of zo maar niet om mee over straat te lopen.
[..]
Maar wel lol gehad gok ik zo
Nee niet die, al is die ook niks, maar die was gratis bij bier dus dan maakt het niks uitquote:Op maandag 2 juni 2014 10:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Het is van bavaria, had je beter verwacht dan ?
Slobberwijn uit pak?quote:Op maandag 2 juni 2014 10:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Alleen in de kroeg, thuis drink ik wijn.
Wat is er mis mee dan?quote:Op maandag 2 juni 2014 10:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee niet die, al is die ook niks, maar die was gratis bij bier dus dan maakt het niks uit
Deze:
[ afbeelding ]
ohh dat dingquote:Op maandag 2 juni 2014 10:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee niet die, al is die ook niks, maar die was gratis bij bier dus dan maakt het niks uit
Deze:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Direct uit de fles!quote:
Niks mis met dun, kunnen we nog een beetje tepel-lezenquote:Op maandag 2 juni 2014 10:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Veel te dun en als je het aanhebt ziet het er ECHT niet uit zoals op de foto
quote:Op maandag 2 juni 2014 10:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ohh dat dingWehehe je kijkt Carlo en IreneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.___
quote:Op maandag 2 juni 2014 10:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ohh dat dingIk ook toevalligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar heb je goeie bh's voorquote:Op maandag 2 juni 2014 10:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Niks mis met dun, kunnen we nog een beetje tepel-lezen
Mja, jij als mede werkeloze weet het wel.. er is NIETS op TV overdagquote:
high five !quote:
Bh's zijn overratedquote:
Ik had af en toe NPO best op met Onderweg naar Morgen en meer van dat soort oude shitquote:Op maandag 2 juni 2014 10:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Mja, jij als mede werkeloze weet het wel.. er is NIETS op TV overdag
om te jankenquote:Op maandag 2 juni 2014 10:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had af en toe NPO best op met Onderweg naar Morgen en meer van dat soort oude shitBest leuk.
Ik heb nog nooit naar 24kitchen gekeken. Die oude series zijn gewoon leuk en eigenlijk veel beter dan de series van nu. Wat wel opvalt is dat sommige acteurs in bijna al die series speeldenquote:Op maandag 2 juni 2014 10:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
om te janken![]()
Ik kijk gewoon 24kitchen, mag ik voor de 100ste keer kijken hoe jamie het doet op een festival en hoe rudolph zn tachtigste chocolade taart maakt, of een 500jaar oude appeltaart
quote:Op maandag 2 juni 2014 10:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit naar 24kitchen gekeken. Die oude series zijn gewoon leuk en eigenlijk veel beter dan de series van nu. Wat wel opvalt is dat sommige acteurs in bijna al die series speelden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |