SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OP-gif:
![]()
![]()
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Ik 1 op 2 wedstrijden als ik de filmpjes doorklik aan het einde.quote:
Beter pakt hij even een MOTM kaartje dan.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik 1 op 2 wedstrijden als ik de filmpjes doorklik aan het einde.
@Thad: De Bruyne natuurlijk
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 29-05-2014 om 19:05:04100K packs are now available in the Store. Limit of 2. #FUT reageer retweet
Zegt de man die net zegt "kijk alle filmpjes"quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:09 schreef Tim86 het volgende:
oh wat leuk, een team met Bergkamp. Laat ik alle filmpjes dan maar bekijken.
Aidscavia's.
Alleen die op het einde he slomequote:Op donderdag 29 mei 2014 21:13 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zegt de man die net zegt "kijk alle filmpjes"
Ik slaap sowieso niet goed door de dingen die hier soms gezegd worden en omdat ik teveel Monster drink.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:17 schreef Zhano het volgende:
[..]
Als jij daar beter van slaapt lieve schat
Nope, totaal niets. Gaat echt nergens over.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:26 schreef Hoogstaande het volgende:
Heeft EA al een estimate gegeven wanneer je op de webapp weer kunt traden?
En ja ik weet dat estimates bij EA nooit gehaald worden, maar ben toch benieuwd.
Voor zover ik weet niet.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:26 schreef Hoogstaande het volgende:
Heeft EA al een estimate gegeven wanneer je op de webapp weer kunt traden?
En ja ik weet dat estimates bij EA nooit gehaald worden, maar ben toch benieuwd.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nope, totaal niets. Gaat echt nergens over.
Pfffquote:
Nounou, net te zuinig jongequote:Op donderdag 29 mei 2014 21:30 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel on fire die Zhaneaux
Dat soort makkelijke slachtoffers wil ik ook welquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:40 schreef WezepAFCA het volgende:
Lol wtf, ik begin een divisie wedstrijd tegen zo'n gozer, hij speelt terug naar zijn keeper, maakt een eigen goal en stopt. Het was de tweede minuut, 3 punten voor mij. Misschien geen zin om tegen Ibra te spelen?
quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:41 schreef Zhano het volgende:
Lage voorzet die je spits zo kan intikken maar die laat m lopen en gaat naar de LW die m naast pist, komt bekend voor?
...of de spits die zo kan doorlopen naar de goal met de bal aan de voet, maar hij verprutst de aanname.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:43 schreef Freire het volgende:
[..]![]()
![]()
Net als een perfecte (diepte)bal geven op een speler die je vervolgens niet kan selecteren
dat is tenminste realistischquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
...of de spits die zo kan doorlopen naar de goal met de bal aan de voet, maar hij verprutst de aanname.
Niet als het 3 keer opvrij gebeurt. We heten godverdomme niet allemaal Pietertjequote:
*is gebeurdquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:46 schreef Zhano het volgende:
[..]
Als het af en toe gebeurd ja, niet 9/10 keer
zozo leraartje hoorquote:
Ja idd. Als bij jou alles lukt en je bal steeds in 2 sec terug hebt dan heeft hij gewoon gruwelijke EAids en komt er geen pass aanquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Het zure is ook dat je dit nu al te lang meemaakt. In het begin waren mijn winstpartijen altijd mijn eigen verdienste (dacht ik), en verloor ik zo'n 30% van mijn potjes onterecht en door EAids... Maar waarschijnlijk win je dus ook nog wel eens een potje op die manier. Dat bedacht ik me onlangs. En als ik win, vraag ik me dus tegenwoordig best vaak bij winstpartijen af waar mijn tegenstander allemaal last van heeft gehad
Ibarbo users zijn van alle pacehoeren de allerergste heb ik dit jaar wel gemerktquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:56 schreef Zhano het volgende:
Bij sommige tegenstanders vraag ik me echt nog af waarom ze dit 'spelen'... 90 minuten lang die bal blind naar voren peren, leuk man
quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Het zure is ook dat je dit nu al te lang meemaakt. In het begin waren mijn winstpartijen altijd mijn eigen verdienste (dacht ik), en verloor ik zo'n 30% van mijn potjes onterecht en door EAids... Maar waarschijnlijk win je dus ook nog wel eens een potje op die manier. Dat bedacht ik me onlangs. En als ik win, vraag ik me dus tegenwoordig best vaak bij winstpartijen af waar mijn tegenstander allemaal last van heeft gehad
Dit ja. Tuurlijk kan het niet zo zijn dat elke pass perfect aankomt bij beide, dan houd je geen spel over maar het is allemaal zoooo overduidelijk. Net als dat momentum in de 45e minuut en bij aftrappen enzo. Het kan allemaal wel 2 tikkeltjes minder..quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja idd. Als bij jou alles lukt en je bal steeds in 2 sec terug hebt dan heeft hij gewoon gruwelijke EAids en komt er geen pass aan
Als ik dat hoofd van hem zie in het team van mijn tegenstander weet ik gewoon wat er gaat gebeuren.. elke keer de kick-off glitch proberen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ibarbo users zijn van alle pacehoeren de allerergste heb ik dit jaar wel gemerkt
quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ibarbo users zijn van alle pacehoeren de allerergste heb ik dit jaar wel gemerkt
Ik heb Ibarbo in een team en ik doe dat nooitquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als ik dat hoofd van hem zie in het team van mijn tegenstander weet ik gewoon wat er gaat gebeuren.. elke keer de kick-off glitch proberen.
Er zijn ook uitzonderingen natuurlijkquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[..]
Ik heb Ibarbo in een team en ik doe dat nooit
quote:
Nou het is echt zoquote:
Blauw en rood lijken wel veel op elkaar jaquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:09 schreef Freire het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/45(...)uel-met-Oranje.dhtml![]()
![]()
ff doorsparen kan je motm sneijder halenquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:07 schreef Freire het volgende:
Ik heb wel met Ibarbo gespeeld, maar ik vond hem niet goed
Hoe is Asamoah op LB?quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:07 schreef Zhano het volgende:
Heb nu deze teams:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
70k voor upgrades. Ik zou Sneijder IF ofzo kunnen nemen, maar ik twijfel nog of ik m erin laat. Ideetjes?![]()
(Dat tweede team is btw helemaal raar nu. Maar wil gvd een team met die Berg want die is wel goed)
le bron?quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:11 schreef Ozz-03 het volgende:
Shakhtar en andere clubs uit Oekraine uitgesloten van Europees voetbal.
Bedankt voor deze tip!quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:11 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ff doorsparen kan je motm sneijder halen
quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wij moeten binnenkort weer eens een rematch doenKan ik Konko en Pogba met Konko en Pogba bestrijden
Niet met ibarbo though
Ruudje Macklemorequote:
Sneijder is goed manquote:Op donderdag 29 mei 2014 20:27 schreef Zhano het volgende:
Misschien Sneijder toch maar van CDM af ten faveure van grindtegel
Daar snap ik echt geen jota van.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
Voor de mensen die de goal nog niet hebben gezien.
O, en ik kom er nu achter dat Jota in dit TOTW is vervangen door Larsson (een andere dan die RB)
quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
Voor de mensen die de goal nog niet hebben gezien.
O, en ik kom er nu achter dat Jota in dit TOTW is vervangen door Larsson (een andere dan die RB)
Dat heb ik wel al een paar keer gehadquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:46 schreef Tim86 het volgende:
Tegen teamnaam Just Quit. En hij quit ook meteen bij 1-0 voor mij
Maar ipv dat ik de win krijg kicken ze mij ook van de servers..Lijkt wel heel erg op een glitch/exploit dit
Rustig Maav,quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wanneer zal EA die update geven die ze voor vanavond beloofd hadden? Overmogen?
Je spelt het verkeerd. Het is "onvermogen".quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wanneer zal EA die update geven die ze voor vanavond beloofd hadden? Overmogen?
Oh sorry verkeerde accountquote:
quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je spelt het verkeerd. Het is "onvermogen".
Ik zag m ook jaquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee. Onkunde.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan is postnl irritantquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:51 schreef over_hedge het volgende:
Bol.com is ook irritantIk krijg morgen mijn tv als het goed is. Staat alleen totaal geen tijd tussen wanneer en wanneer ik hem kan verwachten.
Omdat ik daar 12.5% korting krijg.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dan is postnl irritant
Oh, en waarom zou je je tv op bol.com bestellen
Dit en dit.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dan is postnl irritant
Oh, en waarom zou je je tv op bol.com bestellen
Meestal zijn ze wel duurder dan anderen. Welke tv en voor hoeveel dan?quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:53 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Omdat ik daar 12.5% korting krijg.Vond ik wel een goede reden.
wordt waarschijnlijk met de gewone post bezorgd dus dan heeft bol er geen tijd vanquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:51 schreef over_hedge het volgende:
Bol.com is ook irritantIk krijg morgen mijn tv als het goed is. Staat alleen totaal geen tijd tussen wanneer en wanneer ik hem kan verwachten.
Samsung UE40EH5300. En meestal wel ja. Dit keer niet. 370 en daar gaat de korting nog van af.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Meestal zijn ze wel duurder dan anderen. Welke tv en voor hoeveel dan?
Dat had ik toen ook ja. Bol.com werkt met UPS en die updaten de boel best wel laat en werken met hele ruime tijdvakken.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:51 schreef over_hedge het volgende:
Ik heb de UE40F6400quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:54 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Samsung UE40EH5300. En meestal wel ja. Dit keer niet. 370 en daar gaat de korting nog van af.
Wat? Ben je dood van binnen?quote:
Oke, dan is het begrijpelijkquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:54 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Samsung UE40EH5300. En meestal wel ja. Dit keer niet. 370 en daar gaat de korting nog van af.
Nee. Gaat wel via postnl. En die geven normaal wel een tijd aan. Van 3 of 4 uur geloof ik. Alleen door Hemelvaartsdag heb ik die nog niet gekregen denk ik. Dus dan de wekker morgen maar zetten.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat had ik toen ook ja. Bol.com werkt met UPS en die updaten de boel best wel laat en werken met hele ruime tijdvakken.
Die is mooiquote:
Kan anders gewoon niet dat je die film niet leuk vindtquote:
te flauw. Maar een paar momenten die nog grappig waren. Verder gewoon tja.. mega blijquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan anders gewoon niet dat je die film niet leuk vindt
Vaag..Bol.com werkt al jarenlang met UPS bij de tv's. Pas sinds kort anders dan. Post NL komt volgens mij sowieso nooit voor 11u. Hier niet tenminstequote:Op donderdag 29 mei 2014 22:57 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee. Gaat wel via postnl. En die geven normaal wel een tijd aan. Van 3 of 4 uur geloof ik. Alleen door Hemelvaartsdag heb ik die nog niet gekregen denk ik. Dus dan de wekker morgen maar zetten.
Broederquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:54 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ook wel echt onmisbaar als je Netflix gebruikt..anders is dei catalogus echt zwaar matig imo.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:59 schreef over_hedge het volgende:
Ik heb laatst hola.org ontdekt. Kan je op de usa netflix met je NL account. GratisWel chill.
Ja dacht ik ook. Maar heb wel al een mail gekregen dat mijn pakket aangemeld is bij Postnl. En ja hier komt meestal postnl rond 3 uur in de middag. Maar ook weer zo lullig als die nu opeens wel vroeg is en ik nog slaap.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vaag..Bol.com werkt al jarenlang met UPS bij de tv's. Pas sinds kort anders dan. Post NL komt volgens mij sowieso nooit voor 11u. Hier niet tenminste
Xmen was wel tof.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
Heeft iemand nog aanraders van films die op dit moment in de bios zijn? Al naar Bad Neighbours en A million ways to die in the west geweest, maar alle andere toffe films die ik wil zien komen binnenkort pas
Dat verschilt echt per plaats natuurlijkquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vaag..Bol.com werkt al jarenlang met UPS bij de tv's. Pas sinds kort anders dan. Post NL komt volgens mij sowieso nooit voor 11u. Hier niet tenminste
Godzilla ben ik toevallig geweest deze week. Wel vermakelijk, maar ook niet echt boeiend verder..zou hem niet aanraden. X-Men? En die film met Tom Cruise draait ook sinds vandaag geloof ik. Edge of Tomorrow.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
Heeft iemand nog aanraders van films die op dit moment in de bios zijn? Al naar Bad Neighbours en A million ways to die in the west geweest, maar alle andere toffe films die ik wil zien komen binnenkort pas
Mehh niet echt mijn dingquote:
Ja. Is een model uit 2012. Je hebt ook het nieuwe model. Die is dan 510 euro duurder en heeft 3d en van de rest vrij weinig meer nieuws dan het 2012 model. En 3d hoef ik niet dus dan is de keuze snel gemaakt.quote:
Edge of Tomorrow. schijnt goed te zijn. Ik ga er morgen heen. Ben benieuwd.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Godzilla ben ik toevallig geweest deze week. Wel vermakelijk, maar ook niet echt boeiend verder..zou hem niet aanraden. X-Men? En die film met Tom Cruise draait ook sinds vandaag geloof ik. Edge of Tomorrow.
Ik heb er zelf gewerkt en vrienden van mij ook..zowel in Oss als Utrecht. Die pakketdiensten van Post NL beginnen later dan de normale postbezorging. Kan inmiddels ook wel wat anders zijn, maar zal wel niet.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat verschilt echt per plaats natuurlijk
Ohja, die heb ik even voorbij zien komen. Miss ga ik daar nog wel heen. Godzilla zou ook nog wel kunnenquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Godzilla ben ik toevallig geweest deze week. Wel vermakelijk, maar ook niet echt boeiend verder..zou hem niet aanraden. X-Men? En die film met Tom Cruise draait ook sinds vandaag geloof ik. Edge of Tomorrow.
Waar heb jij niet gewerktquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb er zelf gewerkt en vrienden van mij ook..zowel in Oss als Utrecht. Die pakketdiensten van Post NL beginnen later dan de normale postbezorging. Kan inmiddels ook wel wat anders zijn, maar zal wel niet.
Ja ik heb vorig jaar dezelfde gekocht, prima dingquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:02 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja. Is een model uit 2012. Je hebt ook het nieuwe model. Die is dan 510 euro duurder en heeft 3d en van de rest vrij weinig meer nieuws dan het 2012 model. En 3d hoef ik niet dus dan is de keuze snel gemaakt.
Ja dat is wel handig. Al heb ik sowieso chromecast al dus netflix en spotify kon ik sowieso al makkelijk kijken.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:05 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja ik heb vorig jaar dezelfde gekocht, prima dingOok lekker makkelijk shit kijken vanaf je laptop etc.
Ook maar eens gekeken wat dat isquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:08 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja dat is wel handig. Al heb ik sowieso chromecast al dus netflix en spotify kon ik sowieso al makkelijk kijken.
Is wel handig. Nu kan ik met mijn tablet spotify naar mijn tv streamen. En mijn tv staat weer aan mijn 5.1 boxen aangesloten dus heb ik goed geluid. Zelfde voor netflix.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:13 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ook maar eens gekeken wat dat isTerm al vaker gehoord, maar had geen idee
spiderman is goedquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hmm, misschien ook wel wat voor mij dan. Ik zoek al een tijdje naar een goede oplossing om in huis makkelijk muziek/video te kunnen spelen op de TV maar het ook evt bij me te hebben voor in de trein oid. Vandaar dat ik geen NAS heb genomen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:16 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Is wel handig. Nu kan ik met mijn tablet spotify naar mijn tv streamen. En mijn tv staat weer aan mijn 5.1 boxen aangesloten dus heb ik goed geluid. Zelfde voor netflix.
Geen last van op het VMBO, wij moeten alles zelf doenquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:25 schreef The_Yakuza het volgende:
Hebben jullie ook zoveel groepswerk in je master? Tyfes zeg, superkut
quote:Hello, FIFA fans.
Our team is making good progress on the FUT World Cup & World Cup Kick Off update for FIFA 14. We’re doing everything we can to launch it tomorrow, with World Cup Kick Off likely launching earlier in the day.
Be sure to keep an eye on @EASPORTSFIFA and we’ll provide another status update on FUT World Cup tomorrow by 7pm UK time.
Thanks,
The FIFA Team
Van het EA forumtwitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 29-05-2014 om 23:37:58[UPDATE] Good progress has been made on #FUTWC. We're working hard to launch tomorrow. Details: http://t.co/3hRXSYQGor reageer retweet
quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:42 schreef Maver24 het volgende:
Morgenmiddag overdag heb ik geen tijd want ik ga naar de kapper en langs me ouders. mooi in de avond spelen
Heftigquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:42 schreef Maver24 het volgende:
Morgenmiddag overdag heb ik geen tijd want ik ga naar de kapper en langs me ouders. mooi in de avond spelen
quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:42 schreef Maver24 het volgende:
Ik ook.quote:
Zet die kut gif in een spoilerquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb dan wel niet zoveel coins meer maar ik heb nog best veel silvers in mijn club:
[ afbeelding ] gr gr
inb4 ok
Die heb ik gelijk ingevuld, zal wel iets vergeten zijnquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
WIB en Vijf_Voor jullie moeten je poule nog invullen! Zijn er btw nog aanmeldingen geweest? Heb twee dagen gewerkt dus geen tijd gehad om het bij te houden.
Er hebben zich nu 15 mensen aangemeld
Denk topscoorders had je er wel 4 aangeklikt?quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:50 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Die heb ik gelijk ingevuld, zal wel iets vergeten zijn
Ik wil meedoenquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
WIB en Vijf_Voor jullie moeten je poule nog invullen! Zijn er btw nog aanmeldingen geweest? Heb twee dagen gewerkt dus geen tijd gehad om het bij te houden.
Huh, waar is die meuk, ik zou ook meedoenquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Welke poule?quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Upgraded Hazard speelt wel erg fijn moet ik zeggen. TOTS Reus heeft wel beestachtige stats. moeilijk moeilijkquote:
Reus is BAASquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:54 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Upgraded Hazard speelt wel erg fijn moet ik zeggen. TOTS Reus heeft wel beestachtige stats. moeilijk moeilijk
Ben bezigquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dan mis ik nog:
Zhano, Vijf_Voor, Poker4Life, GekkeGerrit, Toefjes, DutchSL, Tim86 en Lindgren
Zal deze mensen morgen nog even een DM sturen![]()
Ok Maav,quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:02 schreef ThadCastle het volgende:
Morgen alleen World Cup kick off.
Nice tegen de CPU spelen. Om 8 u komen ze met een update over FUT WC.
FUT WC zal wel pas over een week komen schat ik.
Ik denk dat het morgenavond gewoon live gaatquote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:02 schreef ThadCastle het volgende:
Morgen alleen World Cup kick off.
Nice tegen de CPU spelen. Om 8 u komen ze met een update over FUT WC.
FUT WC zal wel pas over een week komen schat ik.
Zo naïef, wat lievquote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:03 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik denk dat het morgenavond gewoon live gaat
druk met codquote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan zet ik jou ook bij het ingevuld lijstje
KSIquote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:11 schreef Poepz0r het volgende:
Ik dacht ik zet weer eens een episode KSI aan jezus oorkanker direct
Maakt mij niet uit, van mijn part vul je het 2 minuten voor de deadline inquote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:13 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
druk met coden school. kan tot wk toch?
Jij moet niet denkenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:03 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik denk dat het morgenavond gewoon live gaat
ja vroeg het omdat je het nu al over dms hadquote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit, van mijn part vul je het 2 minuten voor de deadline in
Ja ik ga het wel proberen een beetje bij te houden dat scheelt me dan gewoon veel werk en aangezien ik geen zeeën van tijd heb wil ik dit wel het liefst zo snel mogelijk geregeld hebbenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:16 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja vroeg het omdat je het nu al over dms hadmaar np dus
Anders ik wel. NL lekker 1ste in de groep prima manquote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:21 schreef Kamikazie het volgende:
Ik heb echt zo kneiter veel zin in het WK.
Weinig verschil vind ikquote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:27 schreef rumiii het volgende:
waar gaat jullie voorkeur naar uit mbt het dribbelen?
fifa 13 of 14
Linkje kopieren en plakken in uTorrent:quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:31 schreef The_Yakuza het volgende:
Weet iemand waarom de torrents in PB niet meer openen?
Echt niet, al heel lang niet meer. Maakt veruit leukere filmpjes dan KSIquote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:14 schreef Poepz0r het volgende:
Deji teert op het succes van zijn broer, beetje jammer.
Held! Dit werkt ook met Vuze!quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:34 schreef Reemi het volgende:
[..]
Linkje kopieren en plakken in uTorrent:
[ afbeelding ]
Dat je op een uk account helemaal gaat zoeken of die er al op staat. Dat klopt er niet.quote:
Heeft hij weer een ps4 gekocht?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:42 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat je op een uk account helemaal gaat zoeken of die er al op staat. Dat klopt er niet.
Weet ik het? Geen idee of hij ps4 of xbox heeft.quote:
skeerquote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:49 schreef Maver24 het volgende:
gewoon een plaatje op twitter. ik heb helemaal geen ps4
World Cup Kick off komt alleen maar op de xbox one en PS4 uit. Ps3 en Xbox360 hebben gewoon die world cup game en aangezien die dus niet op de xbox one en ps4 is uitgekomen doen ze nu een gratis update zodat de mensen ook op de ps4 en xbox one kick off wedstrijden kunnen spelen met landenteamsquote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:51 schreef Rijst het volgende:
Wat is World Cup kick off? Is toch niet h2h seasons maar dan met landen? Dan zijn de mensen die het WK game hebben gekocht dus echt genaaid.
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:55 schreef Maver24 het volgende:
[..]
World Cup Kick off komt alleen maar op de xbox one en PS4 uit. Ps3 en Xbox360 hebben gewoon die world cup game en aangezien die dus niet op de xbox one en ps4 is uitgekomen doen ze nu een gratis update zodat de mensen ook op de ps4 en xbox one kick off wedstrijden kunnen spelen met landenteams
ja maar in die kick off world cup heb je dus het hele wk gebeurenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:56 schreef The_Yakuza het volgende:
Maar je kan toch sowieso al in fifa 14 met landenteams spelen?
Wat is dan het verschil met zelf een toernooi maken met alleen landenteams in fifa 14?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:58 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ja maar in die kick off world cup heb je dus het hele wk gebeuren
Dat vind ik dan wel weer netjes. Kan je dao ook online?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:55 schreef Maver24 het volgende:
[..]
World Cup Kick off komt alleen maar op de xbox one en PS4 uit. Ps3 en Xbox360 hebben gewoon die world cup game en aangezien die dus niet op de xbox one en ps4 is uitgekomen doen ze nu een gratis update zodat de mensen ook op de ps4 en xbox one kick off wedstrijden kunnen spelen met landenteams
The FIFA 14 Ultimate Team: World Cup, which is another mode for FIFA 14's Ultimate Team, will be available as a free update to EA SPORTS FIFA 14 on Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4, and PC on May 29, 2014 via automatic download.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:55 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ja dat de World Cup FUT, we hebben het over die Kick Off modequote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:00 schreef Grandesco het volgende:
[..]
The FIFA 14 Ultimate Team: World Cup, which is another mode for FIFA 14's Ultimate Team, will be available as a free update to EA SPORTS FIFA 14 on Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4, and PC on May 29, 2014 via automatic download.
Leer eens lezenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:00 schreef Grandesco het volgende:
[..]
The FIFA 14 Ultimate Team: World Cup, which is another mode for FIFA 14's Ultimate Team, will be available as a free update to EA SPORTS FIFA 14 on Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4, and PC on May 29, 2014 via automatic download.
Je kan geen toernooien meer maken. en met het wk heb je de nieuwe shirtjes en allerbelangrijkste, Japan zit erinquote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:59 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Wat is dan het verschil met zelf een toernooi maken met alleen landenteams in fifa 14?
Ja, dat is die FUT World Cup, niet die kick off waar Maver het over heeftquote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:01 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je kan geen toernooien meer maken. en met het wk heb je de nieuwe shirtjes en allerbelangrijkste, Japan zit erin
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op vrijdag 23-05-2014 om 20:10:04Don't play #FUT? Also out 29 May, FIFA World Cup Kick-Off mode comes to #FIFA14 players on XB1 & PS4 - free update! http://t.co/eQlvk7hJKh reageer retweet
Dezelfde mensen die fifa 14 2x gekocht hebben... voor de ps3 en ps4.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:55 schreef Maver24 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:06 schreef byah het volgende:
[..]
Dezelfde mensen die fifa 14 2x gekocht hebben... voor de ps3 en ps4.
Hier ben ikquote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:06 schreef byah het volgende:
[..]
Dezelfde mensen die fifa 14 2x gekocht hebben... voor de ps3 en ps4.
Tofquote:
Dat zou best kunnen. Op de UvA is het in ieder geval een extra vrije dag ofzo. Maar ja, heb ik geen kut aan, want moet toch altijd wel wat doenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 07:21 schreef Zhano het volgende:
Mogguh. Fucking station is uitgestorven, volgens mij ben ik de enige die vandaag heen moet
In totaal 8 mensen die instapten, inc. mijzelfquote:Op vrijdag 30 mei 2014 07:38 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen. Op de UvA is het in ieder geval een extra vrije dag ofzo. Maar ja, heb ik geen kut aan, want moet toch altijd wel wat doen
Dat is wel heel extreemquote:Op vrijdag 30 mei 2014 07:41 schreef Zhano het volgende:
[..]
In totaal 8 mensen die instapten, inc. mijzelfNormaal zijn dat er een stuk of 60-70 gok ik..
De RuG gaat gewoon lekker door vandaagquote:Op vrijdag 30 mei 2014 07:38 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen. Op de UvA is het in ieder geval een extra vrije dag ofzo. Maar ja, heb ik geen kut aan, want moet toch altijd wel wat doen
Die had vrij genomen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 08:51 schreef DuTank het volgende:
Volgens mij is echt iedereen vrij he? Zelfs PotS heeft geen gebroken nacht..
Mooi manquote:Op vrijdag 30 mei 2014 08:51 schreef DuTank het volgende:
Ik heb sowieso alleen op woensdag college deze laatste periode, maar ik kan dus niet op mijn favoriete studeerspot gaan zitten.. Alleen de UB is open, maar dat is echt een grote kankerzooi van hipsters en balletjesquote:Op vrijdag 30 mei 2014 09:07 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
De RuG gaat gewoon lekker door vandaag
Daar is ie ook gewoon de (één na grootste) baas in.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:26 schreef Reemi het volgende:
Martin Freeman speelt in FargoBij voorbaat al een goede serie
Dat is wel lekker, 1 dag per weekquote:Op vrijdag 30 mei 2014 09:08 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb sowieso alleen op woensdag college deze laatste periode, maar ik kan dus niet op mijn favoriete studeerspot gaan zitten.. Alleen de UB is open, maar dat is echt een grote kankerzooi van hipsters en balletjes
Ik had daar nooit zoveel problemen mee. Maar misschien komt dat omdat ik best gezien mag wordenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 09:16 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Dat is wel lekker, 1 dag per week
Ik heb meestal 4-5 dagen per week 2-3 colleges en practica per dag
Gelukkig zijn na volgende week de colleges afgelopen
Ik zit ook echt nooit in de UB; dat is hier echt een 'zien en gezien worden' aidsplek
Ja, dat is elke UB dus volgens mijquote:Op vrijdag 30 mei 2014 09:16 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Dat is wel lekker, 1 dag per week
Ik heb meestal 4-5 dagen per week 2-3 colleges en practica per dag
Gelukkig zijn na volgende week de colleges afgelopen
Ik zit ook echt nooit in de UB; dat is hier echt een 'zien en gezien worden' aidsplek
FUT coins kun je daar ook gebruiken. Maar dat ga ik niet doenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 09:17 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Bij die World Cup update he... Begin je weer helemaal opnieuw met coins en zo? Of houd je gewoon je coins van de normale FUT?
Hier vrij. Maar dat is ook maar relatief. Vanavond nachtdienstquote:Op vrijdag 30 mei 2014 08:51 schreef DuTank het volgende:
Nee, heb FUT al opgestart, maar kreeg een download.quote:
Oh oke. Heb mij er totaal nog niet voor ingelezen, maar lijkt me op zich wel tof op de een of andere manier, zo met het WK in aantocht.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 09:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
FUT coins kun je daar ook gebruiken. Maar dat ga ik niet doen
Maar jij bent ook gewoon oprecht lekkerquote:Op vrijdag 30 mei 2014 09:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik had daar nooit zoveel problemen mee. Maar misschien komt dat omdat ik best gezien mag worden
Een of geen?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 09:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, heb FUT al opgestart, maar kreeg een download.
Was je uiteindelijk nog geslaagd voor je PS4 trouwens?
Nou, niet zo huilen. Niemand verplicht je packs te kopen met echt geld. EA geeft je de mogelijkheid coins te verdienen met wedstrijden, of met toernooiwinst. Waar je packs mee kan kopen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 09:22 schreef byah het volgende:
gZou mooier zijn als het een soort panini systeem was geweest, dus alleen ruilen en geen coins. Alleen packs bij toernooiwinst. Maar dan verdient EA er natuurlijk niets aan
Zoveel valt er ook niet in te lezen: spelers van hetzelfde werelddeel linken met elkaar. Men je kan niet traden, pack only teams dus.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 09:22 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Oh oke. Heb mij er totaal nog niet voor ingelezen, maar lijkt me op zich wel tof op de een of andere manier, zo met het WK in aantocht.
Die van Douwe Egberts zijn in de aanbieding!quote:Op vrijdag 30 mei 2014 09:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, niet zo huilen. Niemand verplicht je packs te kopen met echt geld. EA geeft je de mogelijkheid coins te verdienen met wedstrijden, of met toernooiwinst. Waar je packs mee kan kopen.
Ik ga straks naar de Albert Heijn. Ga ik koffiepads kopen. Kost ¤ 3,79. Echt schandalig, want dat hebbben ze vast lager ingekocht. Anders verdient Albert Heijn er niks aan
Neequote:Op vrijdag 30 mei 2014 09:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, heb FUT al opgestart, maar kreeg een download.
Was je uiteindelijk nog geslaagd voor je PS4 trouwens?
Godverdomme lekker, kan ik eindelijk een keer koffie van een A-merk drinkenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 09:25 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Die van Douwe Egberts zijn in de aanbieding!
Oh.... Only packs dus. Vandaar dat Maver al dagen lang aan het trillen is van spanning.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 09:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zoveel valt er ook niet in te lezen: spelers van hetzelfde werelddeel linken met elkaar. Men je kan niet traden, pack only teams dus.
Dat zou hij ook zonder pack only doen hoorquote:Op vrijdag 30 mei 2014 09:26 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Oh.... Only packs dus. Vandaar dat Maver al dagen lang aan het trillen is van spanning.
Ik wacht wel tot eind september, koop ik het wel in combinatie met Fifa. Fifa 14 betaal je ook nog steeds de hoofdprijs voor. Wat raar is, want Fifa 15 is over nog geen 4 maanden alweer te koop natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 09:26 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Neeik word er een beetje moe van....
Nergens te vinden
of je koopt een xbox......quote:Op vrijdag 30 mei 2014 09:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot eind september, koop ik het wel in combinatie met Fifa. Fifa 14 betaal je ook nog steeds de hoofdprijs voor. Wat raar is, want Fifa 15 is over nog geen 4 maanden alweer te koop natuurlijk.
Hoezo niet dan? Ze zijn nu even duur. En de xbox heeft een ook leuke community.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 09:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik waardeer je gevoel voor humor, maar dat gaat m niet worden
Xbox zou toch 100 euro duurder zijn? Of is dat herzien door microsoft?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 09:34 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hoezo niet dan? Ze zijn nu even duur. En de xbox heeft een ook leuke community.
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 09:34 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hoezo niet dan? Ze zijn nu even duur. En de xbox heeft een ook leuke community.
Ja sinds 2 weken terug ofzo aangekondigd.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 09:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Xbox zou toch 100 euro duurder zijn? Of is dat herzien door microsoft?
De vrienden van mij die gamen zitten ook aan de PS, dus die zal het hoe dan ook wel gaan worden. Legends is een goed argument wel.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 09:37 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja sinds 2 weken terug ofzo aangekondigd.
Maarja denk als je alleen Fifa speelt en vaak clubs en wilt ouwehoeren in de party dat je dan het best een xbox kan kopen. En Legends is ook een garantie.
mooi, kan ik je inmaken.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 09:39 schreef Toefjes het volgende:
De vrienden van mij die gamen zitten ook aan de PS, dus die zal het hoe dan ook wel gaan worden. Legends is een goed argument wel.
Kan ook op een Playstation.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 09:37 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja sinds 2 weken terug ofzo aangekondigd.
Maarja denk als je alleen Fifa speelt en vaak clubs en wilt ouwehoeren in de party dat je dan het best een xbox kan kopen. En Legends is ook een garantie.
Het is allemaal wel een stuk sneller en mooier. Maar inderdaad, op de PS3 is het ook nog te doen. Ik heb 'm gewoon gekocht omdat ik er toch eentje moet hebben uiteindelijkquote:Op vrijdag 30 mei 2014 09:33 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hopelijk laten ze bij FIFA 15 wel zien wat nou echt de meerwaarde is van zo'n PS4. Heb bij nog geen enkel spel (en dan vooral bij de next-gen FIFA 14) een reden gevonden om over te stappen naar zo'n ding.
Nee, Louis kon nietquote:Op vrijdag 30 mei 2014 09:52 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Iemand trouwens gisteren Andere tijden sport gekeken met Louis?Echt een geniale aflevering. Het terugkijken waard.
was het live dan?quote:
Nou, je zei, heeft iemand Andere tijden sport gekeken met Louis? Dus ik zeg dan: Nee, Louis kon niet. Dus ik heb het niet samen MET Louis gekeken.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 09:56 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Is dit een woordgrapje die ik niet snap?
Ik zal de volgende keer wel gewoon: ''quote:Op vrijdag 30 mei 2014 09:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, je zei, heeft iemand Andere tijden sport gekeken met Louis? Dus ik zeg dan: Nee, Louis kon niet. Dus ik heb het niet samen MET Louis gekeken.
Echt, het was al een kutgrap. Nog kariger als je het nog uit moet leggen ook
Als je rijke ouders hebt sowieso niet. Maar zo niet, is het pas na het studeren dat je wat gaat merken (afbetalen). Thank god ben ik bijna afgestudeerd en heb ik lekker kunnen parasiteren op de staat.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 09:50 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Heb je als huidig student eigenlijk last van dat 'sociale' leenstelsel?
Gebeurt per 1 januari meen ik. Wanneer ben je afgestudeerd?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 09:59 schreef Fuszy het volgende:
Weet iemand wanneer je studieschuld (of een deel daarvan) omgezet wordt in een gift. Ik heb al een tijd mijn diploma, maar dat is nog steeds niet gebeurd.
Natuurlijk wel binnen 10 jaar mijn studie behaald en niet geleend. Alleen een half jaar zonder stufi, maar daarvan weet ik dat ik het terug moet betalen.
Maver 0.5quote:Op vrijdag 30 mei 2014 09:59 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Als je rijke ouders hebt sowieso niet. Maar zo niet, is het pas na het studeren dat je wat gaat merken (afbetalen). Thank god ben ik bijna afgestudeerd en heb ik lekker kunnen parasiteren op de staat.
Ik zou die DUO gewoon ff bellen. Veel duidelijker dan al die algemene bla bla op de site.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 09:59 schreef Fuszy het volgende:
Weet iemand wanneer je studieschuld (of een deel daarvan) omgezet wordt in een gift. Ik heb al een tijd mijn diploma, maar dat is nog steeds niet gebeurd.
Natuurlijk wel binnen 10 jaar mijn studie behaald en niet geleend. Alleen een half jaar zonder stufi, maar daarvan weet ik dat ik het terug moet betalen.
Doe ik ook wel eens, als een grap eigenlijk niet zo leuk is, maar ik het dan sneu vind voor diegene om dat te zeggenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 09:59 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik zal de volgende keer wel gewoon: ''![]()
![]()
![]()
![]()
'' plaatsen.
21 januari, maar in maart heb ik pas mijn dilpoma gehad. Dus dan duurt het nog wel even.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 09:59 schreef The_Yakuza het volgende:
G
[..]
Gebeurt per 1 januari meen ik. Wanneer ben je afgestudeerd?
He gvd,quote:Op vrijdag 30 mei 2014 10:00 schreef Fuszy het volgende:
[..]
21 januari, maar in maart heb ik pas mijn dilpoma gehad. Dus dan duurt het nog wel even.
Ban.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 10:02 schreef rolls-reus het volgende:
Wutt als ik op de console aanmeld bij ultimate team staat et dat ik eerst een origin account moet aanmakenWebapp doet het wel gewoon, meer mensen last van op dit moment?
Weet het niet meer 100% zeker, maar volgens mij was ik toentertijd klaar in juli en werd het kwijtgescholden in januari. Mocht je het zeker willen weten kun je altijd even bellen met DUO/IBGquote:Op vrijdag 30 mei 2014 10:00 schreef Fuszy het volgende:
[..]
21 januari, maar in maart heb ik pas mijn dilpoma gehad. Dus dan duurt het nog wel even.
Zal ze binnenkort eens bellen dan.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 10:04 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Weet het niet meer 100% zeker, maar volgens mij was ik toentertijd klaar in juli en werd het kwijtgescholden in januari. Mocht je het zeker willen weten kun je altijd even bellen met DUO/IBG
Zo gooi ik altijd mijn sokken in de wasmachine.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 10:17 schreef The_Yakuza het volgende:
Hebben jullie die Futsal goal van Falcao al gezien?
http://www.vi.nl/nieuws/l(...)overt-in-de-zaal.htm
Zoiets heb ik nog nooit eerder gezien![]()
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 10:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zo gooi ik altijd mijn sokken in de wasmachine.
Ben 't nu aan het downloaden.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 10:27 schreef byah het volgende:
de update schijnt beschikbaar te zijn voor X1
ja lijkt me leukquote:Op vrijdag 30 mei 2014 10:39 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Kick-off is niet de FUT Worldcup, maar gewoon h2h met landenteams vziw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |