SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OP-gif:
![]()
![]()
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Ik 1 op 2 wedstrijden als ik de filmpjes doorklik aan het einde.quote:
Beter pakt hij even een MOTM kaartje dan.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik 1 op 2 wedstrijden als ik de filmpjes doorklik aan het einde.
@Thad: De Bruyne natuurlijk
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 29-05-2014 om 19:05:04100K packs are now available in the Store. Limit of 2. #FUT reageer retweet
Zegt de man die net zegt "kijk alle filmpjes"quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:09 schreef Tim86 het volgende:
oh wat leuk, een team met Bergkamp. Laat ik alle filmpjes dan maar bekijken.
Aidscavia's.
Alleen die op het einde he slomequote:Op donderdag 29 mei 2014 21:13 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zegt de man die net zegt "kijk alle filmpjes"
Ik slaap sowieso niet goed door de dingen die hier soms gezegd worden en omdat ik teveel Monster drink.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:17 schreef Zhano het volgende:
[..]
Als jij daar beter van slaapt lieve schat
Nope, totaal niets. Gaat echt nergens over.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:26 schreef Hoogstaande het volgende:
Heeft EA al een estimate gegeven wanneer je op de webapp weer kunt traden?
En ja ik weet dat estimates bij EA nooit gehaald worden, maar ben toch benieuwd.
Voor zover ik weet niet.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:26 schreef Hoogstaande het volgende:
Heeft EA al een estimate gegeven wanneer je op de webapp weer kunt traden?
En ja ik weet dat estimates bij EA nooit gehaald worden, maar ben toch benieuwd.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nope, totaal niets. Gaat echt nergens over.
Pfffquote:
Nounou, net te zuinig jongequote:Op donderdag 29 mei 2014 21:30 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel on fire die Zhaneaux
Dat soort makkelijke slachtoffers wil ik ook welquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:40 schreef WezepAFCA het volgende:
Lol wtf, ik begin een divisie wedstrijd tegen zo'n gozer, hij speelt terug naar zijn keeper, maakt een eigen goal en stopt. Het was de tweede minuut, 3 punten voor mij. Misschien geen zin om tegen Ibra te spelen?
quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:41 schreef Zhano het volgende:
Lage voorzet die je spits zo kan intikken maar die laat m lopen en gaat naar de LW die m naast pist, komt bekend voor?
...of de spits die zo kan doorlopen naar de goal met de bal aan de voet, maar hij verprutst de aanname.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:43 schreef Freire het volgende:
[..]![]()
![]()
Net als een perfecte (diepte)bal geven op een speler die je vervolgens niet kan selecteren
dat is tenminste realistischquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
...of de spits die zo kan doorlopen naar de goal met de bal aan de voet, maar hij verprutst de aanname.
Niet als het 3 keer opvrij gebeurt. We heten godverdomme niet allemaal Pietertjequote:
*is gebeurdquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:46 schreef Zhano het volgende:
[..]
Als het af en toe gebeurd ja, niet 9/10 keer
zozo leraartje hoorquote:
Ja idd. Als bij jou alles lukt en je bal steeds in 2 sec terug hebt dan heeft hij gewoon gruwelijke EAids en komt er geen pass aanquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Het zure is ook dat je dit nu al te lang meemaakt. In het begin waren mijn winstpartijen altijd mijn eigen verdienste (dacht ik), en verloor ik zo'n 30% van mijn potjes onterecht en door EAids... Maar waarschijnlijk win je dus ook nog wel eens een potje op die manier. Dat bedacht ik me onlangs. En als ik win, vraag ik me dus tegenwoordig best vaak bij winstpartijen af waar mijn tegenstander allemaal last van heeft gehad
Ibarbo users zijn van alle pacehoeren de allerergste heb ik dit jaar wel gemerktquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:56 schreef Zhano het volgende:
Bij sommige tegenstanders vraag ik me echt nog af waarom ze dit 'spelen'... 90 minuten lang die bal blind naar voren peren, leuk man
quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Het zure is ook dat je dit nu al te lang meemaakt. In het begin waren mijn winstpartijen altijd mijn eigen verdienste (dacht ik), en verloor ik zo'n 30% van mijn potjes onterecht en door EAids... Maar waarschijnlijk win je dus ook nog wel eens een potje op die manier. Dat bedacht ik me onlangs. En als ik win, vraag ik me dus tegenwoordig best vaak bij winstpartijen af waar mijn tegenstander allemaal last van heeft gehad
Dit ja. Tuurlijk kan het niet zo zijn dat elke pass perfect aankomt bij beide, dan houd je geen spel over maar het is allemaal zoooo overduidelijk. Net als dat momentum in de 45e minuut en bij aftrappen enzo. Het kan allemaal wel 2 tikkeltjes minder..quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja idd. Als bij jou alles lukt en je bal steeds in 2 sec terug hebt dan heeft hij gewoon gruwelijke EAids en komt er geen pass aan
Als ik dat hoofd van hem zie in het team van mijn tegenstander weet ik gewoon wat er gaat gebeuren.. elke keer de kick-off glitch proberen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ibarbo users zijn van alle pacehoeren de allerergste heb ik dit jaar wel gemerkt
quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ibarbo users zijn van alle pacehoeren de allerergste heb ik dit jaar wel gemerkt
Ik heb Ibarbo in een team en ik doe dat nooitquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als ik dat hoofd van hem zie in het team van mijn tegenstander weet ik gewoon wat er gaat gebeuren.. elke keer de kick-off glitch proberen.
Er zijn ook uitzonderingen natuurlijkquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[..]
Ik heb Ibarbo in een team en ik doe dat nooit
quote:
Nou het is echt zoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |