https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
quote:Op donderdag 24 april 2014 23:36 schreef Tourniquet het volgende:
Voor degenen die het interessant vinden, lange termijn analyse van de mogelijke BTC-prijs:
http://blackminer.com/longterm-technical-analysis-bitcoin-price/
Ditquote:Op donderdag 29 mei 2014 20:07 schreef Joosie200 het volgende:
Dish wattes? Ja, ik moet de afwas nog gaan doen ook nog, maar ik wil teh trip to tha moon niet missen
Je bent hierbij verbannen van het maken van topics. Geen TT is gewoon een neeneequote:
Dish Network is an American direct-broadcast satellite service provider. The company provides satellite television, satellite internet, audio programming, and interactive television services to commercial and residential customers in the United States. As of November 2013, the company provided services to just over fourteen million subscribers[4] and has approximately 34,000 employees (with more than 25,000 employees located within the United States).quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:07 schreef Joosie200 het volgende:
Dish wattes? Ja, ik moet de afwas nog gaan doen ook nog, maar ik wil teh trip to tha moon niet missen
Is u niet een zijquote:Op donderdag 29 mei 2014 20:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op deze manier kan hij ook wel lid worden van het Falende FOK!-team.
Ik typte UPUPUPUPUPquote:Op donderdag 29 mei 2014 20:09 schreef Joosie200 het volgende:
UP PUPPIE, wait whut, micro wat heb je geslikt?
DOGE to the moonquote:Op donderdag 29 mei 2014 20:11 schreef µ het volgende:
[..]
Ik typte UPUPUPUPUP
En toen las ik PUP.
En toen dacht ik aan een puppie.
En dit?quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:11 schreef µ het volgende:
[..]
Ik typte UPUPUPUPUP
En toen las ik PUP.
En toen dacht ik aan een puppie.
Ik klaag niet over het lijntje van de afgelopen 2 uur hoorquote:Op donderdag 29 mei 2014 20:13 schreef DaMart het volgende:
Is nou zelfs een wall van 2,5 BTC al genoeg om XC niet verder te laten stijgen?
Die doen dit alleen maar omdat ze wat meer XC willen kopen voor de aanstaande pumpquote:Op donderdag 29 mei 2014 20:16 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb echt zo'n hekel aan die dumpwhales
Ik werk nu volgens: Hoe eerder ik eruit ben hoe beterquote:Op donderdag 29 mei 2014 20:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die doen dit alleen maar omdat ze wat meer XC willen kopen voor de aanstaande pump.
Volgende keer dat hij zo rond de 260 draait, verkoop ikquote:Op donderdag 29 mei 2014 20:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik werk nu volgens: Hoe eerder ik eruit ben hoe beter
Juist, ben blij als ik er break-even uit kan, wordt nog een lange avond/nacht.quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ook.quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo.quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:27 schreef Joosie200 het volgende:
De TT schrikt de koers af, ik stem voor een neutrale TT
JA NOU DAN OPEN JIJ DE VOLGENDE MAARquote:Op donderdag 29 mei 2014 20:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik stem voor 'Het falende FOK!-Team'
Dus vannacht of enorm stijgen of enorm dalen?quote:When does dev come to here to open some review?~
Today, We don't want to announce a specific time so people don't start yelling. It will be a partial review since we don't want people to copy our code. The dev has always said that it will be a portion of the code.
Wat heb je gekocht?quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:00 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Snelle analyse, potentiele waarheid?
Die dikke lijn is dus mijn buy, laat dat even duidelijk zijn
Ik probeer dat wel frequent te doen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:53 schreef Nattekat het volgende:
Excel updaten... daar zou ik ook een botje achter moeten zetten
okquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je het topic volgt dan weet je het. Niet voor outsiders.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:22 schreef Nattekat het volgende:
Straks rond 22 uur vliegt XC door de 40, mark my words
Fud overal, best grappig om te zien wat ze allemaal wel niet doen om elkaar kapot te maken.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:39 schreef DaMart het volgende:
Hm, in het DRK-topic op Bitcointalk gaat de strijd met XC nog even door. De source code van XC zou van Github zijn gehaald, wat door de DRK-fans weer als bewijs van de scam van XC wordt gezien, als ik het in de gauwigheid goed heb begrepen...
Vandaar misschien dat XC het nu moeilijk heeft en DRK juist opkrabbelt....
https://bitcointalk.org/index.php?topic=421615.32460
Of hij gaat een BC doen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:14 schreef Nattekat het volgende:
XC wordt laag gehouden
Ach, des te groter de moon.
Ik durf niet... Misschien een spike naar 12500.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:19 schreef roislecxe het volgende:
Je zou toch denken dat het een keer echt omhoog gaat binnen nu en een halve dag ofzo.
Maar om nou WEER bij te kopen...
Niet te hopen. Dan is de 30+ wel weer heeeel ver weg.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik durf niet... Misschien een spike naar 12500.
Spike! Dan staat m'n gemiddelde net boven de 20 en heb ik minder nodigquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:25 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Niet te hopen. Dan is de 30+ wel weer heeeel ver weg.
Absoluut. Kan dus in het rijtje van inactieve coins die de boel onoverzichtelijk maaktquote:
Ik zit vast in XC, dus ik ben maar wat nuttigs gaan doen... 5 levels verder gekomen in Candy Crushquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:25 schreef Nattekat het volgende:
Iedereen hier is ook weer zo lekker actief
Welk lvl zit je?quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zit vast in XC, dus ik ben maar wat nuttigs gaan doen... 5 levels verder gekomen in Candy Crush.
Ik zit al zolang muurvast op level 350quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zit vast in XC, dus ik ben maar wat nuttigs gaan doen... 5 levels verder gekomen in Candy Crush.
584... door mijn vakantie loop ik nu een beetje achter... ik had alle beschikbare levels uitgespeeldquote:
Wow das wel verquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
584... door mijn vakantie loop ik nu een beetje achter... ik had alle beschikbare levels uitgespeeld.
Onze nieuwkomers heb ik het overquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Damnquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
584... door mijn vakantie loop ik nu een beetje achter... ik had alle beschikbare levels uitgespeeld.
Die zal wel eerder naar -200 gaan zoquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:33 schreef snachtsman het volgende:
Echt wel tijd nu dat xc ff naar +300 gaat
Jup...quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die zal wel eerder naar -200 gaan zo.
quote:
Mooi, ik hoef morgen niet te werken dus kan weer nachttradenquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:49 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Haha ja dat zit er wel in binnen nu en een uurtje
Dan had mijn buy aangetikt moeten wordenquote:
Reken maar op xc, wilde niet verkopen op 340 vandaag, vertik het om nu ook te verkopenquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:51 schreef Joosie200 het volgende:
Sell op 259, het zal mij benieuwen of ik morgenochtend BTC zie staan ipv XC
Fixedquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:54 schreef snachtsman het volgende:
[..]
Reken maar op xc, wilde niet had moeten verkopen op 340 vandaag, vertik het om nu ook te verkopen
Omdat dat niet kan op Mintpalquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:55 schreef Maxbet het volgende:
Wel geinig dat ik hier niemand meer hoor over terug gaan in fiat voor de nacht.
Dat betekent verlies nemen + Bitonic/Kraken/Mintpal winst geven. Ja daahaag, dat doe ik wel als ik eerst zelf flinke winst heb kunnen nemenquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:55 schreef Maxbet het volgende:
Wel geinig dat ik hier niemand meer hoor over terug gaan in fiat voor de nacht.
Not funny menquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:57 schreef roislecxe het volgende:
Over 3 dagen is XC nog geen 50000 meer
Met deze snelheid lijkt het er wel op. Maar ik ga wel met het schip ten onder dan hoor, ben het wel een beetje beu aan het raken zo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap je eerste regel niet.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:04 schreef snachtsman het volgende:
XC is gewoon een scamcoin, nergens op gebaseerd deze uitspraak.
Diep respect voor Satoshi Nakamoto, sorry Satoshi for selling your bitcoin for XC crap
quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:04 schreef snachtsman het volgende:
XC is gewoon een scamcoin, nergens op gebaseerd deze uitspraak.
Diep respect voor Satoshi Nakamoto, sorry Satoshi for selling your bitcoin for XC crap
Ik denk ook flink over uitstappen... Dik verlies maar wat is dit nou. in 3 uur van alltime high naar alltime low.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:08 schreef snachtsman het volgende:
Ik snap mezelf ook niet, weet alleen dat ik 2.3 btc armer ben kutzooooooooooooooooooiiiiiiiiii
Dus in 3 uur tijd weer alltime highquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:10 schreef roislecxe het volgende:
[..]
in 3 uur van alltime high naar alltime low.
Dat is echt het stomste wat je nu kan doenquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:11 schreef roislecxe het volgende:
En uitgestapt op 18. Wedden dat ie binnen nu en 10 minuten naar 25 gaat.
Pech gehad. Ik ben het kotsbeu met die zogenaamd populaire coins die alleen maar gemanipuleerd worden.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is echt het stomste wat je nu kan doen
Hij staat op een low, kijk bitcoinwisdom
Heb even geduld en verkoop op 20000... ik kan dit echt niet aanzien, zelfs niet met andermans geldquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:12 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Pech gehad. Ik ben het kotsbeu met die zogenaamd populaire coins die alleen maar gemanipuleerd worden.
Ja dit is gewoon bullshit, er worden vieze spelletjes gespeeld, mensen verdienen echt knaken en wij zitten hier met samengeknepen billenquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:10 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik denk ook flink over uitstappen... Dik verlies maar wat is dit nou. in 3 uur van alltime high naar alltime low.
Jammer dan het is al weg. ga wel weer gewoon netjes rommelcoins kopen die niet de hele godganse dag worden gestuurd.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb even geduld en verkoop op 20000... ik kan dit echt niet aanzien, zelfs niet met andermans geld
Zoals Dope?quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:16 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Jammer dan het is al weg. ga wel weer gewoon netjes rommelcoins kopen die niet de hele godganse dag worden gestuurd.
Je gaat hier echt spijt van krijgen... de downtrend is over en de uptrend zit eraan te komen. Over een kwartier vliegt ie weer over de 20. Als je toch verkoopt, doe je dat niet in een low...quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:16 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Jammer dan het is al weg. ga wel weer gewoon netjes rommelcoins kopen die niet de hele godganse dag worden gestuurd.
Precies. Ik zet daar zo gewoon een buyorder op 70 ofzo. Niet op 700quote:
Interesseert me niet meer, ik blijf er gewoon ver vandaan. Van dark, van XC van XLB wat ook alweer zon gezeik meebracht.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je gaat hier echt spijt van krijgen... de downtrend is over en de uptrend zit eraan te komen. Over een kwartier vliegt ie weer over de 20. Als je toch verkoopt, doe je dat niet in een low...
Ik ga ook wat meer naar dat soort coins kijken als ik mijn BTC uit XC heb. Zit ook nog in FLT, dat me een beetje in de steek heeft gelaten. Maar goed, dat gaat vast wel weer een keer naar de 500, zodat ik met wat winst kan verkopen. Even geduldig holden dus.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:19 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Precies. Ik zet daar zo gewoon een buyorder op 70 ofzo. Niet op 700![]()
Nou die wordt vanzelf aangetikt. Dan sell ik op 80 en hop prima gaat bijna nooit mis. Om dat soort winsten bij die dure jankcoins te vergaren moet het veel meer stijgen in verhouding. En dat geluk heb ik overduidelijk niet. Nou dan niet.
Nu is er nog geen trend gaande, pas als ik die random driehoeken duidelijk kan tekenen is er een trendquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:22 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik zie de gelijkenissen met gisteren, laat maar komen die nacht
Dat zeiden ze net ook, er is een wall van 40btc verdampt, binnen 15 minuten. Als ie wilt dan gaat ie welquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:24 schreef DaMart het volgende:
Order depth voor XC heeft er ook wel eens beter uitgezien... meer sell dan buy.
Hoef ik ook niet hoor. Ben er gewoon klaar mee. Met zn allen lekker dalen als de walvisjes het willen en stijgen als ze dat willen. Overal walls die de boel sturen. Afgelopen ermee.quote:
Mee eens, ben blij als ik er ook uit kan, als ie dan moon gaat lekker boeiendquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:31 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Hoef ik ook niet hoor. Ben er gewoon klaar mee. Met zn allen lekker dalen als de walvisjes het willen en stijgen als ze dat willen. Overal walls die de boel sturen. Afgelopen ermee.
Zo zit ik nu echt niet naar bitcoinwisdom te kijkenquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:36 schreef Joosie200 het volgende:
[ afbeelding ]
Blijft mijn all time favourite
Hoe gaat het met je moon?quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:39 schreef Nattekat het volgende:
Zo zit ik nu achter de pc:
[ afbeelding ]
Mooi hoe je roze lijn net bijna steil omhoog ging en nu steil omlaagquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:40 schreef Nattekat het volgende:
Opvallend feit: De top van deze pump valt samen met de trendlijn over de toppen in de downtrend. Zou toch niet...
[ afbeelding ]
Die roze lijn is om aan te geven waar ik het over hebquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:42 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Mooi hoe je roze lijn net bijna steil omhoog ging en nu steil omlaag
quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:51 schreef Joosie200 het volgende:
Mijn XC sell werd net niet aangetikt, ach, wss wel als ik lig te pitten straks. Trusten allemaalDan verlaat er nog een rat het schip, veel plezier walvisjes zonder genoeg ratten aan boord
Ik ga nog liever met het schip ten onder dan er met verlies uitquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:51 schreef Joosie200 het volgende:
Mijn XC sell werd net niet aangetikt, ach, wss wel als ik lig te pitten straks. Trusten allemaalDan verlaat er nog een rat het schip, veel plezier walvisjes zonder genoeg ratten aan boord
https://bitcointalk.org/i(...)sg7023128#msg7023128quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:53 schreef Joosie200 het volgende:
CryptoPump.info @CryptoPumpInfo 4 min
#X11 #XC #x11coin code has been peer-reviewed by @Crypt0Trader. The review showed that the coin mixer code is unique. http://goo.gl/CszBK9
Hmm.. vandaar up?
Nee juist niet meer.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is nog geen trend... moet je niet kutcoins traden?
quote:There were claims that X11 Coin has used parts of the Fedora source more specifically the mixer.cpp section of the source-tree. I have found this to be untrue, as the code is unique to X11
Je kan wel zo blijven doen maar dan ben ik er ook klaar mee zometeen he.quote:
Ben benieuwd wat er morgen van over is.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:29 schreef snachtsman het volgende:
En uitgestapt op 195, ben ook klaar met xc
Omdat het weinig opbrengt en je in tig coins vast komt te zitten.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:37 schreef roislecxe het volgende:
De eerste 2 succesvolle trades in kleine coins zijn alweer een feit. Waarom ben ik er ooit mee gestopt.
Het levert meer op dan die dure scamcoins elke keerquote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat het weinig opbrengt en je in tig coins vast komt te zitten.
XC trouwens op jouw sell, je krijgt een tweede kans.
Omdat Drk de scamcoin is..."per ongeluk" in het begin een 10 keer zo hoge blockreward hebbenquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
https://bitcointalk.org/i(...)sg7023128#msg7023128
Wat is die DRK-community toch triest bezig. Even in een nachtje twee coins om zeep geholpen.
Ik denk het ook niet, xc gaat dood.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 09:12 schreef Joosie200 het volgende:
Weer mijn sell niet aangetiktNu het volume omlaag is, gaat het niet meer terug naar 200 lijkt mij. @#&*
Bitchfight met DRK en DRK lijkt die te winnen...quote:Op vrijdag 30 mei 2014 10:04 schreef edraket31 het volgende:
Mogge......
Ik ben de afgelopen 36uur nauwelijks online geweest, iemand die me even wil bijpraten wat er met XC IS gebeurd? Iets fundamenteels?
Gisternacht is er een bitchfight geweest tussen DRK en XC. Meerdere aanhangers gingen met modder gooien in beide topics. Daarnaast zijn er twijfels of ctsecure wel een echte devver is of dat ie zoals sommigen in het DRK topic beweren de XC heeft ingekocht als coin van de plank bij iemand. Afgelopen nacht zijn daar walvissen bij gekomen, panic sell volgde et voila: de huidige prijs.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 10:04 schreef edraket31 het volgende:
Mogge......
Ik ben de afgelopen 36uur nauwelijks online geweest, iemand die me even wil bijpraten wat er met XC IS gebeurd? Iets fundamenteels?
Als ik afga op de resultaten hier de afgelopen dagen van een aantal forummers, ben ik geneigd te zeggen dat je eens naar de goudprijs zou moeten kijkenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 10:25 schreef Toto69 het volgende:
Kan iemand mij kort bijpraten wat er tegenwoordig hot is om in te investeren?
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 10:27 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Als ik afga op de resultaten hier de afgelopen dagen van een aantal forummers, ben ik geneigd te zeggen dat je eens naar de goudprijs zou moeten kijken
Sorry, ik heb er 60 gekocht gisteravond. Verkoop nu je nog kan.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 10:32 schreef curantis het volgende:
Zo, nu alleen nog wachten tot CAIx weer eens zijn kop boven de 120 laat zien
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 10:35 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Sorry, ik heb er 60 gekocht gisteravond. Verkoop nu je nog kan.
(geen grapje, alles wat ik als test gekocht heb gisteravond staat nu lager, allemaal kleine blokjes van 0.04btc)
testje.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 10:40 schreef curantis het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] WAAROM!
Het eerste denk ikquote:Op vrijdag 30 mei 2014 10:40 schreef curantis het volgende:
Trekt XLB stuip of is ie met een resurrection bezig?
Ik zou een paar kleine coins uitzoeken die sterk bezig zijn en waarvan te verwachten is dat ze binnen X aantal weken op de grotere exchanges gelisted worden.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 10:25 schreef Toto69 het volgende:
Kan iemand mij kort bijpraten wat er tegenwoordig hot is om in te investeren?
Welke coin?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 10:42 schreef Nattekat het volgende:
Ed, jij met je verstand van grafiekjes en losse handjes, is de bodem bereikt?
Ahquote:Op vrijdag 30 mei 2014 10:46 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Ik zou een paar kleine coins uitzoeken die sterk bezig zijn en waarvan te verwachten is dat ze binnen X aantal weken op de grotere exchanges gelisted worden.
Dan kun je de echte klappers maken waar iedereen hier op hoopt. Wel geduld en research nodig.
Coins die mij zo even te binnen schieten zijn dan: Monero, Silkcoin, cryptcoin.
Ik heb zelf verder geen research erin gedaan, zijn een paar namen die ik de afgelopen dagen meerdere keren voorbij zag komen op Twitter.
Gaje weer meedoenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 10:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ahja ik heb al een hele tijd in cryptos gezeten maar das alweer even geleden dus ik moet maar weer eens researchen
ligt er aan, alleen als ik een goede coin vind om snel rijk mee te worden (spatieloos) sherlockquote:
Op een koers die zo heftig gemanipuleerd is, is volgens mij geen echte TA op mogelijk.quote:
Exact.....velen hier willen dagelijks een stijging zien in hun totale btc.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 10:53 schreef Joosie200 het volgende:
DRK crashte deze week nog tot wat was het 96? Staat nu vijf dagen later vrolijk op 200+. XC crashte gisteren > ik check volgende week woensdag wel weer hoe het ervoor staat. Eens zien wie de langste adem heeft, ik of de walvissen.
XC kost nu zelfs Fok!ledenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:10 schreef Joosie200 het volgende:
Verder was de all time low toch echt 125,na de all time high van 498. Dus zo bezien zit XC er met 140-150 nog ruim boven. Ik heb alleen wat te verliezen als ik nu uitstap rationeel gezien. Maar het geld wat ik heb gebruikt om BTC mee te kopen kan ik kwijt raken zonder in de problemen te raken. Het was een extraatje, speltip 1 is nog altijd investeer niet meer dan je bereid bent om te verliezen in het worst case scenario.
Dus ipv de laatste dagen hoppen van de ene coin naar de andere, doe ik eens het tegenovergestelde. Ik laat de beurs de beurs en de boel de boel. Ik heb hier veel tijd in gestopt terwijl ik dat wel beter kan besteden. Maar het is zo aanlokkelijk om mijn 1,5 BTC in een week te zien verdubbelen. Of in twee weken te zien verdriedubbelen. (als XC had meegewerkt) Dat zit er voorlopig niet in. Dus dan is het tijd om maar betere tijden af te wachten. In cryptoland betekent dat een week later zien hoe het ervoor staat.
*gaat een week er van tussen*
Mijn investering in Silkcoin van gisteren, die inmiddels bijna 50% minder waard is geworden, was dus toch geen slechte keuze?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 10:46 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Ik zou een paar kleine coins uitzoeken die sterk bezig zijn en waarvan te verwachten is dat ze binnen X aantal weken op de grotere exchanges gelisted worden.
Dan kun je de echte klappers maken waar iedereen hier op hoopt. Wel geduld en research nodig.
Coins die mij zo even te binnen schieten zijn dan: Monero, Silkcoin, cryptcoin.
Ik heb zelf verder geen research erin gedaan, zijn een paar namen die ik de afgelopen dagen meerdere keren voorbij zag komen op Twitter.
Hij is gestegen naar 16quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:31 schreef Nattekat het volgende:
Is XC al moon? Ik begin het wachten zat te worden
Ons groepje nieuwelingen die sinds de grote crash van XC spoorloos isquote:
Ik denk dat echt letterlijk iedereen dikke verliezen heeft geleden de laatste paar dagen...quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:03 schreef avw1982 het volgende:
Est. Total BTC 0.28034153
Stond ooit op 0,55
Zou wel eens interessant kunnen zijnquote:
Jup, zelfde met 500. Duurde een tijdje maar toen het er eenmaal overheen was ging het ook snel naar ~580quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:06 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Zou wel eens interessant kunnen zijnbeetje een psychologische grens als je het mij vraagt.
Mwa.....sta op -38% met XC, maak me geen zorgen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:05 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik denk dat echt letterlijk iedereen dikke verliezen heeft geleden de laatste paar dagen...
Oh maar het komt wel goed inderdaadquote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:11 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Mwa.....sta op -38% met XC, maak me geen zorgen.
Had al een mooi ritje gemaakt met XC, heb er maar 25% ingestoken omdat t mij te tricky was (nieuwe coin, gehyped en veel whales) én de koers staat nog altijd flink hoger dan een paar dagen geleden.
Komt goed
Het is pas een verlies als ik t ook daadwerkelijk verkoop tegen een koers die onder mijn aankoop ligt.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:13 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Oh maar het komt wel goed inderdaad
Maar wel verliezenNet als iedereen... Binnenkort komt er vast wel weer verandering
Ben je all-in gegaan?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:03 schreef avw1982 het volgende:
Est. Total BTC 0.28034153
Stond ooit op 0,55
Ik zie echt alleen maar downtrend hoorquote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:26 schreef Nattekat het volgende:
MOON! De downtrend die al sinds gisteren gaande is eindelijk doorbroken.
Nu terug de 20 in...
Hahaquote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:33 schreef avw1982 het volgende:
"Wat omlaag gaat, komt ook weer omhoog." - Avw1982 2014 ®
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:29 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik zie echt alleen maar downtrend hoor![]()
Vannacht dacht je ook al dat het roer om ging.
Zo is deze daling ook begonnen, hij gaat niet plots de andere kant op...quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:41 schreef roislecxe het volgende:
Lijkt erop dat het komt omdat het volume wegvalt.
Maar de walvisjes willen niet dat de 20 doorbroken wordt. Stel je voor zeg, dat je anderen ook eens wat laat verdienen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:45 schreef Nattekat het volgende:
Nu gaat ie echt lekker, weer op Rois sell
Het wordt zo gewoon weer omlaag gedrukt.quote:
Zij moeten toch ook wel eens door hun coins heen zijn?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar de walvisjes willen niet dat de 20 doorbroken wordt. Stel je voor zeg, dat je anderen ook eens wat laat verdienen.
Stelletje kloothommels. Allemaal opjagen met een harpoen.
Niet zo lang ze die goedkoop kunnen terugkopen van de kleine visjes zoals wij...quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zij moeten toch ook wel eens door hun coins heen zijn?
Straks als ik thuis ben maak ik wel een hele mooie rekening waarin ik uitleg waarom ze er ooit doorheen moeten zijn.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niet zo lang ze die goedkoop kunnen terugkopen van de kleine visjes zoals wij...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |