SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 3% gewijzigd door G.R.S. op 29-05-2014 20:38:23 ]
Omdat ze donker is zeker?quote:Op donderdag 29 mei 2014 19:30 schreef Sapstengel het volgende:
En Snakey niet Rihanna, die vind ik smerig. Daar zou ik liever niet bij in de buurt komen.
Dat niet per se, ik zou Nicki Minaj of Beyonce wel raken bijvoorbeeld.quote:
Ze had vroeger wel een goede kont.quote:Op donderdag 29 mei 2014 19:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat niet per se, ik zou Nicki Minaj of Beyonce wel raken bijvoorbeeld.
Rihanna ziet er gewoon vies uit, die naaktfoto's van laatst waren echt smerig.
Je weet dat nicki minaj een omgebouwde is he?quote:Op donderdag 29 mei 2014 19:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat niet per se, ik zou Nicki Minaj of Beyonce wel raken bijvoorbeeld.
Rihanna ziet er gewoon vies uit, die naaktfoto's van laatst waren echt smerig.
Ja alles is nep maar don't care. En het is geen omgebouwde man hoorquote:Op donderdag 29 mei 2014 19:46 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Je weet dat nicki minaj een omgebouwde is he?
https://answers.yahoo.com(...)0121206174158AAngH9D !!!quote:Op donderdag 29 mei 2014 19:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja alles is nep maar don't care. En het is geen omgebouwde man hoor
Goede bron inderdaad, een of andere troll op answers.comquote:Op donderdag 29 mei 2014 19:49 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
https://answers.yahoo.com(...)0121206174158AAngH9D !!!
Ik heb deze man jaren geloofdquote:Op donderdag 29 mei 2014 19:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Goede bron inderdaad, een of andere troll op answers.com
Nadat zulke gasten een keer bij mij zo komen eten hoor je ze er niet meer over.quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:02 schreef Sapstengel het volgende:
Rustled mn jimmies echt als gasten zeggen "ik kan eten wat ik wil maar kom niet aan". Probeer dan eens echt te eten ipv 2 frikandelbroodjes en een bord avondeten
Ik heb deze man jaren geloofdquote:Op donderdag 29 mei 2014 19:51 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ik heb deze man jaren geloofd
quote:.Asky answered 1 year ago
Ik val echt zwaar door de mandquote:Op donderdag 29 mei 2014 19:56 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik heb deze man jaren geloofd
deze man jaren geloofd
jaren geloofd
jaren
[..]
kettlebelt brah hunk opgezocht voor jequote:Op donderdag 29 mei 2014 19:30 schreef Klokov het volgende:
Nieuwe kwaliteitsOP, ik geloof in je, G.R.S..
Hmmm wat een geile boi. Zou hem afhangen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:39 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
kettlebelt brah hunk opgezocht voor je
Is wel een American Kettlebell Swing maar A+ for effortquote:Op donderdag 29 mei 2014 20:39 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
kettlebelt brah hunk opgezocht voor je
Ja toch?quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:42 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Hmmm wat een geile boi. Zou hem afhangen.
Ah, wist niet eens dat er verschillen waren.quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:47 schreef Klokov het volgende:
[..]
Is wel een American Kettlebell Swing maar A+ for effort
Hij is wel een beetje klein zo te zien.quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:53 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ja toch?
[..]
Ah, wist niet eens dat er verschillen waren.
Maar als je genezen bent wil je dat natuurlijk wel vieren met een top figuur!quote:
Genezen is alleen mogelijk als Hij dat wil.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:05 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Maar als je genezen bent wil je dat natuurlijk wel vieren met een top figuur!
ct fletcher its still your set
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |