Nondedjuu, één van de eerste exemplaren dan in NL.quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:33 schreef xaban06 het volgende:
Buurman heeft een M4, pfff wat een dikke bak
Imo een ouwe gedateerde bak heden ten dage.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:46 schreef spectrumanalyser het volgende:
geef mij maar m'n 3 serie.
[ afbeelding ]
Stephan Nagy kan ze mooi te fotograferen.
Laatst via RDW gekeken, 5 dagen geleden geïmporteerd (of gekocht). Nee, geen foto's helaas.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:00 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Nondedjuu, één van de eerste exemplaren dan in NL.![]()
Heb je pics?
Noem het kenteken dan eens.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:12 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Laatst via RDW gekeken, 5 dagen geleden geïmporteerd (of gekocht). Nee, geen foto's helaas.
Jij kletst toch ook wel eens uit je nek?quote:
Oh ja dat kloptquote:Op vrijdag 30 mei 2014 09:44 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Jij kletst toch ook wel eens uit je nek?![]()
Vind ik altijd een beetje flauw om dan direct om bewijs te vragen; uit je nek kletsen is toch ook een beetje de charme van de interwebs?
Man je hebt de kenteken toch gekregen. En waarom zou ik lullen. Het is toch niet dat ik zeg dat het mijn auto is om te patsen ofzo. Pfffquote:Op vrijdag 30 mei 2014 09:47 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Oh ja dat klopt![]()
Heb het kenteken al via dm gehad, maar daar wordt het niet geloofwaardiger van.
Je geeft gewoon het standaard kenteken op van de (enige?) M4 tot nu toe in NL rond reed en al tig keer gespot is:quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:31 schreef xaban06 het volgende:
Fuck zeg, vraagt hij om de kenteken, geef ik die, krijg ik als enige reactie via DM 'lul niet zo'. Waarom vraag je er dan naar
Nou ja, dat is 'm ook. Wat is je punt?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:37 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Je geeft gewoon het standaard kenteken op van de (enige?) M4 tot nu toe in NL rond reed en al tig keer gespot is:
http://www.autogespot.com/spots?licenseplate=2-TVN-07
Wel een geweldige auto. Altijd een zwak voor gehad, als kleine jongen had de opa van een vriend van mij een nieuwe gekocht. We hebben er destijds een paar keer in gereden, geweldigquote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:58 schreef Hyperdude het volgende:
Voor dat geld kan ie wel wat betere foto's maken volgens mij.
1 op10 vermelden vind ik dan wel weer humor. Zal wel kloppen bij 130 constant, maar je haalt uiteindelijk vast niet veel beter dan 1 op 7 oid. Boeit ook niet; veel kms. moet je toch niet met zo'n ding maken.
Wel mooi dat ie ook nog een E38 750iL heeft. Beiden moeten weg voor de hoofdprijs en mogen geen handelaarsbiedingen krijgen. Maar wat is ie zelf dan, met al z'n opknapwerkquote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:48 schreef leolinedance het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
Jammer dat er maar 1 foto bij staat...
kan dat niet link zijn ofzoquote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:23 schreef Hyperdude het volgende:
Geen idee.
Helpt beetje schuren+kwast niet. Werkt bij mij al jaren.
Mijn garage is best serieus. Als het niet kan, zeggen ze het.quote:
Ik moet volgende week op vrijdag de 13e naar de APK.quote:Op woensdag 4 juni 2014 08:06 schreef Piet__Piraat het volgende:
Garages testen dat echt wel goed. Ik was vorig jaar ook aan de beurt. Dus ik hoop dat ik er dit jaar weer eenvoudig doorheen rol
Haha, ben je nou echt serieus op je teentjes getrapt omdat ik de E46 een gedateerde bak heb genoemd?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:39 schreef spectrumanalyser het volgende:
vreselijk, vind je ook niet. en dat over een iemand anders z'n auto. heb je zelf wel een auto.
of rijbewijs. hyena?
dan maar een filmpje van een BMW. helaas wel van een gedateerde e34, niet geschikt voor Hyena.
Ja doe dat maar want dit is wel een verdachte pic, want hoezo parkeert je buurman z'n M4 in een parkeergarage?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:54 schreef xaban06 het volgende:
[ afbeelding ]
Fuck zeg, nu blij?
Of geloof je dit ook niet? En moet ik er perse met verf FOK! opschrijven ofzo
Verwacht niet veel gedoe.quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:26 schreef Piet__Piraat het volgende:
Verwacht je iets?
Ik zou niet verbaasd zijn als de schokbrekers voor straks helemaal op zijn. Weer 300 euro...
Gast, loop nou niet zo te zuigen. Zelfs al is ie aan het faken, who cares.quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:40 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ja doe dat maar want dit is wel een verdachte pic, want hoezo parkeert je buurman z'n M4 in een parkeergarage?
Het is een afgesloten parkeergarage van het complexquote:Op woensdag 4 juni 2014 19:40 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ja doe dat maar want dit is wel een verdachte pic, want hoezo parkeert je buurman z'n M4 in een parkeergarage?
Uiteraard wel, maar als iemand beweert dat z'n buurman een M4 heeft (en dus de eerste in NL) dan vind ik het een beetje raar om het te bewijzen met een foto van een M4 in een ondergrondse parking oid, had hem gewoon op de oprit verwacht.quote:Op donderdag 5 juni 2014 08:46 schreef Piet__Piraat het volgende:
Mits ie geen vertakkingen heeft niet, nee.
[..]
Want een M4 zou dus niet in een parkeergarage mogen staan (wat het overigens niet is, maar dat terzijde)?
Weet je al wat je het kostte?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:53 schreef MrSweets het volgende:
Hey mijn e46 coupe moet n nieuwe remleiding hebben links achter, om door de APK te komen.
Iemand enig idee wat zoiets zou moeten kosten ?
Ja heeft me 140 euro gekost, voor 1 remleiding achter.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:43 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Weet je al wat je het kostte?![]()
Vanochtend APK gedaan. Wel 2 nwe. remslangen aan de voorzijde.
Geen idee van de kosten.
Valt mij niet echt tegen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:51 schreef MrSweets het volgende:
[..]
Ja heeft me 140 euro gekost, voor 1 remleiding achter.
140 incl btw, ja viel me ook wel mee. Was niet bij n bmw dealer ofzo maar gewoon n garage met verstand van bmw;squote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:53 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Valt mij niet echt tegen.
Leiding 40, werk en BTW de rest?
Ga woensdag nog wel voor nwe. koppeling en carterpakking. Dan wordt het wat duurder, vrees ik.
Zo'n garage heb ik ook.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:54 schreef MrSweets het volgende:
[..]
... niet bij n bmw dealer ofzo maar gewoon n garage met verstand van bmw;s
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |