Die staat dan ook niet op de foto.quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:09 schreef Daffodil31LE het volgende:
Naar 't schijnt is er eentje een beetje dood. En dooie mensen kunnen de telefoon niet beantwoorden.
quote:
quote:
Lachen,quote:
zo is dat, terechte klacht!quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:16 schreef the-eye het volgende:
[..]
Gewoon eerlijke, aardige gasten die de simpele dingen in het leven nog weten te waarderen
Holy freaking shi... Wow.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:47 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Prachtige serie met geweldige goedzakken. Heb er altijd met veel plezier naar gekeken. Hun film was ook erg ontroerend!
Schijnt dat de heren ondertussen veel kilo's zijn afgevallen. Peter is 67 kilo kwijt..
[ afbeelding ]
Hee! bedankt!quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:39 schreef Wildervankstertje het volgende:
Ze hebben nog wel een andere serie gemaakt,vanaf september 2012 op een Duitse TV zender. De serie heet SEK Ludolf - Das Schrott Einsatz Kommando. Is niet in Nederland uitgezonden maar wel te zien op youtube.
De hometrainerquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:47 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Prachtige serie met geweldige goedzakken. Heb er altijd met veel plezier naar gekeken. Hun film was ook erg ontroerend!
Schijnt dat de heren ondertussen veel kilo's zijn afgevallen. Peter is 67 kilo kwijt..
[ afbeelding ]
Heeft ze vanavond even tijd? Ik heb nog wel een paar pauperige issues waar ze me mee kan helpen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:54 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Je projecteert de gevoelens van je eigen moeder op mijn moeder af.
Werk aan je issues, pauper
Deze geloof ik nietquote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:25 schreef budvar het volgende:
Lijkt erop dat Peter crystal meth is gaan gebruiken![]()
[ afbeelding ]
Lijkt mij gewoon echt als ik andere foto's zie, zal wel een slecht moment van hem zijn.quote:
Ik heb het opgezocht en hij is idd 67kg afgevallen. My god wat ziet dat eruit!quote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:46 schreef budvar het volgende:
[..]
Lijkt mij gewoon echt als ik andere foto's zie, zal wel een slecht moment van hem zijn.
![]()
[ afbeelding ]
Uitkering weer niet ontvangen? Nee dat zoek je zelf uit..quote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:32 schreef Nobu het volgende:
[..]
Heeft ze vanavond even tijd? Ik heb nog wel een paar pauperige issues waar ze me mee kan helpen.
Hou toch je smoel vent met die domme kut moeder van je !!!quote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:26 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Uitkering weer niet ontvangen? Nee dat zoek je zelf uit..
Verdrink ergens ofzo gek.quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:21 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Hou toch je smoel vent met die domme kut moeder van je !!!
Ziet er wel beter uitquote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:46 schreef budvar het volgende:
[..]
Lijkt mij gewoon echt als ik andere foto's zie, zal wel een slecht moment van hem zijn.
![]()
[ afbeelding ]
Hun opslag een magazijn noemenquote:Op donderdag 31 juli 2014 22:45 schreef appelepent het volgende:
Die ene gast kon een onderdeel gewoon vinden in een stapel puin. Echt een goed geheugen, want het was nou niet echt een opgeruimd magazijn.
Nee, lees eens goed!quote:
Wel erg goed van hem, kan me nog herinneren dat er in het nieuws was dat hij erg slecht ter been raakte en veel pijn in zijn knieën had. Hij zal zich vast stukken beter voelen nu. En zijn gatentrui is vast weggegooid nuquote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:49 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Ik heb het opgezocht en hij is idd 67kg afgevallen. My god wat ziet dat eruit!
Het stapelprincipequote:Op donderdag 31 juli 2014 23:03 schreef appelepent het volgende:
[..]
Nee, lees eens goed!
Die ene gast kon een onderdeel gewoon vinden in een stapel puin. Echt een goed geheugen, want het was nou niet echt een opgeruimd magazijn.
Je bent in de war. Uwe was de man met de gatentrui. Die is na een verloren weddenschap ook kapot gescheurd door z'n broers..quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:08 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Wel erg goed van hem, kan me nog herinneren dat er in het nieuws was dat hij erg slecht ter been raakte en veel pijn in zijn knieën had. Hij zal zich vast stukken beter voelen nu. En zijn gatentrui is vast weggegooid nu1 van de anderen had eens een opmerking over die trui waarop Peter zei: Ach die kan nog wel een tijd mee.
Nudels essen!!!!quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:28 schreef Harvest89 het volgende:
Die Ludolfs!![]()
Vooral kochen mit Peter
Uwe! Mannie! Das essen ist fertig!
Gelukkig maar, die was anders echt niet oud geworden :pquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:51 schreef qltel het volgende:
[..]
Je bent in de war. Uwe was de man met de gatentrui. Die is na een verloren weddenschap ook kapot gescheurd door z'n broers..
Maar toen ik 'm in mei sprak vertelde hij dat hij zich inderdaad stukken beter voelde zo en hij kwam ook erg goed over.
Er is er nu nog maar 1 over?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |