https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
quote:Op donderdag 24 april 2014 23:36 schreef Tourniquet het volgende:
Voor degenen die het interessant vinden, lange termijn analyse van de mogelijke BTC-prijs:
http://blackminer.com/longterm-technical-analysis-bitcoin-price/
Had je moeten opschietenquote:
Mijn vorige naam is ook gejatquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:54 schreef Nattekat het volgende:
Valt nog mee dat er maar 2 klonen zijn in die irc
Jij bent dat dus niet?quote:
Had dat nou niet gezegdquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:54 schreef Nattekat het volgende:
Valt nog mee dat er maar 2 klonen zijn in die irc
Het incrowdgroepje had al wat ingekocht natuurlijk en had de orders al klaarstaanquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:01 schreef Joosie200 het volgende:
It's supereffective, in 1 microseconde van 375 naar 600+
Welke munt?quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:06 schreef Nattekat het volgende:
Buy op 190 staat klaar. Haat op BC gaat een level verder, nog 30 minuten anders moet ik een nacht lang slapeloos doorbrengen uit angst dat ik nog meer geld verlies
In een andere coin dan XC zittenquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:45 schreef Joosie200 het volgende:
DRK nog meer omlaag en weer terug naar 137, damn.. na die hard fork is het echt downhill gegaan
Zelfs met BC in het rood maak ik nog winst vandaag, ik kan eigenlijk ook niet klagenquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:52 schreef Joosie200 het volgende:
Ik zit mooi op mijn whopping 3,06 BTC. Morgenochtend ga ik wel weer een ritje achtbaan genaamd eXtreme rollerCoaster doen
Wie het kleine niet eertquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:54 schreef Nattekat het volgende:
Als is het maar zeer marginaal vandaag, toch één van de mindere dagen. Slechts 1 cent
http://www.usacryptocoins(...)bubble-is-deflating/quote:This bubble is definitely not the end of DarkCoin, it is a major cryptocurrency and is here to stay. Bitcoin has experienced 3 bubbles and is still extremely popular. However, DarkCoin’s recent rise in price was too much too fast, and now it is time for the DarkCoin bubble to burst.
Komt wel weer, 15 was mijn voorspelling.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:57 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
http://www.usacryptocoins(...)bubble-is-deflating/
Analyse over de leegloop in waarde aan DRK. Maar wat is het nou? Einde van DRK of niet?
Beter... toch hou ik mijn sell op 0.00029500, just in casequote:Op donderdag 29 mei 2014 00:20 schreef Joosie200 het volgende:
Het lijkt wel de week van dode coins, Cinni loopt naar de 6,5, XLB knapt en ligt op sterven, DRK forkt en vorkt en loopt leeg, XC explodeert. CAIX heeft een interessant iets maar dat wordt niet opgepikt. Wat ik gisteren al zei: tis echt gokken. Ik tel mijn knopen in deze turbulente week en ben blij met mijn resultaat tot dusver. Volgende week, nieuwe ronde, nieuwe kansen. Misschien is het dan de week van BC want Kitecoin.
Ik ga naar bed met een buy op 83.3333 bij CAIX, die hobbelt wel weer terug naar minimaal 93/96 > leuke winst.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Beter... toch hou ik mijn sell op 0.00029500, just in case
Nu staat het wel iets lager.quote:Op donderdag 29 mei 2014 03:58 schreef roislecxe het volgende:
Ik blijf holden vannacht
Al ben ik van 2.09btc naar 2.33 gegaan
Dark inhalen!!!
Ze zijn gewoon dom bezig.quote:Op donderdag 29 mei 2014 09:04 schreef Nattekat het volgende:
Samenvatting: DRK team maakt XC zwart, beiden crashen door devfight en DRK gaat dood
Nog maar halfquote:Op donderdag 29 mei 2014 09:07 schreef Nattekat het volgende:
Ben te vroeg op, iedereen ligt nog in coma
Beide gaan dood of niet?quote:Op donderdag 29 mei 2014 09:04 schreef Nattekat het volgende:
Samenvatting: DRK team maakt XC zwart, beiden crashen door devfight en DRK gaat dood
BOST pump is nu bezig.quote:Op donderdag 29 mei 2014 09:18 schreef DaMart het volgende:
Hm, DRK mag wel eens gaan stijgen naar de 150.
En goedkope XC.
Ik zie het op Bittrex. Als ik nou zeker wist dat er straks een flinke dump komt, verkoop ik zo en koop ik later meer terugquote:
Wat is er mis met DRK dan? Kun je kleine samenvatting geven?quote:Op donderdag 29 mei 2014 09:29 schreef Joosie200 het volgende:
Aan DRK waag ik mij niet meer. Dat lijkt haast een gevalletje de ratten verlaten het schip en DRK komt het lek van de fork niet mee te boven.
Zie mijn post van net.quote:Op donderdag 29 mei 2014 09:31 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Wat is er mis met DRK dan? Kun je kleine samenvatting geven?
Doe je goed ja als je voor 125 hebt kunnen kopen en 250 kunnen verkopenquote:Op donderdag 29 mei 2014 09:30 schreef peterselieplukkker het volgende:
Lol, vannacht achterlijk lage buy gezet op XC, blijkbaar gehaald en zojuist verkocht voor 2x de prijs. Wat is XC lief voor mij!
Het lijkt gezien de charts een rally naar teh bottom te zijn. Ik hoop zeer dat ze het tij kunnen keren maar ik ben bang dat de wal het schip heeft gekeerdquote:Op donderdag 29 mei 2014 09:30 schreef DaMart het volgende:
Dus eigenlijk kan ik DRK beter met verlies verkopen nu?.
Ik heb mijn 20% verlies maar genomen. Wordt bijna helemaal gecompenseerd door de winst met wat andere coins vannacht. Maar er lijkt een serieuze downtrend bezig te zijn inderdaad, dus ik neem even geen groter risico.quote:Op donderdag 29 mei 2014 09:33 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Doe je goed ja als je voor 125 hebt kunnen kopen en 250 kunnen verkopen
[..]
Het lijkt gezien de charts een rally naar teh bottom te zijn. Ik hoop zeer dat ze het tij kunnen keren maar ik ben bang dat de wal het schip heeft gekeerd
Omdat de cryptowereld net een sprinkhanenplaag is, springen van de ene coin en als die dood gaat hup naar de andere.quote:Op donderdag 29 mei 2014 09:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb mijn 20% verlies maar genomen. Wordt bijna helemaal gecompenseerd door de winst met wat andere coins vannacht. Maar er lijkt een serieuze downtrend bezig te zijn inderdaad, dus ik neem even geen groter risico.
Hey Ho and up she rises, hey ho and up she rises, hey ho and up she rises early in teh morningquote:
Voor het overzicht zouden ze best wat dode coins mogen opruimen bij Mintpalquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:20 schreef Joosie200 het volgende:
Het lijkt wel de week van dode coins, Cinni loopt naar de 6,5, XLB knapt en ligt op sterven, DRK forkt en vorkt en loopt leeg, XC explodeert. CAIX heeft een interessant iets maar dat wordt niet opgepikt. Wat ik gisteren al zei: tis echt gokken. Ik tel mijn knopen in deze turbulente week en ben blij met mijn resultaat tot dusver. Volgende week, nieuwe ronde, nieuwe kansen. Misschien is het dan de week van BC want Kitecoin.
Er zijn ook veel nieuwe coins in de maak, ik denk dat ik er een paar op ga kopen voor een prikkie als een gokquote:Op donderdag 29 mei 2014 09:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voor het overzicht zouden ze best wat dode coins mogen opruimen bij Mintpal.
Daarom, CAIX is een baken van rust nu. Die kabbelt rustig van 83/84 naar 93/94 en als ie echt lekker bezig is tikt ie gerust 99.999 of 100 aan. Easy money als je maar geduldig bent.quote:Op donderdag 29 mei 2014 09:50 schreef DaMart het volgende:
Ook nog wat Caix kunnen oppikken voor 84... dat is toch ook wel een zekerheidsje om later weer boven de 90 en misschien wel 100 te stijgen.
Treffend verwoord, dat is er nu wel gaande in cryptoland. Hoppen als een sprinkhanenplaag van de een naar het andere graan/coinveld.quote:Op donderdag 29 mei 2014 09:37 schreef Sands het volgende:
[..]
Omdat de cryptowereld net een sprinkhanenplaag is, springen van de ene coin en als die dood gaat hup naar de andere.
Ik gebruik mijn tool hiervoor:quote:Op donderdag 29 mei 2014 09:45 schreef Joosie200 het volgende:
Ik had al wel een vermoeden dat XC zou dalen in de nacht. Maar zoveel had ik niet voor mogelijk gehouden. Maar met crypto's is het verwacht het onverwachte want in de nacht zonk DRK net zo hard mee dus veel ratten wisselen van schip. Ik heb echt de topic van DRK en XC door te nemen op bitcointalk.
Handig schema, maar CAIX staat <1 en toch krabbelt die op. Dus het geeft een handige analyse in 1 overzicht, maar ik check daarnaast liever ook de charts van de afgelopen 24 uur.quote:Op donderdag 29 mei 2014 11:33 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn tool hiervoor:
http://www.x11coins.com/mintpal-data/
Als ik zie dat er veel meer sellers dan buyers zijn dan ditch ik het. Indien het andersom ligt, check ik hoe de munt ervoor staat (bitcointalk bv) en maak me besluit op basis daarvan
Gewoonlijk daalt ie onder de 250, nu naar 125 vanwege een bitchfight vannacht met DRKquote:Op donderdag 29 mei 2014 11:52 schreef roislecxe het volgende:
Redenen voor de gruwelijke daling van XC ?
Bitchfight? Niet op bitcointalk toch zeker. Ik word gezeik echt zat.quote:Op donderdag 29 mei 2014 11:53 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Gewoonlijk daalt ie onder de 250, nu naar 125 vanwege een bitchfight vannacht met DRK
Juist op bitcointalkquote:Op donderdag 29 mei 2014 11:54 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Bitchfight? Niet op bitcointalk toch zeker. Ik word gezeik echt zat.
Nou dan is dit het. Hopelijk kan ik er nog zonder verlies uit en dan doe ik gewoon niet meer mee in die zogenaamd populaire coins.quote:
BC gaat niet ineens stijgen, dit lag geheel in de lijn der verwachting. Denk zelf dat ie de komende dagen dik door de 30 gaat. Begin van de week riep ik 40 tegen t weekend....quote:Op donderdag 29 mei 2014 11:55 schreef DaMart het volgende:
Katje, heb jij je BC toevallig verkocht, dat hij ineens weer gaat stijgen?.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 11:55 schreef DaMart het volgende:
Katje, heb jij je BC toevallig verkocht, dat hij ineens weer gaat stijgen?.
Dat was mijn verkoopmomentquote:Op donderdag 29 mei 2014 12:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jep.
Vanochtend op 27100, dus hij was al gestegen
Ik ookquote:Op donderdag 29 mei 2014 12:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had het over BC
XC heb ik al sinds 25100.
Ik dacht dat je de boot gemist hafquote:
Nee, ik ben wat hoger ingestapt dan ik wildequote:Op donderdag 29 mei 2014 12:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik dacht dat je de boot gemist haf
Ben mijn XC nu trouwens kwijt, sell op 29999
En heel even op 1,5btc hebben gestaanquote:Op donderdag 29 mei 2014 12:51 schreef roislecxe het volgende:
Niet in XC zitten op 322, verkocht kunnen hebben op 44 vannacht toen ie online kwam
2.5quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En heel even op 1,5btc hebben gestaan
Komt vannacht wel weer, miss nog tussendoor dat ie de 275 aantikt en dan pas echt..quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:58 schreef Nattekat het volgende:
XC, doe weer even lief crashen zodat ik geen spijt krijg van de sell die ik vanochtend heb geplaatst
Buy op 27500 staat al klaarquote:Op donderdag 29 mei 2014 12:59 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Komt vannacht wel weer, miss nog tussendoor dat ie de 275 aantikt en dan pas echt..
[ afbeelding ]
Wie dan? Iemand uit het topic op bitcointalk?quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:02 schreef DaMart het volgende:
XC verkocht voor 31000, ik heb namelijk het idee dat hij zo weer gaat zakken. Iemand lijkt de stijging een beetje te temperen....
Hij sijgt te hard. Een gezonde stijging is een langzame stijging.quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:02 schreef Joosie200 het volgende:
Gisteren mistte ik moon, vandaag mooi niet
[..]
Wie dan? Iemand uit het topic op bitcointalk?
Nee, telkens als hij door de 31000 heen was, gooide iemand weer sell order van 31000 of lager erin. Maar goed, verkeerd ingeschat, al zakt hij straks vast wel weer tot onder mijn verkoopkoersquote:Op donderdag 29 mei 2014 13:02 schreef Joosie200 het volgende:
Gisteren mistte ik moon, vandaag mooi niet
[..]
Wie dan? Iemand uit het topic op bitcointalk?
Zelfs als ik extreem optimistisch ben denk Ik niet dat dat nog snel gaat gebeurenquote:
Zelfs als ik extreem pessimistisch ben, kan het niet niet gebeuren op korte termijn.quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zelfs als ik extreem optimistisch ben denk Ik niet dat dat nog snel gaat gebeuren
Maar eh, ik ga weer
Oh dat verloop. Ja, dat gebeurde gisteren ook. Maar nadien schoot ie toch gewoon vrolijk door tot bijna 500. Dus nu mag ie in een rustig vaarwater zitten en af en toe onder 300 zakken, straks als alle Amerikanen weer wakker zijn verwacht ik al snel 400. Gisteren dacht ik niet dat het tot 498 zou komen, toch was dat het geval. Welnu.. zoiets verwacht ik vandaag weer. En dan hoop ik dat ik op 475 kan uitstappen, heb ik mijn inleg verdubbeldquote:Op donderdag 29 mei 2014 13:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, telkens als hij door de 31000 heen was, gooide iemand weer sell order van 31000 of lager erin. Maar goed, verkeerd ingeschat, al zakt hij straks vast wel weer tot onder mijn verkoopkoers.
Ja, dat ook, het is een toevoeging in je analysequote:Op donderdag 29 mei 2014 11:40 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Handig schema, maar CAIX staat <1 en toch krabbelt die op. Dus het geeft een handige analyse in 1 overzicht, maar ik check daarnaast liever ook de charts van de afgelopen 24 uur.
Go go naar de 1quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:17 schreef roislecxe het volgende:
Ja sorry van die daling, ik kocht extra bij op 31.
Sta weer netjes onder de 2![]()
Jij ook al?quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:17 schreef roislecxe het volgende:
Ja sorry van die daling, ik kocht extra bij op 31.
Sta weer netjes onder de 2![]()
Hij gaat netjes richting zijn doel ja.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:46 schreef DaMart het volgende:
BOST gaat lekker trouwens... al bijna mijn investering verdubbeld.
Gewoon naar de 100 of zoquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:47 schreef Sands het volgende:
[..]
Hij gaat netjes richting zijn doel ja.
Mja, ik word het echt een beetje beu.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:46 schreef DaMart het volgende:
BOST gaat lekker trouwens... al bijna mijn investering verdubbeld.
Nieuwe coin die aardig aan het stijgen is op zowel Bittrex en Poloniex. Het zou me niks verbazen als die een dezer dagen op Mintpal wordt toegevoegd zonder stemmingquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:48 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Mja, ik word het echt een beetje beu.
Bost??
En als hij op Mintpal komt, hopelijk even profiteren van een tijdelijke piek bij de lanceringquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:52 schreef Sands het volgende:
[..]
Zou mooi zijn, maar ik denk nog steeds aan de 50-70K als een veilige prijs.
Al meer dan 700 BTC aan volume.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
En als hij op Mintpal komt, hopelijk even profiteren van een tijdelijke piek bij de lancering.
Prima toch? Kunnen wij ook goedkoop bijkopenquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:58 schreef Joosie200 het volgende:
Een walvis heeft XC nodig en wil de prijs drukken, das duidelijk
Ik wor der niet goed van die XC. Kon vannacht op 44 verkopen. Maar niet gedaan natuurlijk omdat áltijd als ik verkoop het nog veel verder omhoog gaat.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:58 schreef Joosie200 het volgende:
Een walvis heeft XC nodig en wil de prijs drukken, das duidelijk
CAIX heb ik nu maar verzilverd op 88, die chart geeft weinig goeds aan met telkens die staaf omhoog/omlaagquote:Op donderdag 29 mei 2014 17:00 schreef DaMart het volgende:
Caix lijkt trouwens ook echt in te kakken nu.
Ik heb de boot gisteren ook gemist. Vanochtend ingekocht op 238, daarnet weer. Ben nu all-in. Als die sellwall weg is hoop ik dat ie weer de 340 aantikt, want dan ben ik eruit op 332 = 4,4 BTC netto als het lukt. Spannend! Doet ie nog een keertje 400 aantikken dan gewoon 5,3 BTCquote:Op donderdag 29 mei 2014 17:01 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik wor der niet goed van die XC. Kon vannacht op 44 verkopen. Maar niet gedaan natuurlijk omdat áltijd als ik verkoop het nog veel verder omhoog gaat.
Word je wakker denk je godver, maar mwa...
Nou heel de dag dit gezeik met nog veel verder omlaag![]()
.
Ik heb ook een sell order rond 88 gezet. Die grafieken kunnen overigens ook duiden op mensen die een pump willen starten en alvast wat goedkoop inslaan, zag ik in een video vanochtendquote:Op donderdag 29 mei 2014 17:01 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
CAIX heb ik nu maar verzilverd op 88, die chart geeft weinig goeds aan met telkens die staaf omhoog/omlaag
Verstandig, ingestapt op?quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb ook een sell order rond 88 gezet. Die grafieken kunnen overigens ook duiden op mensen die een pump willen starten en alvast wat goedkoop inslaan, zag ik in een video vanochtend.
84, dus zo'n 4% winstquote:Op donderdag 29 mei 2014 17:07 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Verstandig, ingestapt op?Ja, zou kunnen. Maar als ik het topic op Bitcointalk lees valt de boel stil.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:28 schreef roislecxe het volgende:
OMFG ik wilde een buyorder op DOPE zetten. 100.000 stuks. Dus ik zet een buyorder op 72. maar maar vergeet een 0 en buy op 720...
Maar ik kocht er nu geen 100.000 maar 716.998 Hoe kan dat?!
Nu heb ik dus voor 0.71 btc aan Dope gekocht, dat kan toch niet?
Ja hoe kan dat nou godverdomme weer... als ik 100000 intik, kan ik er toch niet 700k kopenquote:Op donderdag 29 mei 2014 17:30 schreef Sands het volgende:
[..]je wil wel heel graag terug naar de 1
Per ongeluk een sell order voor dat aantal aangeklikt?quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:30 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ja hoe kan dat nou godverdomme weer... als ik 100000 intik, kan ik er toch niet 700k kopen
Je klikte op een order van iemand anders?quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:30 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ja hoe kan dat nou godverdomme weer... als ik 100000 intik, kan ik er toch niet 700k kopen
Nee.quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:33 schreef Sands het volgende:
[..]
Je klikte op een order van iemand anders?
Hij stortte net ineens richting 20... wilde buy order eronder zetten, maar toen krabbelde hij alweer omhoog.quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:42 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Wait for it.. manipulatie op zijn best, wall is ook weg maar hoger gaan ho maar
Rebound.. herkansing incoming, of.. toch.. niet..quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij stortte net ineens richting 20... wilde buy order eronder zetten, maar toen krabbelde hij alweer omhoog.
Ik heb nu een buy order op 194 gezetquote:Op donderdag 29 mei 2014 17:43 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Rebound.. herkansing incoming, of.. toch.. niet..
quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:32 schreef DaMart het volgende:
Nu is Katje wel van zijn sell order van Dope voor 90 af.
Ik heb bijgekocht op 19... kan ik rond de 25 zonder verlies uitstappenquote:Op donderdag 29 mei 2014 18:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jep. Godzijdank heb ik toch niet extra erin gestoken
quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:21 schreef Nattekat het volgende:
Mooie pump Rois, ik hoopte ooit dat het een grotere zou worden maar dit voldoet ook
Hoeveel wat? Btc? 0.72btc ofzo. Vind echt dat het niet kan. Als ik 100.000 intik, en ik koop er meer dan 700.000. Heb in ieder geval niet op een order geklikt waardoor het verandert is want dat doe ik nooit.quote:
Pff dat is wel zuur...moeilijk weg te krijgen...quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:28 schreef roislecxe het volgende:
OMFG ik wilde een buyorder op DOPE zetten. 100.000 stuks. Dus ik zet een buyorder op 72. maar maar vergeet een 0 en buy op 720...
Maar ik kocht er nu geen 100.000 maar 716.998 Hoe kan dat?!
Nu heb ik dus voor 0.71 btc aan Dope gekocht, dat kan toch niet?
Ja gewoon niet eigenlijk. Ben er echt niet blij mee.quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:29 schreef snachtsman het volgende:
[..]
Pff dat is wel zuur...moeilijk weg te krijgen...
XC wordt echt vies gemanipuleerd en ik ben de speelbal. Wil eruit, maar heb gekocht op 400.....quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:37 schreef Joosie200 het volgende:
Er zit nu meer beweging in XC zoals vanochtend, kan dus leiden tot opwaartse trend nu dan eindelijk
Ik zou niet het risico nemen en te holden...denk dat ik verlies zou nemen bij zo'n low volume coin...maarja dat is ook weggegooid geld.quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:40 schreef roislecxe het volgende:
Wat zal ik met die Dope doen. Als ik gewoon alles verkoop, dan gaan alle buyorders tot 55 erdoorheen.
Behoorlijk rot, Maar houden is ook niet echt een optie. Heb nu orders staan van 101 tot 120 in blokken van 50k.
Die gaan er nooit doorheen komen.
Als ik sell hou ik nog 1.5btc over ongeveer denk. Misschien iets minder.
Goeie tips?
Kijken op welke exchanges DOPE nog meer staat en je coins verdelen, dan beperk je het verlies.quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:40 schreef roislecxe het volgende:
Wat zal ik met die Dope doen. Als ik gewoon alles verkoop, dan gaan alle buyorders tot 55 erdoorheen.
Behoorlijk rot, Maar houden is ook niet echt een optie. Heb nu orders staan van 101 tot 120 in blokken van 50k.
Die gaan er nooit doorheen komen.
Als ik sell hou ik nog 1.5btc over ongeveer denk. Misschien iets minder.
Goeie tips?
Met 0.72 ben ik erin gegaan.quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:42 schreef Joosie200 het volgende:
Met hoeveel BTC ben je erin gegaan? 2? Dan zou ik beetje bij beetje zo hoog mogelijk proberen te verkopen. Maar ik weet niet hoe hoog het volume is
Alleen op Mintpalquote:Op donderdag 29 mei 2014 18:44 schreef Sands het volgende:
[..]
Kijken op welke exchanges DOPE nog meer staat en je coins verdelen, dan beperk je het verlies.
Morgenavondquote:Op donderdag 29 mei 2014 18:47 schreef roislecxe het volgende:
Wanneer is er een pump trouwens![]()
Misschien is het Dope wel
Stukje geselld tot 70. Beter komen er nieuwe buyorders...quote:
Als XC niet aantrekt en blijft waar die is, heb ik dat ookquote:Op donderdag 29 mei 2014 18:50 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Een hele BTC verlies in 24 uur. Echt fijn na anderhalve maand opbouwen.
Wachten tot iemand pumptquote:Op donderdag 29 mei 2014 18:31 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ja gewoon niet eigenlijk. Ben er echt niet blij mee.
Als XC niet aantrekt en blijft waar die is, heb ik 2 btc verliesquote:Op donderdag 29 mei 2014 18:51 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Als XC niet aantrekt en blijft waar die is, heb ik dat ook
Je haalt me nog wel in.quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:53 schreef Nattekat het volgende:
Est. Total BTC
0.39248772
Dat was godverdomme niet de afspraak
Beter jumpt ie vanavond nog naar 500+, jij win, ik win = win-winquote:Op donderdag 29 mei 2014 18:53 schreef snachtsman het volgende:
[..]
Als XC niet aantrekt en blijft waar die is, heb ik 2 btc verlies
Met dit tempo ik in 1 dagquote:Op donderdag 29 mei 2014 18:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Met dit tempo zit ik binnen 9 dagen op 0
Ja inderdaad, maar ik weet het niet hoor, zoveel volume maar toch zoveel manipulatie, sell/buy orders verschijnen en verdwijnen continu, houdini leeftttttt nogquote:Op donderdag 29 mei 2014 18:55 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Beter jumpt ie vanavond nog naar 500+, jij win, ik win = win-win
ik teken op het moment ook al voor 350quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:57 schreef snachtsman het volgende:
[..]
Ja inderdaad, maar ik weet het niet hoor, zoveel volume maar toch zoveel manipulatie, sell/buy orders verschijnen en verdwijnen continu, houdini leeftttttt nog
Laten we maar gewoon hopenquote:Op donderdag 29 mei 2014 18:59 schreef Joosie200 het volgende:
Gisteren om 20:30 uur in de chart (22:30 uur NLse tijd) begon de ralley. Ben benieuwd of het vanavond weer omhoog gaat. We zullen zien, voor die tijd was het ook bar en boos gisteren als ik de chart beter bekijk.
Ben er eindelijk uitquote:Op donderdag 29 mei 2014 19:04 schreef roislecxe het volgende:
Iemand nog interesse in Dope![]()
Ik koop alles op vanaf 70
quote:Op donderdag 29 mei 2014 19:04 schreef roislecxe het volgende:
Iemand nog interesse in Dope![]()
Ik koop alles op vanaf 70
Kom maar met de buyorders! 70 is een goeie deal, kun je altijd wel duurder vanaf.
Ik gun jou de 100!quote:Op donderdag 29 mei 2014 19:06 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Hij ging vandaag nog door de 100! dan is 70 echt een koopje.
Doe eens lief tegen roisquote:Op donderdag 29 mei 2014 19:12 schreef Nattekat het volgende:
In dope zitten
Hoe diep kan je zinken om zelfs in het bevestigingsscherm niet te zien dat je te veel of te hoog erin stapt
Jongequote:Op donderdag 29 mei 2014 19:12 schreef Nattekat het volgende:
In dope zitten
Hoe diep kan je zinken om zelfs in het bevestigingsscherm niet te zien dat je te veel of te hoog erin stapt
quote:
quote:Op donderdag 29 mei 2014 19:14 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Inderdaad. Hij heeft het al zwaar genoeg.
Neuquote:Op donderdag 29 mei 2014 19:16 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Jonge
Net of je nooit een tikfout hebt gemaakt.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 19:30 schreef roislecxe het volgende:
[..]
3 weesgegroetjes en het zij u vergeven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
quote:Op donderdag 29 mei 2014 19:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forcefield City Bewoner
ook een tikfout van de koperquote:Op donderdag 29 mei 2014 19:35 schreef roislecxe het volgende:
Wow, 500.000 Dope in 1 klap weg op 70. Wel verlies, maar dit is te overzien zo.
Beter dan alles afsellen tot 44
Zeker zoquote:Op donderdag 29 mei 2014 19:40 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Als ie dit volhoudt tot 40 hoor je mij niet meer klagen.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 19:40 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Als ie dit volhoudt tot 400 hoor je mij niet meer klagen.
Zit je ook in XC...op hoeveel gekochtquote:Op donderdag 29 mei 2014 19:40 schreef roislecxe het volgende:
[..]
310 en 320.quote:Op donderdag 29 mei 2014 19:42 schreef snachtsman het volgende:
[..]
Zit je ook in XC...op hoeveel gekocht
quote:Op donderdag 29 mei 2014 19:40 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Las het daarstraks ja, Das wel helemaal rot.quote:Op donderdag 29 mei 2014 19:44 schreef snachtsman het volgende:
[..]
Ahh dat valt nog wel mee dan, ik op 400
100btc ofzo.quote:Op donderdag 29 mei 2014 19:45 schreef brombeer_ het volgende:
Beter zet er iemand even een flinke buywall neer.
Lekker holden tot het op 100 staat morgenquote:Op donderdag 29 mei 2014 19:56 schreef DaMart het volgende:
Grafiek lijkt wel heel erg op die van 10/11 uur... hopelijk krijgt hij niet hetzelfde rode vervolg.
Welkom bij het slechtekeuzeteamquote:Op donderdag 29 mei 2014 19:58 schreef DaMart het volgende:
Er valt echt geen peil op te trekken he... vorige keer ging het precies hetzelfde, verkocht ik en ging XC naar 34, nu wacht ik en stort het weer in.
Ja, vandaag is zo'n dagquote:
Je zou vanochtend je op 149 gekochte DRK maar voor 121 hebben verkocht omdat je het zo hard zag dalenquote:
Jij mag lid worden.quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je zou vanochtend je op 149 gekochte DRK maar voor 121 hebben verkocht omdat je het zo hard zag dalen.
Jeequote:
FOK!-team dan, niet Tokteamquote:Op donderdag 29 mei 2014 20:04 schreef roislecxe het volgende:
Volgende topictitel wordt Het Falende Tokteam oke
Stijging vanavond, daling vannachtquote:Op donderdag 29 mei 2014 20:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jee.
Maar met al die negativiteit rondom DRK had ik deze stijging echt niet meer verwacht vandaag.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:06 schreef Nattekat het volgende:
Voor vannacht wil ik nog met winst eruit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |