https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
quote:Op donderdag 24 april 2014 23:36 schreef Tourniquet het volgende:
Voor degenen die het interessant vinden, lange termijn analyse van de mogelijke BTC-prijs:
http://blackminer.com/longterm-technical-analysis-bitcoin-price/
Had je moeten opschietenquote:
Mijn vorige naam is ook gejatquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:54 schreef Nattekat het volgende:
Valt nog mee dat er maar 2 klonen zijn in die irc
Jij bent dat dus niet?quote:
Had dat nou niet gezegdquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:54 schreef Nattekat het volgende:
Valt nog mee dat er maar 2 klonen zijn in die irc
Het incrowdgroepje had al wat ingekocht natuurlijk en had de orders al klaarstaanquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:01 schreef Joosie200 het volgende:
It's supereffective, in 1 microseconde van 375 naar 600+
Welke munt?quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:06 schreef Nattekat het volgende:
Buy op 190 staat klaar. Haat op BC gaat een level verder, nog 30 minuten anders moet ik een nacht lang slapeloos doorbrengen uit angst dat ik nog meer geld verlies
In een andere coin dan XC zittenquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:45 schreef Joosie200 het volgende:
DRK nog meer omlaag en weer terug naar 137, damn.. na die hard fork is het echt downhill gegaan
Zelfs met BC in het rood maak ik nog winst vandaag, ik kan eigenlijk ook niet klagenquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:52 schreef Joosie200 het volgende:
Ik zit mooi op mijn whopping 3,06 BTC. Morgenochtend ga ik wel weer een ritje achtbaan genaamd eXtreme rollerCoaster doen
Wie het kleine niet eertquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:54 schreef Nattekat het volgende:
Als is het maar zeer marginaal vandaag, toch één van de mindere dagen. Slechts 1 cent
http://www.usacryptocoins(...)bubble-is-deflating/quote:This bubble is definitely not the end of DarkCoin, it is a major cryptocurrency and is here to stay. Bitcoin has experienced 3 bubbles and is still extremely popular. However, DarkCoin’s recent rise in price was too much too fast, and now it is time for the DarkCoin bubble to burst.
Komt wel weer, 15 was mijn voorspelling.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:57 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
http://www.usacryptocoins(...)bubble-is-deflating/
Analyse over de leegloop in waarde aan DRK. Maar wat is het nou? Einde van DRK of niet?
Beter... toch hou ik mijn sell op 0.00029500, just in casequote:Op donderdag 29 mei 2014 00:20 schreef Joosie200 het volgende:
Het lijkt wel de week van dode coins, Cinni loopt naar de 6,5, XLB knapt en ligt op sterven, DRK forkt en vorkt en loopt leeg, XC explodeert. CAIX heeft een interessant iets maar dat wordt niet opgepikt. Wat ik gisteren al zei: tis echt gokken. Ik tel mijn knopen in deze turbulente week en ben blij met mijn resultaat tot dusver. Volgende week, nieuwe ronde, nieuwe kansen. Misschien is het dan de week van BC want Kitecoin.
Ik ga naar bed met een buy op 83.3333 bij CAIX, die hobbelt wel weer terug naar minimaal 93/96 > leuke winst.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Beter... toch hou ik mijn sell op 0.00029500, just in case
Nu staat het wel iets lager.quote:Op donderdag 29 mei 2014 03:58 schreef roislecxe het volgende:
Ik blijf holden vannacht
Al ben ik van 2.09btc naar 2.33 gegaan
Dark inhalen!!!
Ze zijn gewoon dom bezig.quote:Op donderdag 29 mei 2014 09:04 schreef Nattekat het volgende:
Samenvatting: DRK team maakt XC zwart, beiden crashen door devfight en DRK gaat dood
Nog maar halfquote:Op donderdag 29 mei 2014 09:07 schreef Nattekat het volgende:
Ben te vroeg op, iedereen ligt nog in coma
Beide gaan dood of niet?quote:Op donderdag 29 mei 2014 09:04 schreef Nattekat het volgende:
Samenvatting: DRK team maakt XC zwart, beiden crashen door devfight en DRK gaat dood
BOST pump is nu bezig.quote:Op donderdag 29 mei 2014 09:18 schreef DaMart het volgende:
Hm, DRK mag wel eens gaan stijgen naar de 150.
En goedkope XC.
Ik zie het op Bittrex. Als ik nou zeker wist dat er straks een flinke dump komt, verkoop ik zo en koop ik later meer terugquote:
Wat is er mis met DRK dan? Kun je kleine samenvatting geven?quote:Op donderdag 29 mei 2014 09:29 schreef Joosie200 het volgende:
Aan DRK waag ik mij niet meer. Dat lijkt haast een gevalletje de ratten verlaten het schip en DRK komt het lek van de fork niet mee te boven.
Zie mijn post van net.quote:Op donderdag 29 mei 2014 09:31 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Wat is er mis met DRK dan? Kun je kleine samenvatting geven?
Doe je goed ja als je voor 125 hebt kunnen kopen en 250 kunnen verkopenquote:Op donderdag 29 mei 2014 09:30 schreef peterselieplukkker het volgende:
Lol, vannacht achterlijk lage buy gezet op XC, blijkbaar gehaald en zojuist verkocht voor 2x de prijs. Wat is XC lief voor mij!
Het lijkt gezien de charts een rally naar teh bottom te zijn. Ik hoop zeer dat ze het tij kunnen keren maar ik ben bang dat de wal het schip heeft gekeerdquote:Op donderdag 29 mei 2014 09:30 schreef DaMart het volgende:
Dus eigenlijk kan ik DRK beter met verlies verkopen nu?.
Ik heb mijn 20% verlies maar genomen. Wordt bijna helemaal gecompenseerd door de winst met wat andere coins vannacht. Maar er lijkt een serieuze downtrend bezig te zijn inderdaad, dus ik neem even geen groter risico.quote:Op donderdag 29 mei 2014 09:33 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Doe je goed ja als je voor 125 hebt kunnen kopen en 250 kunnen verkopen
[..]
Het lijkt gezien de charts een rally naar teh bottom te zijn. Ik hoop zeer dat ze het tij kunnen keren maar ik ben bang dat de wal het schip heeft gekeerd
Omdat de cryptowereld net een sprinkhanenplaag is, springen van de ene coin en als die dood gaat hup naar de andere.quote:Op donderdag 29 mei 2014 09:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb mijn 20% verlies maar genomen. Wordt bijna helemaal gecompenseerd door de winst met wat andere coins vannacht. Maar er lijkt een serieuze downtrend bezig te zijn inderdaad, dus ik neem even geen groter risico.
Hey Ho and up she rises, hey ho and up she rises, hey ho and up she rises early in teh morningquote:
Voor het overzicht zouden ze best wat dode coins mogen opruimen bij Mintpalquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:20 schreef Joosie200 het volgende:
Het lijkt wel de week van dode coins, Cinni loopt naar de 6,5, XLB knapt en ligt op sterven, DRK forkt en vorkt en loopt leeg, XC explodeert. CAIX heeft een interessant iets maar dat wordt niet opgepikt. Wat ik gisteren al zei: tis echt gokken. Ik tel mijn knopen in deze turbulente week en ben blij met mijn resultaat tot dusver. Volgende week, nieuwe ronde, nieuwe kansen. Misschien is het dan de week van BC want Kitecoin.
Er zijn ook veel nieuwe coins in de maak, ik denk dat ik er een paar op ga kopen voor een prikkie als een gokquote:Op donderdag 29 mei 2014 09:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voor het overzicht zouden ze best wat dode coins mogen opruimen bij Mintpal.
Daarom, CAIX is een baken van rust nu. Die kabbelt rustig van 83/84 naar 93/94 en als ie echt lekker bezig is tikt ie gerust 99.999 of 100 aan. Easy money als je maar geduldig bent.quote:Op donderdag 29 mei 2014 09:50 schreef DaMart het volgende:
Ook nog wat Caix kunnen oppikken voor 84... dat is toch ook wel een zekerheidsje om later weer boven de 90 en misschien wel 100 te stijgen.
Treffend verwoord, dat is er nu wel gaande in cryptoland. Hoppen als een sprinkhanenplaag van de een naar het andere graan/coinveld.quote:Op donderdag 29 mei 2014 09:37 schreef Sands het volgende:
[..]
Omdat de cryptowereld net een sprinkhanenplaag is, springen van de ene coin en als die dood gaat hup naar de andere.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |