Als je er niet voor betaald is het gewoon illegaalquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:05 schreef youngmoneynl het volgende:
ja maar het hoeft toch niet persee illegaal te zijn?
ik heb op download programmas gezeten die helemaal legaal waren is toch eigg het zelfde principe als je een cd koopt en op je pc zet dan of zie ik dat fout
Ja, en de wet is recent veranderdquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:08 schreef youngmoneynl het volgende:
ja dat dacht ik ook altijd maar toen der tijd dan praat ik over 5 a 6 jaar geleden toen ik op een download programma zat werd altijd gezegd je mag downloaden en ook branden zolang je niet meer dan 1 van het zelfde product i huis hebt anders kan je het verkopen maar dat zal dan wel gelogen zijn
dankje wel ik zal er opletten dat ik beter type hahaquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja, en de wet is recent veranderd
Owja nog een tip als je een beetje mee wil hier: je typt een beetje onbegrijpelijk
5-6 jaar geleden wel ja, nu is al het downloaden van auteursrechtelijk materiaal verboden, behalve als je er voor betaaldquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:08 schreef youngmoneynl het volgende:
ja dat dacht ik ook altijd maar toen der tijd dan praat ik over 5 a 6 jaar geleden toen ik op een download programma zat werd altijd gezegd je mag downloaden en ook branden zolang je niet meer dan 1 van het zelfde product i huis hebt anders kan je het verkopen maar dat zal dan wel gelogen zijn
oke dankje welquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:12 schreef Bombvis het volgende:
[..]
5-6 jaar geleden wel ja, nu is al het downloaden van auteursrechtelijk materiaal verboden, behalve als je er voor betaald
De wet is gelijk gebleven.quote:
Elk FOK! subforum heeft bovenaan zijn topic overzicht een eigen FAQquote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:04 schreef 1elegast8x het volgende:
Ik ben ook nieuw en zag een fokkers helpen fokkers topic hier kon ik niet op reageren helaas. Ik wilde even aan een wat meer ervaren fokker vragen waar je de helpdesk vind waar je de basics leert over fok.forums.nl en de regels enzo. Waar je eventueel vragen kan stellen etc ik ben nog een nooby hier please help me.
niet alles is meer even up to date, maar lees deze topics door voor een eerste inzicht:quote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:04 schreef 1elegast8x het volgende:
Ik ben ook nieuw en zag een fokkers helpen fokkers topic hier kon ik niet op reageren helaas. Ik wilde even aan een wat meer ervaren fokker vragen waar je de helpdesk vind waar je de basics leert over fok.forums.nl en de regels enzo. Waar je eventueel vragen kan stellen etc ik ben nog een nooby hier please help me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |