Nog meer OP-eisen?quote:
Iedereen: 450 boxen staat er al inquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:51 schreef Piger het volgende:
[..]
Goed gedaan.
Een boxje in de op mag van mij altijd wel
Nee, we willen mensen geen hartritmestoornis geven iedere keer dat ze het topic openen.quote:
Nee al een paar jaar niet meer.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:53 schreef Piger het volgende:
Zijn er deze keer geen zwaailichten verkocht trouwens??
Geen idee, ik heb nog nooit iets bij ibood gekocht met CC.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:54 schreef Chicolate het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk als je met CC wil betalen? Meer/minder kans dat het goed gaat ivm iDeal?
Het is een keer klikken minder (geen bank om te selecteren), vandaarquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb nog nooit iets bij ibood gekocht met CC.
Ik gebruik CC alleen voor noodgevallen en voor vakantiedoeleinden.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:55 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Het is een keer klikken minder (geen bank om te selecteren), vandaar.
Jup, zodra je in het echte betaalscherm van je bank zit.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:54 schreef Piger het volgende:
Zodra je in het betaal gedeelte zit is er toch sowieso niks aan de hand?
Koopjequote:Op woensdag 28 mei 2014 21:58 schreef Piger het volgende:
[..]
Is goed. Maar wel 420 euro verzendkosten
Denken dat die nog komt.quote:
23:57 natuurlijk hè? laatste 3 minutenquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:04 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Denken dat die nog komt.
Hooguit om 23:58
alvast voor volgend jaarquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:05 schreef TwenteFC het volgende:
Wel een perfect cadeau voor moederdag dit.
Gemiddeld nu iedere 3 minuten een nieuwequote:Op woensdag 28 mei 2014 22:07 schreef Piger het volgende:
Er lijkt wel een tijdlimiet op de producten te zitten nu
Daar hebben we dus onze expert voorquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gemiddeld nu iedere 3 minuten een nieuwe
Precies.quote:
[expert] Drinken inschenken zou ik uitstellen tot een drank spatie aanbieding. Zoals deze [/expert]quote:
quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:19 schreef essnhills het volgende:
Waarom negeren jullie de product spatie expert
Kun je evengoed nog welquote:
Nog 3 weken.quote:
Deze keer 3 dagen, dus nog ongeveer anderhalf uurquote:
Dát vind ik zo'n achterlijke reclamequote:Op woensdag 28 mei 2014 22:23 schreef Piger het volgende:
Omg. My parents would be sooooo proud (incl. Gitaarspelens kind)
Poeh poehquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Deze keer 3 dagen, dus nog ongeveer anderhalf uur
Ze hadden wel 's nachts pauzequote:
Exactlyquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dát vind ik zo'n achterlijke reclame
Ja. Het was voor ons diehards dan ook al verdacht dat ze in de eerste nacht al met pauze kwamen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh
voor de eckte eckte hunters is dit natuurlijk een grote aderlating
Ja joh.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh
voor de eckte eckte hunters is dit natuurlijk een grote aderlating
De expert vertelde je net niet voor niets dat je tijdens die eau de toilette naar het toilet moest gaanquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:26 schreef Piger het volgende:
[..]
Ja joh.
Kan al 3 dagen niet pissen hierdoor
Nee joh, zo opgewonden word ikvan deze huntquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
De expert vertelde je net niet voor niets dat je tijdens die eau de toilette naar het toilet moest gaan
Nog even volhouden dan, nog anderhalf uurquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:27 schreef Piger het volgende:
[..]
Nee joh, zo opgewonden wordt ik van deze hunt
Misschien voor de olifanten onder ons?quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:28 schreef Uccie het volgende:
Toch fijn dat ze erbij zetten dat dit geen In-Ear headphone is....je zou eens twijfelen.
Ja precies, als je dat plaatje kijkt denk je nog 'hmmm, zou het?' en dan staat het gelukkig verhelderend in de tekstquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:28 schreef Uccie het volgende:
Toch fijn dat ze erbij zetten dat dit geen In-Ear headphone is....je zou eens twijfelen.
Klanten zijn dom.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:28 schreef Uccie het volgende:
Dit kan ik niet ontkennenquote:
Ik.quote:
Ja, met kortingquote:
Volgens mij ligt half Nederland op die cinderella'squote:Op woensdag 28 mei 2014 22:32 schreef wimbo het volgende:
Ligt het aan mij of is deze Hunt wel vrij kort op de vorige?
Voor mijn idee heb ik mn kussenset nog maar net binnen 😀
De vorige hunt was eind april ja, dat klopt, maar dat was een home&living hunt. En 1 dag. Dit is de echte hunt. En dit keer zelfs 3 dagen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:32 schreef wimbo het volgende:
Ligt het aan mij of is deze Hunt wel vrij kort op de vorige?
Voor mijn idee heb ik mn kussenset nog maar net binnen 😀
Ja, het is me er een hoor, die Cinderella.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:33 schreef Piger het volgende:
[..]
Volgens mij ligt half Nederland op die cinderella's
Ik vind dit een mooie lamp, en ik merk vanzelf of ik halogeen prettig vind ja of neequote:Op woensdag 28 mei 2014 22:33 schreef Piger het volgende:
[..]
Inderdaad niet duur, maar helaas geen led
Zat net hetzelfde te denken.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:33 schreef Chicolate het volgende:
Prima lamp op zich, maar gewoon even niet nodig op het moment.
Ik wel, het staat zelfs in de OPquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:33 schreef Chicolate het volgende:
Prima lamp op zich, maar gewoon even niet nodig op het moment.
Weet niet of je er gewoon led spotjes in kan gooienquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vind dit een mooie lamp, en ik merk vanzelf of ik halogeen prettig vind ja of nee
Dat weet ik ook niet.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:35 schreef Piger het volgende:
[..]
Weet niet of je er gewoon led spotjes in kan gooien
Je kunt er altijd nog LED lampjes in hangen (gewoon bij ibood of groupon halen).quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vind dit een mooie lamp, en ik merk vanzelf of ik halogeen prettig vind ja of nee
Al gevonden, 2 dagen Hunt van 27 februari.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
De vorige hunt was eind april ja, dat klopt, maar dat was een home&living hunt. En 1 dag. Dit is de echte hunt. En dit keer zelfs 3 dagen.
Waarom zou dat niet kunnen? Ze worden gemaakt in dat formaat, heb ze thuis ook.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:35 schreef Piger het volgende:
[..]
Weet niet of je er gewoon led spotjes in kan gooien
quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:36 schreef wimbo het volgende:
[..]
Al gevonden, 2 dagem Hunt van 27 februari.
Kussens geleverd begin april
Ligt eraan of je wilt kunnen dimmen enzoquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:36 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet kunnen? Ze worden gemaakt in dat formaat, heb ze thuis ook.
Oh volgens jou kan dat dus wel?quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:36 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Je kunt er altijd nog LED lampjes in hangen (gewoon bij ibood of groupon halen).
Ohja, wij hebben 2 standen bij onze lamp: aan en uit.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:37 schreef Piger het volgende:
[..]
Ligt eraan of je wilt kunnen dimmen enzot
Nee. Helaas.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:36 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
Heb je wel kortingscode van ze gekregen voor de vertraging?
Je zit natuurlijk graag in de spotlightsquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:38 schreef essnhills het volgende:
Mijn lamp hoef ik ook niet per se te kunnen dimmen
Geen code?quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:38 schreef wimbo het volgende:
[..]
Nee. Helaas.
Ach. Kreeg mn geld terug van broodrooster wegens vertraging en 4 weken later ook mn broodrooster. Maar dat was 2011 ofzo.
Precies. Daarom ook gelijk eentje met 3 spots gekochtquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:39 schreef Piger het volgende:
[..]
Je zit natuurlijk graag in de spotlights
Guiter hero was zon drama.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:38 schreef wimbo het volgende:
[..]
Nee. Helaas.
Ach. Kreeg mn geld terug van broodrooster wegens vertraging en 4 weken later ook mn broodrooster. Maar dat was in 2011 ofzo.😂
Het komt allemaal wel uit he, die uitspraakquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Precies. Daarom ook gelijk eentje met 3 spots gekocht
3 is de nieuwe 2!
quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:36 schreef wimbo het volgende:
[..]
Al gevonden, 2 dagen Hunt van 27 februari.
Kussens geleverd begin april
Ik slaap er lekker op iig.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:42 schreef TwenteFC het volgende:
[..]En zijn het nog een beetje kwaliteitsdingen?
Uiteraard. Ik roep dit al de hele hunt, ik ben ook niet voor niets de spatie expertquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:42 schreef Piger het volgende:
[..]
Het komt allemaal wel uit he, die uitspraak
Cinderella kussensquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:42 schreef TwenteFC het volgende:
[..]En zijn het nog een beetje kwaliteitsdingen?
Bijna iedereen hier heeft deze kussens, behalve Uccie.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:43 schreef Piger het volgende:
Maar liggen ze nou lekker?
Heb nooit reviews gezien.
Ik heb het liefst van die kussens die heel langzaam terug in vorm komen.
Niet te bouncy.
De laatste 3 minutenquote:
quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:45 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Achja, voor deze prijsen heb eigenlijk wel nieuwe nodig.
Gekocht.
Waarom dat, dat laatste uurtje maak je toch ook nog wel volquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:45 schreef essnhills het volgende:
Ik bedenk me net. Bij 1dk doen ze de laatste hunts als het bijna klaar is dat liedje van Carlo en Irene.
NOG 3!! 3 MINUTEN VOORDAT IK STOP
quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:45 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Waarom dat, dat laatste uurtje maak je toch ook nog wel vol
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:
quote:
quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:46 schreef essnhills het volgende:
[..]Whatever ik snap je even nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wanneer heb je echt nieuwe kussens nodig? Ik sloop ze niet iigquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:45 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Achja, voor deze prijsen heb eigenlijk wel nieuwe nodig.
Gekocht.
Ik koop sowieso regelmatig nieuwe. van die doorgezakte dingen vind ik niet fijn liggen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:47 schreef Piger het volgende:
[..]
Wanneer heb je echt nieuwe kussens nodig? Ik sloop ze niet iig
Zelfde voor mij; 7:10 een sporttas en verder nooit meer gezienquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:47 schreef Bartcoah het volgende:
Nou weer geen Asus 7... ja in de ochtend 1 keer en daarna niet meer
quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:47 schreef Piger het volgende:
[..]
Dat is duidelijk ja. Niet helemaal helder jij
Je kent deze toch wel?quote:
Ik was toch vrij duidelijk dacht ikquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:47 schreef Piger het volgende:
[..]
Dat is duidelijk ja. Niet helemaal helder jij
Als ze niet lekker meer liggen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:47 schreef Piger het volgende:
[..]
Wanneer heb je echt nieuwe kussens nodig? Ik sloop ze niet iig
Ja daarom dusquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik was toch vrij duidelijk dacht ik
Ken je het echt niet?quote:
Dan switch ik. Paar maanden later switch ik weer terug. Je gaat er gewoon aan wennen, daarom dus switchenquote:
Gelukkig begrijp jij me welquote:
quote:
Logisch wel. Dat soort dingen keek ik. EN niet te vergeten ELKE morgen voor school pokemon, van de eerste 2 seizoenen heb ik toen geen enkele aflevering gemistquote:
quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:51 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Mijn matras ligt al een tijdje niet meer lekker, maar dat verkopen ze zeker niet.
Moah als ik die voor 50 euro op ibood krijg haal ik hem welquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:52 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Matrassen moet je altijd even proberen, moet wel een beetje meeveren.
Kut dingen. Pas een gekocht en alleen maar ellende met verstoppingen en zoquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:50 schreef wimbo het volgende:
Ik twijfel wel serieus om die Dirt Devil zakloos stofzuiger te nemen. Als ie weer komt. Maar die is nu ook weer niet bijzonder goedkoop helaas
Ohja?quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:53 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Kut dingen. Pas een gekocht en alleen maar ellende met verstoppingen en zo
Mijn moeder zei hetzelfde ja, "verliest niet aan zuigkracht" dat misschien niet, maar het had ook totaal geen zuigkracht om mee te beginnen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:53 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Mooi. Thanks. Ik sla m over.☺quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:53 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Er zit wel een heel verschil in kruimel en een gewone die gewoon troep moet kunnen opeten. En dan tussen filter en opvangbak blijft vastzitten.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja?Ik heb al jaren een dirt devil kruimeldief en daar ben ik heul blij mee
2 setjes van 3, niks mis meequote:
quote:
Action 2,50.quote:
Dinobabys zijn oke!quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:57 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
Dinobabies spelen want ze hebben alle tijd 'tis een groepje van 4 jongens en een hele lieve meid
Ik wel...ik zit net mijn thee uit deze te drinken.quote:
Franky is verlegen Steven vindt zichzelf een kei en het kleine broertje Maarten hoort er ook een beetje bijquote:
quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik wel...ik zit net mijn thee uit deze te drinken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil gewoon een lekker heet wordend glas
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:
quote:
quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:59 schreef essnhills het volgende:
[..]Dan weet je voor je een slok neemt tenminste dat je je bek gaat brandenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil gewoon een lekker heet wordend glas
.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Precies!quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:00 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dan weet je voor je een slok neemt tenminste dat je je bek gaat branden.
Je hebt er 3 ja?quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:00 schreef MrBanaan1 het volgende:
Helaas heb ik het ook al, en ook 2 uitbreidingen.
Details, details.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:01 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Fout moment. 1 spel en 2 uitbreidingen.
Of iemand een klap verkopen met deze wok?quote:
Ja Xeor. Maar die heeft vakantiequote:Op woensdag 28 mei 2014 23:02 schreef TwenteFC het volgende:
Er was hier toch iemand die een pan wilde?
Goed idee. Hoef ik ook geen grote zaklamp meer te kopen daarvoorquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Of iemand een klap verkopen met deze wok?
Tenzij het die intimiderende is natuurlijkquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:03 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Goed idee. Hoef ik ook geen grote zaklamp meer te kopen daarvoor.
Wat wilde jij ook alweer?quote:
Ik zei toch dat ze me volgen?quote:
We hebben allemaal een box gemistquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:05 schreef loveli het volgende:
4 uur weggeweest, heb ik nog een box gemist?
Ja!quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:05 schreef loveli het volgende:
Je gaat volgende hunt niet roepen dat 10 het nieuwe 3 is hèquote:
Nope. Wel een verzameling lampen, dekbedden, overtrekken en sokken.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:05 schreef loveli het volgende:
quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je gaat volgende hunt niet roepen dat 10 het nieuwe 3 is hè
Maar ik moet er natuurlijk wel achterstaan. Ik kan dit niet met overtuiging roepen zonder te weten wat het inhoudquote:
Ik kan er helaas niet aan meedoen. Wellicht voor de volgende hunt.quote:
Ik heb wel eventueel 3 pannen voor je?quote:
Oh voor bij die koelkast?quote:
I know what you meanquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:10 schreef Uccie het volgende:
Die pannen blijven aanlokkelijk...maar ja al het keukenspul is aanlokkelijk.
Nee, dat is een Wat?quote:
Joseph Joseph is altijd goed. Al heb ik een hekel aan plastic snijplankenquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:11 schreef Piger het volgende:
Ik heb al zovaak getwijfeld of josef snijplanken
TV. Maar geen zin meer on te hunten. Plus dat ik ni mijn zonnen heb gezet op een al gemeubileerd huisje.quote:
Moet ik het specificeren in Coca Cola Sporttas ja?quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Staat op mijn wenslijstje, wel blijven opletten
Die wilde ik vorige keer, en toen liep alles vast voor ik kon gaan betalen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Joseph Joseph is altijd goed. Al heb ik een hekel aan plastic snijplanken
Ohjaquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:12 schreef Marco001 het volgende:
[..]
TV. Maar geen zin meer on te hunten. Plus dat ik ni mijn zonnen heb gezet op een al gemeubileerd huisje.
Je moet wel de afgesloten zijkant hebben. Niet de open versiequote:Op woensdag 28 mei 2014 23:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die wilde ik vorige keer, en toen liep alles vast voor ik kon gaan betalen.
Wat is daar speciaal een dan?quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Moet ik het specificeren in Coca Cola Sporttas ja?
Stiekem heb ik liever eentje zonder merk, in zwart/oranjequote:Op woensdag 28 mei 2014 23:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Moet ik het specificeren in Coca Cola Sporttas ja?
Geen idee, hij begint eroverquote:
met mijn budget?quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:12 schreef Piger het volgende:
Ik zou nooit eem tv hunten.
Te specifieke eisen
quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Stiekem heb ik liever eentje zonder merk, in zwart/oranje
Maar als het maar een sporttas is
zag het. Was toen al aan het werk.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
OhjaIk had je er nog voor geprobeerd te roepen ook toen er een geschikte langs kwam
![]()
Leuk
Ohja dus niet meteen definitief settlen met een echt huis enzoquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:15 schreef Marco001 het volgende:
[..]
zag het. Was toen al aan het werk.
Yup. Nieuwe baan in Friesland. Dus nu mijn zinnen gezet op een vakantiehuis in grou. Heb namelijke eerst maar een contract voor 1 jaar.
jaarcontract dus das nog niet slim. Eerst maar even dit jaar doorbrengen. Dam zien we wel verder.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja dus niet meteen definitief settlen met een echt huis enzo
Verstandigquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:17 schreef Marco001 het volgende:
[..]
jaarcontract dus das nog niet slim. Eerst maar even dit jaar doorbrengen. Dam zien we wel verder.
Een zak jelly beansquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:19 schreef Piger het volgende:
Ik wil sowieso de gopro en een knikkerbaan :p, omdat het kan
Dat is zeker tof jaquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:19 schreef Marco001 het volgende:
En dis een volledig gemeubileerd huisje voor 600,- incl alles. Dus das wel tof.
Dat, en mits mogelijk zou ik een nieuwe telefoon en wat glazen/bestek ook wel leuk vinden.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:19 schreef Piger het volgende:
Past mooi in het boxbudgetquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:20 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat, en mits mogelijk zou ik een nieuwe telefoon en wat glazen/bestek ook wel leuk vinden.
Zijn beide pas geweestquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:19 schreef Piger het volgende:
Voor in de box bedoelt iequote:
Iddquote:
Go pro op een autotje zetten en de knikkerbaan af laten gaanquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:19 schreef Piger het volgende:
Het moest realistisch zijn toch?quote:
Goed plan!quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:22 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Go pro op een autotje zetten en de knikkerbaan af laten gaan
Echt? Wilde er kutten mee gaan filmen, maar gaat hem dus niet worden.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:22 schreef blup het volgende:
Weer die frot dashcam waar je geen kut mee kunt filmen
Kom nooit zoveel kuttem tegen op straatquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:23 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Echt? Wilde er kutten mee gaan filmen, maar gaat hem dus niet worden.
Tenzij je in Rusland woont is het het in mijn ogen niet waard.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:24 schreef Piger het volgende:
[..]
Kom nooit zoveel kuttem tegen op straat
quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:23 schreef blup het volgende:
Box gaat denk ik niet meer gebeuren.. Nu wel tien keer boxen live mee gemaakt, verder dan een orderscherm ben ik niet gekomen![]()
Voor een eurotje of 150 a200 prima om lekker mee te internetten op bankquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:23 schreef Chicolate het volgende:
Deze gaat ook in de box komen. Tablet waarmee je de helft van de applicaties niet kan draaien en niemand wil.
Gewoon standaard voor ieder product al een orderscherm klaar hebben staanquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:23 schreef blup het volgende:
Box gaat denk ik niet meer gebeuren.. Nu wel tien keer boxen live mee gemaakt, verder dan een orderscherm ben ik niet gekomen![]()
Een beetje cam is duurder dan mijn auto, dus voor mij ook een beetje zinloos jaquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:24 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Tenzij je in Rusland woont is het het in mijn ogen niet waard.
Doe dan die Asus Transformer Infinity van 180 euro die ook al vaker voorbij is gekomen. Die werkt tenminste fatsoenlijk.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:24 schreef Piger het volgende:
[..]
Voor een eurotje of 150 a200 prima om lekker mee te internetten op bank
Het kutte is natuurlijk het netjes wegwerken n je autoquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:24 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Tenzij je in Rusland woont is het het in mijn ogen niet waard.
Heb de rt niet in handen gehad, maar als het de bouwkwaliteit heeft van de pro 2, dan zou ik liever de surface hebbenquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:25 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Doe dan die Asus Transformer Infinity van 180 euro die ook al vaker voorbij is gekomen. Die werkt tenminste fatsoenlijk.
hoe watquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon standaard voor ieder product al een orderscherm klaar hebben staan
Zou me niks verbazen, ik zit zelf ook te overwegen er één te makenquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:27 schreef TwenteFC het volgende:
Zouden er serieus botjes zijn voor die boxen?
quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen, ik zit zelf ook te overwegen er één te maken
quote:
Heb het zelf ook wel eens overwogen voor de grap, maar vind het vrij lame tegenover de huisvrouwtjesquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen, ik zit zelf ook te overwegen er één te maken
http://www.de-captcher.com/quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:28 schreef essnhills het volgende:
De meeste boxen (niet allemaal) hebben een Captcha
Huisvrouwtjes zijn niet zo snel om om die 'Bad gateway' heen te komenquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:28 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Heb het zelf ook wel eens overwogen voor de grap, maar vind het vrij lame tegenover de huisvrouwtjes
Vast wel. Nog even en we mogen een code gaan overtypen (in het eerste scherm).quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:27 schreef TwenteFC het volgende:
Zouden er serieus botjes zijn voor die boxen?
De meeste boxen hebebn dat idd ja, maar af en toe zit er eentje tussen zonderquote:
Hebben ze ook al eens gedaanquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:28 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Vast wel. Nog even en we mogen een code gaan overtypen (in het eerste scherm).
Het kan echt zonder scriptje hoorquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:28 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Heb het zelf ook wel eens overwogen voor de grap, maar vind het vrij lame tegenover de huisvrouwtjes
Voor. Direct na het klikken op ik neem er 1quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:29 schreef Nattekat het volgende:
Wanneer verschijnt die captcha dan? Voor of na het betaalscherm?
Ik heb deze hunt bij 3 boxen echt binnen 1 seconde geklikt, misschien wel sneller. Toch direct bad gateway of die andere kut errors.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Huisvrouwtjes zijn niet zo snel om om die 'Bad gateway' heen te komen
Huh, dus jij koopt dat en dan?quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:28 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
http://www.de-captcher.com/Die chinezen zijn sneller dan ik.
Dan houdt het op...quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Voor. Direct na het klikken op ik neem er 1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |