Nog meer OP-eisen?quote:
Iedereen: 450 boxen staat er al inquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:51 schreef Piger het volgende:
[..]
Goed gedaan.
Een boxje in de op mag van mij altijd wel
Nee, we willen mensen geen hartritmestoornis geven iedere keer dat ze het topic openen.quote:
Nee al een paar jaar niet meer.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:53 schreef Piger het volgende:
Zijn er deze keer geen zwaailichten verkocht trouwens??
Geen idee, ik heb nog nooit iets bij ibood gekocht met CC.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:54 schreef Chicolate het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk als je met CC wil betalen? Meer/minder kans dat het goed gaat ivm iDeal?
Het is een keer klikken minder (geen bank om te selecteren), vandaarquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb nog nooit iets bij ibood gekocht met CC.
Ik gebruik CC alleen voor noodgevallen en voor vakantiedoeleinden.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:55 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Het is een keer klikken minder (geen bank om te selecteren), vandaar.
Jup, zodra je in het echte betaalscherm van je bank zit.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:54 schreef Piger het volgende:
Zodra je in het betaal gedeelte zit is er toch sowieso niks aan de hand?
Koopjequote:Op woensdag 28 mei 2014 21:58 schreef Piger het volgende:
[..]
Is goed. Maar wel 420 euro verzendkosten
Denken dat die nog komt.quote:
23:57 natuurlijk hè? laatste 3 minutenquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:04 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Denken dat die nog komt.
Hooguit om 23:58
alvast voor volgend jaarquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:05 schreef TwenteFC het volgende:
Wel een perfect cadeau voor moederdag dit.
Gemiddeld nu iedere 3 minuten een nieuwequote:Op woensdag 28 mei 2014 22:07 schreef Piger het volgende:
Er lijkt wel een tijdlimiet op de producten te zitten nu
Daar hebben we dus onze expert voorquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gemiddeld nu iedere 3 minuten een nieuwe
Precies.quote:
[expert] Drinken inschenken zou ik uitstellen tot een drank spatie aanbieding. Zoals deze [/expert]quote:
quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:19 schreef essnhills het volgende:
Waarom negeren jullie de product spatie expert
Kun je evengoed nog welquote:
Nog 3 weken.quote:
Deze keer 3 dagen, dus nog ongeveer anderhalf uurquote:
Dát vind ik zo'n achterlijke reclamequote:Op woensdag 28 mei 2014 22:23 schreef Piger het volgende:
Omg. My parents would be sooooo proud (incl. Gitaarspelens kind)
Poeh poehquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Deze keer 3 dagen, dus nog ongeveer anderhalf uur
Ze hadden wel 's nachts pauzequote:
Exactlyquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dát vind ik zo'n achterlijke reclame
Ja. Het was voor ons diehards dan ook al verdacht dat ze in de eerste nacht al met pauze kwamen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh
voor de eckte eckte hunters is dit natuurlijk een grote aderlating
Ja joh.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh
voor de eckte eckte hunters is dit natuurlijk een grote aderlating
De expert vertelde je net niet voor niets dat je tijdens die eau de toilette naar het toilet moest gaanquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:26 schreef Piger het volgende:
[..]
Ja joh.
Kan al 3 dagen niet pissen hierdoor
Nee joh, zo opgewonden word ikvan deze huntquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
De expert vertelde je net niet voor niets dat je tijdens die eau de toilette naar het toilet moest gaan
Nog even volhouden dan, nog anderhalf uurquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:27 schreef Piger het volgende:
[..]
Nee joh, zo opgewonden wordt ik van deze hunt
Misschien voor de olifanten onder ons?quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:28 schreef Uccie het volgende:
Toch fijn dat ze erbij zetten dat dit geen In-Ear headphone is....je zou eens twijfelen.
Ja precies, als je dat plaatje kijkt denk je nog 'hmmm, zou het?' en dan staat het gelukkig verhelderend in de tekstquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:28 schreef Uccie het volgende:
Toch fijn dat ze erbij zetten dat dit geen In-Ear headphone is....je zou eens twijfelen.
Klanten zijn dom.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:28 schreef Uccie het volgende:
Dit kan ik niet ontkennenquote:
Ik.quote:
Ja, met kortingquote:
Volgens mij ligt half Nederland op die cinderella'squote:Op woensdag 28 mei 2014 22:32 schreef wimbo het volgende:
Ligt het aan mij of is deze Hunt wel vrij kort op de vorige?
Voor mijn idee heb ik mn kussenset nog maar net binnen 😀
De vorige hunt was eind april ja, dat klopt, maar dat was een home&living hunt. En 1 dag. Dit is de echte hunt. En dit keer zelfs 3 dagen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:32 schreef wimbo het volgende:
Ligt het aan mij of is deze Hunt wel vrij kort op de vorige?
Voor mijn idee heb ik mn kussenset nog maar net binnen 😀
Ja, het is me er een hoor, die Cinderella.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:33 schreef Piger het volgende:
[..]
Volgens mij ligt half Nederland op die cinderella's
Ik vind dit een mooie lamp, en ik merk vanzelf of ik halogeen prettig vind ja of neequote:Op woensdag 28 mei 2014 22:33 schreef Piger het volgende:
[..]
Inderdaad niet duur, maar helaas geen led
Zat net hetzelfde te denken.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:33 schreef Chicolate het volgende:
Prima lamp op zich, maar gewoon even niet nodig op het moment.
Ik wel, het staat zelfs in de OPquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:33 schreef Chicolate het volgende:
Prima lamp op zich, maar gewoon even niet nodig op het moment.
Weet niet of je er gewoon led spotjes in kan gooienquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vind dit een mooie lamp, en ik merk vanzelf of ik halogeen prettig vind ja of nee
Dat weet ik ook niet.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:35 schreef Piger het volgende:
[..]
Weet niet of je er gewoon led spotjes in kan gooien
Je kunt er altijd nog LED lampjes in hangen (gewoon bij ibood of groupon halen).quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vind dit een mooie lamp, en ik merk vanzelf of ik halogeen prettig vind ja of nee
Al gevonden, 2 dagen Hunt van 27 februari.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
De vorige hunt was eind april ja, dat klopt, maar dat was een home&living hunt. En 1 dag. Dit is de echte hunt. En dit keer zelfs 3 dagen.
Waarom zou dat niet kunnen? Ze worden gemaakt in dat formaat, heb ze thuis ook.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:35 schreef Piger het volgende:
[..]
Weet niet of je er gewoon led spotjes in kan gooien
quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:36 schreef wimbo het volgende:
[..]
Al gevonden, 2 dagem Hunt van 27 februari.
Kussens geleverd begin april
Ligt eraan of je wilt kunnen dimmen enzoquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:36 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet kunnen? Ze worden gemaakt in dat formaat, heb ze thuis ook.
Oh volgens jou kan dat dus wel?quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:36 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Je kunt er altijd nog LED lampjes in hangen (gewoon bij ibood of groupon halen).
Ohja, wij hebben 2 standen bij onze lamp: aan en uit.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:37 schreef Piger het volgende:
[..]
Ligt eraan of je wilt kunnen dimmen enzot
Nee. Helaas.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:36 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
Heb je wel kortingscode van ze gekregen voor de vertraging?
Je zit natuurlijk graag in de spotlightsquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:38 schreef essnhills het volgende:
Mijn lamp hoef ik ook niet per se te kunnen dimmen
Geen code?quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:38 schreef wimbo het volgende:
[..]
Nee. Helaas.
Ach. Kreeg mn geld terug van broodrooster wegens vertraging en 4 weken later ook mn broodrooster. Maar dat was 2011 ofzo.
Precies. Daarom ook gelijk eentje met 3 spots gekochtquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:39 schreef Piger het volgende:
[..]
Je zit natuurlijk graag in de spotlights
Guiter hero was zon drama.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:38 schreef wimbo het volgende:
[..]
Nee. Helaas.
Ach. Kreeg mn geld terug van broodrooster wegens vertraging en 4 weken later ook mn broodrooster. Maar dat was in 2011 ofzo.😂
Het komt allemaal wel uit he, die uitspraakquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Precies. Daarom ook gelijk eentje met 3 spots gekocht
3 is de nieuwe 2!
quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:36 schreef wimbo het volgende:
[..]
Al gevonden, 2 dagen Hunt van 27 februari.
Kussens geleverd begin april
Ik slaap er lekker op iig.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:42 schreef TwenteFC het volgende:
[..]En zijn het nog een beetje kwaliteitsdingen?
Uiteraard. Ik roep dit al de hele hunt, ik ben ook niet voor niets de spatie expertquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:42 schreef Piger het volgende:
[..]
Het komt allemaal wel uit he, die uitspraak
Cinderella kussensquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:42 schreef TwenteFC het volgende:
[..]En zijn het nog een beetje kwaliteitsdingen?
Bijna iedereen hier heeft deze kussens, behalve Uccie.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:43 schreef Piger het volgende:
Maar liggen ze nou lekker?
Heb nooit reviews gezien.
Ik heb het liefst van die kussens die heel langzaam terug in vorm komen.
Niet te bouncy.
De laatste 3 minutenquote:
quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:45 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Achja, voor deze prijsen heb eigenlijk wel nieuwe nodig.
Gekocht.
Waarom dat, dat laatste uurtje maak je toch ook nog wel volquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:45 schreef essnhills het volgende:
Ik bedenk me net. Bij 1dk doen ze de laatste hunts als het bijna klaar is dat liedje van Carlo en Irene.
NOG 3!! 3 MINUTEN VOORDAT IK STOP
quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:45 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Waarom dat, dat laatste uurtje maak je toch ook nog wel vol
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:
quote:
quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:46 schreef essnhills het volgende:
[..]Whatever ik snap je even nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wanneer heb je echt nieuwe kussens nodig? Ik sloop ze niet iigquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:45 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Achja, voor deze prijsen heb eigenlijk wel nieuwe nodig.
Gekocht.
Ik koop sowieso regelmatig nieuwe. van die doorgezakte dingen vind ik niet fijn liggen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:47 schreef Piger het volgende:
[..]
Wanneer heb je echt nieuwe kussens nodig? Ik sloop ze niet iig
Zelfde voor mij; 7:10 een sporttas en verder nooit meer gezienquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:47 schreef Bartcoah het volgende:
Nou weer geen Asus 7... ja in de ochtend 1 keer en daarna niet meer
quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:47 schreef Piger het volgende:
[..]
Dat is duidelijk ja. Niet helemaal helder jij
Je kent deze toch wel?quote:
Ik was toch vrij duidelijk dacht ikquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:47 schreef Piger het volgende:
[..]
Dat is duidelijk ja. Niet helemaal helder jij
Als ze niet lekker meer liggen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:47 schreef Piger het volgende:
[..]
Wanneer heb je echt nieuwe kussens nodig? Ik sloop ze niet iig
Ja daarom dusquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik was toch vrij duidelijk dacht ik
Ken je het echt niet?quote:
Dan switch ik. Paar maanden later switch ik weer terug. Je gaat er gewoon aan wennen, daarom dus switchenquote:
Gelukkig begrijp jij me welquote:
quote:
Logisch wel. Dat soort dingen keek ik. EN niet te vergeten ELKE morgen voor school pokemon, van de eerste 2 seizoenen heb ik toen geen enkele aflevering gemistquote:
quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:51 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Mijn matras ligt al een tijdje niet meer lekker, maar dat verkopen ze zeker niet.
Moah als ik die voor 50 euro op ibood krijg haal ik hem welquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:52 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Matrassen moet je altijd even proberen, moet wel een beetje meeveren.
Kut dingen. Pas een gekocht en alleen maar ellende met verstoppingen en zoquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:50 schreef wimbo het volgende:
Ik twijfel wel serieus om die Dirt Devil zakloos stofzuiger te nemen. Als ie weer komt. Maar die is nu ook weer niet bijzonder goedkoop helaas
Ohja?quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:53 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Kut dingen. Pas een gekocht en alleen maar ellende met verstoppingen en zo
Mijn moeder zei hetzelfde ja, "verliest niet aan zuigkracht" dat misschien niet, maar het had ook totaal geen zuigkracht om mee te beginnen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:53 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Mooi. Thanks. Ik sla m over.☺quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:53 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Er zit wel een heel verschil in kruimel en een gewone die gewoon troep moet kunnen opeten. En dan tussen filter en opvangbak blijft vastzitten.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja?Ik heb al jaren een dirt devil kruimeldief en daar ben ik heul blij mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |