ransom van $100,000 in dit gevalquote:Op donderdag 12 juni 2014 10:13 schreef Maanvis het volgende:
hah ik dacht dat ie al afgelopen zou zijn na ep8 maar er kwam dus nog een geweldige aflevering.
maareh, heeft malvo de lekkerste vrouw ooit schiet ie een kogel door d'r kopke. wat zonde. ben wel benieuwd naar zijn motivatie om telkens de crimineel uit te hangen.
ook wel grappig hoe lester z'n vrouw naar binnen stuurt 'hier doe jij maar capuchonneke op want het is mega koud' ... pang.
Dat stuk vond ik echt vreselijk spannend. Ik was echt bang dat Molly binnen zou komen en ze dan oog in oog zouden komen te staan. En omdat ze zwanger is vond ik dat zo eng haha!quote:Op donderdag 12 juni 2014 10:15 schreef Re het volgende:
Die 2 FBI agenten vind ik net iets over the top
die scene in het restaurant was trouwens ook briljant, weer even terugkoppelen naar Sioux Valley met de suggestie dat Malvo daar wellicht mee te maken heeft, de muziek die de spanning opbouwt of ze elkaar tegen gaan komen, de BMW die op de achtergrond wegrijdt...
klopt maar dat kun je als tandarts ook verdienen..quote:
Gewoon BANG BANG kogel door de buik, maar haar niet doden, SICK MALVO YOOO!!!quote:Op donderdag 12 juni 2014 10:17 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Dat stuk vond ik echt vreselijk spannend. Ik was echt bang dat Molly binnen zou komen en ze dan oog in oog zouden komen te staan. En omdat ze zwanger is vond ik dat zo eng haha!
Ik ook niet. Ik was echt in de veronderstelling dat Malvo een nieuw leven aan het opbouwen was en niet wilde dat Lester dit kwam verstoren.quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:05 schreef Jovatov het volgende:
Jemig wat een fantastische negende aflevering
Tijdens de liftscène zat ik echt met open mond te kijken, dat zag ik echt niet aankomen. Briljant. Erg benieuwd hoe het afloopt.
Idd, ik verwachte dat hij Lester neer zou steken ofzo, sneaky buiten de lift.quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik was echt in de veronderstelling dat Malvo een nieuw leven aan het opbouwen was en niet wilde dat Lester dit kwam verstoren.
doet me denken aan gisteren toen ik een blaar doorprikte!quote:Op donderdag 12 juni 2014 10:53 schreef JDx het volgende:
[..]
Gewoon BANG BANG kogel door de buik, maar haar niet doden, SICK MALVO YOOO!!!
ja de liftscene was wel het hoogtepunt. Zonde van dat blondjequote:Op donderdag 12 juni 2014 14:05 schreef Jovatov het volgende:
Jemig wat een fantastische negende aflevering
Tijdens de liftscène zat ik echt met open mond te kijken, dat zag ik echt niet aankomen. Briljant. Erg benieuwd hoe het afloopt.
hij printte wel 2 documenten dus misschien voorbarig, maar wel goed gezien van diegene die het heft opgepiktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotse papa van Eden
goed gezien!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |