Je bedoelt exp in de game?quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:25 schreef hehehe het volgende:
meer exp (dus sneller items), je krijgt sowieso immortal items, je helpt mee met stretch goals en je pleurt meer geld in de prijzenpot. en nog wat special effects.
Je account-level. Cosmetische items dit dat.quote:
Ah zoquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:39 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Je account-level. Cosmetische items dit dat.
We hebben toch gewonnen...quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:49 schreef Arashimashou het volgende:
Vervelend wanneer je team er zo goed voor staat dat ze maar wat gaan rondjungelen. Onnodig de game rekken en zelfs de overwinning in gevaar brengen wanneer het vijandelijke team over capabele carries beschikt die stilletjes ergens nog een farm weten te vinden.
Special effects zoals dat custom healing effect verdwijnt weer na de Ti4 hecht er dus niet te veel aan!quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:25 schreef hehehe het volgende:
meer exp (dus sneller items), je krijgt sowieso immortal items, je helpt mee met stretch goals en je pleurt meer geld in de prijzenpot. en nog wat special effects.
player xquote:KOM DOTO NUUUU!
quote:mn ouders zijn brood aan het afbakken en dan doet mn internet het voor geen moer
Raar ook, op klaarlichte dag/terwijl iemand op is met een pistool binnenvallen. Dan ben je ook niet de snuggerste crimineel.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:18 schreef Silverdigger2 het volgende:
http://www.azfamily.com/n(...)asion-262377261.html
Terwijl die op lvl 4 8 x 20 damage (oke - 25% magic damage) = 150 damage per schot extra doet. Dus 10 keer schieten is echt al zwaar dodelijk....quote:Op zondag 8 juni 2014 23:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Dat Burning Spear van Huskar geen Unique Attack Modifier is, is echt tofEasy wins met hem nu omdat mensen Burning Spear onderschatten.
Heb ik ook regelmatig hoor, als er telkens iemand tegen me praat. Maar t is wel irritant als je dan belangrijke actie mist :pquote:Op donderdag 12 juni 2014 16:29 schreef Quotidien het volgende:
ik denk ik ward de river zodat mid speler ganks zonder smoke aan ziet komen.. komt er een ogre aan lopen terwijl er full vision op die plek is, dus een mooie 10 seconden dat je hem naar mid ziet lopen. Iedereen ook nog pingen en die zeus blijft gewoon midden in de river staan omdat ie niks in de gaten heeft.![]()
En als die ward er niet had gestaan is het natuurlijk "no wards gg". Sowieso bij alle global heroes kun je je er wel op vastpinnen dat mensen totaal niet in de gaten hebben wat er elders op de map aan de hand is. Laatst iemand die vroeg "why you die to solo clinkz" terwijl er al 6 minuten een bristleback naast die clinkz stond.![]()
Russen zijn zelfs boven de 4k nog altijd de garantie voor een insta loss. KUT VOLKquote:Op zondag 15 juni 2014 10:10 schreef maho_91 het volgende:
Dankjewel voor het cadeau geven van een gewonnen game!!! Fucking russen..... Bot en top raks zijn allebij down, mid is tower down. Ja joh, dat is een perfect moment om een fucking rapier te kopen, tegen een void. Meteen rapier verloren en gg.
Ik haat de "lastpick: sowieso. Het liefste doe ik die zelf omdat ik wel in staat ben te kijken naar een draft en de keuze te maken wat het team nodig heeft. Van die mensen die zeggen "me this hero" en dat dan ook nog doen ongeacht wat de tegenpartij en hun eigen team kiezenquote:Op zondag 15 juni 2014 13:46 schreef maho_91 het volgende:
Aaah wat haat ik dit "lastpick Pudge terwijl we al mid hebben maar geen support" trench.......
Dan ben je wel 99 van de 100 keer een support. Moet je 4 random russen vertrouwen dat ze je gaan carryen.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:58 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ik haat de "lastpick: sowieso. Het liefste doe ik die zelf omdat ik wel in staat ben te kijken naar een draft en de keuze te maken wat het team nodig heeft. Van die mensen die zeggen "me this hero" en dat dan ook nog doen ongeacht wat de tegenpartij en hun eigen team kiezendie moeten dood.
Ik speel ook het liefste een nuke / supportquote:Op maandag 16 juni 2014 17:15 schreef maho_91 het volgende:
[..]
Dan ben je wel 99 van de 100 keer een support. Moet je 4 random russen vertrouwen dat ze je gaan carryen.
Denet weer zo een "russian moment" gehad. Ik was Alche en me farm was wel goed. Enemy team had DP die overfed was en de rest was niet heel goed. Sandking perfect 5 man epicentre. Ik max stun op 5 man en dat eerst poison skill. Dit wordt em hoor de teamfight die de game wint --> invoker (die dp had gefeed) doet een random tornado.................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................Game lost
Dood dispelt alle (de)buffs, dus ook Doom. En Ankh gaat pas in als hij dood isquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:58 schreef Frag_adder het volgende:
Kan een LC eigenlijk zijn dagon afvuren als hij zijn ulti gebruikt heeft? nee toch? Dan is het een nutteloos item!
Ik snap trouwens nog steeds niet, hoe een gedoomde wraithking kan reviven. Alle abilities liggen eruit maar dat werkt gewoon
Mja het is een redelijk nutteloos item. Het enige wat je zou kunnen denken dat als je solo gaat je eerst dagon doet voor duel maar goed je kan dat gold beter voor een deso gebruiken.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:58 schreef Frag_adder het volgende:
Kan een LC eigenlijk zijn dagon afvuren als hij zijn ulti gebruikt heeft? nee toch? Dan is het een nutteloos item!
Ik snap trouwens nog steeds niet, hoe een gedoomde wraithking kan reviven. Alle abilities liggen eruit maar dat werkt gewoon
ja maar het is rete irritant, ik had dus een team dat constant screeuwde "doom the wraithking"quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:33 schreef hehehe het volgende:
[..]
Dood dispelt alle (de)buffs, dus ook Doom. En Ankh gaat pas in als hij dood is.
Hoere russen zijn dus helaas nog niet massaal gestorven? Speel echt alleen maar five stack, die gasten zijn gewoon zo fucking achterlijk daar kan je niet mee spelen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:18 schreef Chipz het volgende:
Een sk die jungle radiance rusht, en hem pas na 28 minuten heeft. Terwijl je bloodseeker speelt en radiance hebt na 18 minuten.. ''sk radiance has 87%winrate'' - duh mensen kopen pas radiance op sk als ze al sowieso gewonnen hebben.. - na 33 minuten gg en sk heeft alleen radiance niet eens boots.
#russen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |