Het is in very high, hetgeen begint op 3.8k. Alles ging goed tot ik op een lange losing streak kwam met allerlei stomps, en uitgaande van de standaard -25 moet ik dan iets van 400 rating verloren hebben. Ik zit nog steeds very high dus dat is dan rond de 4000 (nu waarschijnlijk iets minder dan 4k)quote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:52 schreef fwokker het volgende:
Hoe weet je dat het 4k is als het hidden mmr is.
Ik zat solo ook all over the place. Dan weer very high dan weer high dan weer normal. Viel geen pijl op te trekken.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:48 schreef Quotidien het volgende:
Dat is vreemd, maar toch anders dan in solo mm want daar heb je één mmr en niet 5. Ik begon op normal, ging gelijk naar high na een match en na nog een match naar very high en daar zit ik de afgelopen 35 games ofzo. Vrij consistent dus in solo matchmaking.
Zou jij met een stel grievende noobs gematched willen worden? sowieso als je als lycan 2x zo hoog level als de rest 't bos uit komt wil ik dat soort noobs echt niet bij mij in mijn team hebbenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:13 schreef sjaak_trekbek het volgende:
Als ik met Lycan het bos in ga en ik kom eruit met 2x zo'n hoog lvl als de andere spelers dan word ik regelmatig gereport door het hele vijandelijke team. Is zo'n banlijst dan niet gevaarlijk?
Naja, 2x is overdreven, maar regelmatig krijg je reports van de tegenstander omdat je ze telkens in 2 klappen doodtquote:Op zaterdag 31 mei 2014 13:06 schreef Harlon het volgende:
Zou jij met een stel grievende noobs gematched willen worden? sowieso als je als lycan 2x zo hoog level als de rest 't bos uit komt wil ik dat soort noobs echt niet bij mij in mijn team hebben
Mjah, int begin kan het wat te hard gaan. Je winrate daalt vrij lichtjes doch consistent op het moment. Dus kan zijn dat je straks iets lager eindigt dan je nu zit.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:48 schreef Quotidien het volgende:
Dat is vreemd, maar toch anders dan in solo mm want daar heb je één mmr en niet 5. Ik begon op normal, ging gelijk naar high na een match en na nog een match naar very high en daar zit ik de afgelopen 35 games ofzo. Vrij consistent dus in solo matchmaking.
Storm hoedje, maar die dingen kan je nu ook voor 40 cent kopen zijn geen zak waard en er komen er nog veel bij! De oudere immortals zijn veel zeldzamer. Mijn vengeful spirit wapen <3quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:54 schreef Burrito het volgende:
Leuk man dit topic. Mensen komen alleen maar whinen dat ze niet kunnen winnen.
Welke immortals hebben jullie? Ik heb Puck tail gekregen
fear? hoe bedoel je dat ?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:13 schreef Quotidien het volgende:
rip fear, ik begrijp dat bij de oude wc3 veteranen in het topic de emoties hoog zijn opgelopen?
Fear van EG heeft een blessure (en doet ook niet mee met ti4?)quote:Op woensdag 4 juni 2014 13:59 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
fear? hoe bedoel je dat ?
Ik ben een oude WC3 veteraanvan de tijd dat de bases nog met de rug tegenelkaar aanlagen
Maar toen heette het geen allstars...
Is thinker trouwens gebuffed? Elk potje zie ik hem ineens, of komt dat puur door die immortalboots?
Uberhaupt mensen die meepo niet kennen en dan random picken maar niet repicken. Meepo is voor mensen die micro hebben net zoals de sirenquote:Op woensdag 4 juni 2014 23:09 schreef RockNijntje het volgende:
Mensen die Meepo spelen en overal random een Meepo stil laten staan. Ez win zo.
Ik zou siren spelen ook niet echt micro noemenquote:Op donderdag 5 juni 2014 09:14 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Uberhaupt mensen die meepo niet kennen en dan random picken maar niet repicken. Meepo is voor mensen die micro hebben net zoals de sirenzodat je op 4 plaatsen de jungle farmt
dan speel je niet goed met je copiesquote:Op donderdag 5 juni 2014 12:48 schreef Chipz het volgende:
[..]
Ik zou siren spelen ook niet echt micro noemen
Ja maar dat is niet echt micro'en, zoals quo zegt je stuurt ze gewoon ergens heen, klaar. Als je bijv. Chen speelt met 3 creeps met allemaal losse abilities of brewmaster met z'n ult, dat je snel dingen moet doen dát is microquote:Op donderdag 5 juni 2014 13:06 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
dan speel je niet goed met je copies![]()
Met manta, je 4 copies en dan jungle farmen terwijl je 2 lanes pushed
Ik vind het alleen te intensief, als ik dat wil ga ik wel weer SC2 spelen![]()
Ja oke, maar de meeste mensen selecteren gewoon de hele zwik en thats itquote:Op donderdag 5 juni 2014 13:43 schreef Chipz het volgende:
[..]
Ja maar dat is niet echt micro'en, zoals quo zegt je stuurt ze gewoon ergens heen, klaar. Als je bijv. Chen speelt met 3 creeps met allemaal losse abilities of brewmaster met z'n ult, dat je snel dingen moet doen dát is micro
En wat moet je met die items dan?quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:25 schreef hehehe het volgende:
meer exp (dus sneller items), je krijgt sowieso immortal items, je helpt mee met stretch goals en je pleurt meer geld in de prijzenpot. en nog wat special effects.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |