Behalve als ze winnen. Dan was de oorzaak van de winst 1 persoonquote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:14 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
De oorzaak van een loss ligt altijd bij 9 mensen; alle players behalve jijzelf
ook al sta je dan 0 - 15 - 2. Dan is het het feit dat je zo goed initieerde, met je eigen hero als bait.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:30 schreef znarch het volgende:
[..]
Behalve als ze winnen. Dan was de oorzaak van de winst 1 persoon
was dit niet de rating verdeling voordat er ranked was? en is er daarna een nieuwe schaal gemaakt?quote:Op maandag 23 juni 2014 17:49 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Outdated, maar toch. Ik dacht dat 3500 gemiddeld was.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:33 schreef Quotidien het volgende:
Maar er zijn ook heel veel mensen met super lage rating die heel casual spelen of van league komen natuurlijk.
Huh? Hoezo is dit vreemd? Als 3500 idd gemiddeld Is dan. (is laat dus kan een domme vraag zijn)quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:22 schreef Quotidien het volgende:
Die charts zijn sowieso onzin, want iedereen op Reddit (waar die survey is gehouden) is sowieso boven 9k mmr.
Geintje maar het is natuurlijk wel onzin dat er evenveel mensen rond 4800 zitten dan op 2500. Het idee alleen al.
Als je kijkt naar een andere statssite waar ik op zit is het gemiddelde zelfs 3900. De meer casual spelers zitten niet op reddit en zitten niet op statssites en zullen dus niet mee genomen worden in dat soort surveysquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:12 schreef znarch het volgende:
[..]
Huh? Hoezo is dit vreemd? Als 3500 idd gemiddeld Is dan. (is laat dus kan een domme vraag zijn)
als je uitgaat van de normale verdeling zouden links en rechts, bij dezelfde hoeveelheden verschil, evenveel spelers moeten zitten.quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:52 schreef znarch het volgende:
Okej. Dat us duidelijk. Maar als die cijfers kloppen Hoezo zou het vreemd zijn dat er ongeveer evenveel op 4800 zitten als op 2500.
Dat bedoel ik. Quotiden zij dat het vreemd was maar dat snap ik dus niet?quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:24 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
als je uitgaat van de normale verdeling zouden links en rechts, bij dezelfde hoeveelheden verschil, evenveel spelers moeten zitten.
Dus vanaf 3639: zitten en er evenveel op 4800 als op 2478 :
nja k denk dat de MMR gematcht word aan de MMR van andere en dus altijd de verdeling normaal verdeeld zou moeten zijn, zij het met een ander gemiddelde.quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:33 schreef znarch het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Quotiden zij dat het vreemd was maar dat snap ik dus niet?
Handige excel file, ergens te downloaden?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:42 schreef Quotidien het volgende:
https://docs.google.com/s(...)ring&pli=1&sle=true#
Als ik naar m'n eigen bracket kijk komen de conclusies wel overeen.
Het is niet bepaald onzin dat er evenveel op 4800 zitten als op 2500.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:22 schreef Quotidien het volgende:
Die charts zijn sowieso onzin, want iedereen op Reddit (waar die survey is gehouden) is sowieso boven 9k mmr.
Geintje maar het is natuurlijk wel onzin dat er evenveel mensen rond 4800 zitten dan op 2500. Het idee alleen al.
Omdat het er gewoon veel minder spelers rond 4800 zitten dan rond 2200.quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:33 schreef znarch het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Quotiden zij dat het vreemd was maar dat snap ik dus niet?
Wat ik probeerde te zeggen is dat je niet in je eentje gemiddeld kan zijn, je kan misschien wel het uiterste middelpunt zijn in je eentje, maar je bent nog steeds niet alleen gemiddeld, het gemiddelde is een soort verzameling.quote:Op woensdag 25 juni 2014 16:13 schreef Quotidien het volgende:
No shit sherlock, wat ik aangeef betekent dus automatisch ook dat 3500 niet gemiddeld is natuurlijk. Verder klopt er ook niet veel van wat je zegt, er kan heel goed iemand in het midden zitten. Als er 5/11 man op 1000 zitten en 5/11 man op 3000, zit er 1 man op 2000.
De survey is gebaseerd op mensen die:
1. Op reddit zitten (en dus waarschijnlijk meer kennis hebben, alles beter volgen en meer het spel spelen)
2. Mensen op reddit die de survey hebben gemaakt (mensen met lager mmr zijn er wel, heel veel zelfs, maar hebben gewoon niet de behoefte aan zo'n survey mee te doen)
Ook is matchmaking rating precies hoe het heet: je vermogen om in solo/party matchmaking te winnen. Je "skill" heeft hier natuurlijk wel mee te maken maar is toch iets anders.
In league of legends ziet de verdeling er zo uit. Ondanks dat de games verschillend zijn zal die verdeling hetzelfde zijn.quote:Op woensdag 25 juni 2014 16:50 schreef Quotidien het volgende:
Ik heb SC nooit gespeeld, is dit een leuke game?
Ik blijf erbij dat deze chart dat als volvo zelf zo'n chart zou maken het er anders uit zou zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat is nog de selfreported rating van reddit waar jullie het over hadden
ja dit was na de ES release
[ Bericht 22% gewijzigd door Silverdigger2 op 25-06-2014 17:18:47 ]
In Rusland wellicht.quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:48 schreef Silverdigger2 het volgende:
al fokkers gespot?
https://www.zeemaps.com/map?group=1018930
Hoe kan ik mijzelf toevoegen aan deze lijst van professionele spelers?quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:48 schreef Silverdigger2 het volgende:
al fokkers gespot?
https://www.zeemaps.com/map?group=1018930
aangenaam mr. greensoxquote:Op donderdag 26 juni 2014 12:19 schreef NoScope322 het volgende:
[..]
Hoe kan ik mijzelf toevoegen aan deze lijst van professionele spelers?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanks voor de tip! Echter denk ik dat je er meer aan hebt als je het vriendelijk tegen de magnus in je team zegtquote:Op donderdag 26 juni 2014 20:21 schreef Quotidien het volgende:
Als je een hero speelt met grote ultimate.. GEBRUIK HET. Wees niet zo iemand die na een fight van 5 minuten nog niet z'n rp heeft gebruikt omdat mensen niet netjes met z'n 5'en op elkaar staan.
literally printing moneyquote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:55 schreef hehehe het volgende:
10 MILLION DOLLARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Goeie picksquote:Op zaterdag 28 juni 2014 02:03 schreef Quotidien het volgende:
rmm
6 low prio games voor mij, LETS GO
Begint al perfect
[ afbeelding ]
cykapower
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:44 schreef Quotidien het volgende:
Tuurlijk niet, CM tegen tegen deze lineup? Het zijn Russen, en die kun je niet carryen met een support.
Dotamax is toch veel beter?quote:Op zondag 29 juni 2014 09:58 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]![]()
je kan juist vet veel games carryen met je support, gewoon chicken kopen en 1 setje wards, en dan elke keer kijken in de eerste 5 min of ze kijken naar de wards of dat je snel midas kan halen in jungle![]()
http://dotaflame.com/
voor meer dotastatts / epenis vergelijken
lp?quote:Op maandag 30 juni 2014 06:41 schreef Quotidien het volgende:
waarom pausen mensen in lp iedereen wil gewoon weg uit die helpls stop met pausen
Je hebt mazzel dat er bij hun iemand kapt met jullie lineupquote:Op zaterdag 28 juni 2014 02:03 schreef Quotidien het volgende:
rmm
6 low prio games voor mij, LETS GO
Begint al perfect
[ afbeelding ]
cykapower
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cool story bro. Vertel het nog een keer. Ik hang aan je lippenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 07:04 schreef Quotidien het volgende:
Damn, van 3.8 naar 4k is echt niet te doen. Je moet sowieso gewoon mid picken maar echt elke game is er dan een mongool die ook mid wilt. Pickt ná jou een mid, gaat mid staan en uiteindelijk moet jij met je mid hero dan offlane of jungle ofzo. In 9 van de 10 gevallen zijn ze dan compleet irrelevant de hele game en ben je als offlane tinker dan na 30 minuten 4 levels hoger dan je solo mid pudge.
Bijna elke game hetzelfde scenario en het is best triest dat je gewoon kunt voorspellen dat je mid speler irrelevant is en maar wat doet, en dat het zich dan steeds weer precies zo afspeelt.
https://xkcd.com/1386/quote:Op dinsdag 1 juli 2014 07:04 schreef Quotidien het volgende:
Damn, van 3.8 naar 4k is echt niet te doen. Je moet sowieso gewoon mid picken maar echt elke game is er dan een mongool die ook mid wilt. Pickt ná jou een mid, gaat mid staan en uiteindelijk moet jij met je mid hero dan offlane of jungle ofzo. In 9 van de 10 gevallen zijn ze dan compleet irrelevant de hele game en ben je als offlane tinker dan na 30 minuten 4 levels hoger dan je solo mid pudge.
Bijna elke game hetzelfde scenario en het is best triest dat je gewoon kunt voorspellen dat je mid speler irrelevant is en maar wat doet, en dat het zich dan steeds weer precies zo afspeelt.
Die dotaflame site is bij mij onwijs traag en doet vrij weinig laden..quote:Op maandag 30 juni 2014 19:01 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
Dan kijk ik daar ook even
Ik kende alleen dotabuff
Het topic gaat over dota en dit zijn mijn ervaringen met dota. Doei.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:25 schreef Burrito het volgende:
[..]
Cool story bro. Vertel het nog een keer. Ik hang aan je lippen
Het is topics lang jouw stront over hoe je niet kan winnen. Niemand wil het lezen, koop een dagboek.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:41 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Het topic gaat over dota en dit zijn mijn ervaringen met dota. Doei.
http://hydra-media.cursec(...)/cb/Tech_rare_05.mp3quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:55 schreef NoScope322 het volgende:
holy shitballs, broskis... het gaat eindelijk gebeuren! Eindelijk weer pubstompen met techies!
Je bent zelf stront.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:59 schreef Burrito het volgende:
[..]
Het is topics lang jouw stront over hoe je niet kan winnen. Niemand wil het lezen, koop een dagboek.
Ik vind het altijd mooiquote:
zijn ze dr ja?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:55 schreef NoScope322 het volgende:
holy shitballs, broskis... het gaat eindelijk gebeuren! Eindelijk weer pubstompen met techies!
Die moonlight is wel eyecandy ja, regen en sneeuw vind ik daarentegen donker en saai.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Die nieuwe moonlight effect is trouwens echt nice
Beter dan sneeuw en regen
ik zeg altijd ingame 1on1 roshfight (als ik de carry heb)quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:05 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ik vind het altijd mooiDota is een team game maar als de flamewars eenmaal beginnen krijg je van die "kom 1 op 1 dan" huillies, die verwachten dat je met een support het even opneemt tegen een lategame carry in de 50e minuut en het dan laf vinden dat je zo iets hebt van "mwa ik verneder je wel door je base te slopen"
goed ideequote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:42 schreef Quotidien het volgende:
Sowieso moet het Fok! 1v1 toernooi er nog een keer komen.
Waarom is het bij mij een legendary Compendium Courier en bij jou immortal :/quote:Op dinsdag 1 juli 2014 02:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
11/10 would want again
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:34 schreef Quotidien het volgende:
Onder de streep graag wie er mee wilt doen aan het FOK! 1V1 toernooi.
De lengte van je e-penis staat op het spel.
Omdat ik baas benquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:53 schreef maho_91 het volgende:
[..]
Waarom is het bij mij een legendary Compendium Courier en bij jou immortal :/
Mijn laatste paar ranked games:
- Intentional feed drow & feed venge --> Lost
- Feedende Sladar en Chaos die telkens maar gingen junglen ipv 5 man te push wanneer void dood was. --> Lost
- Een russisch medusa die feedt en S&Y rusht + een feedende sladar dat gespeeld wordt door een engelse kleine betweter. Telkens aan het bekvechten met die iritante britse en russiche accent --> Lost
Ok er zijn idioten in dota, maar waarom altijd in mijn team........
klaphark
klaphark
IrCute
quote:Op woensdag 2 juli 2014 03:26 schreef IrCute het volgende:
klaphark
IrCute
NoScope322
Al ben ik binnenkort op vakantie.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:34 schreef Quotidien het volgende:
klaphark
IrCute
NoScope322
Kyubey
Durf je wel Silverdigger? Tegen de master?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:34 schreef Quotidien het volgende:
klaphark
IrCute
NoScope322
Kyubey
hehehe
1 potje zekerquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:06 schreef Silverdigger2 het volgende:
100% winrate de afgelopen 10 dagen,
uitschrijven voor de 1on1 kan nog
Ok bro's. Ik zou eigenlijk moeten werken, maar daar heb ik helemaal geen zin in, dus ik doe ff een voorstel voor het uitvoeren van dit epische toernooi.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:23 schreef hehehe het volgende:
klaphark
IrCute
NoScope322
Kyubey
hehehe
Kom lone druid / lina dan ipv zon noob hero als invokerquote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:23 schreef hehehe het volgende:
[..]
Durf je wel Silverdigger? Tegen de master?
geen lone druidquote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:10 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
Kom lone druid / lina dan ipv zon noob hero als invoker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |