In league of legends ziet de verdeling er zo uit. Ondanks dat de games verschillend zijn zal die verdeling hetzelfde zijn.quote:Op woensdag 25 juni 2014 16:50 schreef Quotidien het volgende:
Ik heb SC nooit gespeeld, is dit een leuke game?
Ik blijf erbij dat deze chart dat als volvo zelf zo'n chart zou maken het er anders uit zou zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat is nog de selfreported rating van reddit waar jullie het over hadden
ja dit was na de ES release
[ Bericht 22% gewijzigd door Silverdigger2 op 25-06-2014 17:18:47 ]
In Rusland wellicht.quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:48 schreef Silverdigger2 het volgende:
al fokkers gespot?
https://www.zeemaps.com/map?group=1018930
Hoe kan ik mijzelf toevoegen aan deze lijst van professionele spelers?quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:48 schreef Silverdigger2 het volgende:
al fokkers gespot?
https://www.zeemaps.com/map?group=1018930
aangenaam mr. greensoxquote:Op donderdag 26 juni 2014 12:19 schreef NoScope322 het volgende:
[..]
Hoe kan ik mijzelf toevoegen aan deze lijst van professionele spelers?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanks voor de tip! Echter denk ik dat je er meer aan hebt als je het vriendelijk tegen de magnus in je team zegtquote:Op donderdag 26 juni 2014 20:21 schreef Quotidien het volgende:
Als je een hero speelt met grote ultimate.. GEBRUIK HET. Wees niet zo iemand die na een fight van 5 minuten nog niet z'n rp heeft gebruikt omdat mensen niet netjes met z'n 5'en op elkaar staan.
literally printing moneyquote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:55 schreef hehehe het volgende:
10 MILLION DOLLARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Goeie picksquote:Op zaterdag 28 juni 2014 02:03 schreef Quotidien het volgende:
rmm
6 low prio games voor mij, LETS GO
Begint al perfect
[ afbeelding ]
cykapower
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:44 schreef Quotidien het volgende:
Tuurlijk niet, CM tegen tegen deze lineup? Het zijn Russen, en die kun je niet carryen met een support.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |