Ik ben er makkelijk in, als ik te lui ben om teveel lettergrepen uit te spreken gebruik ik friet, anders patat.quote:
Ik wil mn belofte iig een paar dagen volhouden.quote:
quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:26 schreef ChocoFan het volgende:
ik krijg de smaak te pakken van topics openen
Nu nog een orginele TTquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:26 schreef ChocoFan het volgende:
ik krijg de smaak te pakken van topics openen
grote jongen hoorquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik ben er makkelijk in, als ik te lui ben om teveel lettergrepen uit te spreken gebruik ik friet, anders patat.
[..]
Ik wil mn belofte iig een paar dagen volhouden.
wat een toestandquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:28 schreef isax het volgende:
[..]
zuid limburg zeggen ze frituur.
shit moet zo gaan maar nog niet klaar met eten en inpakken
ik zit weer te lang achter mijn pc, laat me maarquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:30 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik vind het alleen maar grappig![]()
Ron uit utopia kan dat ookquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:30 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik vind het alleen maar grappig![]()
Limburg had alleen moeten worden afgestaan aan belgie,nadat we de mijnen hadden leeggeroofd natuurlijk.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:28 schreef isax het volgende:
[..]
zuid limburg zeggen ze frituur.
shit moet zo gaan maar nog niet klaar met eten en inpakken
klopt jaquote:
Ron houd zich nog in hoorquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
klopt ja![]()
als ik lang praat met mensen die een dialect hebben, ga ik het meepraten na een tijdje
vet irritant is dat dan
Ik kan zo praten dat je niet eens weet wat ik zegquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
klopt ja![]()
als ik lang praat met mensen die een dialect hebben, ga ik het meepraten na een tijdje
vet irritant is dat dan
dat is toch juist humorquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:33 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik kan zo praten dat je niet eens weet wat ik zeg
Welk gezeurquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Al dat gezeur over Utopia deed me aan dit nummer denken.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:37 schreef ChocoFan het volgende:
ik vrees dat ik even moeder moet gaan spelen en mijn zoon weer moet voeren want die komt eraan
tot later allemaal![]()
![]()
hmmm meer een vraagje voor de COS.. hier zitten veel afhakersquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:46 schreef Meike26 het volgende:
Vraagje, waar kan ik het stukje/streampje terug vinden waarbij de Utopio's Fok hebben ontdekt ?
jawel alles is hier openbaar he, ze hebben het filmpje van Pearlbitch bekekenquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:47 schreef BoonDockSaint het volgende:
Dat heb ik gemist denk ik die komen echt niet op fok
Oke ik vraag het aan huub als hij hier zich weer laat zienquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:48 schreef Joezi het volgende:
[..]
jawel alles is hier openbaar he, ze hebben het filmpje van Pearlbitch bekeken
voor de inwoners bedoel je? Iedereen is al wel kapot gescholdenquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:51 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik denk dat de cos hier niet zo leuk is voor somige
quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:52 schreef Joezi het volgende:
[..]
voor de inwoners bedoel je? Iedereen is al wel kapot gescholden
Ja de inwonersquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:52 schreef Joezi het volgende:
[..]
voor de inwoners bedoel je? Iedereen is al wel kapot gescholden
lastig met camera's he al die bomen, Ruud en Billy liggen er al stiekem te copuleren als varkensquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:56 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik had het leuker gevonden als ze nog een redelijk stukje bos erbij zouden hebben
Nou enquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
lastig met camera's he al die bomen, Ruud en Billy liggen er al stiekem te copuleren als varkens
Ik kan wel door een van de 80 gaten in dat hek heen gaan,maar ik heb geen camera.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
lastig met camera's he al die bomen, Ruud en Billy liggen er al stiekem te copuleren als varkens
quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
maar dan moet je er niet meer over zeiken
dat was een mooie uitspraak van haar tegen lot
echt wel en als ze nou nog 16 was maar dat is ze niet meerquote:Op woensdag 28 mei 2014 20:42 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Lot is echt een bitch, ikke ikke ikke
jaa in de hoek lot.quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
echt wel en als ze nou nog 16 was maar dat is ze niet meer
loeder
quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
het duurt niet lang meer want ze is behoorlijk boos en emotioneel
roep jij wat anders danquote:Op woensdag 28 mei 2014 20:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
zijn we aan het COSsen in de SC, dan ga ik wel ff wat anders doen.
helemaal mee eens hoor!quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
was dat maar zo
lot is de treiteraar juist
zin doordrijvend kutkind
quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
roep jij wat anders dan
er is verder niemand hier dus dan praten we waar we het over willen hebben en in de cos is het niet zo gezellig als hier
dat was snelquote:Op woensdag 28 mei 2014 20:49 schreef ddww het volgende:
[..]
helemaal mee eens hoor!
een eigen stal geven en af en toe een emmer stro om de deur flikkeren!
ben weer weg, bye bye!
gooi er eens een lekker liedje in danquote:Op woensdag 28 mei 2014 20:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
zijn we aan het COSsen in de SC, dan ga ik wel ff wat anders doen.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
gooi er eens een lekker liedje in dan
quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
gooi er eens een lekker liedje in dan
ik kan het liedje niet maar het is wel lekkerquote:Op woensdag 28 mei 2014 20:53 schreef Ovidi het volgende:
[..]
iemand die dit niet kan waarderen wil ik niet kennen
quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik kan het liedje niet maar het is wel lekker
ik heb een brede muzieksmaak![]()
en als iemand mijn muziek niet leuk vind ben ik niet zo streng hoor
was niet zo handigquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:06 schreef Ovidi het volgende:
Nog meer mensen hier die Isa vrij dom vinden?
ik snap wel wat ze bedoeld, ron zei het een beetje onhandig. Had isa het niet gezegt dan was lot of bil wel ontploft. (dat was wel leuker geweest)quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:11 schreef Ovidi het volgende:
[..]
Dat maakt het vrij moeilijk om haar serieus te nemen.
Oh nu is het de schuld van Ron dat hij wil faciliteren dat iedereen kan oefenen zodat ze niet compleet voor schut staan?quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:15 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ik snap wel wat ze bedoeld, ron zei het een beetje onhandig. Had isa het niet gezegt dan was lot of bil wel ontploft. (dat was wel leuker geweest)
nee ik zeg niet dat het ron zijn schuld is, maar na die discussie van daarvoor waren de woorden niet zo handig.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:16 schreef Ovidi het volgende:
[..]
Oh nu is het de schuld van Ron dat hij wil faciliteren dat iedereen kan oefenen zodat ze niet compleet voor schut staan?
Zo kun je wel op alle slakken zout leggen. Er is een musical gepland. Daar moet voor geoefend worden. Dat heeft Ron opgelost. En MP3-spelers kosten toch geen drol, dus waar gaat het over.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:17 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
nee ik zeg niet dat het ron zijn schuld is, maar na die discussie van daarvoor waren de woorden niet zo handig.
heb je wel gehoord hoe ron het vertelde en gelezen wat ik schreef?quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:19 schreef Ovidi het volgende:
[..]
Zo kun je wel op alle slakken zout leggen. Er is een musical gepland. Daar moet voor geoefend worden. Dat heeft Ron opgelost. En MP3-spelers kosten toch geen drol, dus waar gaat het over.
Ja.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:22 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
heb je wel gehoord hoe ron het vertelde en gelezen wat ik schreef?
de woordkeuze was niet handig, natuurlijk heeft ron gelijk. totaal geljk. het is een investering die hij moet doen. Isa schoot in de lach om de woorden die hij zei. dat was niet handigquote:
Misverstanden ontstaan aan de lopende band ja. Maar ze bleef ook lachen toen het haar werd uitgelegd, dat vond ik niet zo logisch.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:27 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
de woordkeuze was niet handig, natuurlijk heeft ron gelijk. totaal geljk. het is een investering die hij moet doen. Isa schoot in de lach om de woorden die hij zei. dat was niet handig
volgens mij snapte ze het nietquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:30 schreef Ovidi het volgende:
[..]
Misverstanden ontstaan aan de lopende band ja. Maar ze bleef ook lachen toen het haar werd uitgelegd, dat vond ik niet zo logisch.
En daarom vind ik haar dus dom. Ze begrijpt heel weinig. Plus ze lacht op momenten waarop 999 van de 1000 mensen niet zouden lachen.quote:
klopt, back stabbersquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:38 schreef Ovidi het volgende:
[..]
Klinkt als een heel zoet liedje, maar het gaat over verraders. Vind ik een mooi contrast.
doet ze wel eens ja, maar toch is ze mijn favoriet, ze zegt ook heel vaak goeie dingen, werkt hard en is eerlijk. Ik hoor daar mensen veel dommere dingen zeggen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:34 schreef Ovidi het volgende:
[..]
En daarom vind ik haar dus dom. Ze begrijpt heel weinig. Plus ze lacht op momenten waarop 999 van de 1000 mensen niet zouden lachen.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:38 schreef Ovidi het volgende:
[..]
Klinkt als een heel zoet liedje, maar het gaat over verraders. Vind ik een mooi contrast.
Laten we het erover eens zijn dat we het niet met elkaar eens zijn. Isa kan niks goed doen bij mij.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:40 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
doet ze wel eens ja, maar toch is ze mijn favoriet, ze zegt ook heel vaak goeie dingen, werkt hard en is eerlijk. Ik hoor daar mensen veel dommere dingen zeggen.
'Nieuw vlees'quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:42 schreef ChocoFan het volgende:
wat een toestand eigenlijk, hebben we nieuw vlees
is al het oude ineens verdwenen![]()
waar is iedereen gebleven
niet dat ik het niet gezellig heb
uiteraard wel
hahaha dealquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:42 schreef Ovidi het volgende:
[..]
Laten we het erover eens zijn dat we het niet met elkaar eens zijn. Isa kan niks goed doen bij mij.
ze durven niet meerquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:48 schreef BoonDockSaint het volgende:
Waar zijn die aftaaiers joezi en bacon nu weer het is Haxball tijd
ja mijn man is ook foetsie van de scquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:48 schreef BoonDockSaint het volgende:
Waar zijn die aftaaiers joezi en bacon nu weer het is Haxball tijd
wat zijn ze aan het uitspoken allemaalquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:49 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ja mijn man is ook foetsie van de sc
Wie is dat ?quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:49 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ja mijn man is ook foetsie van de sc
als we gaan haxballen komt ie weer, hij is op het cambuurforum aan het kijkenquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
wat zijn ze aan het uitspoken allemaal
gewoon meedoen hoor, anders leer je het nooit, zo ben ik ook begonnenquote:
is er al 1 open dan?quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
gewoon meedoen hoor, anders leer je het nooit, zo ben ik ook begonnen
kennen we dadelijk samen de heren inmaken
girlpower![]()
![]()
als je wilt kan je ook komen kijken bij haxballen hoorquote:
punkie komt zo al met een linkquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
nee je ziet het vanzelf als boon een link plaatst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik denk het, ik dacht ook dat hij het al wist, nou ja dan weet hij het nuquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
dacht dat boon dat ook al wist
was ie zeker al weg vanochtend![]()
inderdaadquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:55 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ik denk het, ik dacht ook dat hij het al wist, nou ja dan weet hij het nu![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:54 schreef Punkman het volgende:
http://www.haxball.com/?r(...)fad86c66fd629b90fa52voilaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Probeer weer opnieuw.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:57 schreef Punkman het volgende:
Huh ,wtf, nou dan doen we die van BDS toch ?
lukt ook niet bij mij. en ik zie een kamer die fokkers heetquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:57 schreef Punkman het volgende:
Nee had ik gestopt omdat jij er wasquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:57 schreef Punkman het volgende:
http://www.haxball.com/?r(...)4e038ffea2820&pass=1quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:57 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Nee had ik gestopt omdat jij er was
hihi wat moet ik nu aanklikkenquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:57 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Nee had ik gestopt omdat jij er was
Heb weer een nieuwe opgestart, check boven.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
hihi wat moet ik nu aanklikken
spreek het even goed af heren
De laaste van punkquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
hihi wat moet ik nu aanklikken
spreek het even goed af heren
he he ben er hoorquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:58 schreef Punkman het volgende:
[..]
http://www.haxball.com/?r(...)4e038ffea2820&pass=1
ww. fokkers
de film bedoel je?quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
nee laat maar![]()
en was niet over de laptop
ja ze worden niet zo oud als ons maar laten wel een indruk achterquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:01 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ja was een leuk stel, die grote leeft helaas niet meer, maar die kleintjes hebben we nog.
als er mensen mee willen doen, iedereen is welkomquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:58 schreef Punkman het volgende:
[..]
http://www.haxball.com/?r(...)4e038ffea2820&pass=1
ww. fokkers
absoluut, kom erbij kom erbijquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:04 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
als er mensen mee willen doen, iedereen is welkom![]()
![]()
zeker weten, dat was gizmo een echte eigenzinnige stabij. veel streken, altijd leuk.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja ze worden niet zo oud als ons maar laten wel een indruk achter
quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
absoluut, kom erbij kom erbij![]()
![]()
![]()
we are ready for u
en gizmo is tha bomb met haxbal en is ook al keigoedquote:
GIRLPOWERquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
en gizmo is tha bomb met haxbal en is ook al keigoed
ik heb mijn partner gevonden om de mannen in te maken![]()
Link doet het nietquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:26 schreef isax het volgende:
[..]
waarom niet? dan ga ik even met ze praten
wat heb je voor moois gekocht?quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:28 schreef isax het volgende:
[..]
chill
hij had vertraging dus had even geshopped.
mmmm hoop het snel eens te ruiken gemixt met je transpiratiegeurquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:29 schreef isax het volgende:
[..]
goedkoop parfum dingetje van victorias secret
wutquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:31 schreef Joezi het volgende:
[..]
mmmm hoop het snel eens te ruiken gemixt met je transpiratiegeur
nee we gaan echt veels te lang doorquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:40 schreef isax het volgende:
[..]
trots op je
6 uur sochtends slaat ook echt nergens op.
nee klopt, was er ook net een beetje van af.. maar het kwam door jouquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:40 schreef isax het volgende:
[..]
trots op je
6 uur sochtends slaat ook echt nergens op.
ik slaap rond 2 uurquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:41 schreef Joezi het volgende:
[..]
nee klopt, was er ook net een beetje van af.. maar het kwam door jou
hij ligt heel de nacht wakker en aan jou te denkenquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:42 schreef isax het volgende:
[..]
ik slaap rond 2 uur![]()
geef iemand anders de schuld schat
laatste tijd pas tochquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:42 schreef isax het volgende:
[..]
ik slaap rond 2 uur![]()
geef iemand anders de schuld schat
Beefjerkyquote:
Dan ga ik wel wegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:16 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dan ga ik wel weg![]()
![]()
nee juist niet eikelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben zo trots op jullie!quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:31 schreef Joezi het volgende:
[..]
mmmm hoop het snel eens te ruiken gemixt met je transpiratiegeur
klopt en waar was jij nou manquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:18 schreef Braindead2000 het volgende:
Jullie hebben weer aardig wat SC'en volgekladderd.
we worden steeds beter maar wel flauw dat babu wegging zonder revanche te geven want het was echt een kut rondequote:
quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
we worden steeds beter maar wel flauw dat babu wegging zonder revanche te geven want het was echt een kut ronde
Babu had gewoon mazzel.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
we worden steeds beter maar wel flauw dat babu wegging zonder revanche te geven want het was echt een kut ronde
ik heb er 1quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:17 schreef isax het volgende:
ik heb een project bedacht
nu heb ik een polaroid camera nodig
screwed
als het licht word is het bedtijdquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:22 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Blijven jullie wel een beetje laat wat ik ben heel de nacht wakker.
maar ik moet ooit een keertje slapenquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:22 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Blijven jullie wel een beetje laat wat ik ben heel de nacht wakker.
voor mij wel de laatste tijdquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:22 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
als het licht word is het bedtijd
haha nee haxxbal was leukquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:23 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Heeft Punk je vastgebonden?![]()
(dit is wel een echt stel Ovido!)
We hadden hem ingemaakt ..quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
echt wel en dat wist ie daarom ging ie ook toen ie op voorsprong stond
Dat doe ik zo meteen ..quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:23 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Heeft Punk je vastgebonden?![]()
(dit is wel een echt stel Ovidi!)
inderdaad ja. maar boeit me nu toch niets YOLOquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:24 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ja je bent makkelijker uit het ritme dan in het ritme
toen ik die lachstuip had, zag ik in mijn hoofd jullie naast elkaar heel fanatiek op de knoppen drukkend en meebewegen en schelden en tips geven of vloeken op elkaarquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:25 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
goed dat je het zegt, neem ik alvast maatregelen
quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
toen ik die lachstuip had, zag ik in mijn hoofd jullie naast elkaar heel fanatiek op de knoppen drukkend en meebewegen en schelden en tips geven of vloeken op elkaarik kwam niet meer bij
joezi moest nog werk doen geloof ikquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:26 schreef Punkman het volgende:
Waar zijn BaBu, Joezi en BDS eigenlijk ?
Wat spoken die uit ?
ik ben er hoorquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:26 schreef Punkman het volgende:
Wat spoken die uit ?
Doet er een cam opzetten!quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:25 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
goed dat je het zegt, neem ik alvast maatregelen
jij hebt ook een beeldende fantasie, heb ik ook last vanquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
toen ik die lachstuip had, zag ik in mijn hoofd jullie naast elkaar heel fanatiek op de knoppen drukkend en meebewegen en schelden en tips geven of vloeken op elkaarik kwam niet meer bij
ik merk hoe ikzelf achter mijn toetsenbord zit en kan me dat dan heel goed inbeelden en met jullie honden op de achtergrond die af en toe hun kop omhoog doen en kijken van wtf doen die 2 nou weerquote:
vooral de vrouwen denk ikquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
joezi moest nog werk doen geloof ik
BDS weet ik niet en Babu is geintimideerd dat de vrouwen en mannen hier steeds beter worden
Schieten Giz, schieten, nee niet die kant ... goffer...quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik merk hoe ikzelf achter mijn toetsenbord zit en kan me dat dan heel goed inbeelden en met jullie honden op de achtergrond die af en toe hun kop omhoog doen en kijken van wtf doen die 2 nou weer![]()
ik dacht dat ook maar ook, kom ik zet mannen er ook wel bijquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:29 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
vooral de vrouwen denk ik![]()
GIRLPOWERRRR![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik merk hoe ikzelf achter mijn toetsenbord zit en kan me dat dan heel goed inbeelden en met jullie honden op de achtergrond die af en toe hun kop omhoog doen en kijken van wtf doen die 2 nou weer![]()
quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:29 schreef Punkman het volgende:
[..]
Schieten Giz, schieten, nee niet die kant ... goffer...![]()
![]()
![]()
Er is toch niet ergens een geheime SC Darkroom he?quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:26 schreef Punkman het volgende:
Wat spoken die uit ?
neuh ik denk 3 uur er over doen tot ik thuis was me zover heeft vermoord dat ik dat niet eens haalquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
gewoon over het dooie punt heen gaan en dan kan je prima een nachtje door
quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
gewoon over het dooie punt heen gaan en dan kan je prima een nachtje door
dat denk ik soms ook jaquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:31 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Er is toch niet ergens een geheime SC Darkroom he?
Ja, en het heet haxball....quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:31 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Er is toch niet ergens een geheime SC Darkroom he?
das kut dan jaquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:31 schreef isax het volgende:
[..]
neuh ik denk 3 uur er over doen tot ik thuis was me zover heeft vermoord dat ik dat niet eens haal
WAKKKERRRRRR WORDENNNNNNNNNNNNquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:31 schreef isax het volgende:
[..]
neuh ik denk 3 uur er over doen tot ik thuis was me zover heeft vermoord dat ik dat niet eens haal
aandachtshoerquote:
Ik niet.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:35 schreef isax het volgende:
als ik een hipster ben
haten jullie mij dan?
tuurlijk nietquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:35 schreef isax het volgende:
als ik een hipster ben
haten jullie mij dan?
alleen hipsters die hipsters hatenquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:35 schreef isax het volgende:
als ik een hipster ben
haten jullie mij dan?
Ligt eraan wat het is. Oh, jee. Neem maar over.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:35 schreef isax het volgende:
als ik een hipster ben
haten jullie mij dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |