Ik ben er makkelijk in, als ik te lui ben om teveel lettergrepen uit te spreken gebruik ik friet, anders patat.quote:
Ik wil mn belofte iig een paar dagen volhouden.quote:
quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:26 schreef ChocoFan het volgende:
ik krijg de smaak te pakken van topics openen
Nu nog een orginele TTquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:26 schreef ChocoFan het volgende:
ik krijg de smaak te pakken van topics openen
grote jongen hoorquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik ben er makkelijk in, als ik te lui ben om teveel lettergrepen uit te spreken gebruik ik friet, anders patat.
[..]
Ik wil mn belofte iig een paar dagen volhouden.
wat een toestandquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:28 schreef isax het volgende:
[..]
zuid limburg zeggen ze frituur.
shit moet zo gaan maar nog niet klaar met eten en inpakken
ik zit weer te lang achter mijn pc, laat me maarquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:30 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik vind het alleen maar grappig![]()
Ron uit utopia kan dat ookquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:30 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik vind het alleen maar grappig![]()
Limburg had alleen moeten worden afgestaan aan belgie,nadat we de mijnen hadden leeggeroofd natuurlijk.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:28 schreef isax het volgende:
[..]
zuid limburg zeggen ze frituur.
shit moet zo gaan maar nog niet klaar met eten en inpakken
klopt jaquote:
Ron houd zich nog in hoorquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
klopt ja![]()
als ik lang praat met mensen die een dialect hebben, ga ik het meepraten na een tijdje
vet irritant is dat dan
Ik kan zo praten dat je niet eens weet wat ik zegquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
klopt ja![]()
als ik lang praat met mensen die een dialect hebben, ga ik het meepraten na een tijdje
vet irritant is dat dan
dat is toch juist humorquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:33 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik kan zo praten dat je niet eens weet wat ik zeg
Welk gezeurquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Al dat gezeur over Utopia deed me aan dit nummer denken.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:37 schreef ChocoFan het volgende:
ik vrees dat ik even moeder moet gaan spelen en mijn zoon weer moet voeren want die komt eraan
tot later allemaal![]()
![]()
hmmm meer een vraagje voor de COS.. hier zitten veel afhakersquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:46 schreef Meike26 het volgende:
Vraagje, waar kan ik het stukje/streampje terug vinden waarbij de Utopio's Fok hebben ontdekt ?
jawel alles is hier openbaar he, ze hebben het filmpje van Pearlbitch bekekenquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:47 schreef BoonDockSaint het volgende:
Dat heb ik gemist denk ik die komen echt niet op fok
Oke ik vraag het aan huub als hij hier zich weer laat zienquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:48 schreef Joezi het volgende:
[..]
jawel alles is hier openbaar he, ze hebben het filmpje van Pearlbitch bekeken
voor de inwoners bedoel je? Iedereen is al wel kapot gescholdenquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:51 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik denk dat de cos hier niet zo leuk is voor somige
quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:52 schreef Joezi het volgende:
[..]
voor de inwoners bedoel je? Iedereen is al wel kapot gescholden
Ja de inwonersquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:52 schreef Joezi het volgende:
[..]
voor de inwoners bedoel je? Iedereen is al wel kapot gescholden
lastig met camera's he al die bomen, Ruud en Billy liggen er al stiekem te copuleren als varkensquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:56 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik had het leuker gevonden als ze nog een redelijk stukje bos erbij zouden hebben
Nou enquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
lastig met camera's he al die bomen, Ruud en Billy liggen er al stiekem te copuleren als varkens
Ik kan wel door een van de 80 gaten in dat hek heen gaan,maar ik heb geen camera.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
lastig met camera's he al die bomen, Ruud en Billy liggen er al stiekem te copuleren als varkens
quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
maar dan moet je er niet meer over zeiken
dat was een mooie uitspraak van haar tegen lot
echt wel en als ze nou nog 16 was maar dat is ze niet meerquote:Op woensdag 28 mei 2014 20:42 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Lot is echt een bitch, ikke ikke ikke
jaa in de hoek lot.quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
echt wel en als ze nou nog 16 was maar dat is ze niet meer
loeder
quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
het duurt niet lang meer want ze is behoorlijk boos en emotioneel
roep jij wat anders danquote:Op woensdag 28 mei 2014 20:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
zijn we aan het COSsen in de SC, dan ga ik wel ff wat anders doen.
helemaal mee eens hoor!quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
was dat maar zo
lot is de treiteraar juist
zin doordrijvend kutkind
quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
roep jij wat anders dan
er is verder niemand hier dus dan praten we waar we het over willen hebben en in de cos is het niet zo gezellig als hier
dat was snelquote:Op woensdag 28 mei 2014 20:49 schreef ddww het volgende:
[..]
helemaal mee eens hoor!
een eigen stal geven en af en toe een emmer stro om de deur flikkeren!
ben weer weg, bye bye!
gooi er eens een lekker liedje in danquote:Op woensdag 28 mei 2014 20:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
zijn we aan het COSsen in de SC, dan ga ik wel ff wat anders doen.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
gooi er eens een lekker liedje in dan
quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
gooi er eens een lekker liedje in dan
ik kan het liedje niet maar het is wel lekkerquote:Op woensdag 28 mei 2014 20:53 schreef Ovidi het volgende:
[..]
iemand die dit niet kan waarderen wil ik niet kennen
quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik kan het liedje niet maar het is wel lekker
ik heb een brede muzieksmaak![]()
en als iemand mijn muziek niet leuk vind ben ik niet zo streng hoor
was niet zo handigquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:06 schreef Ovidi het volgende:
Nog meer mensen hier die Isa vrij dom vinden?
ik snap wel wat ze bedoeld, ron zei het een beetje onhandig. Had isa het niet gezegt dan was lot of bil wel ontploft. (dat was wel leuker geweest)quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:11 schreef Ovidi het volgende:
[..]
Dat maakt het vrij moeilijk om haar serieus te nemen.
Oh nu is het de schuld van Ron dat hij wil faciliteren dat iedereen kan oefenen zodat ze niet compleet voor schut staan?quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:15 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ik snap wel wat ze bedoeld, ron zei het een beetje onhandig. Had isa het niet gezegt dan was lot of bil wel ontploft. (dat was wel leuker geweest)
nee ik zeg niet dat het ron zijn schuld is, maar na die discussie van daarvoor waren de woorden niet zo handig.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:16 schreef Ovidi het volgende:
[..]
Oh nu is het de schuld van Ron dat hij wil faciliteren dat iedereen kan oefenen zodat ze niet compleet voor schut staan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |