Same here. Ook al 2 weken mn signaturequote:
Je zit ook hotter than my daughter te kijken?quote:
Hij had het over Roy's muziek.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je zit ook hotter than my daughter te kijken?
Past niet in Fax zijn collectie.quote:
Uh nee?quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je zit ook hotter than my daughter te kijken?
quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Past niet in Fax zijn collectie.
Daar staan alleen pareltjes zoals sex in de bejaardenflat etc tussen.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Past niet in Fax zijn collectie.
Daar staan alleen pareltjes zoals sex in de bejaardenflat etc tussen.
Ik vind dat eigenlijk wel een fax-programma. Kan ie naar uitgezakte dames met te weinig kleding starenquote:
Ik staar liever naar jouquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik vind dat eigenlijk wel een fax-programma. Kan ie naar uitgezakte dames met te weinig kleding staren
Uitgezakt:quote:
Jammerquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Uitgezakt:
Te weinig kleding: vandaag niet
Heb je ook van die fijne theezakjes?quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Uitgezakt:
Te weinig kleding: vandaag niet
Het is hier best koud, maar ik vind het zo zielig om die katten van het balkon te plukkenquote:
Daar moet je eerst tieten voor hebben toch?quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:16 schreef artelligence het volgende:
[..]
Heb je ook van die fijne theezakjes?
Die heb je toch wel? Of heb ik verkeerde foto's gezien in S&G?quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Daar moet je eerst tieten voor hebben toch?
Ken je ze allemaal?quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:01 schreef Fascination het volgende:
http://www.jetpunk.com/quizzes/landen-van-de-wereld
Nu ook in het Nederlands.
Die zijn natuurlijk niet van mij. Ik struin het internet dagelijks af naar wijven met een heerlijk lichaam. Geen enkele fokster is een vrouw toch?quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
Die heb je toch wel? Of heb ik verkeerde foto's gezien in S&G?
ehm... Dus of ik ben niet met Fok!sters naar bed geweest of alles was een droom...quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Die zijn natuurlijk niet van mij. Ik struin het internet dagelijks af naar wijven met een heerlijk lichaam. Geen enkele fokster is een vrouw toch?!
Ze kunnen hun piemels goed naar achteren bindenquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:27 schreef artelligence het volgende:
[..]
ehm... Dus of ik ben niet met Fok!sters naar bed geweest of alles was een droom...
Of je bent homo.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:27 schreef artelligence het volgende:
[..]
ehm... Dus of ik ben niet met Fok!sters naar bed geweest of alles was een droom...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |