Ik wil het best zeggen, maar dan heb ik eerst bewijs nodigquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Uiteraard.. Niemand anders zegt het
Ah. Okquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Uiteraard.. Niemand anders zegt het
Dat sowieso niet.quote:
Onmogelijk. Ik ben een fokker. Ik kom niet van mijn zolderkamertje af en ik hou niet van mensenquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:47 schreef yats het volgende:
[..]
Ik wil het best zeggen, maar dan heb ik eerst bewijs nodig
quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Onmogelijk. Ik ben een fokker. Ik kom niet van mijn zolderkamertje af en ik hou niet van mensen
24/7 toch?quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:55 schreef Tamashii het volgende:
Van de vorige pagina dus. You're gone and i gotta stay hiiiigh.
Ik ken m niet eensquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:55 schreef Tamashii het volgende:
Van de vorige pagina dus. You're gone and i gotta stay hiiiigh.
Wel veel ja. Maar ik heb gelezen dat hoog sensitieve personen daar vaak last van hebben. Het extreme willen opzoeken en ergens van onder invloed willen zijn. Geweldige zelf diagnose vind ik!quote:
Ik kende em ook nietquote:
ocdquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik kende em ook nieten nu wel, al 4 keer achter elkaar geluisterd
Slechte zaak.quote:
quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wel veel ja. Maar ik heb gelezen dat hoog sensitieve personen daar vaak last van hebben. Het extreme willen opzoeken en ergens van onder invloed willen zijn. Geweldige zelf diagnose vind ik!
Neuh daar ben ik dan weer te positief en nuchter (haha wanneer dan) voor.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Slechte zaak.
[..]Zo lang je maar niet verslaafd raakt
dwangneurose, ken toevallig iemand die daar vroeger erg onder te lijden had. Dat was niet grappigquote:
Je zegt het zelf alquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Neuh daar ben ik dan weer te positief en nuchter (haha wanneer dan) voor.
Ik ook ja. Achthonderd keer handen wassen is dan nog weinig.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:03 schreef artelligence het volgende:
[..]
dwangneurose, ken toevallig iemand die daar vroeger erg onder te lijden had. Dat was niet grappig
Nee, zoiets moet toevallig een keer opstaanquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik kende em ook nieten nu wel, al 4 keer achter elkaar geluisterd
Ik ook niet. Al dat gepraat vind ik stom.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, zoiets moet toevallig een keer opstaan
Zal niet snel gebeuren want ik luister zelden naar de gewone radio
praat niet zoveel!quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ook niet. Al dat gepraat vind ik stom.
Buiten dat luister ik liever rock n roll of blues of soul ofzoquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ook niet. Al dat gepraat vind ik stom.
Bluesquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Buiten dat luister ik liever rock n roll of blues of soul ofzo
Mindfuckingquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:17 schreef artelligence het volgende:
[..]
fuckin' with the mind... Fuckin' with the mind
Ook goedquote:
Iedereen hangt in de touwen of is aan het batsen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ook goed
Wat is het trouwens rustig hier
whut?quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Iedereen hangt in de touwen of is aan het batsen.
Geen van beiden hierquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Iedereen hangt in de touwen of is aan het batsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |