Kippenpoten of Varkensrolladequote:
Ik had rosbief in gedachten, met aardappeltjes uit de oven in een roomsausje en gegrilde broccoli, paprika, courgette en bospeentjes.quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
@jb ja, waarschijnlijk wel.. Aan de andere kant, ik moet wel, want heb niet veel in huis en morgen is de winkel dicht
mij ook?quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:54 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik had rosbief in gedachten, met aardappeltjes uit de oven in een roomsausje en gegrilde broccoli, paprika, courgette en bospeentjes.
Maak ik van de week wel klaar
Meerdere keren.quote:
quote:
Met die broccolli en courgette zou je me niet gelukkig maken..quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:54 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik had rosbief in gedachten, met aardappeltjes uit de oven in een roomsausje en gegrilde broccoli, paprika, courgette en bospeentjes.
Maak ik van de week wel klaar
Met de courgette toch wel zeker?quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Met die broccolli en courgette zou je me niet gelukkig maken..
Met die paprika maak je me gewoon ronduit ongelukkig![]()
Paprika
Misschien kun je met Feer een anti-paprikabrigade oprichten.quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Paprika
maar jij was toch sowieso een slechte groente-eter?quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Paprika
Maar goed dat ik niks voor jou klaarmaak dan.quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Paprika
Alleen wanneer fijngemalen in mijn australische courgettesoepquote:
Die dingen moeten ze gewoon stoppen met planten, puur vergif die zooiquote:Op woensdag 28 mei 2014 18:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien kun je met Feer een anti-paprikabrigade oprichten.
Ja, best welquote:Op woensdag 28 mei 2014 18:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
maar jij was toch sowieso een slechte groente-eter?
quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Die dingen moeten ze gewoon stoppen met planten, puur vergif die zooi
Ik kan er niks aan doen.. Gekookt, gebakken, rauw.. Ik moet ervan kotsenquote:
Tijd om het paprikabier uit te gaan vinden.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen.. Gekookt, gebakken, rauw.. Ik moet ervan kotsen
Nee hoor, iedereen moet eten wat hij/zij lekker vind.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik snap al dat gehaat op etenswaren niet
Als ik iets niet lust, gun ik het andere mensen nog wel dat ze het gewoon kunnen eten als ze dat willen.
Misschien ben ik te lief ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |