Ik heb de Kunai voor de Wii U. Werkt wel goed on CoD. In MK weet ik nietquote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoe gaat het communiceren online? Heeft er iemand een headset, zo ja welke?
Ik zal er zorgen dat ik er benquote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:40 schreef nomar83 het volgende:
Wachten tot er ooit iemand in de FK! community komt heeft ook weinig zin he? Zullen we een tijd afspreken voor vanavond? 20.00 uur?
Ik kijk wel met enige regelmaat of er mensen zijn, maar vanavond kan ik niet. Andere keer hopelijk wel, lijkt me wel leuk!quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:40 schreef nomar83 het volgende:
Wachten tot er ooit iemand in de FK! community komt heeft ook weinig zin he? Zullen we een tijd afspreken voor vanavond? 20.00 uur?
Alles wat je pakt volgens mijquote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:25 schreef Vlaggenroof het volgende:
Over dat muntjes sparen... Telt die de muntjes wasr je mee over de eindstreep komt of gewoon alles wat je pakt ookal zit je al aan de 10? En staat er ergens hoeveel muntjes je hebt ?
En duurt nu ruim een weekquote:
Gutanoth - Korl222quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:00 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Deel hier je Miiverse, hoogtepunten en organiseer races.
FOK! - NNID:
GGMM - GGMM_Rene
s0ul1991 - Son_of_North
Nomar83 - Nomar83
knater - garbagepailkids
DjUntzUntz - DjUntzUntz
Reintji - Reintji
Pierrre - Baxiebaas
Vlaggenroof - Aleeexx93
Zeiksnor-Poekimammi
Notorious_Roy - NotoriousRoy
Lotteh - Lotteh
Online community code:
FK!Games
2209-5612-0168
Leren racenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:36 schreef DjUntzUntz het volgende:
Zojuist uitgepakt en even geprobeerd. wat een tof spel zeg! Ik moet wel zeggen dat ik het online heel lastig vind om überhaupt vooruit te komen. Het voelt alsof je nauwelijks mensen kunt inhalen. Je hebt per ronde 3-5 kansen om iets leuks te krijgen maar als er niks handigs tussen zit blijf je laatste. Anderen die dat gevoel ook hebben en/of tips hebben?
en de handigheid van items. Op de 3ds versie vaak zat online 1e geworden namelijk..quote:Op zaterdag 31 mei 2014 21:17 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Leren racen
Online mag je als het ware geen fouten maken. Elke speedboost moet je aanpakken en de maps vrijwel uit je hoofd kennen... Japanners
Leer driften en doe een stunt bij elke sprong voor een speed boost.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:36 schreef DjUntzUntz het volgende:
Zojuist uitgepakt en even geprobeerd. wat een tof spel zeg! Ik moet wel zeggen dat ik het online heel lastig vind om überhaupt vooruit te komen. Het voelt alsof je nauwelijks mensen kunt inhalen. Je hebt per ronde 3-5 kansen om iets leuks te krijgen maar als er niks handigs tussen zit blijf je laatste. Anderen die dat gevoel ook hebben en/of tips hebben?
Ik zou pas online gaan racen als je minstens een keer goud hebt gehaald in alle cups op 150cc.quote:Op zondag 1 juni 2014 09:18 schreef Vlaggenroof het volgende:
Gister avond eventjes online gedaan, telkens laatste. Tegen Rene en tegen nog iemand van fok plus een aantal buitenlanders.. driften lukt me echt niet goed.. knal telkens tegen de rand aan..
Nah, gewoon als je er zin in hebtquote:Op zondag 1 juni 2014 11:17 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik zou pas online gaan racen als je minstens een keer goud hebt gehaald in alle cups op 150cc.
Je mag natuurlijk doen wat je wil, maar als je een beetje kans op de winst wil hebben, zul je wel skills moeten hebben.quote:Op zondag 1 juni 2014 11:32 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Nah, gewoon als je er zin in hebt
Weet niet hoeveel mensen er gisteren waren, maar anders vanavond weer om dezelfde tijd?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:40 schreef nomar83 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |