Hier krijg je 3 voorgeselecteerde keuzes + random waaruit je kan kiezen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:09 schreef __Saviour__ het volgende:
Dit is de game waarvoor ik overweeg om een Wii U te kopen.
Belangrijke vraag hierbij: hoe verloopt het kiezen van een track bij online spelen?
Op de Wii kon iedereen een track kiezen en daarna lootte de server er eentje uit. Haast iedereen stemde altijd op het vreselijke Luigi Circuit, een baan waarop rijvaardigheid geen enkele betekenis had en alles afhing van de items die je kreeg. Dat verpestte het online plezier enorm voor me.
Hoe zit dat in de Wii U versie?
Vind de remake ook een beetje tegenvallen. Had liever gehad dat ze gewoon 3 laps hadden, in plaats van verschillende finishen op één lap.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:33 schreef s0ul1991 het volgende:
De nieuwe rainbow road valt toch tegen :/ Gelukkig maakt die N64 remake het weer goed
Dat vind ik juist zo tof aan de N64 versiequote:Op woensdag 28 mei 2014 22:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vind de remake ook een beetje tegenvallen. Had liever gehad dat ze gewoon 3 laps hadden, in plaats van verschillende finishen op één lap.
Tracks zijn sowieso een beetje kort, al vind ik ze over het algemeen wel heel tof.
quote:En de graphics
Mooi, dat klinkt alvast als een verbetering. De kans op aanschaf is duidelijk gestegen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier krijg je 3 voorgeselecteerde keuzes + random waaruit je kan kiezen.
Nee, werkt nu al dus ik zou je instellingen even nalopen als ik jou was.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:36 schreef nomar83 het volgende:
Alle 50 cc nu drie sterren, morgen beginnen aan 100 cc. Heb even gekeken naar de online mogelijkheden, maar ik kreeg enkel foutmeldingen. Denk dat het pas vanaf vrijdag werkt dan?
50 euro met gratis game is te prijzig? Die gaat niet naar beneden hoorquote:Op donderdag 29 mei 2014 09:23 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik ook! Prijs is echter iets te prijzig momenteel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |