Maar je bent toch ook mocro?quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:35 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Mij mocro noemen. Is bij iedereen gevoelig.
[..]
Jaaaa
je lijkt zelf een beetje op Theo maassenquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:35 schreef CristinaYang het volgende:
Hij lijkt een beetje op Theo Maassen.
Ik weet niet, maar mijn link verwijst naar:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
Oh ik dacht echt dat jij mocro was.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:37 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Jaja leuk leuk. Ga maar bieten rooien.
Dat dacht je nietquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oh ik dacht echt dat jij mocro was.
Ja ik zie het echt niet hoorquote:
Ja. Wilde painttopics weer herintroduceren.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Heb jij die getypt met een missende tafelpoot en je broek op je enkels met je hand die verdwijnt in je gele kut?
Jeetje man, wat boeit het als ik dacht dat je mocro was.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:39 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Trollen past niet bij je. Hoeft niet zo semi-stoer te doen.
Gaat het nu niet omquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jeetje man, wat boeit het als ik dacht dat je mocro was.
Haha eerst zijn nieuwe relatie kapot maken voor Chlo.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:22 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Sinds wanneer geil jij op Hugh?Ik kan wel een poging tot doen tot koppelen doen anders..?
En om je vraag te beantwoorden, omdat ik stiekem toch wel een beetje preuts ben en alleen seks als ik verliefd ben enzo.
hjb zelfquote:
quote:
Altijd tochquote:Op woensdag 28 mei 2014 10:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mooi van die random rage tegen een internetpersona
Was mij nooit opgevallen btw, die haartjes...
Precies mocropridequote:Op woensdag 28 mei 2014 17:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jeetje man, wat boeit het als ik dacht dat je mocro was.
Heeft hij een vriendin?quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha eerst zijn nieuwe relatie kapot maken voor Chlo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |