(ノಥ益ಥ)ノ ┻━┻quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:58 schreef Chloroform het volgende:
Jongens. M'n eettafel komt nu volgende week pas.
Ja echt. Even m'n bureau omgooien.quote:
Wat een boefje. Herinner me nu de tekening jaquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:59 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Chai tekende zichzelf in het geel, dus haar kut was ook geel.
Onder normale omstandigheden is er niets vreemds aan het gebruik van WA als transfermiddel maar ik had inderdaad moeten weten dat zelfs de normaalste dingen op FOK! niet normaal en ook eigenlijk niet mogelijk zijn vanwege het grote aantal totaaldebielen.quote:
Ik heb je nummer verwijderdquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:02 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Onder normale omstandigheden is er niets vreemds aan het gebruik van WA als transfermiddel maar ik had inderdaad moeten weten dat zelfs de normaalste dingen op FOK! niet normaal en ook eigenlijk niet mogelijk zijn vanwege het grote aantal totaaldebielen.
Ik heb nog steeds godverdomme geen foto van jou gezienquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:04 schreef Chloroform het volgende:
Ik heb FOK!kers op m'n WA. Chloro ballin'.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:58 schreef Chloroform het volgende:
Jongens. M'n eettafel komt nu volgende week pas.
DM mij maar.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:05 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds godverdomme geen foto van jou geziendm me
Lach niet, kkjong. Hoe is jullie appeltaart geworden?quote:
TR gemacht.quote:
Ben ex-crew, mij maken ze niks.quote:
Haha kkrwijf. Lekkerquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lach niet, kkjong. Hoe is jullie appeltaart geworden?
LethalNinja hebben ze ook zo goed als afgemaakt.quote:
Ga je pic voor me maken? :$$$quote:
Mij doen ze niks, ben lief.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:13 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
LethalNinja hebben ze ook zo goed als afgemaakt.
Laat zien dan, gvd man.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:14 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja had ik al gedaan tijdens het maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |