Ga ik vandaag halen. Heb nu spierpijn door de kramp van vannachtquote:
Als je nu kuitkramp hebt, doe dan je tenen naar boven (weet niet hoe ik het moet uitleggen, dit komt er het dichtste bijquote:Op donderdag 29 mei 2014 10:47 schreef Amsel het volgende:
[..]
Ga ik vandaag halen. Heb nu spierpijn door de kramp van vannacht![]()
Verder wordt het hier een lekker relax-dagje, heerlijk!
M'n kuiten kan ik wel handelen, maar kramp in m'n voeten is de hel, die buigen dan alle kanten opquote:Op donderdag 29 mei 2014 10:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Als je nu kuitkramp hebt, doe dan je tenen naar boven (weet niet hoe ik het moet uitleggen, dit komt er het dichtste bij) Kramp is binnen no time weg.
Aii, kramp in voeten heb ik nog niet gehad. Klinkt wel erg pijnlijkquote:Op donderdag 29 mei 2014 11:06 schreef Amsel het volgende:
[..]
M'n kuiten kan ik wel handelen, maar kramp in m'n voeten is de hel, die buigen dan alle kanten op
Dat had ik vorige zwangerschap ook, echt nasty jaquote:Op donderdag 29 mei 2014 11:06 schreef Amsel het volgende:
[..]
M'n kuiten kan ik wel handelen, maar kramp in m'n voeten is de hel, die buigen dan alle kanten op
Ik had voor de zwangerschap ook al heel veel last van kramp, regelmatig midden in de nacht met verkrampte voeten en tenen in de douche gestaan. Wat bij mij hielp: voor het slapengaan even met je voeten in warm water. Dikke sokken aan in bed. Genoeg drinken overdag en inderdaad magnesium bruistabletten. Sterkte, het is heel naar!quote:Op donderdag 29 mei 2014 10:47 schreef Amsel het volgende:
[..]
Ga ik vandaag halen. Heb nu spierpijn door de kramp van vannacht![]()
Verder wordt het hier een lekker relax-dagje, heerlijk!
Dan doe je dat! Het kan, want het is toch pestweerquote:Op donderdag 29 mei 2014 12:23 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik heb tot 11 uur geslapen en ik zou zo weer terug kunnen/willen...
Dat herken ik ook wel hoor. Sinds ik zwanger ben durf ik niet meer door het rode licht te fietsen. Wat ik toch al niet snel deed, maar ook bij de meest verlaten kruispunten, waar ik door heel Eindhoven wordt ingehaald blijf ik netjes staanquote:Op donderdag 29 mei 2014 12:32 schreef Amsel het volgende:
BlueEyes, dat van die betrekkelijkheid van het leven realiseer ik me ook opeens zo. Dat zit in kleine dingen, dat ik ineens veel voorzichtiger ben met oversteken, dat ik m'n vriend wel 10x op het hard druk om voorzichtig te rijden, maar ik merk wel dat het me bezighoudt.
ohh bij het zwemmen had ik dat als kind ook altijd! ging dan altijd op mijn tenen staan en alles strekken, dan ging het over. ouch!quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:32 schreef Amsel het volgende:
Thanks voor alle tips iedereen! Heb vroeger ook vaak last gehad van dit soort krampen in m'n voeten, heb er uiteindelijk zwemmen voor opgegeven omdat ik van elke les van 45 minuten 30 minuten aan de kant zat met kromgebogen voeten. Zo maar eens de stad in op zoek naar bruistabletten!
BlueEyes, dat van die betrekkelijkheid van het leven realiseer ik me ook opeens zo. Dat zit in kleine dingen, dat ik ineens veel voorzichtiger ben met oversteken, dat ik m'n vriend wel 10x op het hard druk om voorzichtig te rijden, maar ik merk wel dat het me bezighoudt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |