SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ze heeft echt immens veel haar, daar zal ik morgen na het wassen eens een foto van maken
[ Bericht 11% gewijzigd door JaleesaJoia op 29-05-2014 23:07:50 ]Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
Wat leuk!! Veel plezierquote:Op vrijdag 30 mei 2014 07:56 schreef Dyre het volgende:
Oh en ik ga morgen toch voor een pretecho
We hadden eigenlijk maanden geleden al besloten dat dat voor ons niet hoefde: we kregen met 20 weken een echo en ergens in de 30 weken een liggingsecho, dat was echt wel prima hoor.
Maar met die onzekerheid over het voelen enzo, en uit pure nieuwsgierigheid begon ik er toch aan te denken om 1 keertje extra te spieken. Gelukkig dacht vriendje er hetzelfde over
Maar omdat ik al 28 weken ben moest ik niet te lang meer wachten, de mooiste plaatjes zijn zo rond 26/27 weken zeggen ze, omdat de baby anders teveel tegen de wand aan ligt. Maar ik kreeg gisteren al meteen een mailtje terug: morgen mag ik komenSupersnel, en dat op een zaterdag!
Half 1quote:Op vrijdag 30 mei 2014 07:51 schreef Dyre het volgende:
JJ, mooie foto's!![]()
Loj, heel veel succes bij de echo vandaag! Hoe laat heb je hem?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |