SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Stel je niet aan man.quote:Op woensdag 28 mei 2014 08:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor die zweetneger in de spits.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge
quote:Op woensdag 28 mei 2014 08:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[ afbeelding ]
Pak aan.PauperitusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Ow...dat had je even moeten zeggen, dan had ik me ingehouden.quote:Op woensdag 28 mei 2014 08:25 schreef Toefjes het volgende:
@Pots, gisteren had ik zo'n dagje. Om 7 uur sochtends beginnen na een avonddienst waarvan je half 12 thuis komt
Misschien wel ja. Ik blijf nog even spelen met mijn huidige team, kijken hoe het verloopt.quote:
Zijn NIF bedoel je? 66 shooting, dat zegt genoeg.quote:Op woensdag 28 mei 2014 08:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
Moggel
Wat zijn jullie meningen over Cuadrado eigenlijk? Bij mij is die gozert zo slecht voor de goalheeft echt het schot van een 4-jarige die voor het eerst gaat voetballen
Oh nee hoor, uit irritatie ga ik vaak zelf de strijd aanquote:Op woensdag 28 mei 2014 08:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ow...dat had je even moeten zeggen, dan had ik me ingehouden.
[..]
Misschien wel ja. Ik blijf nog even spelen met mijn huidige team, kijken hoe het verloopt.
Die non-rares heffen de aids op (misschien een placebo effect maar werkt bij mij wel.quote:Op woensdag 28 mei 2014 08:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Deze gaat even in het mapje "misschien voor later"
Dat is dan bij zijn TOTS Nog steeds niet opgelost dus, nutteloze investering dus.quote:Op woensdag 28 mei 2014 08:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zijn NIF bedoel je? 66 shooting, dat zegt genoeg.
Daarbij moet hij van rechts komen, en schiet hij dus vaak met links...3* wf helpt dan niet mee. Met Cuadrado kun je beter buitenom en voorzetten, dan binnendoor en schieten, lijkt me.
Ik denk dat mensen heel erg de kat uit de boom gaan kijken daarmee, omdat het untradeables zijn.quote:Op woensdag 28 mei 2014 08:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Jackson is goedkoop trouwens zeg.
Ik denk dat de prijzen vrijdag nog harder zakken als iedereen zijn dure spelers gaat dumpen voor dat WC shizzle.
Misschien een stomme vraag...maar is Jackson niet vooral een goede spits voor cross abuse?quote:Op woensdag 28 mei 2014 08:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Jackson is goedkoop trouwens zeg.
Ik denk dat de prijzen vrijdag nog harder zakken als iedereen zijn dure spelers gaat dumpen voor dat WC shizzle.
Swap wings mattie.quote:Op woensdag 28 mei 2014 08:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat is dan bij zijn TOTS Nog steeds niet opgelost dus, nutteloze investering dus.
4*/4*quote:Op woensdag 28 mei 2014 08:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Misschien een stomme vraag...maar is Jackson niet vooral een goede spits voor cross abuse?
Ja, hij is in de dribbel en qua snelheid niet zo goed als ik gehoopt hadquote:Op woensdag 28 mei 2014 08:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Misschien een stomme vraag...maar is Jackson niet vooral een goede spits voor cross abuse?
Een beetje zoals SIF Adje?quote:Op woensdag 28 mei 2014 08:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
4*/4*
Best snel
Goede agility
Shooting ()
Heading
ultra jizz gewoon met alles.
Heb jij hem? Ik wel namelijk en van die best snel merk je geen fuckquote:Op woensdag 28 mei 2014 08:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
4*/4*
Best snel
Goede agility
Shooting ()
Heading
ultra jizz gewoon met alles.
Ja het is geen pace monster maar toch wel best snel voor zo'n beest.quote:Op woensdag 28 mei 2014 08:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heb jij hem? Ik wel namelijk en van die best snel merk je geen fuck
Dat was dus het stomme gisteren. Speel ik in die themacup met je blauwe team tegen een team met veel non-rares en niet hele bijzondere rares (spelers als Illaramendi, Inigo Martinez, Muniain)...en ineens kan Courtois geen bal meer klemvast houden. Dan voel je je dus redelijk bedrogenquote:Op woensdag 28 mei 2014 08:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
Tegen een team met meerdere TOTS (en Ibarbo) had ik bijna geen problemen.. en tegen een non-rare BPL team wel. Uiteindelijk wel gewonnen.
Laatst werd ik nog door iedereen hier uitgelachen, want dat bestond in FUT14 nietquote:Op woensdag 28 mei 2014 08:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat was dus het stomme gisteren. Speel ik in die themacup met je blauwe team tegen een team met veel non-rares en niet hele bijzondere rares (spelers als Illaramendi, Inigo Martinez, Muniain)...en ineens kan Courtois geen bal meer klemvast houden. Dan voel je je dus redelijk bedrogen
Niet door mij iig want ik heb al mijn blauwe kaarten de deur uitgegooid.quote:Op woensdag 28 mei 2014 08:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Laatst werd ik nog door iedereen hier uitgelachen, want dat bestond in FUT14 niet
Da was ik niequote:Op woensdag 28 mei 2014 08:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Laatst werd ik nog door iedereen hier uitgelachen, want dat bestond in FUT14 niet
Ik merk wel dat mijn team met TOTS Jackson veel beter is gaan lopen nu iedereen 10 chem heeft door de loyaliteit. Misschien moet je daar even op wachten.quote:Op woensdag 28 mei 2014 08:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Da was ik nie
Overigens kan zo'n potje altijd eens gebeuren. Ik blijf het voorlopig gewoon even met dit team proberen, en doe wel een uitspraak na een potje of 10-15.
Vrijdag toch pas?quote:Op woensdag 28 mei 2014 08:41 schreef FCsuarez het volgende:
hoe laat is die poep morgen eigenlijk te downloaden ? houden ze rekening met Hemelvaartsdag en mensen die dus de hele dag niets te doen hebben
29ste als het goed is, morgen dusquote:
Daar wacht ik dus sowieso opquote:Op woensdag 28 mei 2014 08:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik merk wel dat mijn team met TOTS Jackson veel beter is gaan lopen nu iedereen 10 chem heeft door de loyaliteit. Misschien moet je daar even op wachten.
even kakken brbquote:Op woensdag 28 mei 2014 08:41 schreef FCsuarez het volgende:
hoe laat is die poep morgen eigenlijk te downloaden ? houden ze rekening met Hemelvaartsdag en mensen die dus de hele dag niets te doen hebben
Ohquote:Op woensdag 28 mei 2014 08:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
29ste als het goed is, morgen dus
Trapz, wie is beter: Neymar of Ibra?quote:Op woensdag 28 mei 2014 08:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Oh![]()
EA kennende pas rond 22:00 ofzo.
Hoezo, ze kennen hier kei veel geld mee verdienen jonguh.quote:Op woensdag 28 mei 2014 08:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Oh![]()
EA kennende pas rond 22:00 ofzo.
Ze doen maar, POTSie slaapt morgen lekker eens uit. Als die kleine het toe laat dan.quote:Op woensdag 28 mei 2014 08:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hoezo, ze kennen hier kei veel geld mee verdienen jonguh.
Morgen 6 uur 's ochtends staat het erop
Moeilijk te zeggen....quote:Op woensdag 28 mei 2014 08:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Trapz, wie is beter: Neymar of Ibra?
Had gisteren 1 potje dan gespeeld met hem. 1 kopgoal inderdaad, en 1 finesseshot van 20 meter die er netjes inging. Zeer balvast. Zijn pace valt wat tegen, maar als hij los is, is hij lastig in te halen door zijn strength. Morgen een paar wedstrijden extra voor een definitief oordeel.quote:Op woensdag 28 mei 2014 08:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat klinkt niet slecht...toch even in het achterhoofd houdenquote:Op woensdag 28 mei 2014 08:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Had gisteren 1 potje dan gespeeld met hem. 1 kopgoal inderdaad, en 1 finesseshot van 20 meter die er netjes inging. Zeer balvast. Zijn pace valt wat tegen, maar als hij los is, is hij lastig in te halen door zijn strength. Morgen een paar wedstrijden extra voor een definitief oordeel.
Maar heb bewust voor een 1-spitsen systeem gekozen, omdat ik over Jackson icm 2 spitsen systemen alleen maar slechte verhalen heb gehoord. En ik ben ook een beetje als Maver: Kan net zo goed zijn dat Jackson over een uurtje of 30 weer op de TP staatquote:Op woensdag 28 mei 2014 08:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat klinkt niet slecht...toch even in het achterhoofd houden
Allebei in een team danquote:Op woensdag 28 mei 2014 08:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen....
Ik vond ze alle twee wel baas
En ik vind een 1 spits-systeem niet fijn. Behalve dan 4231, omdat er dan altijd wel een CAM is die in de spits opduikt.quote:Op woensdag 28 mei 2014 08:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar heb bewust voor een 1-spitsen systeem gekozen, omdat ik over Jackson icm 2 spitsen systemen alleen maar slechte verhalen heb gehoord. En ik ben ook een beetje als Maver: Kan net zo goed zijn dat Jackson over een uurtje of 30 weer op de TP staat
quote:
Nah ik ga een team maken met mijn oude liefde.. IF Joquote:
3*/3*. Klinkt als niks voor jou.quote:Op woensdag 28 mei 2014 08:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[..]
Nah ik ga een team maken met mijn oude liefde.. IF Jo
Toch 1 van de betere spelers die ik heb gebruikt.quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
3*/3*. Klinkt als niks voor jou.
Inderdaad een beest. Had 'm in een non-rare Braziliaans team en die gozer scoort er op los.quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Toch 1 van de betere spelers die ik heb gebruikt.
Di Maria heeft wel high/high, ik weet niet of je dat erg vindt bij een spits. Alhoewel ik me ook afvraag in hoeverre je dat nou echt merkt.quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:04 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Inderdaad een beest. Had 'm in een non-rare Braziliaans team en die gozer scoort er op los.![]()
Die MOTM kaart van Di Maria lijkt me trouwens geniaal in de spits, misschien probeer ik die nog wel in te passen in m'n team in de hoop dat de handicap niet direct naar boven komt.
Ik kan daar echt niet mee omgaan.quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:05 schreef DuTank het volgende:
[..]
Di Maria heeft wel high/high, ik weet niet of je dat erg vindt bij een spits. Alhoewel ik me ook afvraag in hoeverre je dat nou echt merkt.
Bij dergelijke spelers (ook met H/H wingers als El Shaarawy) merk ik dat eigenlijk nooit, zolang ze maar een positioning rond/boven de 80 hebben. Bij een Cavani/Diego Costa etc. merk ik het ondanks die hoge stats op dat gebied weer wel. Lijkt alsof bepaalde waarden op die kaarten gewoon compleet worden genegeerd bij bepaalde spelers.quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:05 schreef DuTank het volgende:
[..]
Di Maria heeft wel high/high, ik weet niet of je dat erg vindt bij een spits. Alhoewel ik me ook afvraag in hoeverre je dat nou echt merkt.
Ik had het heel erg met Drogbaquote:Op woensdag 28 mei 2014 09:09 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Bij dergelijke spelers (ook met H/H wingers als El Shaarawy) merk ik dat eigenlijk nooit, zolang ze maar een positioning rond/boven de 80 hebben. Bij een Cavani/Diego Costa etc. merk ik het ondanks die hoge stats op dat gebied weer wel. Lijkt alsof bepaalde waarden op die kaarten gewoon compleet worden genegeerd bij bepaalde spelers.
Zou best kunnen dat Di Maria het goed doet als spits. Goed schot, en als CM stond hij aanvallend al een aantal keren echt op de goede plekquote:Op woensdag 28 mei 2014 09:04 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Inderdaad een beest. Had 'm in een non-rare Braziliaans team en die gozer scoort er op los.![]()
Die MOTM kaart van Di Maria lijkt me trouwens geniaal in de spits, misschien probeer ik die nog wel in te passen in m'n team in de hoop dat de handicap niet direct naar boven komt.
Door TOTS Mandzukic ben ik gelijk genezen van de H/H workrates. Kom je door met je vleugelspits, wil je de voorzet geven. Dan zoek je je spits, die gewoon doodleuk ergens anders op het veld staat te chillenquote:Op woensdag 28 mei 2014 09:09 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Bij dergelijke spelers (ook met H/H wingers als El Shaarawy) merk ik dat eigenlijk nooit, zolang ze maar een positioning rond/boven de 80 hebben. Bij een Cavani/Diego Costa etc. merk ik het ondanks die hoge stats op dat gebied weer wel. Lijkt alsof bepaalde waarden op die kaarten gewoon compleet worden genegeerd bij bepaalde spelers.
Als ik uberhaupt H/H spelers in de spits zet speel ik sowieso met 2 spitsen en een H/L ernaast. Zou dan Aguero worden.quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zou best kunnen dat Di Maria het goed doet als spits. Goed schot, en als CM stond hij aanvallend al een aantal keren echt op de goede plek
Met Di Maria en Aguero heb je wel twee lichtgewichtjes voorin. Ik zat even naar de stats van Di Maria te kijken:quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:12 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Als ik uberhaupt H/H spelers in de spits zet speel ik sowieso met 2 spitsen en een H/L ernaast. Zou dan Aguero worden.![]()
Combi van Yilmaz en Diego Costa was ook geniaal én OP.
74 en 70 strength, valt best mee.quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Met Di Maria en Aguero heb je wel twee lichtgewichtjes voorin. Ik zat even naar zijn stats te kijken:
5 games played (waarvan minimaal 1 disconnect) - 4 goals. En dat voor een CM
Ik zeg niet dat ze niet sterk zijn. Ik bedoel dat ze weinig kopduels voor je gaan winnenquote:
Nee klopt, iets andere speelstijl in dat geval want crossen heeft weinig nut of ik moet voor de TOTS variant gaan.quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ze niet sterk zijn. Ik bedoel dat ze weinig kopduels voor je gaan winnen
Telefoon app ook niet, ondanks opnieuw installeren.quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Serieus die hoeren webapp doet het nog steeds niet.
Ik kan al niet meer traden sinds ze die shit eruit hebben gesloopt. Ook niet op de telefoon app. Normaal gesproken heb ik daar geen last van, maar het punt is dus dat ik nog een paar spelers wil kopen. Dat moet ik dus nu via de console doen en die staat nog steeds bij mijn oudersquote:Op woensdag 28 mei 2014 09:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Telefoon app ook niet, ondanks opnieuw installeren.
Het is toch niet te geloven dat het zo lang duurt.quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vreemd...krijg je weer die melding dat servers niet bereikbaar zijn zeker?quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik haat mezelf vooral, dat ik het accepteer ook. Misschien toch maar eens die vrouw benaderen, die mensen zocht voor een enquete over verslavingen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Vreemd...krijg je weer die melding dat server niet bereikbaar zijn zeker?
Het is toch wel schrijnend dat EA een cash cow heeft waar ze verder amper fatsoenlijke ondersteuning bij bieden
Klopt.quote:
nicequote:Op woensdag 28 mei 2014 09:40 schreef over_hedge het volgende:
Nieuwe tv besteldMaar 370 voor een 40 inch tv
Omdat het een model uit 2012 is. Het nieuwe model heeft ongeveer niks boeiends maar is wel 510 euro duurder.
Ja is 3d en die ik koop niet.
Ziek inderdaad wat voor moois je allemaal kunt kopen qua TV's tegenwoordigquote:Op woensdag 28 mei 2014 09:40 schreef over_hedge het volgende:
Nieuwe tv besteldMaar 370 voor een 40 inch tv
Omdat het een model uit 2012 is. Het nieuwe model heeft ongeveer niks boeiends maar is wel 510 euro duurder.
Ja is 3d en die ik koop niet.
Ik heb nog een andere tv die ik als extra scherm gebruik. Die heeft wel 3d en heb het denk ik nog geen 5x gebruiktquote:Op woensdag 28 mei 2014 09:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ziek inderdaad wat voor moois je allemaal kunt kopen qua TV's tegenwoordigHeb een 3D TV. Wel een paar keer opgehad. Alleen maar om andere mensen te laten zien dat ik 3D op m'n tv heb
![]()
Misschien dat ik wat electronica ga aanschaffen als de Media Markt weer zo'n vakantiegeld actie organiseert.
Ik zit te kijken voor die aanbieding van die Ultra-HD TV.quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:52 schreef Lastpost het volgende:
3D zal ik sowieso niet gebruiken aangezien ik het niet kan zien (oogaandoening), maar wel dat brilletje op moet zetten om geen koppijn te krijgen en het mooi in 2D te kunnen zien.
Zit wel te kijken voor een nieuwe TV, wordt sowieso een Sony vanwege de lage input lag van hun W-series. Vermoed de 50" W8 variant.
Boh, dat is net buiten budget hier helaas. Misschien ook maar eens Wajong aanvragen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik zit te kijken voor die aanbieding van die Ultra-HD TV.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:55 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Boh, dat is net buiten budget hier helaas. Misschien ook maar eens Wajong aanvragen.
LG is baas man.quote:
Niks vergeleken met hoeveel verlies ik zou maken als ik TOTS Jackson en Cuadrado zou verkopenquote:
Loop gewoon een rondje door de stad. Grote kans dat je een PS4 vindt door de release van Watch Dogs. Heb je wel die bundel.quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Tyfes MediaMarkt, geen PS4 meer terwijl ik had besteld._______!
Lekker naar de concurent voor mijn nieuwe TV![]()
Zag op Saturn een 50 inch staan voor 899, krijg je er een tablet bij. Nutteloze actie voor veel mensen, omdat veel mensen al een tablet hebben op zich, maar misschien jij nog niet?quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:52 schreef Lastpost het volgende:
3D zal ik sowieso niet gebruiken aangezien ik het niet kan zien (oogaandoening), maar wel dat brilletje op moet zetten om geen koppijn te krijgen en het mooi in 2D te kunnen zien.![]()
Zit wel te kijken voor een nieuwe TV, wordt sowieso een Sony vanwege de lage input lag van hun W-series. Vermoed de 50" W8 variant.
Ik ga zo wel even in mijn pauze koekeloeren.quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:05 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Loop gewoon een rondje door de stad. Grote kans dat je een PS4 vindt door de release van Watch Dogs. Heb je wel die bundel.
Ik zie het ja. Kan het verbeterde model (50W828B) van deze variant voor 150 euro minder krijgen. Tablets genoeg hier maar bedankt voor de tip.quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zag op Saturn een 50 inch staan voor 899, krijg je er een tablet bij. Nutteloze actie voor veel mensen, omdat veel mensen al een tablet hebben op zich, maar misschien jij nog niet?
Wat moet je daar mee? Leuk hoor die 4k resolutie. Maar er is vrijwel niks wat 4k ondersteund.quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik zit te kijken voor die aanbieding van die Ultra-HD TV.
FrankieOnPCin1080p doet er wel aan. Dus als je dan ook nog een smart TV hebt, kun je lekker youtuben.quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:25 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wat moet je daar mee? Leuk hoor die 4k resolutie. Maar er is vrijwel niks wat 4k ondersteund.
Ah shit. Had ik nu maar een 4k tv besteld.quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:26 schreef TBakkert het volgende:
[..]
FrankieOnPCin1080p doet er wel aan. Dus als je dan ook nog een smart TV hebt, kun je lekker youtuben.![]()
Ja, ik vind het nu ook opeens ontzettend jammer dat ik die niet heb...quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:27 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ah shit. Had ik nu maar een 4k tv besteld.
Ja, dat HD is ook maar karig.quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:28 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ja, ik vind het nu ook opeens ontzettend jammer dat ik die niet heb...
Wat wel kut is aan Futdb, is dat ik op mijn telefoon geen spelersnamen kan zoeken. Dan doet hij niks.quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:31 schreef Toefjes het volgende:
Op futdb.nl mooie prijsjes zien en de speler niet kunnen kopen op je telefoon app
quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:25 schreef over_hedge het volgende:
Wat moet je daar mee? Leuk hoor die 4k resolutie. Maar er is vrijwel niks wat 4k ondersteund.
Candreva is dan ookquote:Op woensdag 28 mei 2014 10:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik ga toch terugkomen op het feit dat het niet goed loopt met mijn teamsMisschien moest ik er aan wennen want ga nu voor het eerst in 2 maanden weer naar Divisie 1
Jackson 26 goals uit 21, Varela 10 (12 assists), Candreva 13 (6 assists) en James 7 inmiddels goals en 20 assists
Ik vond hem ook echt matig. Ik had een team met zijn NIF en dat ging fantastisch, daarna met zijn TOTS niks meer dan falen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:51 schreef WezepAFCA het volgende:
TOTS Shin Wook gekocht voor 60k, maar vond hem nou niet echt anders spelen dan de NIF. Zie dat hij tussen de 75-80k is nu maar kan hem pas verkopen als ik thuis ben om half 10
Volgens mij heeft netflix niet eens 4k.quote:
quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:01 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Volgens mij heeft netflix niet eens 4k.
Nog niet duidelijk of het in Nederland ondersteund wordt. Plus dat het nu nog maar om 1 seizoen van iets gaat. Niet echt de moeite om daar al een 4k tv voor te kopen. Kan je beter wachten tot ze wat meer betaalbaar zijn.quote:
Amerikaanse DNSquote:Op woensdag 28 mei 2014 11:04 schreef over_hedge het volgende:
Nog niet duidelijk of het in Nederland ondersteund wordt. Plus dat het nu nog maar om 1 seizoen van iets gaat. Niet echt de moeite om daar al een 4k tv voor te kopen. Kan je beter wachten tot ze wat meer betaalbaar zijn.
Dan nog kan je maar 1 seizoen kijkenquote:Op woensdag 28 mei 2014 11:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Amerikaanse DNSIk ga toch geen Nederlandse Netflix kijken.
Same here iddquote:Op woensdag 28 mei 2014 10:37 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Wat wel kut is aan Futdb, is dat ik op mijn telefoon geen spelersnamen kan zoeken. Dan doet hij niks.
Je kan ook gewoon UHD films downloadenquote:Op woensdag 28 mei 2014 11:05 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dan nog kan je maar 1 seizoen kijkenEn zal vast meer worden in de toekomst. Maar dan zou ik als nog het zonde vinden om alleen daar voor nu al een 4k tv te kopen.
Pak 'm aan!quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:05 schreef Reemi het volgende:
[..]
Same here iddIk zal de maker er eens op aanspreken.
Ik blijf het zonde van mijn geld vinden. Maar iedereen zijn ding.quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon UHD films downloaden
Daar geef ik weer geen drol aan uit.quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:15 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik blijf het zonde van mijn geld vinden. Maar iedereen zijn ding.Ik geef dan weer veel geld uit fotografie.
Ik dan weer welquote:Op woensdag 28 mei 2014 11:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Daar geef ik weer geen drol aan uit.
Een handige kleine digitale camera misschien
Bohquote:Op woensdag 28 mei 2014 11:24 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik dan weer welMijn Camera is tweedehands ongeveer even duur als die tv die jij wilt.
enige verschil is wel dat ik met mijn camera ook nog geld verdien.
Jij fapt toch altijd op die Serviërs? Of je bent het voor de helft. Zoiets.quote:
Waar was jij al die tijd?quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:05 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Loop gewoon een rondje door de stad. Grote kans dat je een PS4 vindt door de release van Watch Dogs. Heb je wel die bundel.
Nee. Totaal niet sexy zelfs. Laatste 2 opdrachten waren portret fotos maken van een groep buitenlanders die taallessen kregen.quote:
Soms op skype, rest werken of gewoon geen tijd gehadquote:Op woensdag 28 mei 2014 11:29 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Jij fapt toch altijd op die Serviërs? Of je bent het voor de helft. Zoiets.
[..]
Waar was jij al die tijd?
Okequote:Op woensdag 28 mei 2014 11:30 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Soms op skype, rest werken of gewoon geen tijd gehad
quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:32 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Oke
Volgende keer wel even melden graag.
FIFA beren?quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:33 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik vertrouw dat Skype gesprek niet. Trapz en Ozz zijn twee bandieten.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:33 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:33 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Godverdomme.quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:41 schreef The_Yakuza het volgende:
SES / HBO diploma op CV gezet maar niet echt gehaald
Af en toe zijn er echt pareltjes te vinden op fok!
Mijn ervaring: TOTS Gabi > TOTS Rakitic. En je spaart nog coins uit ook.quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:40 schreef TBakkert het volgende:
Ik word helemaal gek van elk team dat ik gebruik, dus nu maar weer een nieuwe.
[ afbeelding ]
Trochowski en Rakitic allebei nog niet gebruikt dit jaar, lijken me echt toppertjes.
Ik wou mijn cijferlijst gaan tamperen omdat ze erom vroegen bij een stagebedrijf. Toch maar niet aangedurfdquote:Op woensdag 28 mei 2014 11:41 schreef The_Yakuza het volgende:
Maar even een DM sturen welke functie het is, aangezien ik met een maand wel mijn HBO diploma heb en wel een baan kan gebruiken danquote:Op woensdag 28 mei 2014 11:41 schreef The_Yakuza het volgende:
TOTS Gabi al gehad en die vond ik inderdaad best prima. Alleen wil ik Trochowski op de CAM hebben en Rakitic gewoon uitproberen om het proberen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mijn ervaring: TOTS Gabi > TOTS Rakitic. En je spaart nog coins uit ook.
*hboquote:Op woensdag 28 mei 2014 11:48 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Maar even een DM sturen welke functie het is, aangezien ik met een maand wel mijn HBO diploma heb en wel een baan kan gebruiken dan
huh, nu al, wie dan? linkje ?quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:47 schreef esox83 het volgende:
Nieuwe fifa WC dlc ziet er wel tof uit, denk dat het wel leuk word.
Was net iemand aan het streamen op twitch
En hoe zit het met duplicates ?leveren die nog iets op ofzo of moet je ze maar discarden voor niksquote:Op woensdag 28 mei 2014 11:55 schreef esox83 het volgende:
Moet je even twitch op je console aanzetten, stond hij bovenaan naam weet ik niet heb hem al uitgezet.
Hij had met 2000 fifapoints echt al veel goede spelers weet niet hoeveel coins dat omgerekend is want weet de prijzen niet van de packs
In FUT is een goldpack toch 100 fifapoints ofzo? 2000 Fifapoints = 20 euro?quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:55 schreef esox83 het volgende:
Moet je even twitch op je console aanzetten, stond hij bovenaan naam weet ik niet heb hem al uitgezet.
Hij had met 2000 fifapoints echt al veel goede spelers weet niet hoeveel coins dat omgerekend is want weet de prijzen niet van de packs
150. en voor 20 euro krijg je 2200quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
In FUT is een goldpack toch 100 fifapoints ofzo? 2000 Fifapoints = 20 euro?
Jezusquote:Op woensdag 28 mei 2014 11:41 schreef The_Yakuza het volgende:
Geintje johquote:
20 Euro stoppen in een game mode waarvan het nog erg onzeker is of er over 3 weken uberhaupt nog iemand in speeltquote:Op woensdag 28 mei 2014 11:57 schreef over_hedge het volgende:
[..]
150. en voor 20 euro krijg je 2200
Ik ga ook alleen met coins packs openen, als die gozer al zoveel goede spelers heeft met zo weinig Fifa points is dat opzich wel een goed iets.quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
20 Euro stoppen in een game mode waarvan het nog erg onzeker is of er over 3 weken uberhaupt nog iemand in speelt![]()
Vrijdag lever ik mijn conceptscriptie in en 10 juni mijn laatste tentamen. Indien alles volgens plan gaat krijg ik 7 juli mijn diploma. Ik doe Bedrijfskunde. Worden wel gevraagd maar ik ben bang dat het nog wel even duurt voordat ik daadwerkelijk een baan vind.quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:58 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Geintje joh![]()
Wat voor opleiding heb je 'gedaan'? Technische mensen zijn vrij gewild op het moment iig
Moeilijk doen over 20 euroquote:Op woensdag 28 mei 2014 11:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
20 Euro stoppen in een game mode waarvan het nog erg onzeker is of er over 3 weken uberhaupt nog iemand in speelt![]()
Wat voor team heeft hij dan? En waarom speelt hij het al, en jij niet?quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:01 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik ga ook alleen met coins packs openen, als die gozer al zoveel goede spelers heeft met zo weinig Fifa points is dat opzich wel een goed iets.
Is dat zo erg? Als ik er me een weekend mee kan vermaken vind ik 20 euro niet zo erg of zo. Een avond uit gaan kost een stuk meer.quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ah, in iedergeval succes!quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:01 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Vrijdag lever ik mijn conceptscriptie in en 10 juni mijn laatste tentamen. Indien alles volgens plan gaat krijg ik 7 juli mijn diploma. Ik doe Bedrijfskunde. Worden wel gevraagd maar ik ben bang dat het nog wel even duurt voordat ik daadwerkelijk een baan vind.
Zo kan je inderdaad ook denkenquote:Op woensdag 28 mei 2014 12:02 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Moeilijk doen over 20 euro
Zo kan je ook denken.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:03 schreef Dylan98 het volgende:
Iemand op twitch is de wk game al aan het spelen..
I know. Ik geef er ook niks aan uit hoorquote:Op woensdag 28 mei 2014 12:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zo kan je inderdaad ook denken
Maar het is meer een principekwestie tussen mij en mijn vrienden van EA
quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:03 schreef Dylan98 het volgende:
Iemand op twitch is de wk game al aan het spelen..
Zou dan toch ook moeten werken als je die update download via dat account en dan gewoon met je eigen account het spel opstart.quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:06 schreef esox83 het volgende:
Maver als je nou gewoon een Mexicaans account aanmaakt kan je al spelen
Klopt want zo deed ik het ook altijd met mijn HongKong account (geregistreerd op een MCDonald daarzo)quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:08 schreef Lastpost het volgende:
Zou dan toch ook moeten werken als je die update download via dat account en dan gewoon met je eigen account het spel opstart.
*jouwquote:Op woensdag 28 mei 2014 12:16 schreef Grandesco het volgende:
[..]
http://www.twitch.tv/l_l_dany_l_l
Zelfs in jou taal.
Lekker nog meer verlies maken.quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:23 schreef Maver24 het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2862586.page
ze zijn er vroeg bij vandaag, EASFC TOTS Dus vanavond
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2862590.page
nieuwe TOTW ook al vrij gegeven
Wat een drama qua traden de afgelopen maandquote:Op woensdag 28 mei 2014 12:24 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Lekker nog meer verlies maken.Benatia zakt wel naar 20K dan.
IF MICHAEL JADSON? JEZUS! JIZZZquote:Op woensdag 28 mei 2014 12:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
IF Michael Jadson, Romarinho en een paar bronze IFs met goede stats (Larsson en Laribi)
Immobile gelukkig op tijd verkocht dan. Nu Shin Wook nog even verkopen om mijn Pogba en Benatia te upgraden als de prijzen weer dalenquote:Op woensdag 28 mei 2014 12:23 schreef Maver24 het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2862586.page
ze zijn er vroeg bij vandaag, EASFC TOTS Dus vanavond
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2862590.page
nieuwe TOTW ook al vrij gegeven
Tot vrijdag maar? Dat valt dan nog weer meequote:Op woensdag 28 mei 2014 12:31 schreef Maver24 het volgende:
tot vrijdagavond zitten ze in packs dus. maar geen re release van Hazard, Kompany
ja tot 30 mei zitten ze in packsquote:Op woensdag 28 mei 2014 12:32 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Tot vrijdag maar? Dat valt dan nog weer mee
iedereen gaat er natuurlijk ziek veel krijgen in zijn wk shizzle packsquote:
Ditquote:Op woensdag 28 mei 2014 12:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Klopt want zo deed ik het ook altijd met mijn HongKong account (geregistreerd op een MCDonald daarzo)
Dat lijkt er dan wel op jaquote:Op woensdag 28 mei 2014 12:34 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
En dan zit het hele TOTS er (eindelijk) op?
Ik heb een Amerikaans account. Werkt dat dan ook?quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:38 schreef Confetti het volgende:
Mexicaans PSN account aanmaken en je kan al spelen?
Godver, vanavond ga ik wat drinken in de stad. Dan dat maar afzeggen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:34 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
iedereen gaat er natuurlijk ziek veel krijgen in zijn wk shizzle packs![]()
heb 1 TOTS vidal zit er niet tussen, hopelijk blijft hij een beetje gelijk in waarde.
vanavond kunnen we dus al WC-FUTten?
Dan blijft dus de vraag hoe deze meneer al wel kan spelen onbeantwoord.quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:40 schreef Lastpost het volgende:
Net even geprobeerd, krijg geen update binnen van Fifa op MEX/US accounts.
Jup.quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dan blijft dus de vraag hoe deze meneer al wel kan spelen onbeantwoord.
Zo zit mijn US account op een McDonalds in Miamiquote:Op woensdag 28 mei 2014 12:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
MCDonalds in Suarezik ben er klaar voor.
Mijne in New Yorkquote:Op woensdag 28 mei 2014 12:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Zo zit mijn US account op een McDonalds in Miami
Heeft ie diarree?quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:42 schreef Maver24 het volgende:
Higuain heeft trouwens ook een pace boost gekregen in de WC FUT
Wat moet je ermeequote:Op woensdag 28 mei 2014 12:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik heb nu een account in:
Mexico
Amerika
HongKong
Japan
Australie
Nederland
Wereldvent ben je ookquote:Op woensdag 28 mei 2014 12:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Mexico
Amerika
HongKong
Japan
Australie
Nederland
Haha ik heb:quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Mexico
Amerika
HongKong
Japan
Australie
Nederland
een pace boost in de wc xDquote:Op woensdag 28 mei 2014 12:42 schreef Maver24 het volgende:
Higuain heeft trouwens ook een pace boost gekregen in de WC FUT
Offlinequote:Op woensdag 28 mei 2014 12:45 schreef ThadCastle het volgende:
Die twitch vent speelt offline en krijgt na elke partido een pakketo
Andere aanbiedingen in de playstation storequote:
quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:45 schreef ThadCastle het volgende:
Die twitch vent speelt offline en krijgt na elke partido een pakketo
[..]
racekakske
Ah oke, dan snap ik hetquote:Op woensdag 28 mei 2014 12:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Andere aanbiedingen in de playstation storegratis games en dergelijke.
Een simpele rekensom leert: 50/5=10 pakketjes. Dat moet toch lukken, zou je zeggen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:45 schreef Toefjes het volgende:
Moet alleen Neymar nog kopen, dan heb ik 50K coins over. Toch wel genoeg om een beetje leuk die WC te beginnen denk ik?
linkie?quote:
Maar stel dat je 0 FUT-coins hebt. Dan is het dus onmogelijk om WC FUT te gaan spelen?quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:49 schreef ThadCastle het volgende:
Pack is dus 5k en je krijgt een normaal 5k pack erbij. Nu had hij 6 spelers in zo'n pack. Hoeft dus niet veel te kosten om een team te hebben
Starter packquote:Op woensdag 28 mei 2014 12:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Maar stel dat je 0 FUT-coins hebt. Dan is het dus onmogelijk om WC FUT te gaan spelen?
Uh denk het hahaquote:Op woensdag 28 mei 2014 12:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Maar stel dat je 0 FUT-coins hebt. Dan is het dus onmogelijk om WC FUT te gaan spelen?
Je krijgt een starter team denk ikquote:Op woensdag 28 mei 2014 12:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nou, dan vind ik het mooi om daar gewoon mee te beginnen. En dan dus dat gratis pack erbij, en spelen maarquote:
quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:52 schreef Lindgren. het volgende:
Ik zie ineens RikvanEA langskomen in die stream: "FOK REPRESENT"
Huh? Er is dus geen gratis 5k pack in WC FUT? Alleen een starter pack?quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:54 schreef Confetti het volgende:
Die gratis 5k packs die je krijgt kun je ook in de WC mode openen.
dus niet
Godver die mensen die hier ook allemaal shit lullenquote:Op woensdag 28 mei 2014 12:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Huh? Er is dus geen gratis 5k pack in WC FUT? Alleen een starter pack?
Klopt. Maar waar het mij om gaat: ik ben niet voornemens packs te kopen met eigen coins in WC FUT. Toch wil ik spelen. Kan dat?quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Godver die mensen die hier ook allemaal shit lullen
Tis heel simpel: Je koopt voor 5k een wc pack, dan krijg je gratuit een normaal 5k pack in fut. Simpel
Je zal wel een starter team krijgen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klopt. Maar waar het mij om gaat: ik ben niet voornemens packs te kopen met eigen coins in WC FUT. Toch wil ik spelen. Kan dat?
Je krijgt een starterpack en je kunt allemaal free packs verdienen. Na elke wedstrijd een flutpack en als je een toernooi wint een aantal goede plus coins. Verder kun je dus nog voor 5k coins kopen, maar dat wil je dus niet. Als je met verdiensten wilt zul je zelf moeten optellenquote:Op woensdag 28 mei 2014 12:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klopt. Maar waar het mij om gaat: ik ben niet voornemens packs te kopen met eigen coins in WC FUT. Toch wil ik spelen. Kan dat?
lolquote:
quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:58 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Je zal wel een starter team krijgen.
Deja vu.
Bohhhh....quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je krijgt een starterpack en je kunt allemaal free packs verdienen. Na elke wedstrijd een flutpack en als je een toernooi wint een aantal goede plus coins. Verder kun je dus nog voor 5k coins kopen, maar dat wil je dus niet. Als je met verdiensten wilt zul je zelf moeten optellen
Gaat leuk wordenquote:Op woensdag 28 mei 2014 12:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Bohhhh....
startedfromthebottom.gif
quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:59 schreef Maver24 het volgende:
Goed om te zien dat de packs in FUT zelf wel tradable zijn
In FUT word ik getrolled door kutteams met nonrares die mij een handicap bezorgen, nu is het payback timequote:
Wordt ik?quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
In FUT wordt ik getrolled door kutteams met nonrares die mij een handicap bezorgen, nu is het payback time
Maar Jovetic is een eindbaasquote:Op woensdag 28 mei 2014 13:01 schreef Toefjes het volgende:
Toch maar dat onoriginele team, met Jovitic, verkocht en dat Neymar-Robben-Sneijder team gemaakt
Moet jij nu weerquote:
Jou uitlachen zie je toch.quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:01 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Maar Jovetic is een eindbaas
[..]
Moet jij nu weer
Haha, deze bewaren, zodat je POTS van repliek kunt dienen als hij jou op een foutje corrigeertquote:
Wat gade doen? Chicks, bier, of gewoon FUT?quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
* DarkSonic2 heeft er zin in vanavond.
Dit.quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, deze bewaren, zodat je POTS van repliek kunt dienen als hij jou op een foutje corrigeert
DS2 weet net pas dat hij er mee kan plassen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:03 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat gade doen? Chicks, bier, of gewoon FUT?
Niks.. maar over een paar uur heb ik wel lang weekendquote:Op woensdag 28 mei 2014 13:03 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat gade doen? Chicks, bier, of gewoon FUT?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Niks.. maar over een paar uur heb ik wel lang weekendNice, ik heb nu weekeindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
* wordtquote:Op woensdag 28 mei 2014 13:04 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dit.
Die betweter word nu de mond gesnoerd
*wordtquote:Op woensdag 28 mei 2014 13:04 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dit.
Die betweter word nu de mond gesnoerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |