SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Stel je niet aan man.quote:Op woensdag 28 mei 2014 08:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor die zweetneger in de spits.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge
quote:Op woensdag 28 mei 2014 08:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[ afbeelding ]
Pak aan.PauperitusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Ow...dat had je even moeten zeggen, dan had ik me ingehouden.quote:Op woensdag 28 mei 2014 08:25 schreef Toefjes het volgende:
@Pots, gisteren had ik zo'n dagje. Om 7 uur sochtends beginnen na een avonddienst waarvan je half 12 thuis komt
Misschien wel ja. Ik blijf nog even spelen met mijn huidige team, kijken hoe het verloopt.quote:
Zijn NIF bedoel je? 66 shooting, dat zegt genoeg.quote:Op woensdag 28 mei 2014 08:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
Moggel
Wat zijn jullie meningen over Cuadrado eigenlijk? Bij mij is die gozert zo slecht voor de goalheeft echt het schot van een 4-jarige die voor het eerst gaat voetballen
Oh nee hoor, uit irritatie ga ik vaak zelf de strijd aanquote:Op woensdag 28 mei 2014 08:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ow...dat had je even moeten zeggen, dan had ik me ingehouden.
[..]
Misschien wel ja. Ik blijf nog even spelen met mijn huidige team, kijken hoe het verloopt.
Die non-rares heffen de aids op (misschien een placebo effect maar werkt bij mij wel.quote:Op woensdag 28 mei 2014 08:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Deze gaat even in het mapje "misschien voor later"
Dat is dan bij zijn TOTS Nog steeds niet opgelost dus, nutteloze investering dus.quote:Op woensdag 28 mei 2014 08:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zijn NIF bedoel je? 66 shooting, dat zegt genoeg.
Daarbij moet hij van rechts komen, en schiet hij dus vaak met links...3* wf helpt dan niet mee. Met Cuadrado kun je beter buitenom en voorzetten, dan binnendoor en schieten, lijkt me.
Ik denk dat mensen heel erg de kat uit de boom gaan kijken daarmee, omdat het untradeables zijn.quote:Op woensdag 28 mei 2014 08:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Jackson is goedkoop trouwens zeg.
Ik denk dat de prijzen vrijdag nog harder zakken als iedereen zijn dure spelers gaat dumpen voor dat WC shizzle.
Misschien een stomme vraag...maar is Jackson niet vooral een goede spits voor cross abuse?quote:Op woensdag 28 mei 2014 08:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Jackson is goedkoop trouwens zeg.
Ik denk dat de prijzen vrijdag nog harder zakken als iedereen zijn dure spelers gaat dumpen voor dat WC shizzle.
Swap wings mattie.quote:Op woensdag 28 mei 2014 08:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat is dan bij zijn TOTS Nog steeds niet opgelost dus, nutteloze investering dus.
4*/4*quote:Op woensdag 28 mei 2014 08:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Misschien een stomme vraag...maar is Jackson niet vooral een goede spits voor cross abuse?
Ja, hij is in de dribbel en qua snelheid niet zo goed als ik gehoopt hadquote:Op woensdag 28 mei 2014 08:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Misschien een stomme vraag...maar is Jackson niet vooral een goede spits voor cross abuse?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |