SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Stel je niet aan man.quote:Op woensdag 28 mei 2014 08:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor die zweetneger in de spits.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge
quote:Op woensdag 28 mei 2014 08:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[ afbeelding ]
Pak aan.PauperitusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Ow...dat had je even moeten zeggen, dan had ik me ingehouden.quote:Op woensdag 28 mei 2014 08:25 schreef Toefjes het volgende:
@Pots, gisteren had ik zo'n dagje. Om 7 uur sochtends beginnen na een avonddienst waarvan je half 12 thuis komt
Misschien wel ja. Ik blijf nog even spelen met mijn huidige team, kijken hoe het verloopt.quote:
Zijn NIF bedoel je? 66 shooting, dat zegt genoeg.quote:Op woensdag 28 mei 2014 08:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
Moggel
Wat zijn jullie meningen over Cuadrado eigenlijk? Bij mij is die gozert zo slecht voor de goalheeft echt het schot van een 4-jarige die voor het eerst gaat voetballen
Oh nee hoor, uit irritatie ga ik vaak zelf de strijd aanquote:Op woensdag 28 mei 2014 08:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ow...dat had je even moeten zeggen, dan had ik me ingehouden.
[..]
Misschien wel ja. Ik blijf nog even spelen met mijn huidige team, kijken hoe het verloopt.
Die non-rares heffen de aids op (misschien een placebo effect maar werkt bij mij wel.quote:Op woensdag 28 mei 2014 08:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Deze gaat even in het mapje "misschien voor later"
Dat is dan bij zijn TOTS Nog steeds niet opgelost dus, nutteloze investering dus.quote:Op woensdag 28 mei 2014 08:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zijn NIF bedoel je? 66 shooting, dat zegt genoeg.
Daarbij moet hij van rechts komen, en schiet hij dus vaak met links...3* wf helpt dan niet mee. Met Cuadrado kun je beter buitenom en voorzetten, dan binnendoor en schieten, lijkt me.
Ik denk dat mensen heel erg de kat uit de boom gaan kijken daarmee, omdat het untradeables zijn.quote:Op woensdag 28 mei 2014 08:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Jackson is goedkoop trouwens zeg.
Ik denk dat de prijzen vrijdag nog harder zakken als iedereen zijn dure spelers gaat dumpen voor dat WC shizzle.
Misschien een stomme vraag...maar is Jackson niet vooral een goede spits voor cross abuse?quote:Op woensdag 28 mei 2014 08:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Jackson is goedkoop trouwens zeg.
Ik denk dat de prijzen vrijdag nog harder zakken als iedereen zijn dure spelers gaat dumpen voor dat WC shizzle.
Swap wings mattie.quote:Op woensdag 28 mei 2014 08:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat is dan bij zijn TOTS Nog steeds niet opgelost dus, nutteloze investering dus.
4*/4*quote:Op woensdag 28 mei 2014 08:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Misschien een stomme vraag...maar is Jackson niet vooral een goede spits voor cross abuse?
Ja, hij is in de dribbel en qua snelheid niet zo goed als ik gehoopt hadquote:Op woensdag 28 mei 2014 08:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Misschien een stomme vraag...maar is Jackson niet vooral een goede spits voor cross abuse?
Een beetje zoals SIF Adje?quote:Op woensdag 28 mei 2014 08:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
4*/4*
Best snel
Goede agility
Shooting ()
Heading
ultra jizz gewoon met alles.
Heb jij hem? Ik wel namelijk en van die best snel merk je geen fuckquote:Op woensdag 28 mei 2014 08:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
4*/4*
Best snel
Goede agility
Shooting ()
Heading
ultra jizz gewoon met alles.
Ja het is geen pace monster maar toch wel best snel voor zo'n beest.quote:Op woensdag 28 mei 2014 08:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heb jij hem? Ik wel namelijk en van die best snel merk je geen fuck
Dat was dus het stomme gisteren. Speel ik in die themacup met je blauwe team tegen een team met veel non-rares en niet hele bijzondere rares (spelers als Illaramendi, Inigo Martinez, Muniain)...en ineens kan Courtois geen bal meer klemvast houden. Dan voel je je dus redelijk bedrogenquote:Op woensdag 28 mei 2014 08:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
Tegen een team met meerdere TOTS (en Ibarbo) had ik bijna geen problemen.. en tegen een non-rare BPL team wel. Uiteindelijk wel gewonnen.
Laatst werd ik nog door iedereen hier uitgelachen, want dat bestond in FUT14 nietquote:Op woensdag 28 mei 2014 08:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat was dus het stomme gisteren. Speel ik in die themacup met je blauwe team tegen een team met veel non-rares en niet hele bijzondere rares (spelers als Illaramendi, Inigo Martinez, Muniain)...en ineens kan Courtois geen bal meer klemvast houden. Dan voel je je dus redelijk bedrogen
Niet door mij iig want ik heb al mijn blauwe kaarten de deur uitgegooid.quote:Op woensdag 28 mei 2014 08:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Laatst werd ik nog door iedereen hier uitgelachen, want dat bestond in FUT14 niet
Da was ik niequote:Op woensdag 28 mei 2014 08:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Laatst werd ik nog door iedereen hier uitgelachen, want dat bestond in FUT14 niet
Ik merk wel dat mijn team met TOTS Jackson veel beter is gaan lopen nu iedereen 10 chem heeft door de loyaliteit. Misschien moet je daar even op wachten.quote:Op woensdag 28 mei 2014 08:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Da was ik nie
Overigens kan zo'n potje altijd eens gebeuren. Ik blijf het voorlopig gewoon even met dit team proberen, en doe wel een uitspraak na een potje of 10-15.
Vrijdag toch pas?quote:Op woensdag 28 mei 2014 08:41 schreef FCsuarez het volgende:
hoe laat is die poep morgen eigenlijk te downloaden ? houden ze rekening met Hemelvaartsdag en mensen die dus de hele dag niets te doen hebben
29ste als het goed is, morgen dusquote:
Daar wacht ik dus sowieso opquote:Op woensdag 28 mei 2014 08:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik merk wel dat mijn team met TOTS Jackson veel beter is gaan lopen nu iedereen 10 chem heeft door de loyaliteit. Misschien moet je daar even op wachten.
even kakken brbquote:Op woensdag 28 mei 2014 08:41 schreef FCsuarez het volgende:
hoe laat is die poep morgen eigenlijk te downloaden ? houden ze rekening met Hemelvaartsdag en mensen die dus de hele dag niets te doen hebben
Ohquote:Op woensdag 28 mei 2014 08:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
29ste als het goed is, morgen dus
Trapz, wie is beter: Neymar of Ibra?quote:Op woensdag 28 mei 2014 08:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Oh![]()
EA kennende pas rond 22:00 ofzo.
Hoezo, ze kennen hier kei veel geld mee verdienen jonguh.quote:Op woensdag 28 mei 2014 08:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Oh![]()
EA kennende pas rond 22:00 ofzo.
Ze doen maar, POTSie slaapt morgen lekker eens uit. Als die kleine het toe laat dan.quote:Op woensdag 28 mei 2014 08:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hoezo, ze kennen hier kei veel geld mee verdienen jonguh.
Morgen 6 uur 's ochtends staat het erop
Moeilijk te zeggen....quote:Op woensdag 28 mei 2014 08:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Trapz, wie is beter: Neymar of Ibra?
Had gisteren 1 potje dan gespeeld met hem. 1 kopgoal inderdaad, en 1 finesseshot van 20 meter die er netjes inging. Zeer balvast. Zijn pace valt wat tegen, maar als hij los is, is hij lastig in te halen door zijn strength. Morgen een paar wedstrijden extra voor een definitief oordeel.quote:Op woensdag 28 mei 2014 08:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat klinkt niet slecht...toch even in het achterhoofd houdenquote:Op woensdag 28 mei 2014 08:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Had gisteren 1 potje dan gespeeld met hem. 1 kopgoal inderdaad, en 1 finesseshot van 20 meter die er netjes inging. Zeer balvast. Zijn pace valt wat tegen, maar als hij los is, is hij lastig in te halen door zijn strength. Morgen een paar wedstrijden extra voor een definitief oordeel.
Maar heb bewust voor een 1-spitsen systeem gekozen, omdat ik over Jackson icm 2 spitsen systemen alleen maar slechte verhalen heb gehoord. En ik ben ook een beetje als Maver: Kan net zo goed zijn dat Jackson over een uurtje of 30 weer op de TP staatquote:Op woensdag 28 mei 2014 08:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat klinkt niet slecht...toch even in het achterhoofd houden
Allebei in een team danquote:Op woensdag 28 mei 2014 08:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen....
Ik vond ze alle twee wel baas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |